Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.

Vierailija
31.03.2021 |

Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.

Kommentit (1216)

Vierailija
1101/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estynyt, nihkeä, hyväksikäyttösuhde, halpa nainen, ukkomiehellä pussit täynnä ja tarvis tyhjentää, vanhapiika, helppo, pelkkä pano eikä edes ainoa, tunnelahna, perheenrikkoja jne. jne.

Minä en näe noissa mitään hyväntahtoista. Kyllä tässä ketjussa on mukana paljon ilkeää mieltä ja sitä on vaikea sivuuttaa, ihan kuten missä tahansa. Olen kiittänyt niistä monista hyväntahtoisista viesteistä, joissa kerrottiin esimerkkitarinoita ja haluttiin varoittaa ja ymmärrettiin se, mitä kirjoitin. Luin jokaisen.

Vei turhan paljon energiaa ”puolustautua” epätosia väitteitä vastaan, joissa kerrottiin, mitä mies tekee tai mitä minä ajattelen ja tunnen. Korjasin väitteitä ja silti moni vielä vänkäsi vastaan ja maalasi minusta kuvaa surkeana altavastaajana ja väitti minun valehtelevan ja esittävän jotain muuta kuin olen. Mitä sillä saavuttaisin? Ja huom! tiedän, että kaikki eivät ajatelleet niin ja sen myös kirjoitti.

Minulle oma tilanteeni on nyt yksinkertainen ja selkeä ja asiat on hyvin. Mitään outoa tai epämääräistä tähän ei liity. Ja hei, ei ärsytä enää:)

Ap

Vierailija
1102/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tätä vellotaan? Eikö se homma oo jo selvitetty ja asia hoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap edes tyytyy tuollaiseen jo ties kuinka monennella kierroksella olevaan vanhempaan mieheen, joka ei pelaa avoimin kortein? Rahan takia? Ap vaikuttaa ihan fiksulta ja löytäisi varmaan omanikäisensä miehen, jonka kanssa aloittaa samalta viivalta ja joka on tarpeeksi herrasmies pyytääkseen kotiinsa kynttiläillalliselle ilman että naisen täytyy mainita kyläilystä. Ei tuolla ukolla ainakaan tapoja ole, se on varma.

Mistä keksit että mies on vanhempi? Mistä tiedät, monennellako kierroksella ap on?

Vierailija
1104/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On on.

Ap

Vierailija
1105/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täysin uusi keittiö ja miesystäväni on yllätyksenä tullut kokkaamaan minulle päivällistä. Olen käynyt hänen luona kerran ja hänellä on iso talo. Satumme vaan viihtymään minun uudessa kodissa paremmin ja minulla kun on tuo puusaunakin...

Vierailija
1106/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kirjoitetaan niin paljon provoja, että jotkut voivat sen takia vastata provoillen takaisin, joten ei kannata ottaa mitään henkilökohtaisesti. 

Vierailija
1107/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kuinka moni pettyy, mutta tämä ei ollut mikään ruma kuvio. Mietin tahollani ja puhuimme pitkään. Kukaan ei vedättänyt ketään eikä salannut mitään. Asioita on käsitelty sitä mukaa, kuin niitä on tullut esille, kuten nyt tämä. En ole hyväksikäytetty tyttörukka. Tiedän todistetusti asioiden laidan ja faktat. Jatkamme tapailua ja tutustumme toisiimme lisää. Emme tapaile muita, mutta sitä, tuleeko tästä vuosisadan rakkaustarina, ei tietenkään tiedä kukaan, mutta eipä tiedä kenenkään suhteista. Ei sinunkaan. En aio muuttaa elämääni, en hylkää ystäviäni enkä luovu itsenäisyydestäni, koska pidän elämästäni. Siitä huolimatta, että jonkun mielestä se on väärin:) Tällä hetkellä tuntuu, että voisin rakastua tuohon mieheen. Kovin ihastunut olen kyllä.

Olen tyytyväinen, että tein tämän aloituksen. En kohtaa omassa elämässäni sellaista pilkallisuutta, pahantahtoisuutta ja pahoinvointia, mitä joissakin viesteissä on tullut esille. Avasi silmiä. Monta hyväntahtoistakin mahtui toki joukkoon. Kiitos heille.

Ap

Aika jännää, että tällaisesta ei mitenkään isosta tai järisyttävästä teemasta lähti liikkeelle yletön vyörytys. 

Toivottavasti tällainen pelottelu vain vahvistaa AP:n suhdetta. "Vaikka koko maailma olisi meitä vastaan niin..."

Mistä luulet joiden pettääjäkiinnisjäämisjuttujen lähtevän liikkeelle? Joku löysi pienen korvakorun, joku ei vastannut koskaan heti puhelimeen, joku ei koskaan esitellyt äidilleen, jollain oli muka aina kotona putkiremppa, juhlapyhiä ei koskaan pystynyt viettämään yhdessä jne. Näistähän se yleensä lähtee liikkeelle.

Ei se välttämättä ole joku kokosivun vihkimisilmoitus lehdessä tai kävelee vastaan ostoskeskuksessa perheensä kanssa. Niistä ei tarvitse ketjuja kirjoitella.

Vierailija
1108/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On on.

Ap

Eli mikä se syy nyt sitten oli? Pyysit muiden apua asiaan, mutta et sitten kuitenkaan ole valmis tekemään omaa osuuttasi sillä, että muut osaavat vastaavassa tilanteessa nähdä mahdollisia selityksiä.

Et olisi ansainnut yhtään vastausta ja neuvoa muilta. Olet kovin yksipuolinen antamisessa.

Vaikkei mitään yksityisyyttä paljastavia yksityiskohtia kerro, niin varmasti vähän tarkemmin olisit voinut monelle sinulle vastanneelle avata asiaa ja sinua auttaa yrittänyttä kohdella.

Moni tässä ketjussa toivoi sinulle vain hyvää ja yritti estää sinua mahdollisesti haavoittumasta.

Itsekästä, enkä sano tätä ilkeilynä vaan tosiasiana.

Vierailija
1109/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estynyt, nihkeä, hyväksikäyttösuhde, halpa nainen, ukkomiehellä pussit täynnä ja tarvis tyhjentää, vanhapiika, helppo, pelkkä pano eikä edes ainoa, tunnelahna, perheenrikkoja jne. jne.

Minä en näe noissa mitään hyväntahtoista. Kyllä tässä ketjussa on mukana paljon ilkeää mieltä ja sitä on vaikea sivuuttaa, ihan kuten missä tahansa. Olen kiittänyt niistä monista hyväntahtoisista viesteistä, joissa kerrottiin esimerkkitarinoita ja haluttiin varoittaa ja ymmärrettiin se, mitä kirjoitin. Luin jokaisen.

Vei turhan paljon energiaa ”puolustautua” epätosia väitteitä vastaan, joissa kerrottiin, mitä mies tekee tai mitä minä ajattelen ja tunnen. Korjasin väitteitä ja silti moni vielä vänkäsi vastaan ja maalasi minusta kuvaa surkeana altavastaajana ja väitti minun valehtelevan ja esittävän jotain muuta kuin olen. Mitä sillä saavuttaisin? Ja huom! tiedän, että kaikki eivät ajatelleet niin ja sen myös kirjoitti.

Minulle oma tilanteeni on nyt yksinkertainen ja selkeä ja asiat on hyvin. Mitään outoa tai epämääräistä tähän ei liity. Ja hei, ei ärsytä enää:)

Ap

Kiva että olet itse tyytyväinen. Jokaise oma valinta on mitä uskoo, ja sinä valitsit uskoa tuon jutun. Me emme, mutta me emme tuohon tilanteeseen joutuneet. Rajanvetoa.

Vierailija
1110/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On on.

Ap

Eli mikä se syy nyt sitten oli? Pyysit muiden apua asiaan, mutta et sitten kuitenkaan ole valmis tekemään omaa osuuttasi sillä, että muut osaavat vastaavassa tilanteessa nähdä mahdollisia selityksiä.

Et olisi ansainnut yhtään vastausta ja neuvoa muilta. Olet kovin yksipuolinen antamisessa.

Vaikkei mitään yksityisyyttä paljastavia yksityiskohtia kerro, niin varmasti vähän tarkemmin olisit voinut monelle sinulle vastanneelle avata asiaa ja sinua auttaa yrittänyttä kohdella.

Moni tässä ketjussa toivoi sinulle vain hyvää ja yritti estää sinua mahdollisesti haavoittumasta.

Itsekästä, enkä sano tätä ilkeilynä vaan tosiasiana.

Nimenomaan. Tunnelahna mikä tunnelahna. Itse yritin auttaa ja monta kuviota vierestä nähneenä kerroin niistä. Niin väärin tehty ja homma hallussa. Jos on hallussa, mitä pyytelee apua. Omahyväinen.

Vierailija
1111/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jostain ilmaantuu se "työpaikan Jape" jolta löytyykin vaimo kotoa.

Vierailija
1112/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei liity mitään outoa tai epämääräistä miksi et voi kertoa täällä?

Mielestäni on hiukan ilkeää ja vedätyksenmakua sinullakin tässä nyt. Moni ihan tosissaan laittoi ystävällisiä ja pitkiäkin viestejä, nyt sitten aliarvioit heitäkin. Kun joukossa oli, kuten täällä aina on, ilkeitä viestejä.

Nyt tulee meille monelle asiallisille ihmisille tunne, että hiukan naureskelet meidän tyhmyydellemme.

Tyhmää tai naurettavaa on nyt noin kovin pimittää ja vetää aivan toista keskustelulinjaa ja kaunistelella tilannettaan kuin alussa.

Emme me ole tyhmiä mekään.

Ihan niin puhtaat jauhot eivät olleet miehellä kuin nyt annat ymmärtää.

Puhelahjat miehellä olivat ainakin hyvät. Sitten kun hänen oli pakko avata suunsa ja jotain kertoa.

Tai kertoiko silti kaikkea.

Tyypillistä näissä jutuissa on, että osan asioista kertoo ihan avoimesti, tai avoimen tuntuisesti, sen osan minkä vain voi. Toinen uskoo ja vielä harmittelee itseään kun tuli epäilleeksi. Sitten kun tämä rehellinen tai puolitosi osio tuli täytettyä niin jättääkin osan edelleen kertomatta, sen mitä ei edelleenkään halua kertoa.

Toiselle tulee tunne, että hyvä, nythän tämä selvisi.

Mutta yllätyksiä ta salaamista saattaa tulla edelleenkin ja nyt on toisen vielä huonompi tilanne alkaa kysellä kun asia tai asiat on jo näennäisesti selvitetty.

Mutta ethän tätä usko, voi olla ettei tämä mies ole näitä, toivottavasti, mutta puhun kokemuksella ja iän tuomalla äänellä.

En ilkeyttäni.

Vierailija
1113/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jape prkle, ny kotio kui oisit jo!

Vierailija
1114/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä oikein odotit? Suhde on joko pettämisjuttu tai murheellisen kuivakka, mutta se sulle riittää. Siinä lyhykäisyydessä varmaan koko tämä ketju, jota en jaksa lukea.

Vierailija
1115/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei liity mitään outoa tai epämääräistä miksi et voi kertoa täällä?

Mielestäni on hiukan ilkeää ja vedätyksenmakua sinullakin tässä nyt. Moni ihan tosissaan laittoi ystävällisiä ja pitkiäkin viestejä, nyt sitten aliarvioit heitäkin. Kun joukossa oli, kuten täällä aina on, ilkeitä viestejä.

Nyt tulee meille monelle asiallisille ihmisille tunne, että hiukan naureskelet meidän tyhmyydellemme.

Tyhmää tai naurettavaa on nyt noin kovin pimittää ja vetää aivan toista keskustelulinjaa ja kaunistelella tilannettaan kuin alussa.

Emme me ole tyhmiä mekään.

Ihan niin puhtaat jauhot eivät olleet miehellä kuin nyt annat ymmärtää.

Puhelahjat miehellä olivat ainakin hyvät. Sitten kun hänen oli pakko avata suunsa ja jotain kertoa.

Tai kertoiko silti kaikkea.

Tyypillistä näissä jutuissa on, että osan asioista kertoo ihan avoimesti, tai avoimen tuntuisesti, sen osan minkä vain voi. Toinen uskoo ja vielä harmittelee itseään kun tuli epäilleeksi. Sitten kun tämä rehellinen tai puolitosi osio tuli täytettyä niin jättääkin osan edelleen kertomatta, sen mitä ei edelleenkään halua kertoa.

Toiselle tulee tunne, että hyvä, nythän tämä selvisi.

Mutta yllätyksiä ta salaamista saattaa tulla edelleenkin ja nyt on toisen vielä huonompi tilanne alkaa kysellä kun asia tai asiat on jo näennäisesti selvitetty.

Mutta ethän tätä usko, voi olla ettei tämä mies ole näitä, toivottavasti, mutta puhun kokemuksella ja iän tuomalla äänellä.

En ilkeyttäni.

Samaa mieltä. Ap on vedättänyt huolella. Aikas törkeää!

Vierailija
1116/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarum, kaiken vouhkaamisen jälkeen, kysymykseesi vastaus: olet.

Perustelu: koska mitään ongelmaa ei ollutkaan, halusit vain provoilla.

Vierailija
1117/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista miten monet kuvittelevat täällä, että aloittajalla on jotain VELVOLLISUUKSIA heitä kohtaan. Vauva-lehden anonyymillä keskustelupalstalla. Nyt valoja päälle hei.

Vierailija
1118/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista miten monet kuvittelevat täällä, että aloittajalla on jotain VELVOLLISUUKSIA heitä kohtaan. Vauva-lehden anonyymillä keskustelupalstalla. Nyt valoja päälle hei.

Lähinnä käytöstapojen perään kuulutellaan...

Vierailija
1119/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä käytöstapojen perään kuulutellaan...

Mukavan ja järkevän oloinen ihminen, joka kiitti monta kertaa saamistaan viesteistä ja pahoitti mielensä haukkumisista ja senkin jälkeen sai vielä sontaa ja vähättelyä niskaan. Niin hänelläkö on ne huonot käytöstavat.

Vierailija
1120/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä oikein odotit? Suhde on joko pettämisjuttu tai murheellisen kuivakka, mutta se sulle riittää. Siinä lyhykäisyydessä varmaan koko tämä ketju, jota en jaksa lukea.

Ottaako päähän että joku voi olla tyytyväinen erilaisessa elämäntilanteessa kuin sinä? Ehkä se sun omasi ei olekaan niin hyvä.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi