Aaaargh, onko mitään turhauttavampaa kun tinderi
Järki lähtee tinder sovelluksen kanssa. En haluaisi ajatella että kaikki jäljellä olevat vapaat miehet on jotenkin rikki tai pilalla mutta valitettavasti tinderissä jonkun aikaa pyörittyäni alkaa pikkuhiljaa tuntuun siltä. Muutama genre mihin on niin mitta täynnä:
- Elämänkoululaiset.
- Nää tyypit jotka laittaa esittelytekstiin ota selvää/aloita keskustelu/tai jotain muuta yhtä passiivista. Pitäiskö tästä herätä mielenkiinto?
- sit nää jotka ei eti vahingossakaan mitään vakavaa. Kaikkien naisten unelmahan on vaan alkaa jollekin äijällä random panoksi.
- ne kenen kans tulee mätsi niin max kaks päivää viestittelyä ja sitte ghoustaus. Yleensä toki tuokin harvinaista, pääasiassa vaikka laitan aloitusviestin niin vastausta ei saa ikinä.
Nimim. Miten tämä voi olla näin vaikeaa????
Kommentit (708)
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa. Poistin jo koko sovelluksen. Eilen piti olla treffit yhden herran kanssa, mutta yllättäen tyyppiä ei näkynyt eikä kuulunut. Väsyttää noi katoamistemput.
Komea mies pääsi treffeille kauniimman ja nuoremman kanssa. Olit vain hätävara, jota ei sitten tarvittukaan.
Varoitan siitä "työni on suuri intohimoni" -äijästä, joka markkinoi olevansa spontaani, viini, matkustelu, rehellisyys avoimuus.
Väkivaltainen narsisti, joka vaihtanut vuoden sisällä monta kertaa naista (sääli pientä tytärtään kun naikkoset vaihtuu koko ajan). Turpaan tullut jokaiselle. Etsii uutta aina viikon sisällä edellisestä erosta, vaikka kertoo erosta olleen "muutama kuukausi".
Vierailija kirjoitti:
Varoitan siitä "työni on suuri intohimoni" -äijästä, joka markkinoi olevansa spontaani, viini, matkustelu, rehellisyys avoimuus.
Väkivaltainen narsisti, joka vaihtanut vuoden sisällä monta kertaa naista (sääli pientä tytärtään kun naikkoset vaihtuu koko ajan). Turpaan tullut jokaiselle. Etsii uutta aina viikon sisällä edellisestä erosta, vaikka kertoo erosta olleen "muutama kuukausi".
Minä veikkaan, että se mies on komea ja kentes varakaskin? Tavallinen mies ei saa Tinderistä(kään)yhtään naista.
MariaMaria1234 kirjoitti:
Itse olen ollu Tinderissä 6 vuotta on/off. Yli 30 miestä olen sieltä tavannut. Mut pitkiä suhteita ei ole muodostunut. Seksiä olen kyllä saanut yllin kyllin ja aina ovat (peräni )perääni kyselleet. Nyt en enää jaksa, vaikka vientiä vielä riittäisikin.
Onneksi olkoon. Toivottavasti ymmärrät, millaisessa etulyöntiasemassa olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaan, että se mies on komea ja kentes varakaskin? Tavallinen mies ei saa Tinderistä(kään)yhtään naista.
Komea on viiden vuoden takaisissa rantakuvissaan, nykyään alkoholimahainen selkävaivainen on todellisuutta. Varakkuudesta: 75 000 € velat ja velkajärjestelyssä epäonnisten yritysten takia. Se siitä. Yrittää kuitenkin ja näemmä on saalista tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nettideittailun ongelma on se, että naiset eivät kelpuuta omantasoisiaan fiksuja kilttejä ja kunnollisia miehiä.
Kaikki naiset haluavat vain top10% panomiehen.
Naiset löytäisivät hetkessä parisuhteen perässä olevan kunnollisen miehen jos eivät heti antaisi "ei kipinää, ei kemiaa, ei ihastumista" -tuomiota.
Olen mielummin sinkku.
Olet mielummin sinkku kuin oman tasoisesi kunnollisen miehen kanssa jos ja kun et saa top10% panomiestä sitoutettua ulkonäkösi ja ikäsi tuomien rajoitteiden vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MariaMaria1234 kirjoitti:
Itse olen ollu Tinderissä 6 vuotta on/off. Yli 30 miestä olen sieltä tavannut. Mut pitkiä suhteita ei ole muodostunut. Seksiä olen kyllä saanut yllin kyllin ja aina ovat (peräni )perääni kyselleet. Nyt en enää jaksa, vaikka vientiä vielä riittäisikin.
Onneksi olkoon. Toivottavasti ymmärrät, millaisessa etulyöntiasemassa olet.
Turha onnitella, ei hän seksiä ole saanut, "päässyt"vain masturbointivälineeksi.
Ei sillä ole väliä, jos mies on ulkoisesti näyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette vastaa kysymykseeni kuinka paljon saatte tykkäyksiä viikkojen tai kuukausien jälkeen? Kerro myös oletko mies vai nainen.
Olen 38 v nainen, profiili ollut 3kk. Matchien kokonaismäärää en tiedä tarkkaan kun suurin osa poistettu/poistanut/poistunut, mutta veikkaan n. 60. Näistä 50 tuli ekan kuukauden aikana.
Viestittelyjä aktiivisena 0, viimeksi sain aloitusviestin maaliskuun alussa. Noin kymmenelle olen lähettänyt itse ekan viestin, en ole saanut vastausta. Neljä miestä olen tavannyt, yksi kauhea, kaksi ok, ja yksi todella kiva, mutta hän ei tykännyt musta ja ghostasi kolmien treffien jälkeen (kysyin nähdäänkö uudestaan, ei vastausta). Nyt ei ole yhtään uutta matchia tullut pariin viikkoon.
Ihan ok, koska en etsi sieltä matchien määrää, viestitulvaa tai satoja deittejä. Mutta ei noita siis ole edes tarjolla minulle siellä :D.
Joku valehtelee, sillä naiset täällä usein kehuskentelee että saavat 100 tykkäystä jo ensimmäisen tunnin aikana vaikka ei ole edes valokuvaa naamasta. Oletko sitten jotenkin poikkeavan näköinen, lihava tai ruma?
Olen ihan nätti, normaalipainoinen ja liikunnallinen. En minä voi tietää montako tykkäystä joku muu on saanut, kerroin vain omasta kokemuksestani.
Olen toistaiseksi ihan tyytyväinen kokemukseeni Tinderistä, en ole tavannut yhtään pelottavaa tai hullua, ja sentään päässyt neljän kanssa treffeille asti. Se että heistä kenestäkään ei tullut mitään sen suurempaa on ihan normaalia. Kyseessähän on täysin random ihminen. On paljon todennäköisempää että emme pidä toisistamme kuin että pitäisimme.
Miesten pitää oikeasti päästää irti siitä kuvitelmasta että kaikille naisille on satoja ehdokkaita tarjolla koko ajan. Ei match tarkoita että siitä tulee yhtään mitään. Ja monille naisille niitä matchejakin tulee harvakseltaan.
Tämä on tositarina. Joskus laskin että joka sadannesta tykkäsin. Ja silloinkin vain siksi että pakko välillä tykätä edes jostain. En vaan osaa kiinnostua kuvista. Livenä ihan eri asia. Lisäksi joskus muutama vuosi sitten otin maksullisen Tinderin niin sain yli 4000 tykkäystä. Mutta millään noilla ei ole mitään väliä jos kukaan ei kiinnosta. Ja edelleenkin, koska en osaa kuviin ihastua.
Enää en elä sinkku/Tinderhuumassa vaan etsin jotain pysyvämpää. Ja vaikka olen vanha (38) mutten ruma ;) matchejä riittää. Keskustelut ei vaan etene eikä kiinnosta sopia edes treffejä kun tuntuu liian vaivalloiselta enkä usko että kiinnostuisin siitä seuraavastakaan...
Oma kokemukseni on Tinderistä ja muista deittisivuista ja -sovelluksista se, että naiset usein sanovat etsivänsä "ei mitään vakavaa" mutta kuitenkin haluavat osakseen huomiointia, romantiikkaa ja kokemuksen olevansa miehen ainoa huomionkohde. Mutta eivät etsi edelleenkään mitään vakavaa, ja eivät itse halua olla edes yhteydenotoissa oma-aloitteisia. Pelkkiä seksitreffejäkin etsivät naiset tuntuvat kaipaavan vain lähinnä romantiikan osoituksia, ja sitten ihmettelevät kun miestä ei ehkä jaksa enää kiinnostaa kuukausien juttelujen jälkeen saada kasaan tätä molempien etsimää kevytmielistä juttua.
Vierailija kirjoitti:
No nämähän ovat juuri niitä miehiä jotka naisia kaatavat.
Eli narsisteja joiden profiilissa sanotaan se mitä naiset haluavat kuulla.
Työni on suuri intohimoni
Viittaa menestykseen työelämässä, ja mies on huomannut käyttää naisten suosikkisanaa "intohimo".
Viini, matkustelu
Kappas, naisten tyypilliset mielenkiinnonkohteet
Rehellisyys, avoimuus
Myös kliseiden käsikirjasta
Päälle "spontaanit" eli oikeasti vimpan päälle harkitut kuvat jotka ovat enemmän mosaiikki elämän huippuhetkistä kuin rehellinen kuvaus tosielämästä, niin se on siinä.
* komea naama totta kai välttämättömyys.
Pitääkö oikeasti tuo paikkansa että naisen ei kannata aloittaa keskustelua? Itse aloitan aina jos minusta on tykätty ns ensin. Jos mies tykkää vasta ku mä oon tykännyt niin sitten hän saa aloittaa.
Pienellä paikkakunnalla tinderissä on kyllä kohtuu hiljaista. Oletan että keskisuuressa/isossa kaupungissa tarjonta on varmasti parempi. Sekä määrällisesti että laadullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran kauneus on katsojan silmässä, niin miksi sitten naisten kiinnostus osuu aina samoille miehille? Eikö sen pitäisi silloin jakautua tasaisemmin?
Kauneus ei ole katsojan silmässä jakautunut yhtä tasaisesti parisuhdemarkkinoilla naisilla kuin miehillä. Tästä on tilastollista tutkimusaineistoakin. 80% naisista pitää vain 20% miehiä viehättävinä. Eli 80% miehistä nähdään keskivertoa vähemmän viehättävinä. Miehillä vastaavasti tämä jakauma on huomattavasti tasaisempi vastaten suunnilleen normaalijakaumaa. Eli naisen kauneus on mieskatsojan silmässä. Ulkonäkökeskeisissä treffisovelluksissa tämä tarkoittaa sitä, että 20% miehistä on varaa valita 80% naisista, mikä johtaa pettymyksiin enemmistöllä sekä miehistä että naisista parin muodostuksessa. Näistä pettymyksistä tämänkaltaisetkin ininäketjut nettipalstoilla kumpuavat.
Jos kerran noin on ja jos kerran miehet tietävät, että noin on, niin miksi he eivät ole jo vetäneet asiasta johtopäätöksiä ja luopuneet Tinderistä?
Tää menee niin kuin hippikommuneissa ennen.
Eli jos suuri määrä naisia voi kukin haluta/valita jonkun suuresta osasta miehiä, niin käy kuin vapaan rakkauden aikana:
100% naisista on kiinnostunut 10%:stä miehiä. Tuo 10% tekee tuolla koko naisten joukolla niin kuin haluaa / jaksaa.
Eli 90% miehistä ei kelpaa naisille, mutta toisaalta nuo 10% miehiä ei viitsi tai halua kuin ehkä 25% naisista. Joten lopussa on ilman parisuhdetta (seksiä) 90% miehistä ja 75% naisista.
Tyytyväisimpiä ovat nuo 10% miehistä, mutta 25% naisista ei ole ihan niin tyytyväisiä.
Loput kiukuttelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette vastaa kysymykseeni kuinka paljon saatte tykkäyksiä viikkojen tai kuukausien jälkeen? Kerro myös oletko mies vai nainen.
Olen 38 v nainen, profiili ollut 3kk. Matchien kokonaismäärää en tiedä tarkkaan kun suurin osa poistettu/poistanut/poistunut, mutta veikkaan n. 60. Näistä 50 tuli ekan kuukauden aikana.
Viestittelyjä aktiivisena 0, viimeksi sain aloitusviestin maaliskuun alussa. Noin kymmenelle olen lähettänyt itse ekan viestin, en ole saanut vastausta. Neljä miestä olen tavannyt, yksi kauhea, kaksi ok, ja yksi todella kiva, mutta hän ei tykännyt musta ja ghostasi kolmien treffien jälkeen (kysyin nähdäänkö uudestaan, ei vastausta). Nyt ei ole yhtään uutta matchia tullut pariin viikkoon.
Ihan ok, koska en etsi sieltä matchien määrää, viestitulvaa tai satoja deittejä. Mutta ei noita siis ole edes tarjolla minulle siellä :D.
Joku valehtelee, sillä naiset täällä usein kehuskentelee että saavat 100 tykkäystä jo ensimmäisen tunnin aikana vaikka ei ole edes valokuvaa naamasta. Oletko sitten jotenkin poikkeavan näköinen, lihava tai ruma?
Tinder näyttää aina ekana suosituimmat. Siksi osa jää ilman
Miksi kuvaton saa 100 tykkäystä tunnissa, eihän sellainen ole mikään suosittu. Vai puhuuko naiset paskaa?
Kuvaton nainen saakin usein varmasti enemmän tykkäyksiä kuin esim. ylipainoinen nainen. Kuvaton profiili viestittää, että nainen on hakemassa vain panojuttuja, vaikka näin ei aina olekkaan. Lisäksi mies ei tiedä miltä nainen näyttää ja saattaa kuvitella hänet vaikka minkälaiseksi missiksi. Sama ei toimi miehillä, koska harvemmat naiset innostuvat panokaverista. Lisäksi kuvaton profiili voi naiselle tuntua uhkaavalta.
Suomalaisessa Tinder-testillä tärähtänyt kuva naisesta jossa kasvot olivat rajautuneet pois sai 180/300 matchia.
Komeahkon miehen vimpan päälle tehdyt profiilit saivat pääsääntöisesti 10-20/300 matchia, pl. koirakuva joka sai yli 100 sen koiran takia.
Niin? Ja mitä nyt tapahtuu, kun me tiedämme tuon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran kauneus on katsojan silmässä, niin miksi sitten naisten kiinnostus osuu aina samoille miehille? Eikö sen pitäisi silloin jakautua tasaisemmin?
Oikeasti se jakautuukin. Naurettava kuvitelma, että vain 0.1 prosenttia miehistä saa naisilta huomiota.
Jakautuu jo senkin takia, että osa ihmisistä on onneksi realisteja ja tajuavat, että saadakseen jotain on omat vaatimukset oltava järjellisellä tasolla. Jotkuthan eivät koskaan jousta vaatimuksistaan tippaakaan, ja se suotakoon heille.
On kuitenkin selvää, että kauneus/komeus-ihanteet ovat yhteneviä. Ei aina 100% samanlaisia, mutta samansuuntaisia ne ovat, jos on yhtään rehellinen itselleen. Jos työpaikalle tulee fiksusti käyttäytyvä 190cm, tummahiuksinen, jäntevävartalaoinen, siististi kauluspaitaan pukeutunut, symmetriset ja komeat kavonpiirteet omaava, miellyttävät ruskeat silmät ystävällisellä katseella, niin valtaosa naisista katsoo aivan varmasti, että tulipahan komea mies meille töihin.
Jos taas tulisikin 170cm, keskivartalolihava, vähän huonoryhtinen, vaaleahiuksinen ja puoliksi kaljuuntuva, väsähtäneillä kasvoilla, joissa toinen silmä karsastaa, niin kukaan naisista ei ajattelisi, että nyt tuli komea mies taloon.
Kuitenkin ulkoinen komeus on eri asia kuin se mitä parisuhteeseen haluaa. Sitä työpaikan komeaa miestä on kiva katsella, mutta en ottaisi parisuhteeseen jos ei olisi mitään yhteistä. Yhteiseen elämään haluaa sen jolla on samanlaiset arvot, kiinnostuksenkohteet ja jonka kainaloon on kiva käpertyä illalla.
Tämä. Ulkonäköön ihastutaan, luonteeseen rakastutaan, kuten sitä usein sanotaan. Mutta moni ei tässä tajua, että tuo menee nimenomaan tuossa järjestyksessä. Eli siihen "luonteeseen rakastutaan"-vaiheeseen ei pääse jos ei läpäise tuota "ulkonäköön ihastutaan"-vaihetta. Siksi pärjätäkteen hyvin naisten kanssa pitää olla sekä ulkoisesti komea että hyvä luonne, vain tuo jälkimmäinen ei riitä.
Kyllä, juuri noin se menee. Entä mitä nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti se jakautuukin. Naurettava kuvitelma, että vain 0.1 prosenttia miehistä saa naisilta huomiota.
Jakautuu jo senkin takia, että osa ihmisistä on onneksi realisteja ja tajuavat, että saadakseen jotain on omat vaatimukset oltava järjellisellä tasolla. Jotkuthan eivät koskaan jousta vaatimuksistaan tippaakaan, ja se suotakoon heille.
On kuitenkin selvää, että kauneus/komeus-ihanteet ovat yhteneviä. Ei aina 100% samanlaisia, mutta samansuuntaisia ne ovat, jos on yhtään rehellinen itselleen. Jos työpaikalle tulee fiksusti käyttäytyvä 190cm, tummahiuksinen, jäntevävartalaoinen, siististi kauluspaitaan pukeutunut, symmetriset ja komeat kavonpiirteet omaava, miellyttävät ruskeat silmät ystävällisellä katseella, niin valtaosa naisista katsoo aivan varmasti, että tulipahan komea mies meille töihin.
Jos taas tulisikin 170cm, keskivartalolihava, vähän huonoryhtinen, vaaleahiuksinen ja puoliksi kaljuuntuva, väsähtäneillä kasvoilla, joissa toinen silmä karsastaa, niin kukaan naisista ei ajattelisi, että nyt tuli komea mies taloon.
Kuitenkin ulkoinen komeus on eri asia kuin se mitä parisuhteeseen haluaa. Sitä työpaikan komeaa miestä on kiva katsella, mutta en ottaisi parisuhteeseen jos ei olisi mitään yhteistä. Yhteiseen elämään haluaa sen jolla on samanlaiset arvot, kiinnostuksenkohteet ja jonka kainaloon on kiva käpertyä illalla.
Tämä. Ulkonäköön ihastutaan, luonteeseen rakastutaan, kuten sitä usein sanotaan. Mutta moni ei tässä tajua, että tuo menee nimenomaan tuossa järjestyksessä. Eli siihen "luonteeseen rakastutaan"-vaiheeseen ei pääse jos ei läpäise tuota "ulkonäköön ihastutaan"-vaihetta. Siksi pärjätäkteen hyvin naisten kanssa pitää olla sekä ulkoisesti komea että hyvä luonne, vain tuo jälkimmäinen ei riitä.
Joten ihan turha jankata mistään sosiaalisista taidoista ja luonteensa kehittämisestä yms. Pitäisi pikemminkin kysyä, että miten pääsen näyttämään sitä hyvää, kilttiä ja naista kunnioittavaa luonnettani jos en miellytä naisia ulkonäöllisesti?
Väitätkö ihan vakavissasi, että et tunne ketään tai et ole koskaan nähnyt tai kuullut kenenkään ei-komean (tai jopa suorastaan ruman) miehen saaneen naista? Ihan tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on varakkuuden raja? Nimittäin tavallisella miehellähän voi olla vaikka velaton asunto, kesämökki, auto, ehkä venekin ja ihan asialliset tulot. Tämä ei vielä ole Suomen kaltaisessa maassa mitään epätavallista, ja valtaosa mainittujen asioiden omistajista ovat myös ulkonäöltöään ja persoonaltaan aika tavallisia tallaajia. Et suinkaan väitä, että vain huippurikkaat suurfirman perijät tai multimiljonäärit saavat tässä maassa naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Silti jos nuo molemmat olisivat Tinderissä, ainakin minä pyyhkäisisin heidät vasemmalle. Ellei nyt jomman kumman profiilitekstissä ilmenisi jotain erityisen kiinnostavaa. Mutta toisaalta minulle lihavuus on turn off, ja myöskään tuossa pitkässä miehessä ei tullut ulkonäöllisesti esiin mitään puoleensa vetävää, koska minusta noin pitkä on jo liian pitkä, en oikein tykkää kauluspaitamiehistä, ja pelkät kasvospiirteet tai ystävällinen katse eivät vielä riitä. Mutta voisin pyyhkäistä oikealle lyhyehkön, pottunokkaisen ja vaaleahiuksisen rokkarityyliin pukeutuneen tai vaikka hevarin, jolla olisi siistin kaulunpaidan ja merkkikenkien sijaan vaikka bändipaita, tiukat mutta ei-merkkifarkut ja tavalliset tennarit. Minulle katsos se tyyli ja persoona vaikuttaa enemmän ja ulkonäössä tykkään enemmän tietyntyyppisistä, en niistä klassisen komeista piirteistä.
-eri