Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Mua tuli hakemaan jouluna mökiltä täysin tuntematon nainen saunomaan ja naimaan. kieltäydyin kutsusta, oli sen verran känninen ääliö, aika homma saada ulos talosta. Oli naapurissa talovahtina kun omistajat oli etelässä lomalla, ja oli nähnyt metsikön läpi valoa ikkunasta.
Mutta kotoakin siis voidaan tulla hakemaan.
Olen nukkunut Buenos Airesissa Palermon kaupunginosan
puistossa uudenvuoden yön 1975 -1976.
Minulla oli vakiopusikko jonka alle ryömin useinkin yöksi
kapakoiden sulkeuduttua kun en viitsinyt yöksi matkustaa
laivalle jos seuraava päivä oli vapaata.
Laiva oli FÅA:n ms/Pallas jossa palvelin puolimatruusina.
Olen menettänyt lapseni henkirikoksen uhrina.
Olen sairastunut lapsivuodepsykoosiin ja lähes tappanut itseni ja vauvani
Olen nähnyt villisian poikasen Helsingin keskuspuistossa
Olen nähnyt aaveen.
Kaverin äiti otti minulta suihin ollessani 14vuotias.
TÄSTÄ kuulivat hänen poikansakkin ja toinen naisen lapsista oli kaverini, joten voitte uskoa kuinka punaiseksi menivät kun kävinkin eräänä päivänä tuon suihinoton jälkeen kysymässä onko äitinne kotona :).
Olen ollut Angolassa vapaaehtoistyössä, puita istuttamassa.
Eräässä työpaikassa puolet tiimistä koostui armeijakavereista ja lukion luokkakavereista.
Minut on "herätetty" kuolleista.
Koko elämäni olen näytellyt pirteää ja toimeliasta. 23 vuotta työelämässä ja saikulla olen vain pahimmassa tapauksessa.
Oikeasti tekisi mieli vaan maata sängyssä päivät pitkät ja tilata noutoruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen jonka kanssa harrastin seksiä ja johon en sen jälkeen pitänyt yhtään mitään yhteyttä, sattui myöhemmin istumaan viereisellä paikalla lentokoneessa. Että niinku mikä on todennäköisyys??
No sehän niinku riippuu ihan siitä, miten paljon oot sillai panexinu ympäriinsä. Lyö vain luvut tiskiin, niin voidaan me se todennäköisyys sulle laskea.
Vierailija kirjoitti:
Sitoutumiskammoinen mies rakastui minuun vuosien juupas-eipäs -väittelyn ja seksisuhteen jälkeen. En oikeasti edelleenkään meinaa tajuta että kyseessä on sama ihminen koska ero käytöksessä on niin huima. Entinen "käyn äkkiä naimassa" vaihtui siihen ettei haluaisi olla hetkeäkään erossa ja "me ollaan vaan hyviä kavereita" ylitsevuotaviin rakkauden tunnustuksiin vaiheessa, jossa itse en enää enempää odottanutkaan tapahtuvaksi.
En tiedä miten yleistä tällainen on, mutta vähän olen saanut sellaisen kuvan että sitoutumiskammo lähtee heti "oikean" ihmisen tavatessaan jos on lähteäkseen. Tai pitkällä terapialla. Liekö sitten lyönyt päänsä...
Sitoutumiskammo lähtee, kun kammoilijan kriteerit muuttuvat ja hän alkaa tapailla muita kuin "helposti jätettäviä". Tässä sun tapauksessa ei käynyt niin, koska kohde pysyi samana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kätellyt Matti Vanhasta
Olen nähnyt Matti Vanhasen munasillaan.
Kuinka läheltä? Ei kai kosketusetäisyydeltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieroailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumikko puraisi minua 13 v pohkeesta. Lisäksi olen paennut villisikaa korkealle kivelle.
Mua puri sormeen joku villieläin jonka lajia en tiedä. Syy oli omani, ojensin käteni ja yritin silittää sitä.
Vaikea ymmärtää jälkeenpäin omaa tyhmyyttä, mutta meitä oli kolme 11- tai 12-vuotiasta, nähtiin talvi-iltana yhtäkkiä loikkimassa eläin. Me ei tiedetty mikä se on, lähdettiin vaan uteliaina juoksemaan sen perään.
Se oli rusakkoa selvästi suurempi, rakenteeltaan kuin majava tai piisami ja juoksi matalana ja pitkänä kuin kärppä.
Menin kotiin reikä sormessa. "Mua puri piisami" sanoin äidille paremman puutteessa, kun en tiennyt mikä eläin se oli. "Jaa" sanoi äiti, ja sitoi sormen.
Koulussa opettaja kysyi seuraavana päivänä mitä mun kädelle on sattunut.
Kuultuaan vei terveyskeskukseen. Siellä haava tarkastettiin, puhdistettiin ja sidottiin kunnolla. Sain jäykkäkouristusrokotuksen.Tarinan opetus: ei pidä yrittää silittää villieläintä luonnossa vaikka siihen olisi tilaisuus. Tämä kannattaa varoiksi kertoa myös lapsille.
Mäyrä tai jopa Ahma. Onnea sinulla oli.
Ei kumpikaan. Mäyrällä on raidat päässä. Ahma on harvinainen suurpeto, eikä siihen taatusti törmää Etelä-Suomessa.
Kyllä siihen voi törmätä melkein missä vaan harvinaisuutena.
Minä myös, puolivuotiaana vuonna -53. En kyllä muista siitä mitään, mutta epäilen että hylkäämispelkoni alkoi siitä.
Synnyin hätäsektiolla alle kahden kilon painoisena ja minut jouduttiin leikkaamaan parin viikon iässä. Sitä varten minut piti hätäkastaa, koska ei olut varma että jäänkö henkiin. No minä sitten jäin eloon ja se leikkaus luultavasti pelasti elämäni. Minulla on tosin autismi, ADHD, lievä kehitysvamma, epävakaa personallisuushäiriö, keliakia, laktoosi-intoleranssi, uniapnea, astma, skolioosi ja skitsofrenia, eli olisi kai ollut parempi että olisin kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut selibaatissa viimeiset kuusi vuotta.
Minua on mies halannut, suudellut ja nainut viimeksi viisitoistavuotta sitten! Alan jo tottua olemaan ilman kosketusta!
Olen 16-lapsisen perheen lapsi numero 11, minulla on siis 10 vanhempaa ja 5 nuorempaa sisarusta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen jonka kanssa harrastin seksiä ja johon en sen jälkeen pitänyt yhtään mitään yhteyttä, sattui myöhemmin istumaan viereisellä paikalla lentokoneessa. Että niinku mikä on todennäköisyys??
Tuo on teoriassa helppo järjestää. Jos esim. olet jakanut tietoa matkastasi.
Kerran lentokentällä kuulin, kun vieras mies sanoi tiskillä mun jälkeen: "laita mut istumaan ton naisen viereen."
Töitä saadakseni minun piti vaihtaa sukupuolta.
Yli 4v työttömänä, maistraatista mieheltä kuulostava etunimi ja miehenä haastatteluun, välittömästi vaki työ.
Nyt pelkään et sukupuoleni paljastuu töissä, siitä seuraa irtisanoutuminen.