Mieheni pani minua nukkuessani:
Mitä tuosta pitäis ajatella. Olin kyllä järkyttynyt. Olin pienessä hiprakassa ja aivan tajuttoman väsynyt. On jotenkin hyväksikäytetty olo..
Kommentit (121)
Ei se ole rahaa vaan vieläkin arvokkaampaa. Mitä enemmän teen töitä suhteen eteen sen enemmän siitä saan. Esimerkiksi kun mieheni on onnellinen niin saan jalkahierontoja, illallisia ja muita mukavia bonuksia. Kaikkein paras palkka minulle on kuitenkin se että on joku joka rakastaa minua takaisin. Olen ollut myös suhteessa jota ei hoidettu ja niitä henkisiä tuhoja käyn tänäkin päivänä korjaamassa ammatti-ihmisen kanssa. Kaikki kriisit jätettiin puimatta ja jatkettiin vaan yhdessä rakkauteen uskoen. Siinä kävi sitten niin että ne taakse jätetyt ongelmat tuli kerralla pöytään sitten myöhemmin ja tulos oli aika kamala.
Meillä on takana ihana avioliitto, kaksi lasta, ei traumoja ym. Yhden kerran olen sammunut miehen tekemästä (!) paukusta sohvalle. Aamulla heräsin sängystä ja huomasin, että mua on pantu. Paikat hellinä ja sperma valu reittä pitkin. Olin niin järkyttyny, etten voinu muuta kuin itkeä. Tästä keskusteltiin miehen kanssa vielä monesti, mutta luottamus palasi taas vähitellen. Ei ollut kuulemma ymmärtänyt, että se olisi niin iso juttu!
Mulle seksi ON iso ja ihana juttu, ja yleensäpä siihen saa houkuteltua huonompanakin päivänä. Mutta TÄMÄ ON MINUN KROPPANI ja MINÄ HALUAN OLLA MUKANA, KUN SEN " KANSSA" HARRASTETAAN SEKSIÄ! Jos hyväksyisin asian, irrottaisin kroppani tunteista ym.
Heti alkuun kerron, että pitkän, 16 vuotta kestäneen suhteemme aikana olemme kumpikin nauttineet tästä keskellä yötä rakastelusta. On ihana herätä rakkaan hyväilyihin ja suukotteluihin ja siitä unenpöpperössä jatkaa eteenpäin.
MUTTA.
Kolmesti olen humalassa ja väsyneenä herännyt siihen, että mies panee, siis oikein jyystää, takaapäin. (normaalisti pidän äärimmäisen paljon takaapäin asennosta). Se tunne herätessä ja tajutessa, että mitä tapahtuu, on kamala, hirvittävä ja tuntunut todella pahalta. Sellainen väkisin paneminen sattuu fyysisestikin. Mieskin on kahtena kertana niistä ollut kännissä, mutta eipä se tekoa sen somemmaksi tee, päinvastoin.
Se on siis aivan eriasia tehdä se kummankin niin halutessa, ollessa mukana jutussa. Ainakin mulle. Olemme asiasta puhuneet mieheni kanssa ja siitäkin, että väkisin makaaminen avioliitossakin on rikos ja rangaistava teko. Nyt tuosta viimeisimmästä on aikaa... mutta koskaan en unohda.
marjat. kaiken voi laittaa kännin piikkiin.
" Olin niin kännissä että en tiennyt mitä tein ja ehkä luulin että sinäkin halusit" Kertokaa veljet tämä jälkeenpäin kaikille nukkujille joita olette naineet.
Ja sitä paitsi nää samat eukot vie somalimiehiä koteihinsa keskellä yötä kännissä ja aamulla ovat sitten poliisille itkemässä että kun se " raiskasi minut" .
Niiiiin, kun aina pitää naisella olla oikeus sanoa ei...
Jos/kun kumpikin ollut kännissä tai ees välttämättä kännissä mistä tietää mitä on oikeesti tapahtunut kunnes on oikeasti valveilla.
ja suostun kyllä, orgasmia en itse kyllä tollaisessa unen ja valveen rajamailla saa. Mä itse tykkää harrastaa seksiä tolkuissani, mutta ei toi mitään raiskaamista ole. Ja kyllä mä olen aina käytettävissä, enkä ole varmaan koskaan seksistä kieltäytynyt, musta PIHTAAMINEN ei kuulu parisuhteeseen. Mua harmittaa ihan älyttömästi, jos itse tekee mieli ja miestä muka väsyttää. Mutta silloin tilanteesta usein seuraa, että kun se on nukkunut pari tuntia se kömyää jo päälle hyvittelemään..
Tulee vaan mielee, että onko miehellä kaikki kotona, kun lähtee nukkuvaa panemaan? Onko tuollaisen jälkeen tosi kuningas-olo, kun saa runkattua itsensä käden sijasta tajuttomaan ihmiseen - siis vaimoonsa, jota pitäisi helliä ja rakastaa? Yöks. Jos himottaa, niin pitäisi herätellä vaimo mukaan hommiin. Puoliunessa on kiva rakastella, mutta tajuttomana en haluaisi olla. Selvää seksuaalista hyväksikäyttöä.
kännissä, ettette heti herää jos ukkonne edes yrittää moista??? Tiedottomat lahnat, yäk!
Mulla on tosi sikeä uni mut herään kyllä aina jonkun verran jos mies on kimpussa. Se on raivostuttavaa jos on tosi väsynyt ja seksi ei todellakaan kiinnosta pätkääkään, siinä ei kyllä auta mitkään miehen houkuttelut ja herättelytkään, mieluummin vetää vaikka nopeasti kuin että alkais yrittää - turhaan- herätellä halujani. Silloin kun nukun olen niin väsynyt ettei mikään mahti maailmassa saisi minua kiinnostumaan seksistä.
Vierailija:
kännissä, ettette heti herää jos ukkonne edes yrittää moista??? Tiedottomat lahnat, yäk!
Joillakin tietty seksi voi onnistua, vaikka nainen ei niin mukana olisikaan, mutta meillä mun pitää olla tosi kostea, että mies pääsee sisälle. Jos työntää vähänkään kuivana, paikat menee verille ja on kipeät monta päivää!!!
Tätä monikaan ei välttämättä tule ajatelleeksi.
Naisen nukahtaminen on myöntymisen merkki, että kullin voi työntää sisään.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2006 klo 18:49"]
Mitä tuosta pitäis ajatella. Olin kyllä järkyttynyt. Olin pienessä hiprakassa ja aivan tajuttoman väsynyt. On jotenkin hyväksikäytetty olo..
[/quote]
Olethan tietoinen ettei Suomen oikeuskäytännön mukaan nainen voi raiskata miestä, koska raiskaus vaatii penetraation.
Lähde: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288643088427.html
[/quote]
Vermaan ketään miestä hirveesti haittaa jos nainen tulee "raiskaamaan" :D:D:D
Meillä olen antanut miehelle luvan panna nukkuessa jos kovasti haluttaa. Töiden takia olen monesti todella väsynyt. Ainut ehto on, että pitää olla hellä ja käyttää liukkaria. Jostain syystä tämä kiihottaa minua aika paljon ja yleensä olenkin herännyt panemiseen, mutta leikkinyt nukkuvaa. Mieskin varmasti kyllä huomannut heräämisen, kun pillu hölähtänyt ihanan märäksi kesken kaiken .Tulee ihanan tuhma olo jatkaa nukkumista spermat pillussa. No , mutta voihan se olla toisille iljettävää jos noin ilman lupaa tehdään ja ymmärrän sen hyvin.
ÖÖ, suurimmilla osalla miehistä seisoo muutenkin nukkuessaan, varsinkin aamulla. ellei sitten ole jotain testosteroni toiminnassa mennyt metsään.
Toiset lukee kirjaa, jotkut nukkuu..
[quote author="Vierailija" time="13.08.2006 klo 18:49"] Mitä tuosta pitäis ajatella. Olin kyllä järkyttynyt. Olin pienessä hiprakassa ja aivan tajuttoman väsynyt. On jotenkin hyväksikäytetty olo..
[/quote] Mitäs tuosta. On se kai ennenkin sua pannut ja itsekin olet vähintäänkin kosketellut miestäsi seksuaalisessa mielessä kun hän on nukkunut. Älä väitä vastaan.
Voi saatana ettekö voi vaan hyväksyä että kaikilla on oma mielipiteensä itse olen sillä kannalla että jos on sovittu että puolisoa voi panna kun se nukkuu nii siitä vaan mutta ymmärrän myös henkilöiden jotka pitävät sitä raiskauksena kannan ja parisuhteessa voi tapahtua raiskaus sen ymärtää tyhmäkin ja sit ne jotka pitää nukkuvan panemista sairaana niin olkaa ihan rauhassa sitä mieltä älkääkä vaahdotko siitä muille
Meillä tuo on aika normi toimintaa. Musta on aivan mahtavaa vkl aamuna herätä siihen kun poikaystävä panee mua. Tietenkään silloin se ei ole okei ellei siihen ole toisen suostumusta, mä tein heti alussa selväksi että mulle se sopii.
" 1 § Raiskaus. Joka pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkaamalla käyttää sellaista väkivaltaa, on tuomittava raiskauksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.
Raiskauksesta tuomitaan myös se, joka saatettuaan toisen tiedottomaksi taikka pelkotilaan tai muuhun sellaiseen tilaan, jossa hän on kykenemätön puolustamaan itseään, käyttämällä puolustuskyvyttömyyttä hyväkseen on sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan.
Yritys on rangaistava.
2 § Törkeä raiskaus. Jos raiskauksessa
1. aiheutetaan tahallisesti toiselle vaikea ruumiinvamma, vakava sairaus tai hengenvaarallinen tila,
2. rikoksen tekevät useat tai siinä aiheutetaan erityisen tuntuvaa henkistä tai ruumiillista kärsimystä,
3. rikos tehdään erityisen raa' alla, julmalla tai nöyryyttävällä tavalla tai
4. käytetään ampuma- tai teräasetta tai muuta hengenvaarallista välinettä taikka muuten uhataan vakavalla väkivallalla
ja raiskaus on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä raiskauksesta vankeuteen vähintään kahdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.
Yritys on rangaistava.
3 § Pakottaminen sukupuoliyhteyteen. Jos raiskaus, huomioon ottaen väkivallan tai uhkauksen vähäisyys taikka muut rikokseen liittyvät seikat, on kokonaisuutena arvostellen lieventävien asianhaarojen vallitessa tehty, rikoksentekijä on tuomittava pakottamisesta sukupuoliyhteyteen vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi.
Pakottamisesta sukupuoliyhteyteen tuomitaan myös se, joka muulla kuin 1 §:n 1 momentissa mainitulla uhkauksella pakottaa toisen sukupuoliyhteyteen.
Yritys on rangaistava.
4 § Pakottaminen seksuaaliseen tekoon. Joka väkivallalla tai uhkauksella pakottaa toisen ryhtymään muuhun kuin 1 §:ssä tarkoitettuun seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi ja se olennaisesti loukkaa toisen seksuaalista itsemääräämisoikeutta, on tuomittava pakottamisesta seksuaaliseen tekoon sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi vuodeksi.
Yritys on rangaistava."