Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Olin noin 5-7 vuotiaana vanhempien kanssa metsässä keräämässä sieniä ja näin metsässä suden. Tiedän, että se oli susi eikä koira. Kerroin tapahtuneesta vanhemmille, mutta he eivät uskoneet. Tämän voisi laittaa mielikuvituksen tuotteeksi tai uneksi, mutta tiedän sen olleen totta.
Olen käynyt Minnesota hoidon ja raitistuin.
Vierailija kirjoitti:
Kätellyt Matti Vanhasta
Olen nähnyt Matti Vanhasen munasillaan.
Hauki kävi kiinni jalkaani mökkilaiturilla. Kohtalotovereita taitaa olla joka kesä muutamia, mutta ehkei av:lla kuitenkaan...?
Näin karhun aika läheltä pellolla. Ei pelottanut.
Tuntematon papukaija on lennellyt parvekkeelleni minua tervehtimään. Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran pallosalaman.
Toisen kerran näin kihlattuni kanssa oudon valoilmiön lentokentän lähellä, jota aidosti pidimme kummatkin ufona, vaikka emme sen sattuessa kommentoineet sitä sen ihmeemmin. Mies pysäytti auton ja kysyi "Näikkö?" Ihmettelin, ettei asiaa mainittu missään, kun sentään lentokentän tutkasto ihan vieressä. Mutta nyt näin jonkun dokumentin oudoista valoilmiöistä Norjassa ja ne olivat samanlaisia, eli jonkunlaisia sähköpurkauksia, miltä massa puuttui kokonaan, että eivät mitään aluksia ainakaan ole.
Siis tarkoitan, että ajattelimme, että kyseessä täytyy olla jonkunlainen lentoalus, kun sanon ufo. Ufohan se kyllä oli siis, mutta ei sitten vissiin mikään alus, vaan pelkästään näkyvä sähköilmiö, mitä ei vielä tarkemmin tunneta.
Nämä ilmiöt ja meistä riippumaton tiedonsiirto ovat tosiasioita mutta pimeän aineen ja energian mekanismeja ei vaan vielä tunneta. Jos joskus selviää sen salat niin emme enää ihmettele miksi ihmisten välillä on telepatiaa ja miksi näkee ennaltakin asioita joskus. Siinä pimeän energian maailmassa ei liene aika samanlaista kuin siinä todell jonka tunnemme jo.
Olen kahdesti talvella maan tiellä kohdannut itsensäpaljastelijan : 50-luvulla yksin pimeällä mennessäni luistelukentälle ja toisen kerran 60-luvulla yksin mennessäni viuluni kanssa soittotunnille.
En kertonut kenellekään, hämmästelin moista, siinä kaikki. Ei paljastelijoista taannoin varoiteltu.
Paras kaverini paljastui aikuisiällä ulkomaisen monimiljonäärin ainoaksi perijäksi. Lapsena luulin aina hänen äitinsä kanssa asuvaa miestä hänen isäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koskettanut sutta
Olen koskettanut alligaattoria.
Olen maistanut alligaattoria
Tunnen hyvin henkilön. joka osti Christien huutokaupasta 70 miljoonalla dollarilla nft-taideteoksen v. 2021. Tutustuin häneen jo ennenkuin hänestä tuli upporikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koskettanut sutta
Olen koskettanut alligaattoria.
Olen maistanut alligaattoria
Samoin. Ei ollut kovin hyvää-Aluksi meni, mutta sitten alkoi tökkiä pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt itsemurhaa, ja olisin onnistunut, jos ystäväni ei olisi murtautunut kotiini vara-avaimilla.
Tämä hauskahtaa siltä, että olit kertonut ystävällesi yrittäväsi itsemurhaa, tiesit että hänellä on vara-avain. Sori jos on väärä mielikuva. Minua vaan pistää niin vihaksi sellaiset itsemurhalla huomiota kerjäävät, jotka varmistavat, että joku pelastaa heidät ennen kuin tekevät tekosensa. Se on sairasta ja aiheuttaa traumoja muille. Olen nähnyt näitä työssäni aivan liikaa, enkä siedä tätä tapaa yhtään.
Ja niin vaan yksikin jota jouduttu pelastelemaan näin on nyt itse vielä lääkärikin. Jotain kammottavinta ikinä. Toivotaan etten joudu potilaakseen koskaan. Kuulemma outo!
Vauvana aloitettu pahoinpitely.
Yritin i-murhaa lasteni ja mieheni edessä
Jouduttiin kaverin kans sotilasjoukon eteen ulkomailla ja nostettiin kädet ylös.
Meidät vietiin autonlavalla tukikohtaan yöksi.
Olen käynyt Kurdistaniassa. Mukavia ihmisiä ja hyvää ruokaa.