Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Kuulin vasta n. 10vuotiaana, että äitini äiti on elossa ja minulla on mummo. Luulin tietenkin että hän oli kuollut, koska hänestä ei oltu puhuttu koskaan mitään, kunnes täti otti meidän lasten kuullen puheeksi siskonsa, eli äitini kanssa asian. Kumpikaan heistä ei tiennyt missä mummi oli, vain sen että oli joutunut jonnekin hoitoon ja heidän isä oli paistellut kaikki 4 lasta kotoa pois hyvin nuorina ja nuorimman antanut kasvattivanhemmille. Tämä siksi että pääsi uusiin naimisiin.
Löysin vahingossa mummini kun olin 18v, painelin heti häntä tapaamaan hoitokotiin. Mummi tuli meillä käymään kerran, olin 19v. Siis minun lapsuuden kodissani. Pidin mimmin yhteyttä hänen kuolemaansa asti. Eli seuraavat 9v. Hän kuoli 78 vuotiaana.
Pidin miestäni kädestä, kun hän hengitti viimeisen kerran. Pesin ja puin hänet arkkuun.
Kerkesin pitkän suhteen jälkeen hypätä tinderiin puoleksi päiväksi, menin naimisiin ensimmäisen matchini kanssa neljä vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Nykäisin Niilo Tarvajärveä lahkeesta.
Ai helvetti, tää oli hyvin kirjoitettu! Kyllä meillä on rikas kieli.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt elämässäni liian monta itsensä paljastavaa, ihan lapsesta alkaen. Olen magneetti heille, en tiedä miksi, olen normaalin kokoinen ja näköinen nainen. Nykyään ei tunnu enää missään kun joku vieras putkahtaa eteeni esittelemään kalaan tai vetämään käteen. Lapsena se oli traumatisoivaa. Ja tätä on tapahtunut sekä maalla, pikkukaupungissa ja Helsingissä, jostain syystä ei ikävään ulkomailla.
1980-1990-luvuilla oli ihan tavallista törmätä itsensäpaljastajaan. Itsekin tavannut niitä useita ja yhtä kammottavaa se oli joka kerta. Luultavasti nykyaikana rajoittaa se, että ainakin Hgin kokoisessa kaupungissa isoveli valvoo ja kameroita on joka puolella + innokkaat kännykkäkuvaajat. Jos joku nappaa kuvan niin on elimen lisäksi myös pärstä iltalehdessä.
Että lomaromanssini Thaimaassa sai oireettomana pos koronatuloksen viidentenä lomapäivänä (pakko testata nykysäännön mukaan), ja tämä tarkoittaa 10 päivän karanteenia. Siitä vapautuu vain, jos on sairastanut aiemmin koronan ja on osoittaa dokumentti. Niinpä muokkasin pdf-dokumentista certificate of recoveryn Eu-mallin mukaan.
Jännittää kutsuuko vapaus vai vankila...
Tiedoksi että Thaimaassa paljastunut vääriä pos tuloksia jonkin verran, eli vakuutusrahat kelpais. Ja oireettomana 10 päivää lukkojen takana ei innosta.
Tunsin Tapio Wirkkalan ja perheensä henkilökohtaisesti.
Tällä palstalla on monta asiaa jotka on tapahtunut minulle, olen meinannut hukkua lapsena, opettaja käytti minua seksuaalisesti hyväksi ala-asteella koulun musiikkikerhossa. Olen ollut 3 kuolevan vieressä ja nähnyt yhden juuri kuolleen. Olen ollut 7,5 Richterin maanjäristyksessä.
Olin Yhdysvalloissa häissä, jossa ex presidentti Jimmy Carter hoiti osan vihkitoimitusta. Sulhanen on Jimmy Carterin läheinen ystävä ja kalakaveri Vaimonsa oli myös paikalla ja secret service. Vihkimisen jälkeen oli dinner ja Carterit viereisessä pöydässä.
Olen lapsena niellyt 5 pennin kolikon.
Olen kirjoittanut sähköpostikirjeen Juha Sipilälle, Mauri Pekkariselle ja Tapani Töllille. Aiheena tuulivoimarakentamisen ongelmat. Yksikään ei vastannut.
Kultamestarin vaimo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ex-miehelläni oli toinen perhe vuosikausien ajan selkäni takana
Et ole ainoa. Miehelläni oli monta vuotta toinen nainen, melkein tapaamisestamme lähtien. Sai kusetettua minut naimisiinkin niiden vuosien aikana.
Täällä on ollut parikin tämän kokeneita, jossa lapsiakin on tehty samaan aikaan kahdelle eri naiselle. En yritä kettuilla tai mitään, mutta en voi olla ihmettelemättä miten tuollainen on mahdollista pystyä pitämään salassa? :0
Miten kahden kodin välillä pystyy juoksemaan ilman, että mitään epäilyksiä herää? Jokin oletettu keikkatyöhän tuossa kai on oltava, mutta silti kuulostaa niin uskomattomalta.
Olen herännyt aamulla siihen kun poliisit tulevat tekemään kotietsintää perheemme kotiin, ja vievät silloisen mieheni mukanaan. Hän lähtikin siitä sitten vankilaan muutamaksi vuodeksi. Minä en tiennyt mitään, olin tavallinen perheenäiti, jolta oli pimitetty talousrikoksia.
2 kertaa on lentänyt yöllä lepakoita makkariin. Aikaväli näiden kertojen välillä on ollut 10 vuotta.
Olen kuljettanut autossani yli 100 000 euroa maksanutta esinettä, tietämättä sen arvoa.
Isäni on ollut naimisissa ennenkuin tapasi minun äitini, eikä minulle ole koskaan kerrottu. Nyt vanhempani ovat jo kuolleet....
Perseeni on revennyt pulkkamäessä. Juu, vauhti kiihtyi hieman liikaa...
Olen päässyt lentämään oikealla lentokonesimulaattorilla. Oli tosi päheetä. Nousu onnistui hyvin ja itse lento, mutta lasku ei ihan keskelle kiitorataa osunut, muttei mennyt ohikaan ja turvallisesti sain leikkimatkustajat maan kamaralle.
Olen istunut aidon F1-auton ohjaamossa. Hemmetin ahdas paikka, penkki oli tehty muistaakseni Ralph Schumacherin takapuolelle eikä oma siihen käynyt. Jotain tosi kovaa materiaalia ja valettu justiinsa Schumin persiin muotoon. Ei ollut mukava istua. :)
Varmaan kirjoitusvirhe? Ärrän sijaan tuli P.