Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Olin kahdeksan lajin illallisella. Jokaisen lajin kokkasi eri kokki ja jokaisella heistä vähintään yksi Michelin-tähti.
Vierailija kirjoitti:
Oon saanu perääni useemman stalkkerin.
Ne on murtautunut mun perässä 2 kertaa missä mä oon ja *****. Toinen seurasi kaikkialle ja asensi mun kotiin valvontakameran.
Mua on syrjitty pahasti sukupuolen ym vuoksi.
Mut on useampi työnantaja irtisanonut ilman mun omaa syytä.
Oon kohdannut paljon poikkeuksellisen ilkeitä ihmisiä esim työkavereissa.
Olethan tehnyt stalkkereista poliisivinkin? Tätä samaa tapahtuu nyt monille ja on tärkeää kirjauttaa kaikki viranomaisille ylös papereihin. Kun poliiittinen ilmapiiri paranee voi sieltä löytyä tutkijoille mielenkiintoisia juttuja. Ilmoittakaa aina kaikki stalkkeritouhu. Myös epäilyt.
Tapa jolla pettäminen paljastui.
Vierailija kirjoitti:
Kiipesin kännissä nosturiin enkä kuollut.
En siis ollut kännissä töissä nosturikuskina, vaan kävelin baarista yöllä kämpille, kuljin nosturin ohi ja sain päähäni kiivetä "katselemaan maisemia ja miettimään syntyjä syviä".
Samalla kotimatkalla päätin myös levätä marketin pahvilaatikkoroskiksessa, että aika tuiterissa on oltu.
Tämä on jotenkin söpö tarina :)
Jäin leskeksi 25v:nä. Olen myös esiintynyt pressalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koskettanut sutta
Olen koskettanut alligaattoria.
Olen maistanut alligaattoria
Ei tehnyt mieli muuta kuin koskea, koska elukka oli elävä. Miltä tuo liha maistuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt itsemurhaa, ja olisin onnistunut, jos ystäväni ei olisi murtautunut kotiini vara-avaimilla.
Tämä hauskahtaa siltä, että olit kertonut ystävällesi yrittäväsi itsemurhaa, tiesit että hänellä on vara-avain. Sori jos on väärä mielikuva. Minua vaan pistää niin vihaksi sellaiset itsemurhalla huomiota kerjäävät, jotka varmistavat, että joku pelastaa heidät ennen kuin tekevät tekosensa. Se on sairasta ja aiheuttaa traumoja muille. Olen nähnyt näitä työssäni aivan liikaa, enkä siedä tätä tapaa yhtään.
Eikä avaimella murtauduta ovesta sisään.
😁😁
Sukulainen sekosi. En tiedä mitä diagnooseja hänellä oli, mutta lopulta sekosi täysin.
Siinä tapahtui kaikenlaista, mutta lopuksi hän uhkasi tappaa äidin ja mut.
Juoksin karkuun ja kiskoin äitiä mukaan.
Lopulta tuli poliisit, naapuri oli hälyttänyt. Sukulainen vietiin pakkohoitoon.
Tämä on mulla vakiopainainen, mua ajetaan takaa ja juoksen henkeni edestä. Tapahtumasta on jo 40 vuotta, silti muistan kaiken kirkkaasti kuin elokuvana.
Menetin isäni ja äitini vuoden 2004 tsunamissa.
Voitin eurojackpotista huomattavan summan rahaa. Asunto vaihtui hieman isompaan ja autokin parempaan, ei pröystäilevään malliin kumminkaan.
Olen saanut pusun tonttu Toljanterin näyttelijältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon saanu perääni useemman stalkkerin.
Ne on murtautunut mun perässä 2 kertaa missä mä oon ja *****. Toinen seurasi kaikkialle ja asensi mun kotiin valvontakameran.
Mua on syrjitty pahasti sukupuolen ym vuoksi.
Mut on useampi työnantaja irtisanonut ilman mun omaa syytä.
Oon kohdannut paljon poikkeuksellisen ilkeitä ihmisiä esim työkavereissa.
Minun kohtaloni on ollut veemäiset työkaverit ja naapurit. Miten aina voi näin sattua, vaikka olen vaihtanut usein työ- ja asuinpaikkaa?.
Olen ollut Moskovassa koiranäyttelyssä, jossa tuomari oli tsekki ja koirat niin surkeita rotunsa edustajia, ettei niistä yksikään saanut sertiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen juonut kahvia kuningattaren kanssa.
Kenen ja missä?
Vierailija kirjoitti:
Lumikko puraisi minua 13 v pohkeesta. Lisäksi olen paennut villisikaa korkealle kivelle.
Mua puri sormeen joku villieläin jonka lajia en tiedä. Syy oli omani, ojensin käteni ja yritin silittää sitä.
Vaikea ymmärtää jälkeenpäin omaa tyhmyyttä, mutta meitä oli kolme 11- tai 12-vuotiasta, nähtiin talvi-iltana yhtäkkiä loikkimassa eläin. Me ei tiedetty mikä se on, lähdettiin vaan uteliaina juoksemaan sen perään.
Se oli rusakkoa selvästi suurempi, rakenteeltaan kuin majava tai piisami ja juoksi matalana ja pitkänä kuin kärppä.
Menin kotiin reikä sormessa. "Mua puri piisami" sanoin äidille paremman puutteessa, kun en tiennyt mikä eläin se oli. "Jaa" sanoi äiti, ja sitoi sormen.
Koulussa opettaja kysyi seuraavana päivänä mitä mun kädelle on sattunut.
Kuultuaan vei terveyskeskukseen. Siellä haava tarkastettiin, puhdistettiin ja sidottiin kunnolla. Sain jäykkäkouristusrokotuksen.
Tarinan opetus: ei pidä yrittää silittää villieläintä luonnossa vaikka siihen olisi tilaisuus. Tämä kannattaa varoiksi kertoa myös lapsille.
Olen tehnyt suomenkielisen väitöskirjan matematiikasta.
Minulle ilmoitti rauhallinen ääni että veljeni kuolee (ei sanonut suoraan, mutta niin että ymmärsin), ääni tuli jo kun olin kokonaan herellä. Niin myös tapahtui ja olin satojen km päässä. Ikinä en unohda.