Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.

Vierailija
31.03.2021 |

Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.

Kommentit (1216)

Vierailija
961/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pelle, halpa nainen, perheenrikkoja, hyi.

Vierailija
962/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvattaa huumeita? Seurustelee?

Varmasti Marjaana puska vaatekomerossa!

Entä jos Marjaana Puska onkin paloina pusseissa pakastelokerossa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi olla tarkkana ettei ole vain laastari miehelle, jos ero on tuore tai vielä kesken.

Vaikkei mies tietoisesti yrittäisikään huiputtaa. Onko mies valmis uuteen suhteeseen?

Vierailija
964/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ketkä spekuloivat mahdollisesta viljelyksestä miehen kotona, niin mitä sitten? Mukavempaa sakkia ovat nuo pössyttelijät kuin keski-ikäinen viininkittaaja nainen, joka jaksaa ulvoa ja juoroilla joka helvadan asiasta. 

Vierailija
965/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ihmetyttäisi, miksei ikinä käydä toisen asunnossa. Ymmärtäisin, jos viettää enemmän aikaa toisella, jos toisella on esim isompi asunto tai muuten paremmat puitteet tai olisi joku muu käytännön syy. Mutta kyllä mä haluaisin nähdä, missä toinenkin asuu, jos sen verran yhdessä pyörittäisiin, että useinkin kävisi mun luona.

Vierailija
966/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleksää hupiukko itte?

Vierailija
967/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleksää hupiukko itte?

Vierailija
968/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan se on jos nainenkin makselee välillä. Tasa-arvoa se vain on.

Vierailija
969/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kommenttina vielä, että jos mies tosiaan asuu vielä exänsä kanssa, niin kannattaa olla tarkkana, että ”ongelma tosiaan poistuu parin viikon sisällä”. Mies on lähestynyt sinua tammikuussa eli hänellä olisi ollut kohta 3 kk aikaa hoitaa asia kuntoon. On hyvä pohtia, miksi juuri nyt, kun se tuli puheeksi, se ollaan ihan juuri hoitamassa kuntoon, kun aikaa olisi ollut viikkokaupalla. En siis tietty tiedä, oliko tämä aikalisän syy enkä edes sitä, onko mahdolliseen exän kanssa asumiseen oikeasti hyvä syy, mutta näitä asioita on hyvä miettiä sekä huolehtia, että parista viikosta ei tule pari kuukautta... pari vuotta jne.

Me asuttiin kämppiksinä, kunnes toinen sai asuntoasiansa kuntoon. Kumpikin meni omia menojaan ja ero oli ihan selvä jo, mutta käytännönasiat viivytti. 

Tästähän tässäkin voi olla kyse. Tosin reilua olisi ollut kertoa siitä jo aiemmin kuin vasta kolmen kk tapailun jälkeen...

Vierailija
970/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en päässyt miehen luo kaikesta päätellen siksi, että hän ei oikeasti ollutkaan eronnut avovaimostaan... Kannattaa varoa!

Mulla sama

Vierailija
971/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te huomaa ap:n täkyjä, joilla vedättää ja pitää teitä ketjussa? "Loman jälkeen" ottaa puheeksi, "Iltaan mennessä" tekee päätöksiä jne. Ei hän vihjailuja paremmaksi pane, jekuttaa vain.

Vierailija
972/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, niinhän se siis taisi olla että edellinen suhde oli vielä tavalla tai toisella työstössä. Joko niin että ero ei aivan ole vielä valmis eli edellisen naisen kamat on vielä asunnossa, tai sitten niin että edellinen nainen ei edes tiedä eronneensa tuosta miehestä...

Mielestäni miehen keskeneräinen suhde on ilmeisin syy sille, että ap otti aikalisän käytyään nyt miehen asunnossa, jossa "muutaman viikon sisään pyyhkiytyy pois tämänhetkinen tilanne" vai miten ap sen tuossa pari sivua sitten muotoili.

Voi sentään. Tsemppiä ap:lle! Melkeinpä kehottaisin unohtamaan tuon "sankarin", ei oikein vaikuta luotettavalta kaverilta. Hälärit soivat ja näemmä ihan syystä.

Hälärit soivat myös siksi että vaikka ero olisi totta mutta esim. edellisen naisen kamat ovat siellä vielä esim. tämän kuun loppuun - mies ei selvästikään ollut kertonut ap:lle kokonaistilannetta. Monoa.

Vierailija
973/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuun loppuun on muutama viikko. Miehen entinen pääsee muuttamaan vasta kuun lopussa?

Ehkä. Tosin jos ap:n tapailema mies lähestyi ap:ta jo tammikuussa, exä olisi toki voinut jo useamman kuun lopussa kerätä kamppeensa. Ja vähintäänkin olisi ollut mieheltä suoraselkäistä toimintaa kertoa tilanteestaan eikä väistellä aihetta.

Vierailija
974/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukolla hyvä kalu ja anteliaat lahjat niin ehkä hupi- ja panosuhteeseen kelpaisi tällaisen jälkeen, mutta parisuhdetta en lähtisi rakentamaan!

Vierailija
975/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään monille on vain tärkeää mitä saavat suhteesta. Itse en miehenä koskisi tikullakaan sellaisiin naisiin.

Vierailija
976/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kommenttina vielä, että jos mies tosiaan asuu vielä exänsä kanssa, niin kannattaa olla tarkkana, että ”ongelma tosiaan poistuu parin viikon sisällä”. Mies on lähestynyt sinua tammikuussa eli hänellä olisi ollut kohta 3 kk aikaa hoitaa asia kuntoon. On hyvä pohtia, miksi juuri nyt, kun se tuli puheeksi, se ollaan ihan juuri hoitamassa kuntoon, kun aikaa olisi ollut viikkokaupalla. En siis tietty tiedä, oliko tämä aikalisän syy enkä edes sitä, onko mahdolliseen exän kanssa asumiseen oikeasti hyvä syy, mutta näitä asioita on hyvä miettiä sekä huolehtia, että parista viikosta ei tule pari kuukautta... pari vuotta jne.

Me asuttiin kämppiksinä, kunnes toinen sai asuntoasiansa kuntoon. Kumpikin meni omia menojaan ja ero oli ihan selvä jo, mutta käytännönasiat viivytti. 

Onhan näitä tilanteita. Mutta ratkaisevaa onkin se, ettei ap:n mies kertonut tuollaisesta (oletetusta) keskeneräisestä tilanteesta ap:lle mitään. Se kertoo miehestä kaiken tarvittavan.

Vierailija
977/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 1000 viestiä troolattu erilaisilla pikkutäkyillä, eikä asiaan koskaan tule mitään selvyyttä.

Vierailija
978/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas mustavalkoista ajattelua monella! Mies voi olla varattu, yhtä hyvin voi olla, että ei ole. Mikään ei ole varma merkki siitä. Muuten kaikkien teidän kumppanit olisivat varmoja pettäjiä.

Olemme tapailleet vasta sen pari kuukautta. Emme ole sopineet seurustelusta. Haluan tutustua rauhassa ilman paineita. Olen itse pyytänyt miehen käymään luonani, koska se on ollut minulle helppoa. Mies taas on kutsunut minut mökilleen ja muihin paikkoihin. Emme tapaa päivittäin enkä ole mikään rimputtelija, joka soittaa pitkin päivää. Tykkään enemmän viestitellä. Nyt kuitenkin, vasta pari päivää sitten aloin ajatella, että en tosiaan ole vieraillut miehen asunnossa, mikä olisi välillä tosi kivaa. Kyse ei ole siis ”suhteesta, jossa ei voi puhua”.

Tapasin miehen pari päivää sitten ennen kuin hän lähti kavereiden kanssa pääsiäisreissuun. Hän ei ole varma, minä päivänä palaa. Olemme yhteydessä kyllä joka päivä.

En todellakaan aio leikkiä salapoliisia. Jos saisin tietää miehen tarkistaneen taustojani, menisi maku koko mieheen. Mutta nyt voi olla se vaara, että menee maku joka tapauksessa, mikäli tämä ärsytys jatkuu.

Ap

Pääsiäisreissuun lähtee korona aikaan kavereiden kanssa? En ihmettele enää yhtään että korona sen kuin leviää. Käydään seukkukavereilla, sit töihin sit sieltä pääsiäisen viettoon kavereiden kanssa. Älyhoi. On nää niin järkeviä ja vastuuntuntoisia ihmisiä

Vierailija
979/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin se että mies lähestyi salilla näkemäänsä naista instassa kertoo minusta jotain. Kuulostaa aika pinnalliselle kiinnostukselle.

Kova on ollut haku sivusuhteelle, laastarille tai mikä sitten ollut kyseessä.

Vierailija
980/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästähän tässäkin voi olla kyse. Tosin reilua olisi ollut kertoa siitä jo aiemmin kuin vasta kolmen kk tapailun jälkeen...

Elän tällaisessa järjestelyssä, siis asun ex:n kanssa. Olen muuttamassa entiseen sijoitusasuntoomme, mutta vuokralaisen irtisanomisaika 6kk, ja sitten asunto tarvitsee vielä pientä pintaremonttia.

MUTTA otin tämän puheeksi nykyisen miesystävän kanssa jo ekoilla treffeillä. Tietenkin. Edes alkeellisen luotettavalla ihmisellä ei ole tämmöisessä tilanteessa muuta vaihtoehtoa kuin täysi avoimuus ja rehellisyys. Jos ero on selvä, sen voi kertoa. Mitään ei tarvitse peitellä tai selitellä, koska jos ero on selvä, mitään peiteltävää ei ole. Kyllä, miesystävä voi meillä käydessään todeta, että en asu yksin. Samalla hän näkee, että talosta löytyy kaksi sänkyä jotka ovat eri huoneissa.

Tietysti seurusteleminen tässä elämäntilanteessa on hankalaa ja haastavaa. Salailu ja peittely kuitenkin vain pahentavat tilannetta. Itse ehdotin miesystävälle, että kun olen päässyt muuttamaan x mennessä, olisi ehkä parempi aika seurusteluun, mutta hän vakuuttui avoimuudestani ja tässä sitä ollaan.

Tällä kokemuksella sanon, että hankala elämäntilanne kuten kämppistely exän kanssa ei ole mikään syy vedättää uutta kumppania. Varsinkin kun itse on nähnyt, että rehellisyydellä pärjää mainiosti, en voisi luottaa ihmiseen joka jää kiinni salailusta.