Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.

Vierailija
31.03.2021 |

Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.

Kommentit (1216)

Vierailija
1141/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän pidä näitä hävetä. Nää on sen pelimiehen häpeä!

Vierailija
1142/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että saan lukea tarinani vielä lehdestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa ap:lle on kerrottu muiden palstailijoiden kipeitäkin kokemuksia. Ei niitä varmasti ole helppoa avata muille ihmisille, mutta ap:tä auttaakseen moni on niin tehnyt. Minusta ap ylenkatsoo nyt juuri näitä kilttejä ja kannustavia ihmisiä, jotka ovat rohkaistuneet omasta elämästään näinkin henkilökohtaisia asioita avaamaan mahdollisena vertaistukena. Ap ylenkatsoo heitä, koska ei kerro miten omassa tilanteessaan kävi ja mitä oli taustalla. Ap kyllä kiittää saaneensa heiltä apua ja tukea, mutta kiitos vaikuttaa nyt vähän tekopyhältä. Toivottavasti ap joskus pystyy vastavuoroiseen kanssakäymiseen keskustelupalstallakin. T: sivusta lukenut

Uteliaan kalastelua. Ei ketään pyydetty kertomaan mitään.

Vierailija
1144/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin kerran erästä miestä, joka oli "eroamassa". Itse asiassa tämän miehen paras ystävä tutustutti minut tähän mieheen. Koko kesä heilasteltiin ihan avoimesti - tapasin miehen tuttuja illanvietoissa yms.  Minä olin kuin ap. naiivi, ihastunut ja luottavainen.  Mies oli minua hieman vanhempi,  johtoasemassa ja erittäin varakas. Mies asusteli pääosin kesäasunnollaan saaressa, jonne ei läheisestä asuinkaupungistani ollut kovinkaan pitkä matka.

Tuli syksy ja minulle jotenkin kautta rantain selvisi, että mies ei todellakaan ollut eroamassa. Se oli vain valetta, jolla minua oli höynäytetty suhteeseen. 

Pariskunnalla oli talo myös Helsingissä, joten hänen vaimonsa kävi vain satunnaisesti mökillä ja koska saareen pääsi vain veneellä ei vaimon yllätysvierailuista tarvinut olla huolissaan.

Tapahtuneesta on reilu 15 vuotta.

Ilmeisesti tämä "olen eroamassa" on pettureilla käytössä aika yleisesti. Itsekin parikymppisenä naiivina likkana tapailin noin puolen vuoden ajan kolmekymppistä miestä, jolla "oli ero meneillään". Ei ikinä tavattu miehen luona, koska siellä tosiaan edelleen oli vaimo ja kaksi lasta. Mies kertoi tämän perustarinan, kuinka yhteyttä vaimoon ei ole ollut vuosiin, eroprosessi meneillään, jotain paperihommia vielä selvitettävänä jne. Miehen puheista sain sen käsityksen, että siellä kotona on suunnilleen tavarat pahvilaatikoissa, ero selvä. Tapasimme aina minun luonani tai kaupungilla, tosiaan ihan avoimesti yhdessä myös me liikuttiin.

Noin puolen vuoden jälkeen, kun se "ero" ei tuntunut edistyvän millään tavalla, haistoin jo tosi vahvasti palaneen käryä ja laitoin suhteen poikki miehen kanssa. Ja kappas kappas, tästä on nyt kuutisen vuotta aikaa ja edelleen kuulemani perusteella mies asuu samassa talossa vaimon ja lasten kanssa. Eli koko ero oli p*skapuhetta. Mies laittoi vielä muutaman vuoden välirikkomme jälkeen minulle silloin tällöin viestiä, jossa kertoi kaipaavansa. Vastasin niihin alkuun lyhyesti ja kieltävästi, ja lopulta en ollenkaan, kunnes loppuivat.

Ällöttää ja inhottaa ajatella koko miestä. Oli hyvin likainen olo pitkään tuon jälkeen. Kuvottaa ajatella, että hän on saattanut vaikka samana päivänä harrastaa seksiä vaimonsa ja minun kanssa. Surettaa vaimon puolesta. Todella raukkamaista miehen taholta. Ja todella sinisilmäistä minun taholta, mutta en silloin tiennyt paremmin . Nykyään tiedän ja tuon jälkeen olen seurustellut ainoastaan miesten kanssa, jotka ovat 100% sinkkuja ja tiedän sen varmasti.

Naiset, älkää uskoko tuota "ero meneillään" , "olen eroamassa" sontaa !!!!!

kuullostaa tutulta!

Vierailija
1145/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi on defenssit päällä? No näistä hulluista julistuksista, jotka on lähteneet elämään ihan omaa elämäänsä ja joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Ja siksi, että kuvitellaan, että elämässäni on tapahtunut ja sanottu vain se, mitä olen kirjoittanut. Viestit on tietenkin tiivistelmiä, en kirjoita jokaista sanaa ja käännettä. Esim. se, miten tapasimme. Lisäksi tuo jankkaaminen ja haukkuminen. Ja naurettavat käsitykset, millaista jokaisessa suhteessa kuuluu olla ja johtopäätökset, miten minä olen muka hyväksikäytetty hölmö. Tiedän kyllä itse, millaiset välit meillä on tai ei ole. Olen myös heti ketjun alussa kertonut, että otan puheeksi asian.

Ap

Ap, tässä ketjussa on satoja viestejä ja vähintäänkin kymmeniä keskustelijoita. Kaikki eivät jaksa kahlata koko keskustelua läpi. Siksi kommentit saattavat tuntua jankkaamiselta. Ja toki tiedät itse teidän väleistä enemmän kuin kukaan tänne kommentoinut. Miehestäsi tiedät kuitenkin aika vähän. Kannattaa ottaa tämä asia puheeksi mahdollisimman pian, jotta JOS taustalta löytyy jotain kyseenalaista, selviät mahd vähin vaurioin. Jos miehen haluttomuudelle avata sinulle elämääsi löytyy päivänvalon kestävä syy, sehän on vain iloinen asia ja voit jatkaa rentoa tapailuanne kevein mielin. Eikä tarvitse enää vääntää tuntemattomien keskustelijoiden kanssa.

Tätä juuri tarkoitin. Näitä totena esitettyjä oletuksia. Et sinäkään tiedä, mitä minä tiedän miehestä. Mutta tämä ketju on avannut minulle hyvin sitä asiaa, miksi ihmisten välillä on usein kommunikointivaikeuksia. Ihmiset kuvittelevat asioita omista lähtökohdistaan ja reagoivat niihin kuvitelmiin eli johonkin, mitä ei ole koskaan sanottu tai tapahtunut. Täytetään aukkoja ja kirjoitetaan itse rivien väliin.

Ap

Tämä oli pakko lainata, on niin hyvin kirjoitettu AP:lta.

Vierailija
1146/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten miehellä on siellä asunnolla joku pervoluola ryhmäseksiä ja pissaleikkejä varten, ja nämä kinky mieltymykset tuli aplle yllätyksenä.

Veikkaan tätä, tai sitten miehellä on paras naispuolinen kaveri kämppiksenä. ;)

Sorry ap, älä ota pahalla, nämä huumorilla.

Hyvää jatkoa, toivottavasti olet onnellinen.

Vierailija
1147/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella pikkumainen. Jos mies ei halua viedä asuntoonsa, niin sitten tyydyt siihen tai eroat. Ei kannata alkaa suhteeseen mieheen, jonka heti haluat muuttaa tai siitä ei seuraa muuta kuin ero. 

Tyydy siihen mitä on tarjolla tai etsi jotain muuta, mutta älä muuttamaan ketään ihmistä mieleiseksesi. 

Vierailija
1148/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kutsui heti kotiinsa. Ja minä omaani. Kun on tosissaan, on tosissaan. Hän salaa jotain. Tyydy siihen, että olet kakkonen tai nostele.

Vierailija
1149/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen käytös on outoa. Stalkkaaminenkin tuntuisi oudolta.

Voi olla että mies jotenkin häpeää kotiaan. Ehkä se on joku superankea miesmurju tms.

Opiskeluaikana muutin yksiöön, jossa oli asunut mies ennen minua. Sain avaimet edelliseltä asukkaalta, ja oli oikein siistit vaatteet, geeliä hiuksissa ja salilla käyty. Kämpän kunto oli silti ihan järkyttävä. En tiedä oliko siellä ikinä siivottu. Tälleen vaihtoehtona vaimolle:)

Oliko mies ulkomaalainen? Suomalaiset miehet eivät pidä itsestään huolta. Suomalaiset miehet ovat laiskoja kaljamahoja.

Turha yleistää... Sama jos naisista sanoisi, että ovat roikkumahaisia, läskiperseisiä ja persjalkaisia enemmänkin jotain alkukantaista homidia muistuttavia kuin naista muistuttavia.

Se kun vaan on niin, että skaalalla ei taida oikein rajoja ollakaan, mutta antaa kunkin elää tavallaan, ei se ole muilta pois.

Vierailija
1150/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tää miesten pääsiäisreissu oli? Jos siellä on miesten kesken oltu, on sinne todennäköisesti naisiakin tuotu jostain after skiistä, tai missä nyt olivatkin. Ja jos siellä oli kumppanit mukana, ap olisi mahtunut sekaan.

”naisia tuotu jostain” ?? Aika vilkas mielikuvitus sulla.

Vierailija
1151/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa ap:lle on kerrottu muiden palstailijoiden kipeitäkin kokemuksia. Ei niitä varmasti ole helppoa avata muille ihmisille, mutta ap:tä auttaakseen moni on niin tehnyt. Minusta ap ylenkatsoo nyt juuri näitä kilttejä ja kannustavia ihmisiä, jotka ovat rohkaistuneet omasta elämästään näinkin henkilökohtaisia asioita avaamaan mahdollisena vertaistukena. Ap ylenkatsoo heitä, koska ei kerro miten omassa tilanteessaan kävi ja mitä oli taustalla. Ap kyllä kiittää saaneensa heiltä apua ja tukea, mutta kiitos vaikuttaa nyt vähän tekopyhältä. Toivottavasti ap joskus pystyy vastavuoroiseen kanssakäymiseen keskustelupalstallakin. T: sivusta lukenut

Juuri mietin, miten ap saisi yhteyden noihin tarinansa kirjoittaneisiin. Ei meidän muiden nähden tarvitsisi kertoa arkoja juttuja, jos ei halua. Mua alkoi näin sivusta tuo ap:n vastaustyyli ärsyttää, vaikka tyhmäähän se on koska mitä se minulle kuuluu miten ap vastailee. Huono tapa tämä Vauvalla käyminen ;-)

Vierailija
1152/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri mietin, miten ap saisi yhteyden noihin tarinansa kirjoittaneisiin. Ei meidän muiden nähden tarvitsisi kertoa arkoja juttuja, jos ei halua. Mua alkoi näin sivusta tuo ap:n vastaustyyli ärsyttää, vaikka tyhmäähän se on koska mitä se minulle kuuluu miten ap vastailee. Huono tapa tämä Vauvalla käyminen ;-)

Fiksu lukija näki kuitenkin alusta asti, ettei ap kertonut yksityiskohtia eikä mitään tunnistettavaa. Hän piti oman linjansa loppuun asti eikä pyytänyt muitakaan avautumaan. Omista syistään ihmiset halusivat tarinoitaan kertoa. Enemmän tämä oli ap:n jahtaamista.

Vierailija
1153/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo netin kautta tutustuminen on ihan normaalia. Mulla on nyt kaveripyyntöjä kolmelta ihan mukavan näköiseltä mieheltä. Yksi on vanha koulukaverini, joka näyttää tosi hyvältä, toinen on ystäväni kavereissa ja kolmas on kaverini kaverini. Kaikki komeita miehiä ja varmaan ovat lähettäneet kaveripyynnön monelle muullekin naiselle. 

Vierailija
1154/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tuo netin kautta tutustuminen on ihan normaalia. Mulla on nyt kaveripyyntöjä kolmelta ihan mukavan näköiseltä mieheltä. Yksi on vanha koulukaverini, joka näyttää tosi hyvältä, toinen on ystäväni kavereissa ja kolmas on kaverini kaverini. Kaikki komeita miehiä ja varmaan ovat lähettäneet kaveripyynnön monelle muullekin naiselle. 

Ja tuon vanhan koulukaverin kanssa ei oltu missään tekemisissä koulussa vaan oltiin ihan eri luokalla. Tunnistin vain nimen ja yhteiseten kavereiden.perusteella. 

Vierailija
1155/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MODE! VOISIKO TÄMÄN KETJUN LOPETTAA! KIITOS!

Vierailija
1156/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua ahdistaa😂 Anna ihmisten kirjoittaa ja mene vaikka nukkumaan.

Vierailija
1157/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö tätä vellotaan? Eikö se homma oo jo selvitetty ja asia hoidossa.

On on.

Ap

Eli mikä se syy nyt sitten oli? Pyysit muiden apua asiaan, mutta et sitten kuitenkaan ole valmis tekemään omaa osuuttasi sillä, että muut osaavat vastaavassa tilanteessa nähdä mahdollisia selityksiä.

Et olisi ansainnut yhtään vastausta ja neuvoa muilta. Olet kovin yksipuolinen antamisessa.

Vaikkei mitään yksityisyyttä paljastavia yksityiskohtia kerro, niin varmasti vähän tarkemmin olisit voinut monelle sinulle vastanneelle avata asiaa ja sinua auttaa yrittänyttä kohdella.

Moni tässä ketjussa toivoi sinulle vain hyvää ja yritti estää sinua mahdollisesti haavoittumasta.

Itsekästä, enkä sano tätä ilkeilynä vaan tosiasiana.

Nimenomaan. Tunnelahna mikä tunnelahna. Itse yritin auttaa ja monta kuviota vierestä nähneenä kerroin niistä. Niin väärin tehty ja homma hallussa. Jos on hallussa, mitä pyytelee apua. Omahyväinen.

Sä siis suutuit kun ap:lle ei käynytkään huonosti. Oletpa lämmin ”auttaja”.

Vierailija
1158/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se äijä asuu? Mene ja stalkkaa vähän puistosta tms. Alkaa selvitä kokonaisuus. Mitäpä sitä kursailemaan. Parasta aina ottaa asioista itse selvää.

:D :D Ihan vedet silmissä saa nauraa..

Vierailija
1159/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvasti veikkaan, että mies keräilee militariaa ja tämä näkyy sisustuksessa vahvasti, luultavasti myös löytyy lukollinen kaappi jossa harrastukseen liittyviä tuotteita säilyttää. Tämän vuoksi tuo mietintätauko, koska ap pohtii nyt hyväksyykö tämän harrastuksen.

Vierailija
1160/1216 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai poistaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan