Mieheni pani minua nukkuessani:
Mitä tuosta pitäis ajatella. Olin kyllä järkyttynyt. Olin pienessä hiprakassa ja aivan tajuttoman väsynyt. On jotenkin hyväksikäytetty olo..
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on jos herättää oman rakkaansa rakasteluun?. Aamu tunneilla kun heräät, ja otat rakkaimpasi takaa syliin. Silittelet varovasti hänen hiuksia, vartalon ihania muotoja, kuntelet hänen hengitystä. Ja kun se on tasaisen rauhallinen, annat koko kalusi työntyä hänen sisäänsä. Melkein saman tien on naisesi hereillä, ja katsoo sinua unisilla ja ihanan ruskeilla silmillä - sanoo jotakin, mikä saa tunteemaan , että sinua rakastetaan ja sinä rakastat häntä. Seksielämä tarvitsee yllätyksiä pysyäkseen toimivana ja tyydytyksen antavana.Pitää olla rohkea ja kysyä, mitä mieltä puolisosi on asioista, jotka mielestäsi toisivat piristystä seksielämääsi, oletpa sitten mies tai nainen. Melkein mitä vain voi kokeilla, jos se sopii molemmille, ja se ei satuta ketään oikeasti , eikä ole laitonta. Seksi on iloinen asia, ja jokaisella on oikeus nauttia siitä täysin palkein ja rinnoin. Antaa kaikkien kilttien pukkien elää kauniitten kukkien keskellä. Erottista kevättä ja kesää kaikille <3
Ja oikeassa elämässä nainen herää ja työntää sinut huit helvettiin likaisen vehkeesi kanssa ja tekee rikosilmoituksen raiskauksesta. Nämä on näitä miestenfantasioita taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllähän siihen herää jos toinen tulee panemaan kun nukkuu, minusta on ihana herätä niin. kiihotun saman tien. joskus leikin että nukun
Tuo on monelle naiselle ihan toivejuttu, erikseen on sen kertonut kun on asioista keskusteltu.
Mutta typerintä on alkaa kyselemään täältä, mitä pitäisi ajatella. Se on nimenomaan sen parin keskinäinen asia sopia siitä mitä kumpikin haluaa.
En kyllä tunne yhtään naista, jolle tulisi mieleenkään toivoa heräävänsä yhdyntään. Kyseessä on raiskaus, jos ei nainen ole aiemmin nimenomaisesti toivonut näin tapahtuvan suhteenne aikana.
Muistakaa, että kokoomuksen ainakin nuoriso-osaston kanta on se, että avioliitossa ei voi tapahtua raiskausta.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="13.08.2006 klo 18:49"] Mitä tuosta pitäis ajatella. Olin kyllä järkyttynyt. Olin pienessä hiprakassa ja aivan tajuttoman väsynyt. On jotenkin hyväksikäytetty olo..
Mitäs tuosta. On se kai ennenkin sua pannut ja itsekin olet vähintäänkin kosketellut miestäsi seksuaalisessa mielessä kun hän on nukkunut. Älä väitä vastaan.
Eli jos on aiemminkin pantu niin mies voi käyttää naista kuin pumpattua barbaraa.. Kuka idiootti kehtaa edes nimettömänä kirjoitella tällaista roskaa?
Tuntuu ihanalta kun mies alkaa hiveleen jalkoväliä ja herää siihen. Siitä pikkuhilja sormea ja muuta mukavaa sisään
Ihan sairas ketju. Olen nainen ja rakastan miestäni, ja haluan seksiäkin melkein aina, mutta kokisin kyllä ahdistavana ja hyväksikäyttönä jos hän runkkaisi minuun nukkuessani! Nainen ei ole mikään puhallettava lelu.
On hyväksikäyttöä ja raiskaus. Sano miehellesi, että oli sitten viimeinen kerta. Jos ei tiedä varmasti että olet hereillä, niin olkoon ilman.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin tietty seksi voi onnistua, vaikka nainen ei niin mukana olisikaan, mutta meillä mun pitää olla tosi kostea, että mies pääsee sisälle. Jos työntää vähänkään kuivana, paikat menee verille ja on kipeät monta päivää!!!
Tätä monikaan ei välttämättä tule ajatelleeksi.
Ei kaikki naiset ole samanlaisia. Olen tavannut montakin, jotka kastuvat ihan hyvin nukkuessaankin. Joskus joku alkanut unissaan työntämään pyllyä vastaan niin että siinä lipsahtaa helposti sisään, sitten aamulla ihmetelty, oliko se unta vai totta kun kumpikaan ei ihan herännyt ja homma jäi kesken.
Vierailija kirjoitti:
minä yleensä herään kesken touhun, eikä se aina niin kivalle tunnu, joskus taas tuntuu. Mies taas ei välttämättä herää koko aktin aikana. Nyt alatte väittää että teeskentelee, mutta ei, on oikeasti ihan sikeässä unessa. Muutenkin on unissapuhuvaa sorttia yms...
Jos näitä yöllisiä unipanoja haluaisin välttää tai pitäisin niitä raiskauksena, ratkaisu olisi nukkua eri sängyissä.
Ei tunnu koskaan kivalle herätä kun mies ahdistelee unissaan! Miestä ei saa hereille millään. Rauhottuu vasta kun on lastinsa laskenut milloin mihinkin. Eikä muuten auta eri huoneissa nukkuminen. Kokeiltu on.
Vierailija kirjoitti:
että sinä tykkäisit herätä yö yön perään siihen että mies tunkee unissaan väkisin liukastamatonta sormeaa pyllyysi. Minuun se sattuu, en tiedä muista... Tuu ihmeessä tänne nukkumaan:D
Kyllä se sattuu kun sinne jotain kuiviltaan tungetaan. ”Onnekseni” tuota ei tapahdu yö yön perään. Toisinaan mies pyrkii suuhun, toisinaan taas johonkin muuhun koloon. Joskus tyytyy työntelemään ihan vaan rauhassa peppua tai tissejä vasten. Vaihtelu virkistää!
Vierailija kirjoitti:
Joskus joku alkanut unissaan työntämään pyllyä vastaan niin että siinä lipsahtaa helposti sisään, sitten aamulla ihmetelty, oliko se unta vai totta kun kumpikaan ei ihan herännyt ja homma jäi kesken.
Kyllä siihen kuule herää kun joku ”lipsahtaa” juuria myöten pyllyysi vielä kun olet puoliunessa. On se sitten liukas tai kuiva. Eikä homma kyllä jää yleensä puolitiehen. Tervetuloa vaan kaikki yöseksistä kiinnostuneet kokeilemaan!
Noissa olosuhteissa ymmärrettävä tunne. Itse haaveilen siitä, että mies todella alkaisi lämmitellä kun nukun ja kun hvahdun tulisi liukkarilla sisään.. Ihana herätä tuohon, muta en kyllä täyspanoon haluaisi havahtua.
Se onkin ihan hirveetä kun oma mies panee siis yäk
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa parisuhteessa oikein elätte???!!! En vaan millään käsitä miten sen oman rakkaan kosketus, halu, himo, orgasmi.. jne. MITEN SE VOI TUNTUA AHDISTAVALTA? Selittäkää nyt pienelle pojalle.
Tiivistän vielä asian näin: Jos parisuhteessa voi tapahtua raiskaus, se ei ole parisuhde.
Älkää hyvät ihmiset tuhlatko elämäänne voimalla huonosti. Tämä ketju on ollut tähän mennessä koko palstan synkintä luettavaa :-(
Jos olet itse selvinpäin, ja mies tulee sammumispisteessä kotiin, niin ei todellakaan tee mieli. Siinä sitten esität nukkuvaa että vältyt vonkaamiselta, ja mies panee kuitenkin, etkä shokilta pysty tekemään mitään, ni ei oo kivaa.
Vielä näin vuosien jälkeenkin tulee itku tapausta ajatellen. Ja parisuhteisiin en enää kykene, kun on luottamus ihmisiin ja oma arvostus mennyt.
Ja kenellekään et voi kertoa, koska on tommosia "tietenkin on ok jos on parisuhteessa" tyyppejä.
Mun nainen tykkää kun on nukahtamassa mutta sitten alankin hiplaamaan naista ja itseäni. Ollaan kyllä molemmat tosi helposti kiihottuvia ja tykätään samoista jutuista.
Meillä vaimo jaksaa valittaa, etten pane häntä tarpeeksi usein nukkuesaaan. Kesken unien pitäisi herätä puuhastelemaan. Olen kyllä tuosta raiskaisaspektista yrittänyt puhua ja ettei suostumusta voi antaa etukäteen, mutta kaikuvat kuuroille korville. Tiedä mihin kuseen sitä itsensä vielä saisi avioeron tullessa.
Kyllä tuollanen passais minulle tosi hyvin! Milloin vain saa kaluuni tarttua ja jos vielä itseään hotelli samalla, niin en voisi enempää toivoa!
M47
No jos parisuhteessa on sovittu että se on ok, se on ok. Jos ei ole sovittu, se on raiskaus.
Mulle sopisi, tarvii sanookin miehelle. ;)
Ei kai se ole ainakaan normaalia, ja jos toinen ei ymmärrä sitä,kai se on oma ongelmansa. Yhtä hyvinhän mies voi tulla baarista ja ajatella toista naista jonka nähnyt ja p***a, koska on joku jota käyttää. Jos toinen nukkuu- silläpä ei ole mitään väliä edes mitä ajattelee tai haluaa, koska se on RAISKAUS!
Mua kiihottais herätä ja saisin tietää että usea mies on nainut minua pyllyyn ja laukaissut spermat perään. Olisi kiihottavaa runkata ja samalal paskantaa ja piereskellä spermat pihalle.
M20
Vaimoni käyttää aamuseisokkiani,ottaa suihin tai pilluun.yleensä herään aina en.joskus vaimoni kiehnää unissaan pyllyä ja panen,yleensä herää ,aina ei.raiskaussyyteitä ei ole esitetty. Mielestäni jos avioliitossasyytetään raiskauksesta se aviliitto on oikeasti ollut ohi jo sitä ennen
Ne asmusuikkarit liittyy vaimoni spermafetissiin,spermat suussa sormettaa itselleen ison orgasmin 2-3minuutis.ja jos nain viä senjälkeen saa ainakin pari lisää
Tuo on monelle naiselle ihan toivejuttu, erikseen on sen kertonut kun on asioista keskusteltu.
Mutta typerintä on alkaa kyselemään täältä, mitä pitäisi ajatella. Se on nimenomaan sen parin keskinäinen asia sopia siitä mitä kumpikin haluaa.