Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Harrastin suojaamatonta seksiä tuntemattoman miehen kanssa luonnossa.
Olen menettänyt sekä lapseni että vaimoni. Ensin tytär kuoli kätkyeen ja muutamaa kuukautta myöhemmin vaimo oman kätensä kautta.
Höh, ei hammaslääkäreitä saa kuitenkaan purra... Ajatelkaa, jos kaikki tekisivät niin! Kuka hoitaisi meidän hampaamme kuntoon, kun kukaan ei suostuisi toimimaan hammaslääkärinä?
Terveisin pelkopotilas, joka päätti maanantaina olla purematta hammaslääkäriä siitä huolimatta, että hammaslääkäri käytti aseinaan sekä kahta pitkäpiikkistä lääkeruiskua että poraa
Menetin yli 10 000 euroa kryptovaluuttahuijauksessa.
Sain ennusteen että kuolen Hongkongilaiseen
Sairastanut 3 psykoosia,ja tervehtynyt niistä eheäksi/loogiseksi.
Lomamatkalla syttyi sota siitä evakuoitiin toiseen kaupunkiin.
Vierailija kirjoitti:
Sain ennusteen että kuolen Hongkongilaiseen
Kaikki Sars virukset on Aasiasta !!
Vierailija kirjoitti:
Jäin leskeksi 35 vuotiaana .
Sama juttu. Elämä yllätti, no kuolema.
Synnytin kotiin kun synnytys etenikin vauhdilla
Sitä että mulle ja mun lapsillekin on tehty tosi pahoja juttuja moraalisesta ja laillisesta näkökulmasta. Monet tietää mutta kukaan ei tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen small-talkannut Japanin keisarin ja keisarinnan kanssa. (Oli kruununprinssi silloin toki).
Olivatko mukavia?
Ei ole vielä tapahtunut mutta tulee tapahtumaan: milloin on poliisi ovella kertomassa jomman kumman lapsen menehtymisestä. Toinen täysin työkyvytön nuori, eläkkeellä syvän masennuksen takia, useita itsemurhayrityksiä tehnyt. Toinen lapsi skitsofreenikko jonka sairaus puhkesi nuorena aloitetun ja runsaan kannabiksen käytön vuoksi. Koditon, rahaton, hyvin sairas. Kaikki tehty mitä voi. Tiedän mitä odottaa ja se on realiteetti jonka kanssa on elettävä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä tapahtunut mutta tulee tapahtumaan: milloin on poliisi ovella kertomassa jomman kumman lapsen menehtymisestä. Toinen täysin työkyvytön nuori, eläkkeellä syvän masennuksen takia, useita itsemurhayrityksiä tehnyt. Toinen lapsi skitsofreenikko jonka sairaus puhkesi nuorena aloitetun ja runsaan kannabiksen käytön vuoksi. Koditon, rahaton, hyvin sairas. Kaikki tehty mitä voi. Tiedän mitä odottaa ja se on realiteetti jonka kanssa on elettävä.
Voimia ❤️
Olen lentänyt lentokonetta yksin, viimeksi tänään.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt UFO:n
Siskoni,tai siskopuoleni on sentään päässyt ufon kyytiin ! Hänet tuntien valehtelee,tarkoitus oli vain päästä lehtiin ja pienen piirin suosioon.No pääsipä "opettamaan" rajatietoa,todellinen "Kosminen Kulkija".Niin,kukapa on saanut noin "huuhaa"-siskoa,mahdoton valehteleva varastava narsisti joka nakkelee niskojaan katsoen muualle kun odottaa vastausta "miksi" selvästä mustamaalauksesta,esim.
Herännyt sairaalasta teholta muistini menettäneenä niin, että luulin olevan vielä talvi, mutta olikin jo kesä. Kaksi kuukautta hävisi ikuisiksi ajoiksi elämästä eikä koskaan palannut, nyt tapahtumasta jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Herännyt sairaalasta teholta muistini menettäneenä niin, että luulin olevan vielä talvi, mutta olikin jo kesä. Kaksi kuukautta hävisi ikuisiksi ajoiksi elämästä eikä koskaan palannut, nyt tapahtumasta jo vuosia.
Mitä tapahtui?
Minut on yritetty tappaa kaksi kertaa.
Katsoin vierestä kun naapurini otti yliannostuksen lääkkeitä.