Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Olen estänyt jotain sekopäätä varastamasta autoani nuorena. Onneksi olin vahvempi, vaikka pelottava oli mies (ei varmaan yllätä ketään) ja minä nainen. Seisottiin kuskinpuolen avoimen oven edessä ja molemmat toistensa ryntteissä kiinni, tämä juippi yritti päästä ratin taakse ja minä en sitä sallinut. Tilanne oli pelottava ja minusta siskoni huusi että sillä on veitsi, tai sitten näin veitsen samalla kun kamppailin, varma en ole. Kuitenkin olin jo niin täynnä adredaniilia ja testosteronia että päätin taistella loppuun asti ja niin vain voitin.
Porin keskustassa 90-luvulla. Varmaan narkki.
Korjaus: Jäi 'pelottava'-sanan jälkeen 'sekopää' pois tosta kommentistani, niin näyttää vähä oudolta "pelottava oli mies"..
471
Kaikki hoidot ja diagnoosit menneet vituilleen julkisella.
Näin kerran pallosalaman.
Toisen kerran näin kihlattuni kanssa oudon valoilmiön lentokentän lähellä, jota aidosti pidimme kummatkin ufona, vaikka emme sen sattuessa kommentoineet sitä sen ihmeemmin. Mies pysäytti auton ja kysyi "Näikkö?" Ihmettelin, ettei asiaa mainittu missään, kun sentään lentokentän tutkasto ihan vieressä. Mutta nyt näin jonkun dokumentin oudoista valoilmiöistä Norjassa ja ne olivat samanlaisia, eli jonkunlaisia sähköpurkauksia, miltä massa puuttui kokonaan, että eivät mitään aluksia ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran pallosalaman.
Toisen kerran näin kihlattuni kanssa oudon valoilmiön lentokentän lähellä, jota aidosti pidimme kummatkin ufona, vaikka emme sen sattuessa kommentoineet sitä sen ihmeemmin. Mies pysäytti auton ja kysyi "Näikkö?" Ihmettelin, ettei asiaa mainittu missään, kun sentään lentokentän tutkasto ihan vieressä. Mutta nyt näin jonkun dokumentin oudoista valoilmiöistä Norjassa ja ne olivat samanlaisia, eli jonkunlaisia sähköpurkauksia, miltä massa puuttui kokonaan, että eivät mitään aluksia ainakaan ole.
Siis tarkoitan, että ajattelimme, että kyseessä täytyy olla jonkunlainen lentoalus, kun sanon ufo. Ufohan se kyllä oli siis, mutta ei sitten vissiin mikään alus, vaan pelkästään näkyvä sähköilmiö, mitä ei vielä tarkemmin tunneta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks jotkut alapeukuttaa joidenkin huonoja kokemuksia? Todella outoa.
Varmaankin siksi että asia ei heidän mielestään ole sellainen minkä vain yksi olisi kokenut.
Aloitusviestissä sanotaankin "kovin monelle muulle", ei "ei kenellekään muulle".
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut hautajaisissa, joissa kaksi sukulaistani haudattiin yhtä aikaa (kuolivat eri aikaan, viikon sisään kuitenkin). Pappi kertoi tämän olevan aika harvinaista.
Isäni ja äitini kuolivat 105 tunnin sisällä, molemmat eri syistä.
Olen joutunut vaihtamaan henkilöllisyyttä vainoamisen takia
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa.
Lainaus unohtui! Halusin esittää osanottoni henkilölle, jonka molemmat vanhemmat olivat kuolleet lyhyen ajan sisällä.
Kolme miestä joiden kanssa olen harrastanut seksiä, on kuollut.
Olen jutellut kaksoismurhaajan kanssa silloin kun tämä oli vielä ihan mukava nuori mies ja niin ikään jutellut naisen kanssa, joka murhattiin noin vuosi tämän keskustelun jälkeen. Lisäksi minun lapsuudenaikainen naapuri löytyi myöhemmin paloiteltuna.
Olen tavallinen nainen enkä liiku missään hämärissä piireissä. Mielestäni em. tapahtumat vain osoittavat että periaatteessa kuka tahansa voi joutua henkirikoksen uhriksi ja tietyissä olosuhteissa kenestä tahansa voi kehittyä tappaja.
Olen jäänyt kaksi kertaa leskeksi. *vilkuttaa tutuille*
Mut on kuristettu melkein hengiltä. Menetin jo tajuntani ja exäni päättikin muuttaa mieltään ja irrotti otteensa. Nykyään tämä ex on ollut jo vuosia naimisissa ja elelee pikkukaupungissa omakotitalossa vaimonsa kanssa ja mietin vain, tietääköhän vaimo tätä synkkää asiaa menneisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa.
Lainaus unohtui! Halusin esittää osanottoni henkilölle, jonka molemmat vanhemmat olivat kuolleet lyhyen ajan sisällä.
Kiitos, se oli kauheaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun synnyin niin tuoreimmasta Hämeen Sanomista sain lukea etusivun uutisen:"Rene Coty Ranskan presidentiksi":
Aika hyvin jos vastasyntyneenä osasit jo lukea! 😜
Isosedälleni kävi hänen kertomansa mukaan näin:
"Kun synnyin, keittiön pöydällä oli lappu, että uunissa on kaurapuuroa. Ota sieltä."
Tästä mut saattaa joku tunnistaa mut enivei menkööt.
Olin n.20v, ja olin saanut työharjoittelupaikan.
Ja asuin porukoilla, kyllä. Noh koska täällä ei silloin ollut kissoja, nuo perkeleen hiiret/päästäiset mitä lie oli ainainen vaiva.
Joka tapauksessa ajattelin laittaa sinä aamuna buutsit (siis oikeat buutsit) jalkaan kun menen töihin.
Joka tapauksessa. Matkaa oli n.8km työpaikalle ja ennen sitä oli aika vielä työkkäriin.
Kaiken tämän tein ja ihmettelin pitkään niinkuin olisi kivikengässä. Mutta ei huvittanut sitä pois ottaa.
No enivei, pääsi harjoittelupaikkaan johon oli kaverinikin tullut (oli aikoinaan ollt sielä kanssa hommissa ja käväisi muuten vaan).
No, otin buutsin pois ja päätin kaivaa kiven pois... "Perkele!" säikähdin "Joku yritti puraista mua".
En uskaltanut enää itse koko pirun kenkään koskea ja kaverini otti sen ja heilutteli.
Sieltä tippui hemmetin läski hiiri pois ja lähti karkuun..
En vielä tänäkään päivänä tiedä miten se oli siellä n.puolitoistatuntia selvinnyt hengissä.
Ilmeisesti tuntemukset kivestä kengässä johtui siitä kun se raukka yritti järsiä mun räpylää.
Ja jos ei stooria usko, niin todistaja löytyy.
Ja btw.. En yleensä ulosantiani anteeksi pyytele... Olen myös lukihäiriöinen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lapsi erittäin tunnetun ulkomaalaisen julkkiksen kanssa. Asuin lapsen syntymän aikaan ulkomailla ja kyseessä oli vain yhden yön juttu. Kyseinen julkkis ei tiedä lapsesta mitään. Enkä ole kenellekään muullekaan kertonut kuka lapsen isä on. Lapsi ei ole aivan suomalaisen näköinen ja olen mm. sukulaisilleni sanonut että lapsen isä oli lyhyt tuttavuus sieltä missä asuin eikä halua olla missään yhteydessä lapseen.
Jossain vaiheessa aion lapselle hänen isänsä kertoa, en osaa vielä sanoa milloin.
Vihjaa vähän, onko joku näyttelijä, poliitikko, muusikko vai urheilija?
Kohtasin alastoman verisen murhaajan rappukäytävällä.
Ei ole sen jälkeen tullut katsottua mitään kauhuleffoja. Voin sanoa, että tunne oli paljon kamalampi, kuin mikään katsomani kauhuleffa. Onneksi murhaaja oli niin aineissaan, että ryntäsi ulos eikä käynyt minun kimppuun.
Minut kidnapattiin Etelä-Amerikassa v. 2020.