Miten suhtaudut ystävään joka napostelupöydässä tuo viereesi vihanneksia ja kauas sinusta kaikki herkut mistä tykkäisit? Haluaa auttaa
Kommentit (20)
Söisin vittuillakseen ne kaverinkin mässyt.
Ehkä ystävä ajattelee etä 150 kilon painossasi on jo ihan riittävästi.
Kaverin kannattaa lisäksi huomauttaa että älä nyt enää syö.
Pitäisin kyseistä toveria henkisesti sairaana. Olen nimittäin normaalipainoinen.
Ylipainoisena ottaisin toiminnan vittuiluna.
T: Tuntematon
Ystäväsi haluaa, että herkkuja jää muillekin. Muuten söisit ne kaikki.
Mikä on napostelupöytä?
Eikä sillä ole merkitystä, siirtääkö kaveri ruokia vai ei, minä pystyn kävelemään ja hakemaan haluamani (ja oletettavasti myös maksamani) naposteltavat pöydän toiseltakin puolelta.
En tosin haluaisi syödä mitään, jos napostelupöytä on joku buffettyylinen systeemi, jossa jokainen syö sipsejä ja tofupalleroita sormin.
Mikset usko vihjettä ja laihduta?
Dorka ap.
Mikä hiton napostelupöytä?? Minä en napostele. Syön ruokaa säännöllisin väliajoin aina samaan aikaan. Auttaa laihtumaan?? 😄
Pitäisin tuollaista ihmistä psyykkisesti hyvin vakavasti sairaana. Tuollainen kontrollointi ei normaalia eikä tervettä.
Onko napostelupöytä eri huoneessa kuin ruokapöytä? 🤔
Onko sulla naposteluhuone?
Oispa aika kiva kun mä tykkään vihanneksista.
Yleensä kaikki haluaa vaan mässyttää makeaa.
Sulla on hyvä ystävä. Anna hänen auttaa sua laihtumaan. Läski on rumaa ja voit sairastua vakavasti.
Ihminen ei yleensä liho siitä ruuasta, jota syö muiden läsnäollessa. Lihavuutta aiheuttaa kaikki se, mitä syödään silloin, kun ei olla yhteisellä aterialla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaveri ylipäätään laittaa mitään tarjolle, jos niitä ei ole tarkoitus syödä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaveri ylipäätään laittaa mitään tarjolle, jos niitä ei ole tarkoitus syödä?
Tarjoilut on tarkoitettu hoikille
Vierailija kirjoitti:
Ystäväsi haluaa, että herkkuja jää muillekin. Muuten söisit ne kaikki.
Tämä
Mikä on napostelupöytä?