Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.
Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.
Kommentit (1216)
LOOLz kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika epätodennäköistä, että ,menestyvä, johtoasemassa oleva, varakas, puoleensavetävä(oletan) mies olis vapaana...
Eksä oli lopulta työnarkomaani, joka ei ollut koskaan kotona ja ei sellaista jaksanut lopulta katsoa. Mieluummin yksin kuin yksin parisuhteessa. Kyllä niitä voi vapautua välillä...
vai työnarkomaani ja aina "töissä" ? ;)
Ex-appeni oli tällainen. Hän teki töitä lähinnä talonsa kellarissa olevasta luolasta käsin, josta ei juuri poistunutkaan. Ex-anoppi ei ollut kovin tyytyväinen, ei aavistustakaan miksi ei ottanut eroa. Työnarkomania on addiktio siinä missä muutkin, ehkä sosiaalisesti hyväksytympi, mutta läheisille samaa kurjuutta.
En tiedä, kuinka moni pettyy, mutta tämä ei ollut mikään ruma kuvio. Mietin tahollani ja puhuimme pitkään. Kukaan ei vedättänyt ketään eikä salannut mitään. Asioita on käsitelty sitä mukaa, kuin niitä on tullut esille, kuten nyt tämä. En ole hyväksikäytetty tyttörukka. Tiedän todistetusti asioiden laidan ja faktat. Jatkamme tapailua ja tutustumme toisiimme lisää. Emme tapaile muita, mutta sitä, tuleeko tästä vuosisadan rakkaustarina, ei tietenkään tiedä kukaan, mutta eipä tiedä kenenkään suhteista. Ei sinunkaan. En aio muuttaa elämääni, en hylkää ystäviäni enkä luovu itsenäisyydestäni, koska pidän elämästäni. Siitä huolimatta, että jonkun mielestä se on väärin:) Tällä hetkellä tuntuu, että voisin rakastua tuohon mieheen. Kovin ihastunut olen kyllä.
Olen tyytyväinen, että tein tämän aloituksen. En kohtaa omassa elämässäni sellaista pilkallisuutta, pahantahtoisuutta ja pahoinvointia, mitä joissakin viesteissä on tullut esille. Avasi silmiä. Monta hyväntahtoistakin mahtui toki joukkoon. Kiitos heille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kuinka moni pettyy, mutta tämä ei ollut mikään ruma kuvio. Mietin tahollani ja puhuimme pitkään. Kukaan ei vedättänyt ketään eikä salannut mitään. Asioita on käsitelty sitä mukaa, kuin niitä on tullut esille, kuten nyt tämä. En ole hyväksikäytetty tyttörukka. Tiedän todistetusti asioiden laidan ja faktat. Jatkamme tapailua ja tutustumme toisiimme lisää. Emme tapaile muita, mutta sitä, tuleeko tästä vuosisadan rakkaustarina, ei tietenkään tiedä kukaan, mutta eipä tiedä kenenkään suhteista. Ei sinunkaan. En aio muuttaa elämääni, en hylkää ystäviäni enkä luovu itsenäisyydestäni, koska pidän elämästäni. Siitä huolimatta, että jonkun mielestä se on väärin:) Tällä hetkellä tuntuu, että voisin rakastua tuohon mieheen. Kovin ihastunut olen kyllä.
Olen tyytyväinen, että tein tämän aloituksen. En kohtaa omassa elämässäni sellaista pilkallisuutta, pahantahtoisuutta ja pahoinvointia, mitä joissakin viesteissä on tullut esille. Avasi silmiä. Monta hyväntahtoistakin mahtui toki joukkoon. Kiitos heille.
Ap
En usko.
Mitä väliä ap sillä on, että kerrot mitä siellä miehen asunnossa odotteli, että ihan aikalisä piti ottaa ja mies pommitti viesteillä?
Et ole antanut mitään tunnistetietoja ja jos kaikki arvailut on mennyt mönkään... Ei pitäisi olla mitään väliä kertoa.
Taidat vain nauttia huomiosta.
Tapaatteko edelleen sinun luonasi, mökillä tai lounailla?
Vai onko nyt keskustelujen jälkeen niin, että myös miehen luona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEn usko.
Speak of the devil...
Ap
Ap, jos sinä oikeasti haluat täältä jotain tukea, sinun täytyy kertoa, mitä tässä nyt oli takana. Kyllä kaikki normaalit ihmiset ovat puolellasi.
Vierailija kirjoitti:
Tapaatteko edelleen sinun luonasi, mökillä tai lounailla?
Vai onko nyt keskustelujen jälkeen niin, että myös miehen luona?
Kaikissa niissä, tilanteen mukaan, ja muuallakin. Tai no lounaat on tietysti vielä kotilounaita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos sinä oikeasti haluat täältä jotain tukea, sinun täytyy kertoa, mitä tässä nyt oli takana. Kyllä kaikki normaalit ihmiset ovat puolellasi.
Ymmärrän, että se kiinnostaa ja että olen nyt ihan tylsä, mutta en alun alkaenkaan halunnut kertoa yksityiskohtia enkä tunnistetietoja. Jo tämä tuntuu vähän epälojaalilta. Ja on totta, että ne ilkeät viestit tuntui tosi pahalta. Varmaan samoja tyyppejä, jotka kommentoivat ilkeästi somessa ja perustavat haukkumisketjuja tännekin.
Ap
Mies paljastui öky-rikkaaksi ja aateliseksi. Ap haluaa silti jatkaa omaa tavis-elämäänsä.
Jos täällä haluaa aitoa osallistumista, pitää olla itse aito. Parhaat keskustelut saa, kun avaa aidosti asiaa. Ihan oikeasti, kuka tunnistaa yhden sinkkumiehen toisesta, kun ei mitään superharvinaista titteliä tms käytä ja ala kertoa paikan- ja ihmisten nimiä. Välttelemällä antaa itse luihun ja provon kuvan itsestään.
Ja itse olen ainakin hyötynyt niistä ns ilkeistäkin kommenteista. Ehkä juuri niistä, jossa asia sanotaan niin kuin se on. Joskus kirjoitin täällä miehen alkoholinkäytöstä, ja loukkaannuin, kun häntä sanottiin alkoholistiksi, ja että tulen näkemään, että hän ei muutu, ja lupaukset on valhetta. Päätin, että ovatpa ihmiset ilkeitä, eivätkä tunne meitä.
Mutta näinhän se oli.
Mies käy n uuusimassa ja pyyhkimässä verhoihin. Ei silloin tarvitse näyttää omia asumiskuvioitaan
Ei aloittajan tarvitse paljastaa miehestä mitään henkilökohtaista.
Mutta kyllä olisi kohteliasta kertoa mikä nyt sitten siellä miehen kotona oli esteenä ennen ja mikä muuttui kun sielläkin nyt pystyy tapaamaan.
Sehän oli se ydinongelma josta otsikossakin mainitsit. Jos kerran julkisesti täällä asiaa pohdit ja olit siitä ärsyyntynyt.
Tuskin se mitä miehen asunnosta selvisi, oli sitten mikä olikin, oli niin ainutlaatuista ja tunnistettavaa ettei kenelläkään muulla ihmisellä sellaista ole tai ei ole ollut.
Aika ihmeellistä jos näin olisi.
Miksi kukaan pettyisi siitä, että tämä ei ollut ”mikään ruma kuvio”? Outo ajattelumaailma sinulla, ap, kun oletat ihmisten toivovan sinulle pahaa.
Kukaan petetyksi joutunut ei toivo samaa kohtaloa kenellekään.
Olet ap toistuvasti itse aika ilkeästi kommentoinut täällä ihmisille, jotka ovat halunneet auttaa sinua eli vähän erikoista että nostat itsesi nyt kaikkien yläpuolelle korostaen, että tässä ketjussa olisi erikoisen ilkeitä ihmisiä, ”jollaisia et missään muualla kohtaa”.
Täällä kirjoittelee ihan tavallisia ihmisiä, ei mitään ilkeää yhteiskunnan pohjasakkaa. Toki täällä on myös, kuten nimettömillä keskustelupalstoilla aina, huutelijoita ja iljeilijöitä, mutta mielestäni tässä ketjussa oli av:n keskusteluksi harvinaisen paljon aitoa välittömistä. Mahdollinen ilkeily ei mielestäni kohdistunut (muutamaa viestiä lukuunottamatta) sinuun, vaan petollisiin miehiin.
Toivon, että mies on aidosti rehellinen sinulle eikä kyse ole siitä, että hän sai sinut puheillaan vakuutettua siitä, että hälytyskellojasi soittaneet asiat ovat vain omassa päässäsi. Jos esim. ex asuu vielä miehen luona, siitä olisi ollut korrektia kertoa heti.
Ne aloittajan mielestä ilkeät viestit olivat monen ihmisen elämänkokemusta.
Kun aloituksessa ottaa esille oman ongelman niin ihmiset alkavat peilata sitä omien kokemustensa kautta.
Eihän mitenkään edes syntyisi keskustelua jos vain pyöriteltäisiin sitä aloitusta ees taas: niin, mitenkähän se mies ei nyt sinne asuntoonsa päästä, voi voi, onhan kurjaa, semmoista se on, ei auta kuin odottaa mitä tapahtuu, kyllä se siitä, sellaista se elämä vaan on, kaikilla meillä on omat vaikeutemme...
Eikö olisi ollut todella mielenkiintoista keskustelua ja auttanut sinua paljon. DDD
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi kukaan pettyisi, kun et ollutkaan hyväksikäytetty tai toinen nainen? Ei sinulle ole kukaan pahaa halunnut, sinua varoiteltiin siksi koska kuvio on niin perinteinen pettämiskuvio. Toivottavasti itse tiedät mitä haluat. Ensin sinua ärsytti, sitten puolustelit miestä. Sitten otit aikalisän ja nyt olet jo rakastumassa. Tämä kaikki parissa päivässä.
Kukaan ei ole kehottanut sinua luopumaan ”itsenäisyydestäsi” (ymmärrät tahallasi väärin), mutta tuli vaikutelma, että olet miehen saatavilla silloin kun se hänelle sopii ja tapaat ystäviäsi silloin kun miehellä ei ole aikaa sinulle. Mies kuitenkin taitaa laittaa omat ystävänsä ja menonsa sinun edellesi.
Mutta hyvä että asia ratkesi näin ja suhde etenee! Onnea!
Jäämme arvailemaan, mitä siellä taustalla oli.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan pettyisi siitä, että tämä ei ollut ”mikään ruma kuvio”? Outo ajattelumaailma sinulla, ap, kun oletat ihmisten toivovan sinulle pahaa.
Kukaan petetyksi joutunut ei toivo samaa kohtaloa kenellekään.
Olet ap toistuvasti itse aika ilkeästi kommentoinut täällä ihmisille, jotka ovat halunneet auttaa sinua eli vähän erikoista että nostat itsesi nyt kaikkien yläpuolelle korostaen, että tässä ketjussa olisi erikoisen ilkeitä ihmisiä, ”jollaisia et missään muualla kohtaa”.
Täällä kirjoittelee ihan tavallisia ihmisiä, ei mitään ilkeää yhteiskunnan pohjasakkaa. Toki täällä on myös, kuten nimettömillä keskustelupalstoilla aina, huutelijoita ja iljeilijöitä, mutta mielestäni tässä ketjussa oli av:n keskusteluksi harvinaisen paljon aitoa välittömistä. Mahdollinen ilkeily ei mielestäni kohdistunut (muutamaa viestiä lukuunottamatta) sinuun, vaan petollisiin miehiin.
Toivon, että mies on aidosti rehellinen sinulle eikä kyse ole siitä, että hän sai sinut puheillaan vakuutettua siitä, että hälytyskellojasi soittaneet asiat ovat vain omassa päässäsi. Jos esim. ex asuu vielä miehen luona, siitä olisi ollut korrektia kertoa heti.
Sama tuli mieleen että siellä on puhelahjoja nyt käytetty kun näytti siltä että nainen tekee lähtöä
Jos muiden kommentit osuvat arkaan paikkaan, niistä loukkaantuu. Jos ne ovat niin kaukana totuudesta kuin olla voi, ne voi ohittaa hermostumatta. Tältä pohjalta minusta tuntuu, että ap:n pahoinvoiviksi ja ilkeiksi tuomitsemat, ihmisten omiin kokemuksiin perustuvat kommentit eivät välttämättä osuneet kovin kauaksi totuudesta. Toivottavasti olen väärässä ja miehellä oli kotona vaikka alkoholistien yömaja tai muuta hyväntekeväisyyteen viittaavaa.
Tsemppiä ap! Ota jatkossa vähän positiivisempi suhtautuminen ihmisiin!
Se muutos tuli, että nyt sopivat tapailevansa vain toisiaan?
Aikoinani aloin tapailla erästä miestä kesäkuussa. Hän oli aina luonani, tai sitten käytiin ravintoloissa tai muuten ulkosalla ajanvietossa. En käynyt 4 kuukauteen hänen luonaan, talonsa tiesin kyllä. Asiat ajautuivat siihen, että hän jopa muutti luokseni, enkä ollut vieläkään koskaan käynyt hänen luonaan. Sitten lopulta kysyin, miksei ole koskaan vienyt minua talolleen. Se ei ollut vain syystä tai toisesta tullut hänen mieleensä! Ehkä minun luonani oli siistimpää ja kodikkaampaa. Asuimme muutaman vuoden minun asunnossani ja lopulta mies remppasi talonsa kuntoon ja nykyään asumme siellä, eli täällä :D pian 7 vuotta takana yhteiseloa, eikä mitään outoa draamaa ole koskaan ollut suhteessamme. Joskus voi siis olla näinkin, mutta silti en suosittele vaan hälytyskellojen soidessa asiat pitää puhua ja/tai tarkistaa muulla tavoin!