Mitä sellaista sinulle on tapahtunut mitä luulet että kovin monelle muulle ihmiselle täällä ei ole tapahtunut?
Minä aloitan: synnyin reilut 1700g painavana keskosena.
Kommentit (2016)
Olen ollut lentokoneen ohjaamossa (ennen wtc) kun Nycciin laskeutuneeseen Finnairin koneeseen osui myrskysalama ja kone tuli alas autopilotilla. Ei ole ollut lentopelkoa sen jälkeen. Ajattelin, jos siitä selviän, niin todennäköisyys lentoturmaan vaan pienenee.
Olen ollut mukana Kovaa peliä Bostonissa TV-sarjan kuvauksissa tietämättä.
Olen juonut ensimmäiset humalat 2-vuotiaana.
Sitä että saa...tanan pervojengin sain elämänriesaksi. Saan pelkästään pas...maisia haittaa aiheuttavia ihmisiä ympärille. No saavutus sekin sinänsä. Huomiota se on kaikki huomio.
Oli narkkari teiniäiti. Pääsin kuiville ja lapsestani tuli elämässään hyvin pärjäävä aikuinen. Tästä olen kiitollinen ja vaikka itsesyytökset vie hautaan asti mukanani niin silti tiedostan että selvisimme jostain vielä kamalammasta ja nyt on kaikki hyvin. Rukoukset kuullaan.
Eetu Hiltunen kirjoitti:
uskoontulo (kristinusko)
Mäkin haluan tulla uskoon nimenomaan kristinuskoon mutten vain tule,Jeesus pelastaa ketkä haluaa ja mun kohtalo niinkuin miljardeilla muilla on tulijärvi,reilukerho.com, vuosia rukoillut,pyytänyt on anonut mutta mitään ei tapahdu ja elämä mennyt vaan paskaksi.
Vierailija kirjoitti:
Oli narkkari teiniäiti. Pääsin kuiville ja lapsestani tuli elämässään hyvin pärjäävä aikuinen. Tästä olen kiitollinen ja vaikka itsesyytökset vie hautaan asti mukanani niin silti tiedostan että selvisimme jostain vielä kamalammasta ja nyt on kaikki hyvin. Rukoukset kuullaan.
Ei mun vaikka oon vuosikausia rukoillut, reilukerho.com,,tulijärveen varmana päädyn.
En ole koskaan käyttänyt älykännykkää.
Useamman kerran on kauniit naiset tulleet tekemään tai olisivat halunneet tehdä tuttavuutta. Aina olen .torpannut ja olen hetero
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyin estämään raskaan esineen putoamisen päälleni pelkällä ajatuksen voimalla. Näin siinä kävi: " Olin päivätorkuilla mökissäni kun katsoin sänkyni yläpuolella ikkunan päällä olevassa hyllyssä kaatumaisillaan raskaan esineen putoavan, vaikka lankkuhylly oli tukevasti kiinnitettynä seinässä ja raskaan esineen edessä lautaeste. Estin sen todella putoamasta ja sain esineen syliini viimehetkellä". Olin siis puoliunessa ja heräsin tähän episodiin. Isäni tuli toisesta huoneesta ja ihmetteli tapahtunutta. Mietimme yhdessä syytä painavan esineen tippumista. Emme löytäneet. Ei siis ollut oven kolahtamista tai ukkosta, ristivetoa tai muuta. Pelotti.
Uskon suojelusenkeleihin. Ehkä Jumala lähetti enkelin suojaksesi tuossa tilanteessa.
Kiitos sinulle kauniista sanoista. Kieliopillisesti hassusti kirjoitettu minulta, mutta kuitenkin. Vielä tänäänkin pohdin tuota tapahtumaa, josta on kulunut jo 50 vuotta.
Sain kuulla toista lastani odottaessani, että aviomiehelläni (olimme olleet tuossa vaihessa 6 vuotta naimisissa) oli tulossa ei ensimmäinen vaan toinen lapsi toisen naisen kanssa. Eli hän oli pitänyt kahta kotia koko avioliiton ajan.
Siinä meni kuviot nopeasti uusiksi ja minusta tuli yh-äiti.
Putin kutsui illalliselle. En päässyt valitettavasti paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Pahoinpitelin kaverini kanssa nuorena itsellemme tuntemattoman keski-ikäisen puliukon henkihieveriin. Alkoholilla ja huumeilla oli osuutta asiaan, ja mies selvisi ihmeen kaupalla hengissä vaikka jätimme hänet hankeen makaamaan teon jälkeen.
Olet s..nan iso paskaläjä!
Olisitpa paskaläjä tehnyt näin: "Minä sain mummiltani ison laatikollisen ruokaa. Kun yksin eläessäni sitä ruokaa tarvitsee nuorikin. No, mietin, että ok, minulla on tarpeeksi ruokaa kotona viikoksi. Kun sitten astelin kotini lähistölle, niin näin pultsarin istumassa penkillä. Menin hänen luokseen ja annoin ruokaa sisältävän ison laatikon hänelle. Laatikossa oli graavattua lohta, hedelmiä, karjalanpiirakoita, näkkileipää, perunoita, hilloa, juustoa ja kinkkua. Muistan puliukon ilmeen kun hän näki laatikon sisällön. Joulu se ei ollut, mutta sateinen syksy".
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Kesärannassa juhlissa 24-vuotiaana.
Pöh, olihan siellä muitakin kuin sä, esim mä.
Olen matkustanut tavarajunan vaunussa kaupungista toiseen, pummilla tietenkin, koska lippujahan ei tavarajuniin saa.
Macgyver pelasti mut kerran rosvojen kynsistä<333
Voitin arvokkaan matkan ulkomaille. Sain itse valita kohteen ja ajankohdan (matkatoimiston valikoimista).
Olin lähihoitaja opiskelijana toista päivää vanhainkodissa ja ohjaajan kanssa tarkistamassa vanhusta joka oli jo huonossa kunnossa. Yhtäkkiä tämä mummo avaa silmiään katsoo minuun ja sanoo "Johannamummi lähettää terveisiä" hän sulki silmät ja seuraavana yönä kuoli.
En tiedä oliko sattumaa vai jotain eimaallista mutta minulla oli Johannamummi joka kuoli ollessani 3 vuotias. Vieläkin menee kylmät väreet kun ajattelen tätä
Olen puhunut lapsena Mauno Koiviston kanssa Kultarannassa.
Sain 4v niin pahan nielutulehduksen että kurkunkansi turposi umpeen ja lähes tukehduin .Makasin sitten teholla koneessa.
Olen ollut presidentti Martti Ahtisaaren kutsumana Mäntyniemessä.