Mieheni pani minua nukkuessani:
Mitä tuosta pitäis ajatella. Olin kyllä järkyttynyt. Olin pienessä hiprakassa ja aivan tajuttoman väsynyt. On jotenkin hyväksikäytetty olo..
Kommentit (121)
Millaisessa parisuhteessa oikein elätte???!!! En vaan millään käsitä miten sen oman rakkaan kosketus, halu, himo, orgasmi.. jne. MITEN SE VOI TUNTUA AHDISTAVALTA? Selittäkää nyt pienelle pojalle.
Tiivistän vielä asian näin: Jos parisuhteessa voi tapahtua raiskaus, se ei ole parisuhde.
Älkää hyvät ihmiset tuhlatko elämäänne voimalla huonosti. Tämä ketju on ollut tähän mennessä koko palstan synkintä luettavaa :-(
on tajuissaan. Eikä mun ukko kyllä haluaiskaan panna mitään nukkuvaa lahnaa. Kivempi kun herättää jos tekee mieli, ja saa jos saa mutkin innostettua.
tuomittavinta
1. Mieheni pani minua nukkuessani
2. Minä panin miestäni hänen nukkuessaan
3. Molemmat panimme toisiamme nukkuessamme
4. Minä panin miestäni nukkuessani hänen nukkuessaan
5. Minä panin miestäni nukkuessani hänen ollessa valveilla
5. Mieheni pani minua nukkuessaan minun ollessa nukkumassa
Kaverini kerran heräsi siihen, että poikaystävä nussi häntä. Paha vaan, että hänellä oli tamponi sisässä (jätkä ei huomannut) ja seuraavana päivänä piti mennä lääkäriin poistattamaan liian syvälle uponnut kuukautissuoja. Kaverini ei pitänyt sitä kovin kivana juttuna, tai herkkänä kosketuksena, tai kauniina ajatuksena. Saati yrityksenä tehdä " rakkaalle hyvää" .
eikä yhtään vastaa ap:n tilannetta! Tietysti toista voi satuttaa vaikka lyömällä, mutta siitä ei ole kyse.
Tiivistän taas: Jos vaimoni harrastaa seksiä kanssani kun nukun, olen siitä enemmän kuin mielissäni. KOSKA RAKASTAN HÄNTÄ! Jos minä harrastan seksiä vaimoni kanssa kun hän nukkuu, ja hän kokee sen AHDISTAVANA ja KUVOTTAVANA... en mitenkään voisi uskoa, että hän rakastaa minua.
Tuossa tilanteessa olisi molemmille parempi erota, tai ainakin miettiä parisuhteen toimivuutta.
vieläkään en tajua tätä juttua...
-26
Olen aina ihmetellyt miksi jotkut miehet käyvät vieraissa. Nyt tiedän. Niillä on vaimo tai tyttöystävä, joka
- kokee elämänkumppaninsa kuvottavana ja ahdistavana
- tuntee itsensä seksin jälkeen hyväksikäytetyksi
- pitää nukkuessa rakastelua rikollisena ja miestään raiskaajana
Kerrankin miehet saa kaiken sympatiani.
Hyvä että saatiin asiasta keskustelua aikaiseksi. Kannanotot ovat olleet aika laidasta laitaan. Täytynee kuitenkin tarkentaa, että se mitä mieheni teki, teki hän valveilla ollessaan. Siis vain minä nukuin. Ja ehkä sen vuoksi, ettei meillä ole ollut kunnon seksiä pitkään aikaan, tapahtunut otti päähän ja suutuin ja loukkaannuin siitä. Ehkä säikähdinkin. Minulla on nuoruudestani käsittelemättömiä traumoja, siksi olo tuntui " likaiselta" . No, olemme puineet ja puhuneet asian läpi mieheni kanssa. Hän on pyytänyt minulta syvästi anteeksi. Ja olen antanut anteeksi. Toivonkin että hän seuraavalla kerralla herättää minut, sillä minäkin haluan osani asiasta ;) Kiitos kaikille keskustelussa mukana olleille. Toisinaan on hyvä kuulla asioista useamman mielipide!
Vierailija:
Millaisessa parisuhteessa oikein elätte???!!! En vaan millään käsitä miten sen oman rakkaan kosketus, halu, himo, orgasmi.. jne. MITEN SE VOI TUNTUA AHDISTAVALTA?
Se että toista haluttaa, himottaa ja että toinen saa orgasmin ei nyt todellakaan tarkoita että minä ainakaan mitään orgasmia saisin. Minusta tuntuu hyvin epämiellyttävältä herätä siihen että mies tunkee ensin sormiaan ja sitten kaluaan sisääni kun nukun.
25
AP: Vastauksesi (35) valaisi jo asiaa aivan eri kantilta, ja kirjoituksesi vaikuttaa tosi vilpittömältä. Traumat, ja henkinen pahoinvointi yleensäkin, on sellainen asia jonka kanssa ei pidä leikkiä. Hyvä että saitte puhuttua asian, mutta kokemuksesta voin kertoa että psykologilla käyntiä ei pidä yhtään ujostella. Tsemppiä!
Te muut jotka muuten vaan koette rakastamanne ihmisen ällöttävänä, kuvottavana ja raiskaajana - ja aivan sama kuka nukkuu ja kuka on hereillä - te olette säälittäviä.
Onhan se mahtavaa huomata, miten hyvin asiat on itsellä. Mutta kuitenkin olen katkera siitä, etten mitenkään voi kertoa teille millaista elämä voi olla! Millaista on rakastaa ja palvoa toista ihmistä - ja rakastella - niin että millään muulla ei ole väliä.
rakastelisi vartaloani minun nukkuessani. Se ei vain tunnu kivalta ajatukselta.
Vierailija:
Te muut jotka muuten vaan koette rakastamanne ihmisen ällöttävänä, kuvottavana ja raiskaajana - ja aivan sama kuka nukkuu ja kuka on hereillä - te olette säälittäviä.
että sinä tykkäisit herätä yö yön perään siihen että mies tunkee unissaan väkisin liukastamatonta sormeaa pyllyysi. Minuun se sattuu, en tiedä muista... Tuu ihmeessä tänne nukkumaan:D
25
Miten näin monet on sitä mieltä, että tuommoinen on ok? Oltiin sitten naimisissa tai ei, niin kenelläkään ei ole parisuhteessa velvollisuutta naida/olla naitavana ihan milloin vain toista sattuu panettamaan! Minä ainakin suuttuisin, jos mieheni alkaisi hommailla kanssani nukkuessani, siis tunkemaan munaa sisään! Sehän sattuisikin jo pirusti, kun ei itse ole kiihottunut. Eri asia on hyväily ja se, jos herättää toisen ja haluaa saada tämänkin haluamaan seksiä. Musta tuollainen on äärettömän itsekästä ja tosiaan verrattavissa raiskaukseen. Sehän on pelkkää omien tarpeiden tyyydytystä! Tietty vielä pitää mainita, että jos tämä on vaimolle ok ja on sovittu, että näin saa tehdä, se on asia erikseen. Minä vaan en sitä todellakaan ymmärrä...
Quote: " Tiivistän vielä asian näin: Jos parisuhteessa voi tapahtua raiskaus, se ei ole parisuhde."
VÄÄRIN! Raiskaus= toisen väkisin makaaminen ts. makaaminen ilman toisen suostumusta. Raiskaus tapahtuu yleisimmin parisuhteessa.
Tarkoitatko, että parisuhteessa ei saa koskaan kieltäytyä seksistä tai olla haluton? Aina pitää antaa, että toiselle tulee hyvä mieli, vaikka itseä ei kiinnosta pätkääkään? Sitten te miehet vielä ihmettelette, miksi se vaimo pihtaa! Katsoisitte joskus omaa napaanne kauemmas! Onneksi mulla on älykäs ja huomioiva mies. Huoh...
En minäkään ymmärrä tuota sallivuutta. Seksi on kahden ihmisen välinen asia, eikä ole ok millään tavalla käyttää toisen ihmisen puolustuskyvyttömyyttä (unta, sairautta, humalaa) hyväkseen saadakseen yksipuolista seksiä.
Ap:n tapaus on raiskaus. Piste. Eri asia on, jos joku antaa kumppanilleen oikeuden tehdä kropalleen mitä haluaa, mutta normaaliin parisuhteeseen sellainen ei mielestäni kuulu.
Karvojen ajelusta on juttua kokoajan. Sairasta sakkia.
Jos lukisit viestit kunnolla, voisit ymmärtää mistä tässä keskustellaan.
" Jos vaimoni harrastaa seksiä kanssani kun nukun, olen siitä enemmän kuin mielissäni. KOSKA RAKASTAN HÄNTÄ! Jos minä harrastan seksiä vaimoni kanssa kun hän nukkuu, ja hän kokee sen AHDISTAVANA ja KUVOTTAVANA... en mitenkään voisi uskoa, että hän rakastaa minua.
Tuossa tilanteessa olisi molemmille parempi erota, tai ainakin miettiä parisuhteen toimivuutta."
1. Katsoisitte joskus omaa napaanne kauemmas! Lue 33. Juuri siitä puhuin. Huomaatko, että arvioin asiaa sekä omalta että vaimoni kannalta?
2. Kuka tahansa tietää mitä tarkoitta raiskaus.
Puhut samassa yhteydessä raiskauksen määritelmästä rikoksena, ja toisaalta parisuhteesta.. Niinpä. Minun kantani on, että jos on edes olemassa riski raiskauksesta, kyseessä ei voi olla TOIMIVA PARISUHDE!
Aivan sama mitä tapahtuu, mutta jos toinen kokee sen raiskauksena, asiat ovat pahasti pielessä.
-26
ma en ymmarra kuinka joku voi aamulla herata ja huomata vasta sitten etta mies on pannut kun spermat valuu?!?
Muhun ei ainakaan mene sisaan niin huomaamatta ettenko itse heraisi. Voiko oikeasti nukkua niin sikeasti ettei heraa?
Ja mita tulee tuohon raiskaukseen, niin oli tai ei, en ymmarra miksi mies tekisi noin. Mina naen sen taas silla tavalla etta jos on tarvetta panna toista kun toinen nukkuu, niin se merkitsee ettei ole parisuhde kunnossa. On siis eri asia herata siihen etta toinen koittaa saada " syttymaan" , mutta etta heraisin siihen etta mies panee minua tai viela kamalampaa se etta heraisin siihen etta on pantu yolla. Ma ajattelisin etta miehessa on jotain vikaa jos panee mua ilman etta olen itse mukana touhussa. Ja ma suuttuisiin siita ettei herattanyt mua ensin en siita etta haluaa panna mua. Musta on ihan eri asia se etta herattaa toisen kun himottaa, kun se etta yrittaa panna nukkuvaa puolisioa.
että onneksi kaikki miehet eivät ajattele kuten sinä, 26. Oma mieheni kyllä ymmärtäisi ko. tilanteessa, että rakastan häntä mutta en ole aina käytettävissä oleva panopuu. Minusta arvioit kyllä edelleen asiaa vain oman napasi kannalta, koska et voi ymmärtää näkökulmaani. Olen täysin samaa mieltä 47:n kanssa. Amen.
41&42
minä yleensä herään kesken touhun, eikä se aina niin kivalle tunnu, joskus taas tuntuu.
Mies taas ei välttämättä herää koko aktin aikana. Nyt alatte väittää että teeskentelee, mutta ei, on oikeasti ihan sikeässä unessa. Muutenkin on unissapuhuvaa sorttia yms...
Jos näitä yöllisiä unipanoja haluaisin välttää tai pitäisin niitä raiskauksena, ratkaisu olisi nukkua eri sängyissä.