Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaaargh, onko mitään turhauttavampaa kun tinderi

Vierailija
03.04.2021 |

Järki lähtee tinder sovelluksen kanssa. En haluaisi ajatella että kaikki jäljellä olevat vapaat miehet on jotenkin rikki tai pilalla mutta valitettavasti tinderissä jonkun aikaa pyörittyäni alkaa pikkuhiljaa tuntuun siltä. Muutama genre mihin on niin mitta täynnä:

- Elämänkoululaiset.
- Nää tyypit jotka laittaa esittelytekstiin ota selvää/aloita keskustelu/tai jotain muuta yhtä passiivista. Pitäiskö tästä herätä mielenkiinto?
- sit nää jotka ei eti vahingossakaan mitään vakavaa. Kaikkien naisten unelmahan on vaan alkaa jollekin äijällä random panoksi.
- ne kenen kans tulee mätsi niin max kaks päivää viestittelyä ja sitte ghoustaus. Yleensä toki tuokin harvinaista, pääasiassa vaikka laitan aloitusviestin niin vastausta ei saa ikinä.

Nimim. Miten tämä voi olla näin vaikeaa????

Kommentit (708)

Vierailija
541/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette vastaa kysymykseeni kuinka paljon saatte tykkäyksiä viikkojen tai kuukausien jälkeen? Kerro myös oletko mies vai nainen.

Olen 38 v nainen, profiili ollut 3kk. Matchien kokonaismäärää en tiedä tarkkaan kun suurin osa poistettu/poistanut/poistunut, mutta veikkaan n. 60. Näistä 50 tuli ekan kuukauden aikana.

Viestittelyjä aktiivisena 0, viimeksi sain aloitusviestin maaliskuun alussa. Noin kymmenelle olen lähettänyt itse ekan viestin, en ole saanut vastausta. Neljä miestä olen tavannyt, yksi kauhea, kaksi ok, ja yksi todella kiva, mutta hän ei tykännyt musta ja ghostasi kolmien treffien jälkeen (kysyin nähdäänkö uudestaan, ei vastausta). Nyt ei ole yhtään uutta matchia tullut pariin viikkoon.

Ihan ok, koska en etsi sieltä matchien määrää, viestitulvaa tai satoja deittejä. Mutta ei noita siis ole edes tarjolla minulle siellä :D.

Joku valehtelee, sillä naiset täällä usein kehuskentelee että saavat 100 tykkäystä jo ensimmäisen tunnin aikana vaikka ei ole edes valokuvaa naamasta. Oletko sitten jotenkin poikkeavan näköinen, lihava tai ruma?

Tinder näyttää aina ekana suosituimmat. Siksi osa jää ilman

Miksi kuvaton saa 100 tykkäystä tunnissa, eihän sellainen ole mikään suosittu. Vai puhuuko naiset paskaa?

Kuvaton nainen saakin usein varmasti enemmän tykkäyksiä kuin esim. ylipainoinen nainen. Kuvaton profiili viestittää, että nainen on hakemassa vain panojuttuja, vaikka näin ei aina olekkaan. Lisäksi mies ei tiedä miltä nainen näyttää ja saattaa kuvitella hänet vaikka minkälaiseksi missiksi. Sama ei toimi miehillä, koska harvemmat naiset innostuvat panokaverista. Lisäksi kuvaton profiili voi naiselle tuntua uhkaavalta.

Suomalaisessa Tinder-testillä tärähtänyt kuva naisesta jossa kasvot olivat rajautuneet pois sai 180/300 matchia.

Komeahkon miehen vimpan päälle tehdyt profiilit saivat pääsääntöisesti 10-20/300 matchia, pl. koirakuva joka sai yli 100 sen koiran takia.

Eli kummat tässä nyt käyttäytyvät omituisesti, naiset vai miehet?

Vierailija
542/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideittailun ongelma on se, että naiset eivät kelpuuta omantasoisiaan fiksuja kilttejä ja kunnollisia miehiä.

Kaikki naiset haluavat vain top10% panomiehen.

Naiset löytäisivät hetkessä parisuhteen perässä olevan kunnollisen miehen jos eivät heti antaisi "ei kipinää, ei kemiaa, ei ihastumista" -tuomiota.

Tämähän se on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen alkanut ymmärtää naisten turhautumista nettideittailuun. Ei tarvitse tästäkään palstasta kuin pieni otanta, niin tajuaa mistä beta-uli-miehistä tarjonta Tinderinkin saralla todennäköisesti pääasiassa koostuu.

Jo ekalla sivulla ratsasti uljas valkoritari paikalle! Kyllä nyt osakkeet nousi!

Vierailija
544/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran kauneus on katsojan silmässä, niin miksi sitten naisten kiinnostus osuu aina samoille miehille? Eikö sen pitäisi silloin jakautua tasaisemmin?

Oikeasti se jakautuukin. Naurettava kuvitelma, että vain 0.1 prosenttia miehistä saa naisilta huomiota.

Jakautuu jo senkin takia, että osa ihmisistä on onneksi realisteja ja tajuavat, että saadakseen jotain on omat vaatimukset oltava järjellisellä tasolla. Jotkuthan eivät koskaan jousta vaatimuksistaan tippaakaan, ja se suotakoon heille.

On kuitenkin selvää, että kauneus/komeus-ihanteet ovat yhteneviä. Ei aina 100% samanlaisia, mutta samansuuntaisia ne ovat, jos on yhtään rehellinen itselleen. Jos työpaikalle tulee fiksusti käyttäytyvä 190cm, tummahiuksinen, jäntevävartalaoinen, siististi kauluspaitaan pukeutunut, symmetriset ja komeat kavonpiirteet omaava, miellyttävät ruskeat silmät ystävällisellä katseella, niin valtaosa naisista katsoo aivan varmasti, että tulipahan komea mies meille töihin.

Jos taas tulisikin 170cm, keskivartalolihava, vähän huonoryhtinen, vaaleahiuksinen ja puoliksi kaljuuntuva, väsähtäneillä kasvoilla, joissa toinen silmä karsastaa, niin kukaan naisista ei ajattelisi, että nyt tuli komea mies taloon.

Kuitenkin ulkoinen komeus on eri asia kuin se mitä parisuhteeseen haluaa. Sitä työpaikan komeaa miestä on kiva katsella, mutta en ottaisi parisuhteeseen jos ei olisi mitään yhteistä. Yhteiseen elämään haluaa sen jolla on samanlaiset arvot, kiinnostuksenkohteet ja jonka kainaloon on kiva käpertyä illalla. 

Tämä. Ulkonäköön ihastutaan, luonteeseen rakastutaan, kuten sitä usein sanotaan. Mutta moni ei tässä tajua, että tuo menee nimenomaan tuossa järjestyksessä. Eli siihen "luonteeseen rakastutaan"-vaiheeseen ei pääse jos ei läpäise tuota "ulkonäköön ihastutaan"-vaihetta. Siksi pärjätäkteen hyvin naisten kanssa pitää olla sekä ulkoisesti komea että hyvä luonne, vain tuo jälkimmäinen ei riitä.

Joten ihan turha jankata mistään sosiaalisista taidoista ja luonteensa kehittämisestä yms. Pitäisi pikemminkin kysyä, että miten pääsen näyttämään sitä hyvää, kilttiä ja naista kunnioittavaa luonnettani jos en miellytä naisia ulkonäöllisesti?

Olisiko mahdollista tutustua naisiin muuten kuin deittailumielessä? Onko työpaikallasi, harrastuksissa, kaverin kavereissa naisia, joihin voisit tutustua ihan muuten vaan? Joskus tällaisista kohtaamisista syntyy suhteita.

Vierailija
545/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen olevani ihan OK mies, mutta en uskalla tehdä profiilia mihinkään Tinderiin. Ihan tositarkoituksella etsin parisuhdetta nyt, kun vanhat haavat on paranneltu ja peiliinkin on tuijoteltu. Eniten pelottaa se, että naisia ei kiinnosta. Ei se parisuhde minulle mikään pakko ole, mutta haluaisin tutustua naisiin jos vaikka löytyisi joku ihana vastinkappale.

No en suosittele. Niin luulin minäkin olevani ok mies ennen tinderiin liittymistä. Se kyllä näytti.

Vierailija
546/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran kauneus on katsojan silmässä, niin miksi sitten naisten kiinnostus osuu aina samoille miehille? Eikö sen pitäisi silloin jakautua tasaisemmin?

Oikeasti se jakautuukin. Naurettava kuvitelma, että vain 0.1 prosenttia miehistä saa naisilta huomiota.

Jakautuu jo senkin takia, että osa ihmisistä on onneksi realisteja ja tajuavat, että saadakseen jotain on omat vaatimukset oltava järjellisellä tasolla. Jotkuthan eivät koskaan jousta vaatimuksistaan tippaakaan, ja se suotakoon heille.

On kuitenkin selvää, että kauneus/komeus-ihanteet ovat yhteneviä. Ei aina 100% samanlaisia, mutta samansuuntaisia ne ovat, jos on yhtään rehellinen itselleen. Jos työpaikalle tulee fiksusti käyttäytyvä 190cm, tummahiuksinen, jäntevävartalaoinen, siististi kauluspaitaan pukeutunut, symmetriset ja komeat kavonpiirteet omaava, miellyttävät ruskeat silmät ystävällisellä katseella, niin valtaosa naisista katsoo aivan varmasti, että tulipahan komea mies meille töihin.

Jos taas tulisikin 170cm, keskivartalolihava, vähän huonoryhtinen, vaaleahiuksinen ja puoliksi kaljuuntuva, väsähtäneillä kasvoilla, joissa toinen silmä karsastaa, niin kukaan naisista ei ajattelisi, että nyt tuli komea mies taloon.

Kuitenkin ulkoinen komeus on eri asia kuin se mitä parisuhteeseen haluaa. Sitä työpaikan komeaa miestä on kiva katsella, mutta en ottaisi parisuhteeseen jos ei olisi mitään yhteistä. Yhteiseen elämään haluaa sen jolla on samanlaiset arvot, kiinnostuksenkohteet ja jonka kainaloon on kiva käpertyä illalla. 

Tämä. Ulkonäköön ihastutaan, luonteeseen rakastutaan, kuten sitä usein sanotaan. Mutta moni ei tässä tajua, että tuo menee nimenomaan tuossa järjestyksessä. Eli siihen "luonteeseen rakastutaan"-vaiheeseen ei pääse jos ei läpäise tuota "ulkonäköön ihastutaan"-vaihetta. Siksi pärjätäkteen hyvin naisten kanssa pitää olla sekä ulkoisesti komea että hyvä luonne, vain tuo jälkimmäinen ei riitä.

Milloin siis pärjää hyvin naisten kanssa? Onko minun isäni pärjännyt hyvin naisten kanssa, kun on seurustellut vain yhden naisen kanssa ja ollut hänen kanssaan naimisissa nyt 30 vuotta? Vai onko ikisinkku 50v tuttuni, joka kehuskelee maanneensa 50 naisen kanssa, se menestyjä? Entäs pultsari, jolla on pultsari vaimo ? Mikä se tavoite tässä sinulla on?

Silloin kun pääsee suhteeseen naisen kanssa. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?

Ja mielestäsi vain hyvin pieni osa miehistä pääsee suhteeseen naisen kanssa? Ainoastaan komeat miehet ovat koskaan suhteessa naisen kanssa?

Katsohan ketjun otsikko.

Kukaan ei väitä että vain hyvin komeat miehet saisivat parisuhteita.

Väite on että jos haluaa saada mitään Tinderin kautta, on oltava hyvin komea tai valmis laskemaan rimaa siitä mitä saisi livenä (mikä on aika olennaista nyt kun liveä ei juuri ole).

Tinderissä siis vain ja ainoastaan hyvin komeat miehet pääsevät treffeille halumiensa naisten kanssa ? Muut ovat ilman tai ovat laskenut rimaa ja väkisin huolivat ns rumia naisia?

Kyllä. Ymmärsit aivan oikein.

Naurettava väite, jonka katkeruudestasi huolimatta tiedät itsekkin epätodeksi.

Vierailija
547/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideittailun ongelma on se, että naiset eivät kelpuuta omantasoisiaan fiksuja kilttejä ja kunnollisia miehiä.

Naiset löytäisivät hetkessä parisuhteen perässä olevan kunnollisen miehen jos eivät heti antaisi "ei kipinää, ei kemiaa, ei ihastumista" -tuomiota.

Olen mielummin sinkku.

Olet mielummin sinkku kuin oman tasoisesi kunnollisen miehen kanssa jos ja kun et saa top10% panomiestä sitoutettua ulkonäkösi ja ikäsi tuomien rajoitteiden vuoksi?

Sivusta. Mun tasona on ollut kämpästään uloslentänyt pössyttelijä sekä entinen linnakundi. Todellakin pysyn mielummin sinkkuna. Menee samalla pohja siltä väitteeltä että KAIKKI haluaa linnakundeja.

Vierailija
548/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikäluokan koko on noin 50 000, puolet miehiä ja puolet naisia.

Jos ikähaarukka on 30v eli 30x50000 eli 1,5 Meur ihmistä

Jos puolet näistä on parisuhteessa, eikä Tinderissä, eli 750 000 ei ole parisuhteessa.

Jos näistä vapaista 375 000 miehestä ja 375 000 naisesta 50% ei ole missään deittipalvelussa.

Jos Tinderissä on jokaista naista kohti 4 miestä ja oletetaan että kaikki deittipalveluiden käyttäjät on Tinderissä.

Lopputuloksena Tinderissä on 185 000 miestä ja 45 000 naista.

Eli vapaita naisia olisi muualla kuin Tinderissä 330 000, ja miehiä 185 000.

Tuolla suhdeluvulla en hakisi naisseuraa Tinderistä.

Vierailija
549/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu DI kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miespuolinen kaveri on peruskomea, perusurheilullinen tyyppi. Laittoi profiiliinsa muutaman erilaisen, kivan kuvan. Kasvokuva jossa hymyilee, kuva kun pelaa jalkapalloa (siis kavereiden kanssa, ei ole mikään ammattilainen), kuva jostain matkalta. Ei sierainselfieitä, sarjamurhaajatuijotusta, peiliaurinkolaseja, paidattomia kuvia, kuvia naisten kanssa bilettämässä, kuvia miesten kanssa bilettämässä, jne jne.

Ihmetteli kovasti suosiotaan, että miten on mahdollista että saa melkeinpä jokaisella tykkäyksellä matchin, kun on ihan tavallinen mies. Ok kasvot ja kroppa, mutta ei mitään erikoista.

Joten annoin hänelle oman Tinderini selattavaksi - katsopa tästä eka 100 miesten profiilia. Tajusi jo 20 jälkeen oman suosionsa syyn! :D Sadasta ehkä 1-5 profiilia on normaaleja, eli ei niitä hämärässä otettuja tuijotusselfieitä, salipullistelijoita, ynnä muita yllämainittuja, sekä tekstissä "en kirjoita ensin", "kysymällä selviää", "ethän ole lihava", "naiset on sitä ja tätä", "en halua sitä ja tätä", "en harrasta mitään", "jos munkkipossu maistuu, vedä vasemmalle" jne jne.

Nyt on kyllä äärimmäisen voimakasta p*skapuhetta. Mies joka saa tinderissä matchin lähes jokaisella tykkäyksellä, ei ole "peruskomea". Kaukana siitä. Tuollainen mies on ulkonäöltään aivan miessukupuolen terävintä kärkeä, top 10%, ellei jopa top 5%.

Ei ole paskapuhetta vaan ihan totta. Mullakin on yksi miespuolinen kaveri. Sellainen perus söpö, ei mitenkään kovin komea. Otettiin hänestä pari edustavaa kuvaa ja teki normaalin, kivanoloisen profiilin Tinderiin. Sai paljon tykkäyksiä ja pääsi heti useammille treffeille ja löysi aika pian kumppanin. Luulen, että tällaiset miehet viedään siellä käsistä, koska suurin osa Tinderin miehistä on tasoa elämämkolu. 

Mitä tämä elämänkoulu nyt sit tarkottaa? Hetki sitten oli ketju, jossa naiset vastasivat ettei koulutuksella ole väliä, kuhan on muut asiat kunnossa. Joten onko elämänkoulu -ihminen joku pelkän peruskoulun käynyt vai mitä?

Mun miehellä on ammattitutkinto ja itse maisteri. Elämämkoululaista en ottaisi, eikä hän sellainen ole. Kyse ei ole koulutuksesta, vaan umpimielisestä, itsekeskeisestä ja juntista asenteesta.

Kaikki tuntemani naiset seuraavat realityjä, Temppareita etc. Itse katson vain dokkareita, harrastan fysiikkaa ja olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista. Kuitenkin luultavasti jokainen nainen pitää minua junttina. Kukahan se juntti oikein on?

Mistä oikein olet löytänyt tuon tuttavapiirisi? Itse en tunne yhtään naista, joka katsoisi Temppareita. Realitya saattaa jokunen katsoen - vähän ohjelmasta riippuen - mutta toisaalta samat henkilöt katsovat myös dokumentteja, elokuvia ja laatusarjoina pidettyjä sarjoja, ja he ovat myös kiinnostuneet yhteiskunnallisista asioista. 

Vierailija
550/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat viedään heti käsistä. Tiedän tämän, koska nappasin yhden sellaisen. Hänellä oli tili ollut noin viikon, kun näin hänen profiilin, ja laitoin viestiä. Viikon päästä tapasimme, ja sitten jo seurustelimme ja poistimme profiilit.

Olin itse ollut jo muutaman kuukauden, joten tiedän kyllä, että minulla kävi uskomaton tuuri.

Muutoin sinne jäivät pyörimään ne aivan samat, joista kuulin myös kavereilta. Jopa seurustelivat muutaman viikon, sitten palasivat apajille.

Tuollainen alusta varmaan erityisesti houkuttaa tällaisia tyyppejä.

Sitoutuvat tyypit käyvät siellä kaksi viikkoa, löytävät kumppanin eivätkä tule takaisin.

No mitä olisi tapahtunut, jos sinä olisit tulla Tinderiin vasta kuukauden päästä? Olisiko joku muu sitten napannut hänet, eli menikö se hänen kohdallaan niin, että ensimmäinen kiinnostunut saa hänet - vai olisiko se mennyt niin, että hän olisi silti ollut saatavilla sinulle, eli olitko sinä hänelle Se Oikea, vai olitko vaan se, joka ehti ensin? Itsekin sanoit olleesi Tinderissä pari kuukautta ja etsit juuri oikeanlaista ihmistä, mutta millä mielellä toinen osapuoli oli siellä?

Vierailija
551/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mielummin sinkku.

Olet mielummin sinkku kuin oman tasoisesi kunnollisen miehen kanssa jos ja kun et saa top10% panomiestä sitoutettua ulkonäkösi ja ikäsi tuomien rajoitteiden vuoksi?

Sivusta. Mun tasona on ollut kämpästään uloslentänyt pössyttelijä sekä entinen linnakundi. Todellakin pysyn mielummin sinkkuna. Menee samalla pohja siltä väitteeltä että KAIKKI haluaa linnakundeja.

Linnakundejakin alempaa kastia olisi sinunkin mielestäsi ne hiljaiset ujot nörttimiehet.

Vierailija
552/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mielummin sinkku.

Linnakundejakin alempaa kastia olisi sinunkin mielestäsi ne hiljaiset ujot nörttimiehet.

Juurikin tämä.

Jos ja kun prioriteettijärjestys menee niin että kunnollisuus on aina se viimeinen asia jota toivotaan miehestä löytyvän, niin aina ei löydy.

Ehkä kannattaisi kääntää prioriteetit sellaisiksi ettei ensimmäisenä katsota pituutta ja muuta, ja tutustumisvaiheessa ollaan jo alussa tarkkoja sen kanssa ettei kyseessä ole jännis.

Vierailija
553/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mielummin sinkku.

Kaverilla oli. Hakkasi hänet sairaalaan. Edusti juurikin nörtin perikuvaa: lyhyt, siilitukka, silmälasit, on/off koodari, kulahtaneet vaatteet ja silti.. Nyt komea pitkä mies joka EI hakkaa

Vierailija
554/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mielummin sinkku.

Et ole työstänyt ujoa miestä. Siinä on työtä alkaa rakentamaan toista pohjalta. Tiedän, sillä tuttavapiiriin tuli nörttimiehen löytämä ulkolainen nainen. Huokasi ääneen miehen olevan muuten ihana, mutta tuettava. Mies onneksi pitää toista hyvänä, eihän hän muuten jaksaisi.

Vierailija
555/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noissa tindereissä ja fb datingeissä ole enää nelikymppiselle perinteiselle miehelle mitään tarjottavaa kuvien, ja harvemmin tekstienkään puolesta. On filtteriä, paksua meikkiä, korua, leimaa sun muuta mitkä tappaa heti mielenkiinnon. Ankan naama, huulet törrölle ja tissit vielä tyrkylle, niin avot! Selasin huvikseni kaikki lähitienoilta läpi, eikä oikeastaan yksikään profiili säväyttänyt, vaikka muutaman säälitykkäyksen annoin. Parhaita melkeinpä ne jotka eivät ole kirjoittaneet mitään profiiliin, eikä ole yritetty panostettu kuvaan. Ja kuvakin mieluiten jostain muusta kuin itsestä. Se vielä antaa sijaa optimismille. Päivä riitti, ja tuskin viitsii tässä elämässä noita enää mennä selaamaan. Ja eipä sillä, että itsekään kelpaisin juuri kenellekään..

Vierailija
556/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avoimuus, fiksuus, ystävällisyys. Ne on mun kriteerit. Ulkonäöllisistä asioista se että olisi minun pituinen tai hieman pidempi. Koen ettei pitäis olla liian kovat kriteerit mutta ilmeisesti on.

Ja sinä olet ylipainoinen, iältäsi +35v ja ehkä äiti?

Älkää ny uskoko, että toi tekee naisesta kelvottoman. No ehkä jossain tinderissä, ei oo kokemusta, mutta tosielämässä tärkeempiä on luonne ja miten sitä ylipainoista kroppaansa käyttää. 

Vierailija
557/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois olla säällitävämpää sovellust sori vaan. Ei taida sieltä löytyä aitoa ja rehellistä ihmistä vaikka kuinka ne profiileissan itseään kehuskelevat

Vierailija
558/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä noissa tindereissä ja fb datingeissä ole enää nelikymppiselle perinteiselle miehelle mitään tarjottavaa kuvien, ja harvemmin tekstienkään puolesta. On filtteriä, paksua meikkiä, korua, leimaa sun muuta mitkä tappaa heti mielenkiinnon. Ankan naama, huulet törrölle ja tissit vielä tyrkylle, niin avot! Selasin huvikseni kaikki lähitienoilta läpi, eikä oikeastaan yksikään profiili säväyttänyt, vaikka muutaman säälitykkäyksen annoin. Parhaita melkeinpä ne jotka eivät ole kirjoittaneet mitään profiiliin, eikä ole yritetty panostettu kuvaan. Ja kuvakin mieluiten jostain muusta kuin itsestä. Se vielä antaa sijaa optimismille. Päivä riitti, ja tuskin viitsii tässä elämässä noita enää mennä selaamaan. Ja eipä sillä, että itsekään kelpaisin juuri kenellekään..

Vastasin jo tähän, mutta syystä tai toisesta viesti meni sensuuriin... mutta siis ihmettelin, miten saatat löytää vain tuontyyppisiä naisia? Olen itsekin nelikymppinen (tosin nainen), ja tunnen paljon samaan ikäluokkaan kuuluvia naisia, jotka ovat Tinderissä, ja heillä ei todellakaan ole mitään töröhuulikuvia siellä tai eivät esittele rintojaan. Myös tuota vahvaa meikkiä ihmettelen, kun suurin osa yli 35-vuotiaistahan ei joko käytä meikkiä ollenkaan tai käyttää hyvin maltillisesti. Eli miten voi olla, että löydät vain tuollaisia naisia?? Ja tarkoitatko nyt, että ihan kaikki korut ovat ongelma, olivat sitten vaikka joku riipus, pienet korvikset tai joku ohut hopeaketju? Tietenkin niitäkin naisia on, jotka eivät ikinä käytä mitään koruja, mutta aika monella tosiaan jotain koruja saattaa olla - eli onko ongelma korut yleensä vai tarkoititko jotain överikoruja?

Vierailija
559/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin jo tähän, mutta syystä tai toisesta viesti meni sensuuriin... mutta siis ihmettelin, miten saatat löytää vain tuontyyppisiä naisia? Olen itsekin nelikymppinen (tosin nainen), ja tunnen paljon samaan ikäluokkaan kuuluvia naisia, jotka ovat Tinderissä, ja heillä ei todellakaan ole mitään töröhuulikuvia siellä tai eivät esittele rintojaan. Myös tuota vahvaa meikkiä ihmettelen, kun suurin osa yli 35-vuotiaistahan ei joko käytä meikkiä ollenkaan tai käyttää hyvin maltillisesti. Eli miten voi olla, että löydät vain tuollaisia naisia?? Ja tarkoitatko nyt, että ihan kaikki korut ovat ongelma, olivat sitten vaikka joku riipus, pienet korvikset tai joku ohut hopeaketju? Tietenkin niitäkin naisia on, jotka eivät ikinä käytä mitään koruja, mutta aika monella tosiaan jotain koruja saattaa olla - eli onko ongelma korut yleensä vai tarkoititko jotain överikoruja?

Sitä saa mitä tilaa. Tinder tarjoaa käyttäjän suosimia sinkkuja ;)

Vierailija
560/708 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut korviksia tai ketjuja, vaan tätä muuta naamaan ammuttua metallia. No, joillekin kait ihan sopiikin. Vuosi vuodelta näyttää menevän hullummaksi. Mutta olkoon, nämä sivustot eivät kaipaa minua, enkä minä niitä. Aika on ajanut ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi