Onko 1600 kcal liian vähän, kun BMI 37, 7? Jää hirveä nälkä
Jatkuvasti. Lopulta vaan ahmii. Kokeilin 1800 kcal ja sama reaktio..
Kommentit (167)
Taas te ruokitte trollia. Tämä sama aloittaa samat jutut uudestaan joka päivä ja vaan torjuu kaikki ehdotukset. Ei sitä kiinnosta laihdutus vaan teidän neuvojien halveksuminen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aloittaessa bmi 36 ja söin rapiat 1900 kcal. Ei kannata lähteä liian pienillä kaloreilla liikenteeseen. Laihduin pari kiloa kuukaudessa, mikä oli ihan hyvä tahti.
Tämä. Aloittaa tuolla 1900 vaikka kuukauden, sitten 1600,välillä voi olla vaikka viikon esim 1800
Jos ei kestä hirveää nälkää päivittäin, niin suosittelen 5:2 paastoa. Paasto päivinä 500 kcal, muina viitenä päivänä syöt kuten ennenkin.
Jos ap on tosissaan, niin oikeat laihdutuskalorit on 2000/vrk. Taatusti 1100 kcal kalorivaje aiheuttaa nälkää...
Ei ehkä kannata vetää dieettiä liian tiukalle. Paras ja onnistuva laihdutus on sellainen, mikä on sinun näköisesi ja sinulle sopiva. Ei tarvitse laihdutuksen olla rääkkiä.
Suosittelen hitaampaa tahtia kolmesta syystä:
- sulla pitää olla jotain mistä vähentää kun paino on jo pudonnut lähelle normaalipainoa
-nopea painonpudotus harvemmin johtaa kiinteään kroppaan. Ota rento tahti.
-rankka laihdutus voi johtaa esim vitamiinivajeeseen tai vastaavaan.
Olen itse laihduttanut 20kg ihan vain karsimalla ylilyönnit ja lisäämällä paljon liikuntaa. Painon säännöllinen tarkkailu on tärkeää, välillä voi olla painossa tasanteita ym jotka voi turhauttaa mutta pääasia että suunta on pitkällä aikavälillä oikea.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä kannata vetää dieettiä liian tiukalle. Paras ja onnistuva laihdutus on sellainen, mikä on sinun näköisesi ja sinulle sopiva. Ei tarvitse laihdutuksen olla rääkkiä.
Suosittelen hitaampaa tahtia kolmesta syystä:
- sulla pitää olla jotain mistä vähentää kun paino on jo pudonnut lähelle normaalipainoa
-nopea painonpudotus harvemmin johtaa kiinteään kroppaan. Ota rento tahti.
-rankka laihdutus voi johtaa esim vitamiinivajeeseen tai vastaavaan.Olen itse laihduttanut 20kg ihan vain karsimalla ylilyönnit ja lisäämällä paljon liikuntaa. Painon säännöllinen tarkkailu on tärkeää, välillä voi olla painossa tasanteita ym jotka voi turhauttaa mutta pääasia että suunta on pitkällä aikavälillä oikea.
Tässä on nyt 3 vuotta veivattu, aina vaan plus miinus 2kg. Eli se normipaino on kaukainen haave. Ap
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aloittaessa bmi 36 ja söin rapiat 1900 kcal. Ei kannata lähteä liian pienillä kaloreilla liikenteeseen. Laihduin pari kiloa kuukaudessa, mikä oli ihan hyvä tahti.
Tämä. Aloittaa tuolla 1900 vaikka kuukauden, sitten 1600,välillä voi olla vaikka viikon esim 1800
Jos ei kestä hirveää nälkää päivittäin, niin suosittelen 5:2 paastoa. Paasto päivinä 500 kcal, muina viitenä päivänä syöt kuten ennenkin.
Parempi on pätkäpaasto 8h aika ikkunalla : saa syödä kuten ennenkin, mutta laihtuu. Pakostakin lähtee joku suuri kalorisatsi ruokailusta pois, kun ei ole koko päivää aikaa syödä. Tuo 5:2 voi monella lisätä kitudieetin tuntua.
Ei kukaan onnistu, jos käsky tulee lääkäriltä tai puolisolta tai jostain muualta.
On selvää, ettet itse halua laihtua. Tai siis kestää sitä epämukavuutta, mitä se vaatii.
Turha kiusata itseään.