Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?

Vuosimallia 1981
07.04.2021 |

Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.

Kommentit (2016)

Vierailija
481/2016 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt pallosalaman samalla kun minua raiskattiin.

Vierailija
482/2016 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää paremmaksi. Kun oli aikoinaan kysymys kuoleman pelosta. Samaan aikaan oli tutustuminen krematorioon. Kävimme porukalla katselemassa. Polttouuniin menin katselemaan miltä näyttää. Hieman peloitti kun luukku läväytettiin kiinni. Mietin oliko automaattinen käynnistys suljettu. Pillejä oli molemmin puolin. Piruuttaan vähän viivyttelivät avausta. Helpotti päästä pois. Sitten oli kylmiön vuoro. Ei ollut tiloiltaan sen isompi asiakkalle . Tilaa asiakkaille kuitenkin molemmin puolin ja ylhäällä ja alhaalla. Seurakunta tarjosi kaffet ja nisua päälle. Sitten kotiin. Jos joku epäilee niin turhaan ja ei jäänyt mitään uniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/2016 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin idioottien planeetalle.

Vierailija
484/2016 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtasin alastoman verisen murhaajan rappukäytävällä.

Ei ole sen jälkeen tullut katsottua mitään kauhuleffoja. Voin sanoa, että tunne oli paljon kamalampi, kuin mikään katsomani kauhuleffa. Onneksi murhaaja oli niin aineissaan, että ryntäsi ulos eikä käynyt minun kimppuun.

Kannabis vapaaksi.

Vierailija
485/2016 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kääntynyt juutalaiseksi. Oli aikamoinen prosessi. Vähän samaa tapaan kuin Charlotte Sinkkuelämässä.

se nimenomaan ei ole sellainen prosessi. Siihen ei liity mitään päälleliimattua dramatiikkaa ovien paukutuksineen nenän edessä tai rabbin kotiin änkeämistä yms. Se sujuu ihan selkeän suunnitelman mukaan. Se oli mun elämäni kauneimpia kokemuksia.

Kirjoitinkin "vähän samaan tapaan". Ja kyllä piti perustella ensin syitä kääntymiselle.

Vierailija
486/2016 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin sairaseläkkeelle 23-vuotiaana saatuani aivorunkoinfarktin.

Vierailija
487/2016 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kaksi sydänpysähdystä alle 30-vuotiaana.

Vierailija
488/2016 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaisen mies kirjoitti:

Olen avioitunut perinteisin shinto-menoin Japanissa.

Tätä kirjoittaessa 410 yläpeukkua. Olisikohan kyseessä alapeukut, jos olisit maininnut avioituneesi thaimaalaisen kanssa? En ihmettelisi yhtään, koska palstanaisten mielestä thaimaalaiset ovat alempiarvoisia ihmisiä ja japanilaiset poikkeuksetta täydellisiä ihmisiä.

Vierailija
489/2016 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuin ottamaan suihin niin että koko varsi+ pallot meni suuhun/kurkkuun ,enkä edes oksentanut!

Tule vaimokseni!

Vierailija
490/2016 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt elämässäni liian monta itsensä paljastavaa, ihan lapsesta alkaen. Olen magneetti heille, en tiedä miksi, olen normaalin kokoinen ja näköinen nainen. Nykyään ei tunnu enää missään kun joku vieras putkahtaa eteeni esittelemään kalaan tai vetämään käteen. Lapsena se oli traumatisoivaa. Ja tätä on tapahtunut sekä maalla, pikkukaupungissa ja Helsingissä, jostain syystä ei ikävään ulkomailla.

Vierailija
491/2016 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa amputoitiin varvas kun astuin kaktuksen piikkiin.

Vierailija
492/2016 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kosittiin ja seuraavana päivänä kosinta peruttiin ja ilmoitettiin, että ottaakin toisen.

Vierailija
493/2016 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden sisään muutimme paikkakunnalta toiselle, synnytin toisen lapsemme ja jäin leskeksi. Isompi lapsi 2,5 vuotta.

Vierailija
494/2016 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pakastellut junassa venäläisnaisen kanssa keskellä Siperiaa.

Ja kyllä, tämä tapahtui paljon ennen Hytti numero 6:n kirjan ilmestymistä.

Vierailija
495/2016 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykäisin Niilo Tarvajärveä lahkeesta.

Vierailija
496/2016 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastin 18-vuotiaana seksiä Espanjassa 74-vuotiaan miehen kanssa. Tuosta on jo paljon aikaa.

Hyi helvetti tuo ei ole enää kaunista vaan tuo on todella sairasta. Toivottavasti sait seksi taudin ja tulit raskaaksi!

Danny, Helmi ja Erika. Yrjööööön.....

Vierailija
497/2016 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotiaana olin parhaan kaverin kanssa leikkimässä ostarilla. Nähtiin jotkut miehet ostarin takana puskassa epäilyttävissä merkeissä. Huomasivat meidät ja huusivat jotain "hemmetin kakarat" tai muuta sellaista. Seuraavana päivänä oltiin menossa kauppaan niin joku mies selvästi katsoi meitä jotenkin tuimasti ja soitti johonkin. Hetken päästä pihaan kurvasi auto ja sieltä pari miestä. Mentiin kaverin kanssa nopsaan ruokakauppaan, joka siinä ostarilla oli. Miehet selvästi seurasivat meitä. Onneksi ihmeen kummalla äitini olikin kaupassa juuri asioimassa ja lyöttäydyttiin hänen seuraan. Miehet lähtivät pois. Kokemuksena pelottava. Mitähän meille pienillä lapsille olisi tapahunut? Kyse varmaan jostain huumekaupasta. Vai oliko mielikuvitus sittenkin liian vilkas? Mene ja tiedä, mutta pitkän aikaan pelotti jos miehet ilmestyisivätkin jostain uudelleen. Koskaan ei kerrottu tästä eteenpäin vanhemmille yhtikäs mitään. Ehkä olisi kannattanut.

Vierailija
498/2016 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs tässä aiheuttaa downvoteja?

Vierailija
499/2016 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mielikuva "Pöllö mölijoona - Tahdon pakastella nisua" oli liikaa

Vierailija
500/2016 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakastellut?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi