Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.
Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.
Kommentit (1216)
Arvatkaas mitä, villi veikkaus: ap kirjoittaa uutta lovestory-romaania ja laittoi palstailijat juonenpunontahommiin!!😂 Helppoa kun saa valmista matskua!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap edes tyytyy tuollaiseen jo ties kuinka monennella kierroksella olevaan vanhempaan mieheen, joka ei pelaa avoimin kortein? Rahan takia? Ap vaikuttaa ihan fiksulta ja löytäisi varmaan omanikäisensä miehen, jonka kanssa aloittaa samalta viivalta ja joka on tarpeeksi herrasmies pyytääkseen kotiinsa kynttiläillalliselle ilman että naisen täytyy mainita kyläilystä. Ei tuolla ukolla ainakaan tapoja ole, se on varma.
No mutta, päivän trendihän on sugarbeibe-elämä. Raha ratkaisee, palvelut hoituu. Hyväksikäyttöä puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap edes tyytyy tuollaiseen jo ties kuinka monennella kierroksella olevaan vanhempaan mieheen, joka ei pelaa avoimin kortein? Rahan takia? Ap vaikuttaa ihan fiksulta ja löytäisi varmaan omanikäisensä miehen, jonka kanssa aloittaa samalta viivalta ja joka on tarpeeksi herrasmies pyytääkseen kotiinsa kynttiläillalliselle ilman että naisen täytyy mainita kyläilystä. Ei tuolla ukolla ainakaan tapoja ole, se on varma.
En tiedä, minkä ikäisistä ihmisistä tässä on kyse, mutta kirjoitustyylistä ja kommenteista päättelen, että ap on kolmikymppinen lapseton nainen ja mies häntä kymmenisen vuotta vanhempi. Tällaiset jo naimisissa olleet hyvätuloiset johtajatyypit, jos siis ovat vielä hyvännäköisiä ja urheilullisia, usein metsästävät nuorempia naisia, koska oman ikäiset vaativat enemmän. Kun on nähnyt miehiä ja elämää tarpeeksi, haluaa avoimen, tasapainoisen suhteen, jossa asioista keskustellaan ja kunnioitus on molemminpuolista. Need to know basis -henkiset suhteet eivät enää riitä, vaikka mies kuinka veisi Michelin-ravintoloihin syömään, asuisi hienossa kämpässä ja hänellä olisi hienot vaatteet ja laatuauto ja nimi löytyisi Hesarin verokoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva lukea 54 sivua turhaan, kun sitten ap ei kerrokaan miksei mies ole kutsunut kotiinsa. Kiitti...
Päätellen ap:n haluttomuudesta kertoa, mitä siellä oli, vastaus lienee selvä...
Vastaus on selvä, se on se mitä kaikki epäili koska jos olisi ollut muuta, sen olisi voinut kertoa paljastamatta liikaa yksityiskohtia johon ap nyt vetosi että se on mieheen yksityisasia. Meni juuri niinkuin ounailtiin ja varoiteltiin. Ja ap uskoo miestä edelleen ja jatkaa odotusta. Mutta ymmärrän ap:ta, olen itse joutunut vastaavaan tilanteeseen ja jos on ehtinyt tunteita kehittyä, vaikea päästää irti ja luopua toivosta. Se tapahtuu monesti vasta ajan kanssa tai vuosien päästä. Voi surku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva lukea 54 sivua turhaan, kun sitten ap ei kerrokaan miksei mies ole kutsunut kotiinsa. Kiitti...
Päätellen ap:n haluttomuudesta kertoa, mitä siellä oli, vastaus lienee selvä...
Vastaus on selvä, se on se mitä kaikki epäili koska jos olisi ollut muuta, sen olisi voinut kertoa paljastamatta liikaa yksityiskohtia johon ap nyt vetosi että se on mieheen yksityisasia. Meni juuri niinkuin ounailtiin ja varoiteltiin. Ja ap uskoo miestä edelleen ja jatkaa odotusta. Mutta ymmärrän ap:ta, olen itse joutunut vastaavaan tilanteeseen ja jos on ehtinyt tunteita kehittyä, vaikea päästää irti ja luopua toivosta. Se tapahtuu monesti vasta ajan kanssa tai vuosien päästä. Voi surku.
Been there done that minäkin. Mies oli ihana ja halusin uskoa, että tämä tarina on erilainen ja että kaikelle mieltäni vaivanneelle on hyvä selitys. Ymmärrän tosi hyvin ap:ta siis minäkin. Mutta niin se taitaa olla, että kaikkien on opittava kantapään kautta. Muiden varoitteluja on vaikea kuulla, koska itse uskoo tietävänsä paremmin. Harmi vaan että nämä jutut noudattavat usein yhtä ja samaa kaavaa. Poikkeuksiakin toki on, toivotaan että tämä olisi sellainen.
Toivottavasti tämä ketju toimii varoittavana esimerkkinä kaikille, etenkin nuorille parisuhde-elämää aloitteleville: asioista pitää puhua ajoissa ja oma-aloitteisesti ja kaikesta pitää voida puhua. Hyvässä suhteessa ei tarvitse elää epätietoisuudessa eikä laittaa kumppania selkä seinää vasten saadakseen tietoja. Hyvässä suhteessa ei selitellä eikä kerrota valkoisia valheita vaan pelataan avoimin kortein. Älkööt kukaan tyytykö vähempään vain siksi, että saa parisuhteen!
Minä voisin suunnitella jonkin illan jollekin naiselle että joku elokuva ja hyvää ruokaa ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Av:lle jos kirjoittaa saa aina kuraa niskaansa. Tässä ketjussa sitä oli myös, mutta myös kannustusta ja neuvoja kokeneemmilta. Ap valitsi sivuuttaa kaikki positiiviset/välittävät kommentit ja loppukaneettina totesi, että tämä ketju oli silmiä avaava siinä mielessä, että maailmassa on ilkeilyä ja pahoinvointia, joillaisesta hän ei ole koskaan tiennytkään. Sen tosiasian, että monet petetyiksi/vedätetyiksi/huijatuiksi jääneet yrittivät kannustaa häntä pitämään silmänsä auki myös miehen suhteen, hän tuntui sivuuttavan täysin.
Ap kiitti hyväntahtoisista viesteistä ja hänhän kertoi jo heti alussa, että aikoo toimua ehdotetulla tavalla. Hän ei vain lähtenyt mukaan pettämisen lietsontaan. Pakko puolustaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kuinka moni pettyy, mutta tämä ei ollut mikään ruma kuvio. Mietin tahollani ja puhuimme pitkään. Kukaan ei vedättänyt ketään eikä salannut mitään. Asioita on käsitelty sitä mukaa, kuin niitä on tullut esille, kuten nyt tämä. En ole hyväksikäytetty tyttörukka. Tiedän todistetusti asioiden laidan ja faktat. Jatkamme tapailua ja tutustumme toisiimme lisää. Emme tapaile muita, mutta sitä, tuleeko tästä vuosisadan rakkaustarina, ei tietenkään tiedä kukaan, mutta eipä tiedä kenenkään suhteista. Ei sinunkaan. En aio muuttaa elämääni, en hylkää ystäviäni enkä luovu itsenäisyydestäni, koska pidän elämästäni. Siitä huolimatta, että jonkun mielestä se on väärin:) Tällä hetkellä tuntuu, että voisin rakastua tuohon mieheen. Kovin ihastunut olen kyllä.
Olen tyytyväinen, että tein tämän aloituksen. En kohtaa omassa elämässäni sellaista pilkallisuutta, pahantahtoisuutta ja pahoinvointia, mitä joissakin viesteissä on tullut esille. Avasi silmiä. Monta hyväntahtoistakin mahtui toki joukkoon. Kiitos heille.
Ap
No kerrohan Ap toki asioiden oikean laidan, mikä oli se syy, täällähän me anonyymissä keskustelupalstalla ollaa. J älä yhtään luule et mies lukisi vauva.fi palstaa taikka edes tietäisi et tällänen on olemassa. Nyt v*ttu kerrot!
Eikö ap. ole ollenkaan lukenut näitä keskustelupalstoja? Tälläistähän täällä on.
Luulen, että monen aloittajan tarkoitus on vaan saada keskustelua aikaiseksi.
Mielenkiintoistahan näitä on lukea aikansa kuluksi. Ei siinä mitään. Täällä saa myös ajankuvaa tämän päivän yhteiskunnasta, kun vaan vähän osaa suodattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av:lle jos kirjoittaa saa aina kuraa niskaansa. Tässä ketjussa sitä oli myös, mutta myös kannustusta ja neuvoja kokeneemmilta. Ap valitsi sivuuttaa kaikki positiiviset/välittävät kommentit ja loppukaneettina totesi, että tämä ketju oli silmiä avaava siinä mielessä, että maailmassa on ilkeilyä ja pahoinvointia, joillaisesta hän ei ole koskaan tiennytkään. Sen tosiasian, että monet petetyiksi/vedätetyiksi/huijatuiksi jääneet yrittivät kannustaa häntä pitämään silmänsä auki myös miehen suhteen, hän tuntui sivuuttavan täysin.
Ap kiitti hyväntahtoisista viesteistä ja hänhän kertoi jo heti alussa, että aikoo toimua ehdotetulla tavalla. Hän ei vain lähtenyt mukaan pettämisen lietsontaan. Pakko puolustaa.
Niin siis hän kiitti viesteistä, joissa sanottiin, että ei mies varmasti petä ja ne, joissa varoiteltiin, että vaaran merkit ovat ilmassa, olivat ilkeitä...
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin suunnitella jonkin illan jollekin naiselle että joku elokuva ja hyvää ruokaa ainakin.
Toivottavasti pääset järjestämään tällaisen ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, minkä ikäisistä ihmisistä tässä on kyse, mutta kirjoitustyylistä ja kommenteista päättelen, että ap on kolmikymppinen lapseton nainen ja mies häntä kymmenisen vuotta vanhempi. Tällaiset jo naimisissa olleet hyvätuloiset johtajatyypit, jos siis ovat vielä hyvännäköisiä ja urheilullisia, usein metsästävät nuorempia naisia, koska oman ikäiset vaativat enemmän. Kun on nähnyt miehiä ja elämää tarpeeksi, haluaa avoimen, tasapainoisen suhteen, jossa asioista keskustellaan ja kunnioitus on molemminpuolista. Need to know basis -henkiset suhteet eivät enää riitä, vaikka mies kuinka veisi Michelin-ravintoloihin syömään, asuisi hienossa kämpässä ja hänellä olisi hienot vaatteet ja laatuauto ja nimi löytyisi Hesarin verokoneesta.
Nuoria naisia on helppo vedättää, kun ei ole sitä perspektiiviä elämään, uskovat kaiken liirumlaarumin näiden ”metsästäjien” suusta. Eivöt osaa/ ymmärrä syy-seuraussuhteita, vaan pyrkivät miellyttämään tätä mielistelijämiestä. Harmi vaan, nämä pokerinaamaäijät käyttävät surutta tyhjäpäänaisia hyväkseen.
Jos ap olisi nyt aikuinen, hän sulkisi vastaanottonsa tuota sedältä, ja jatkaisi todellisempaa elämäänsä, höttöhattaran sijaan. Woman, respect yourself!
Minusta tämä ketju pysyi suhteellisen asiallisena. Itse olin sitä mieltä että kyseessä voi yhtä hyvin olla kuin olla olematta pettäjä/player, vaikka toki kaikki merkit siihen viittasivatkin.
Useimmat täällä kommentoivat omien kokemustensa pohjalta, että miltä tilanne näyttää kun annetaan tietyt speksit tilanteelle. Olen itsekin monesti aloittanut täällä ketjuja ihan vain siksi että saan puolueetonta näkemystä (ystävät kuitenkin ovat aina enemmän tai vähemmän puolueellisia ja komppaavat tahtomattaankin/huomaamattaan kysyjää) ja juuri niistä kommenteista "joita en olisi halunnut kuulla" olen saanut aina kaikkein silmiä avaavimmat ahaa-elämykset. Jos valtaosa kommentoijista on yhtä mieltä x, kyllä se todennäköisyys on melkoisen suuri että niin tosiaan homman nimi on. Siksi itse tykkään tästä palstasta. En aloita keskusteluja saadakseni samaa myötäsilitystä kuin ystäviltäni, vaan haluan erilaisia näkemyksiä.
En allekirjoita sitä, että ap olisi saanut täällä jotenkin ilkeitä tai pahantahtoisia viestejä, vaan ihan kokemuksia elävästä elämästä.
Toivotaan että kaikki tuosta kuitenkin lutviutuu.
Mikähän tää miesten pääsiäisreissu oli? Jos siellä on miesten kesken oltu, on sinne todennäköisesti naisiakin tuotu jostain after skiistä, tai missä nyt olivatkin. Ja jos siellä oli kumppanit mukana, ap olisi mahtunut sekaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kuinka moni pettyy, mutta tämä ei ollut mikään ruma kuvio. Mietin tahollani ja puhuimme pitkään. Kukaan ei vedättänyt ketään eikä salannut mitään. Asioita on käsitelty sitä mukaa, kuin niitä on tullut esille, kuten nyt tämä. En ole hyväksikäytetty tyttörukka. Tiedän todistetusti asioiden laidan ja faktat. Jatkamme tapailua ja tutustumme toisiimme lisää. Emme tapaile muita, mutta sitä, tuleeko tästä vuosisadan rakkaustarina, ei tietenkään tiedä kukaan, mutta eipä tiedä kenenkään suhteista. Ei sinunkaan. En aio muuttaa elämääni, en hylkää ystäviäni enkä luovu itsenäisyydestäni, koska pidän elämästäni. Siitä huolimatta, että jonkun mielestä se on väärin:) Tällä hetkellä tuntuu, että voisin rakastua tuohon mieheen. Kovin ihastunut olen kyllä.
Olen tyytyväinen, että tein tämän aloituksen. En kohtaa omassa elämässäni sellaista pilkallisuutta, pahantahtoisuutta ja pahoinvointia, mitä joissakin viesteissä on tullut esille. Avasi silmiä. Monta hyväntahtoistakin mahtui toki joukkoon. Kiitos heille.
Ap
Aika jännää, että tällaisesta ei mitenkään isosta tai järisyttävästä teemasta lähti liikkeelle yletön vyörytys.
Toivottavasti tällainen pelottelu vain vahvistaa AP:n suhdetta. "Vaikka koko maailma olisi meitä vastaan niin..."
Selvä provohan tää oli. Tarinaan jäi kaksi aukkoa: se, miten päätyi miehen asunnolle, ja se, mistä tässä oli lopulta kyse. Ap:n mielikuvitus ei riittänyt. Taitaa olla sama tyyppi, joka aina lopuksi kiittelee hyväntahtoisia ja haukkuu muita ilkeilystä. Kumma tyyppi.
Näinhän se täällä keskusteluissa yleensä menee. Ensin lähdetään aika maltillisesti liikkeelle. Sitten tahti kiihtyy. Lopuksi voi tulla vielä hupiveikotkin paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Selvä provohan tää oli. Tarinaan jäi kaksi aukkoa: se, miten päätyi miehen asunnolle, ja se, mistä tässä oli lopulta kyse. Ap:n mielikuvitus ei riittänyt. Taitaa olla sama tyyppi, joka aina lopuksi kiittelee hyväntahtoisia ja haukkuu muita ilkeilystä. Kumma tyyppi.
Jos et tiennyt kaikki tekstit tällä palstalla on enemmän tai vähemmän provoja!