Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.

Vierailija
31.03.2021 |

Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.

Kommentit (1216)

Vierailija
981/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla salarakas.

Siltä tuo vaikuttaa. Äijä on naimisissa ja pentujakin lienee siunaantunut. Valehtelee lähtevänsä "työmatkalle" kun saapuu vierailulle.

Neuvoisin ottamaan ukosta selvää, luultavasti huijari ja satusetä. Joka tapauksessa suhde katkolle kun tuolla lailla venkoilee. Jos kiinnostus on aitoa niin toimntakin on toisenlaista.

Vierailija
982/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riippumatta siitä, mitä on taustalla, en voisi luottaa vedättäjään. Jos on hankala tilanne/ero vaiheessa/asuu äidin kanssa/whatever, niin rehellinen ihminen kertoo eikä yritä peitellä.

Oikeastaan tilanne on mielestäni vielä pahempi, jos taustalla ei ole mitään vakavaa: jos toinen näkee hirveän vaivan peitelläkseen ja vedättääkseen sellaistesta asiasta josta olisi ihan yhtä hyvin voinut kertoa (esim. siksi ettei ole itse tehnyt mitään väärää), mitenköhän sankari mahtaa toimia sitten jos vastaan tulee isoja ja vakavia asioita tai hän on tehnyt jonkun suuremman mokan?

Kuka tahansa voi huonolla tuurilla löytää itsensä hankalasta tai epämiellyttävästä tilanteesta, mutta se miten ihminen silloin toimii, kertoo hänestä paljon. Vedättäminen, salailu ja epärehellisyys ovat sellaisia piirteitä joita ei ole ihan helppo kitkeä persoonasta kun ne ovat pesiytyneet vakituisiksi toimintatavoiksi asti. Ei kannata luottaa siihen että ne katoavat jos suhde syvenee -jos katoavat, se on tilapäistä ja hormonihumalan haihduttua perusluonne nousee taas esiin. Tämä on niin nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te, joiden mielestä parisuhteet muka alkaa tällä tavalla etäisyyttä pitämällä jotain puolikin vuotta, niin anteeksi kerrotteko meille muille, miten se muutos sitten tapahtuu siitä, että ei ole mitään yhteistä elämää kuin pari tuntia parin viikon välein, niin MITEN ja MIKSI sitten yhtäkkiä päätetään mennä naimisiin ja muuttaa yhteen? Ja sittenkö yhtäkkiä sitten esitellään kaikille ja siis MITÄ?

Erityisesti toi, jonka mielestä Helsingissä ei kukaan rakastu hulluna, vaan tapaillaan tällä tavalla puun takana harvakseltaan, niin anteeksi MITÄ? Itse oon kuudennen polven helsinkiläinen enkä vielä koskaan kuullut mistään tällaisista suhteista muilla kuin pettäjillä. Joo joskus joku vanhus, joku leski, voi tapailla tuolla tavalla, mutta ei se koskaan siitä tiivistynyt miksikään.

Kyllä rakkausuhde on aika lailla alusta rakkaussuhde ja toisen seura on tärkeää, mielekästä ja ihaninta, mitä mieleen juolahtaa.

On paljon suhteita, joissa on ensin tunnettu vuosikausia muuten esim. koulu-, opiskelu- tai työympyröissä ja vasta myöhemmin rakastuttu tiiviisti. Ihan samalla tavalla on normaalia tutustua pikku hiljaa esim. nettipalstalla tavatun uuden tuttavuuden kanssa ja rakastua vasta vähän myöhemmin, toki kiinnostusta pitää olla alusta alkaen molemmin puolin. Melkoisen pelottavaa olisi, jos toinen liimautuisi kiinni 24/7 heti ensimmäisestä kahvilatreffeistä lähtien ennen kuin on edes ehditty tutustua. Sivusta.

Vierailija
984/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet pitkästynyt saman miehen käynteihin, niin ilmoita osoitteesi, että minäkin voin joku ilta pistäytyä tuomassa vaihtelua.

Vierailija
985/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kommenttina vielä, että jos mies tosiaan asuu vielä exänsä kanssa, niin kannattaa olla tarkkana, että ”ongelma tosiaan poistuu parin viikon sisällä”. Mies on lähestynyt sinua tammikuussa eli hänellä olisi ollut kohta 3 kk aikaa hoitaa asia kuntoon. On hyvä pohtia, miksi juuri nyt, kun se tuli puheeksi, se ollaan ihan juuri hoitamassa kuntoon, kun aikaa olisi ollut viikkokaupalla. En siis tietty tiedä, oliko tämä aikalisän syy enkä edes sitä, onko mahdolliseen exän kanssa asumiseen oikeasti hyvä syy, mutta näitä asioita on hyvä miettiä sekä huolehtia, että parista viikosta ei tule pari kuukautta... pari vuotta jne.

Me asuttiin kämppiksinä, kunnes toinen sai asuntoasiansa kuntoon. Kumpikin meni omia menojaan ja ero oli ihan selvä jo, mutta käytännönasiat viivytti. 

Vierailija
986/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kommenttina vielä, että jos mies tosiaan asuu vielä exänsä kanssa, niin kannattaa olla tarkkana, että ”ongelma tosiaan poistuu parin viikon sisällä”. Mies on lähestynyt sinua tammikuussa eli hänellä olisi ollut kohta 3 kk aikaa hoitaa asia kuntoon. On hyvä pohtia, miksi juuri nyt, kun se tuli puheeksi, se ollaan ihan juuri hoitamassa kuntoon, kun aikaa olisi ollut viikkokaupalla. En siis tietty tiedä, oliko tämä aikalisän syy enkä edes sitä, onko mahdolliseen exän kanssa asumiseen oikeasti hyvä syy, mutta näitä asioita on hyvä miettiä sekä huolehtia, että parista viikosta ei tule pari kuukautta... pari vuotta jne.

Me asuttiin kämppiksinä, kunnes toinen sai asuntoasiansa kuntoon. Kumpikin meni omia menojaan ja ero oli ihan selvä jo, mutta käytännönasiat viivytti. 

Samoin asuin lasten isän kanssa yhteisessä kodissa reilu puoli vuotta kun pohdittiin, kumpi muuttaa ja kumpi jää. Samaan aikaan yksin kävin eron läpi, henkisellä tasolla, keskusteluita suhteestamme ei käyty vahvojen syiden vuoksi, jotka eroon johti. Ei ollut tarvetta kysellä miksi toinen teki mitä teki, olin helpottunut ratkaisusta ja oman ahdistuksen paranemisesta.

Exä kun lopulta oli muuttamassa pois, kohtasin sattumalta ihmisen, jonka kanssa tapailu alkoi, vaikka en ollut edes kuvitellut pitkään aikaan seurustelevani.

Ja kyllä, heti kerroin avoimesti tilanteen ja että en ole valmis kotiini tuomaan vielä ketään. Sekä monesti vastasin kysymyksiin, että onko yhteenpaluun mahdollisuutta vielä, mielestäni oikeutettua pohtia ja kysellä ja normaalia myös vastata ja kertoa asioita rehellisesti, parisuhteessa, alusta saakka. Eikä ensin tapailla kevyesti ja ajan kanssa aleta paljastamaan "salattuja" juttuja, jotka vaikuttaisi toiseen.

Tekeekö miehet sitten juuri päinvastoin, kun siitä on kyllä kokemusta ja täälläkin useita.

Vierailija
987/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt miehen asunnossa, joka oli tosi tyylikäs ja siisti. Siihen, miksi siellä ei olla oleiltu, oli hyvä syy, jota en kerro tässä, koska se on miehen asia, ei minun (ja siksi, että en halua lukea pa*kaviestejä, koska niistä tuli oikeasti paha mieli). Sekin pyyhkiytyy pois päiväjärjestyksestä lähiviikkoina. Asiaan ei liity lapsia ja mies on sinkku ja kaikki muukin on todistetusti totta. Mitä en epäillytkään. Syy on kuitenkin sellainen, että pyysin aamulla pienen aikalisän, iltaan asti, että saan miettiä rauhassa, mitä haluan. Mikä on tosi ikävää, koska mies pommittaa viesteillä ja minulla piti olla vielä kiva vapaapäivä.

Ap

Nytko siellä asunnolla on sitten käyty? Eikös aiemmissa viesteissä ollut, ettei ap tarkalleen edes tiennyt, missä mies asuu, ja asunnosta on nähnyt vain kuvat. Miten tämä tarina nyt näin muuttuu?

Jos siihen oli selkeä syy, miksi asunnolla ei oleiltu, miksi sitten tämä avaus? Sekavaa.

Vierailija
988/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas mustavalkoista ajattelua monella! Mies voi olla varattu, yhtä hyvin voi olla, että ei ole. Mikään ei ole varma merkki siitä. Muuten kaikkien teidän kumppanit olisivat varmoja pettäjiä.

Olemme tapailleet vasta sen pari kuukautta. Emme ole sopineet seurustelusta. Haluan tutustua rauhassa ilman paineita. Olen itse pyytänyt miehen käymään luonani, koska se on ollut minulle helppoa. Mies taas on kutsunut minut mökilleen ja muihin paikkoihin. Emme tapaa päivittäin enkä ole mikään rimputtelija, joka soittaa pitkin päivää. Tykkään enemmän viestitellä. Nyt kuitenkin, vasta pari päivää sitten aloin ajatella, että en tosiaan ole vieraillut miehen asunnossa, mikä olisi välillä tosi kivaa. Kyse ei ole siis ”suhteesta, jossa ei voi puhua”.

Tapasin miehen pari päivää sitten ennen kuin hän lähti kavereiden kanssa pääsiäisreissuun. Hän ei ole varma, minä päivänä palaa. Olemme yhteydessä kyllä joka päivä.

En todellakaan aio leikkiä salapoliisia. Jos saisin tietää miehen tarkistaneen taustojani, menisi maku koko mieheen. Mutta nyt voi olla se vaara, että menee maku joka tapauksessa, mikäli tämä ärsytys jatkuu.

Ap

Pääsiäisreissuun lähtee korona aikaan kavereiden kanssa? En ihmettele enää yhtään että korona sen kuin leviää. Käydään seukkukavereilla, sit töihin sit sieltä pääsiäisen viettoon kavereiden kanssa. Älyhoi. On nää niin järkeviä ja vastuuntuntoisia ihmisiä

Ai jaa, 72000 uusimaalaista oli Lapissa Pääsiäisenä, ja nyt näille idiooteille pitäisi antaa rokotukset ennen muita?

Vierailija
989/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa nähdä enemmän, miksi ei vie kotiinsa? Miksi ei vietä koko viikonloppua ap:n kanssa? Miksi ei vietä pääsiäistä ap:n kanssa? Ei tuo minusta siltä kuulosta että haluaa nähdä enemmän vaan siltä, että haluaa nähdä vähemmän.

Työpaikalle on viety luultavasti siksi, että saa ”statusta” miesten keskuudessa. Uusi misu kierteessä. Vie työpaikalle, vie mökille, vie ravintolaan mutta ei vie kotiinsa. Erikoista kun kuitenkin on usein ap:n luona.

Ja jos on kerran työkavereille jo ”esitelty”, miksi ei esitellä kavereille ja oteta mukaan reissuun?

Änkeätkö sä mukaan miesten reissuille ja perut omien kavereitten kanssa tehdyt suunnitelmat? Kiva parisuhde. Ei mitään omaa elämää.

Tuossa oli kyse siitä, että mies haluaa nähdä enemmän mutta se ei oikein käytännössä näy. Olisi helppoa kutsua ap edes viikonlopuksi kotiinsa kun on ollut noinkin paljon ap:n luona, mutta mieshän selvästi ottaa ap:n kuvaan tasan siksi aikaa, että seksi onnistuu. Ketjun avaus koski sitä, että ap ei pääse miehen luo (vaikka mies on se, joka haluaa nähdä enemmän). Jokin syy siihen on ja asia vaivaa aloittajaa. Ap on ”esitelty” työkavereille mutta ei kavereille.

Ei ”poikien reissuille” tietenkään ängetä mukaan, mutta onko tuo sitten ”poikien reissu”. Onko tuolla miehellä pelkkiä sinkkukavereita? Ilmeisesti keski-ikäinen ukko kuitenkin. Pääsiäinen nyt on näitä juhlapyhiä, jotka yleensä vietetään läheisten kanssa vaikka ei uskonnollinenkaan olisi. Kuulostaa erikoiselta että jo naimisissa ja avoliitossa eläneellä vanhemmalla miehellä on vain sinkkukavereita, joiden kanssa lähdetään pääsiäiseksi reissuun. Jokin ei vaan täsmää. Ap sanoo, että hän tapaa kavereita pääsiäisenä ja hänellä on oma elämä ja hän haluaa nähdä vähemmän mutta istuu pääsiäisen palstalla miettimässä, miksi ei pääse miehen kotiin. Jos ap olisi voinut valita, hän olisi ollut pääsiäisen miehen luona, luulen näin. En usko, että hän on suunnitellut jo tammikuussa, ennen miehen ilmestymistä kuvaan, että kaverit käyvät pääsiäisenä illalla piipahtamassa. Voisivat käydä minä tahansa muunakin iltana noin lyhyen reissun.

Mistä sinä tiedät, koska ne vieraat pääsee käymään ja koska haluaa? Tunnetko heidät? Etkö tee mitään omia suunnitelmia sen jälkeen kun olet käynyt ekoilla treffeillä, jos sattuisi tulemaan parisuhde? Kiva takertuja olet.

Kyllä meillä kaverit saa käydä lyhyemmälläkin varoajalla kuin pari, kolme kuukautta etukäteen sopien. Riittää, jos edellisenä päivänä ilmoittaa, joskus sekin, jos samana päivänä soittaa ja sanoo poikkeavansa. Ja sama toimii toisinkin päin.

Vierailija
990/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole pikkumainen vaan toinen nainen. Se ensimmäinen asuu siellä miehen kotona.

Vierailija
991/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies halusi aina myös minun luokse, ei koskaan kutsunut omaan asuntoonsa.

Lopulta ilmoitin, että olen parin tunnin päästä ovellasi.

Mies vaan oli ja on edelleen kovin yksityisyydestään välittävä ja koti oli hänelle sellainen oma paikka. Asunto oli erittäin hyvin laitettu eikä matkan varrelta ole sen suurempia yllätyksiä löytynyt.

Vierailija
992/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa nähdä enemmän, miksi ei vie kotiinsa? Miksi ei vietä koko viikonloppua ap:n kanssa? Miksi ei vietä pääsiäistä ap:n kanssa? Ei tuo minusta siltä kuulosta että haluaa nähdä enemmän vaan siltä, että haluaa nähdä vähemmän.

Työpaikalle on viety luultavasti siksi, että saa ”statusta” miesten keskuudessa. Uusi misu kierteessä. Vie työpaikalle, vie mökille, vie ravintolaan mutta ei vie kotiinsa. Erikoista kun kuitenkin on usein ap:n luona.

Ja jos on kerran työkavereille jo ”esitelty”, miksi ei esitellä kavereille ja oteta mukaan reissuun?

Änkeätkö sä mukaan miesten reissuille ja perut omien kavereitten kanssa tehdyt suunnitelmat? Kiva parisuhde. Ei mitään omaa elämää.

Tuossa oli kyse siitä, että mies haluaa nähdä enemmän mutta se ei oikein käytännössä näy. Olisi helppoa kutsua ap edes viikonlopuksi kotiinsa kun on ollut noinkin paljon ap:n luona, mutta mieshän selvästi ottaa ap:n kuvaan tasan siksi aikaa, että seksi onnistuu. Ketjun avaus koski sitä, että ap ei pääse miehen luo (vaikka mies on se, joka haluaa nähdä enemmän). Jokin syy siihen on ja asia vaivaa aloittajaa. Ap on ”esitelty” työkavereille mutta ei kavereille.

Ei ”poikien reissuille” tietenkään ängetä mukaan, mutta onko tuo sitten ”poikien reissu”. Onko tuolla miehellä pelkkiä sinkkukavereita? Ilmeisesti keski-ikäinen ukko kuitenkin. Pääsiäinen nyt on näitä juhlapyhiä, jotka yleensä vietetään läheisten kanssa vaikka ei uskonnollinenkaan olisi. Kuulostaa erikoiselta että jo naimisissa ja avoliitossa eläneellä vanhemmalla miehellä on vain sinkkukavereita, joiden kanssa lähdetään pääsiäiseksi reissuun. Jokin ei vaan täsmää. Ap sanoo, että hän tapaa kavereita pääsiäisenä ja hänellä on oma elämä ja hän haluaa nähdä vähemmän mutta istuu pääsiäisen palstalla miettimässä, miksi ei pääse miehen kotiin. Jos ap olisi voinut valita, hän olisi ollut pääsiäisen miehen luona, luulen näin. En usko, että hän on suunnitellut jo tammikuussa, ennen miehen ilmestymistä kuvaan, että kaverit käyvät pääsiäisenä illalla piipahtamassa. Voisivat käydä minä tahansa muunakin iltana noin lyhyen reissun.

Mistä sinä tiedät, koska ne vieraat pääsee käymään ja koska haluaa? Tunnetko heidät? Etkö tee mitään omia suunnitelmia sen jälkeen kun olet käynyt ekoilla treffeillä, jos sattuisi tulemaan parisuhde? Kiva takertuja olet.

Kyllä meillä kaverit saa käydä lyhyemmälläkin varoajalla kuin pari, kolme kuukautta etukäteen sopien. Riittää, jos edellisenä päivänä ilmoittaa, joskus sekin, jos samana päivänä soittaa ja sanoo poikkeavansa. Ja sama toimii toisinkin päin.

Miten tuo liittyy siihen, että ap:lla kävi vieraita pääsiäisenä?

Vierailija
993/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaisi olla tarkkana ettei ole vain laastari miehelle, jos ero on tuore tai vielä kesken.

Vaikkei mies tietoisesti yrittäisikään huiputtaa. Onko mies valmis uuteen suhteeseen?

Mies on valmis uuteen suhteeseen AINA! Vaikka kesken entisenkin.

Vierailija
994/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas mustavalkoista ajattelua monella! Mies voi olla varattu, yhtä hyvin voi olla, että ei ole. Mikään ei ole varma merkki siitä. Muuten kaikkien teidän kumppanit olisivat varmoja pettäjiä.

Olemme tapailleet vasta sen pari kuukautta. Emme ole sopineet seurustelusta. Haluan tutustua rauhassa ilman paineita. Olen itse pyytänyt miehen käymään luonani, koska se on ollut minulle helppoa. Mies taas on kutsunut minut mökilleen ja muihin paikkoihin. Emme tapaa päivittäin enkä ole mikään rimputtelija, joka soittaa pitkin päivää. Tykkään enemmän viestitellä. Nyt kuitenkin, vasta pari päivää sitten aloin ajatella, että en tosiaan ole vieraillut miehen asunnossa, mikä olisi välillä tosi kivaa. Kyse ei ole siis ”suhteesta, jossa ei voi puhua”.

Tapasin miehen pari päivää sitten ennen kuin hän lähti kavereiden kanssa pääsiäisreissuun. Hän ei ole varma, minä päivänä palaa. Olemme yhteydessä kyllä joka päivä.

En todellakaan aio leikkiä salapoliisia. Jos saisin tietää miehen tarkistaneen taustojani, menisi maku koko mieheen. Mutta nyt voi olla se vaara, että menee maku joka tapauksessa, mikäli tämä ärsytys jatkuu.

Ap

Pääsiäisreissuun lähtee korona aikaan kavereiden kanssa? En ihmettele enää yhtään että korona sen kuin leviää. Käydään seukkukavereilla, sit töihin sit sieltä pääsiäisen viettoon kavereiden kanssa. Älyhoi. On nää niin järkeviä ja vastuuntuntoisia ihmisiä

Ai jaa, 72000 uusimaalaista oli Lapissa Pääsiäisenä, ja nyt näille idiooteille pitäisi antaa rokotukset ennen muita?

Just siks! Kun ne levittää koronaansa kuitenkin joka puolelle Suomea.

Vierailija
995/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätodennäköistä, että ,menestyvä, johtoasemassa oleva, varakas, puoleensavetävä(oletan) mies olis vapaana...

Vierailija
996/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin kerran erästä miestä, joka oli "eroamassa". Itse asiassa tämän miehen paras ystävä tutustutti minut tähän mieheen. Koko kesä heilasteltiin ihan avoimesti - tapasin miehen tuttuja illanvietoissa yms.  Minä olin kuin ap. naiivi, ihastunut ja luottavainen.  Mies oli minua hieman vanhempi,  johtoasemassa ja erittäin varakas. Mies asusteli pääosin kesäasunnollaan saaressa, jonne ei läheisestä asuinkaupungistani ollut kovinkaan pitkä matka.

Tuli syksy ja minulle jotenkin kautta rantain selvisi, että mies ei todellakaan ollut eroamassa. Se oli vain valetta, jolla minua oli höynäytetty suhteeseen. 

Pariskunnalla oli talo myös Helsingissä, joten hänen vaimonsa kävi vain satunnaisesti mökillä ja koska saareen pääsi vain veneellä ei vaimon yllätysvierailuista tarvinut olla huolissaan.

Tapahtuneesta on reilu 15 vuotta.

Ilmeisesti tämä "olen eroamassa" on pettureilla käytössä aika yleisesti. Itsekin parikymppisenä naiivina likkana tapailin noin puolen vuoden ajan kolmekymppistä miestä, jolla "oli ero meneillään". Ei ikinä tavattu miehen luona, koska siellä tosiaan edelleen oli vaimo ja kaksi lasta. Mies kertoi tämän perustarinan, kuinka yhteyttä vaimoon ei ole ollut vuosiin, eroprosessi meneillään, jotain paperihommia vielä selvitettävänä jne. Miehen puheista sain sen käsityksen, että siellä kotona on suunnilleen tavarat pahvilaatikoissa, ero selvä. Tapasimme aina minun luonani tai kaupungilla, tosiaan ihan avoimesti yhdessä myös me liikuttiin.

Noin puolen vuoden jälkeen, kun se "ero" ei tuntunut edistyvän millään tavalla, haistoin jo tosi vahvasti palaneen käryä ja laitoin suhteen poikki miehen kanssa. Ja kappas kappas, tästä on nyt kuutisen vuotta aikaa ja edelleen kuulemani perusteella mies asuu samassa talossa vaimon ja lasten kanssa. Eli koko ero oli p*skapuhetta. Mies laittoi vielä muutaman vuoden välirikkomme jälkeen minulle silloin tällöin viestiä, jossa kertoi kaipaavansa. Vastasin niihin alkuun lyhyesti ja kieltävästi, ja lopulta en ollenkaan, kunnes loppuivat.

Ällöttää ja inhottaa ajatella koko miestä. Oli hyvin likainen olo pitkään tuon jälkeen. Kuvottaa ajatella, että hän on saattanut vaikka samana päivänä harrastaa seksiä vaimonsa ja minun kanssa. Surettaa vaimon puolesta. Todella raukkamaista miehen taholta. Ja todella sinisilmäistä minun taholta, mutta en silloin tiennyt paremmin . Nykyään tiedän ja tuon jälkeen olen seurustellut ainoastaan miesten kanssa, jotka ovat 100% sinkkuja ja tiedän sen varmasti.

Naiset, älkää uskoko tuota "ero meneillään" , "olen eroamassa" sontaa !!!!!

Vierailija
997/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmasti löytää elämässään vielä heti alun alkaen avoimilla korteilla pelaavan miehen ilman mitään luurankoa (avovaimoa yms.) kaapissa.

Miehellä on varmasti tunnontuskia, kun heti alkanut pommittamaan viesteillä. Tuskin on täysin puhtaat jauhot olleet pussissa noin reagoidessaan.

Vierailija
998/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika epätodennäköistä, että ,menestyvä, johtoasemassa oleva, varakas, puoleensavetävä(oletan) mies olis vapaana...

Eksä oli lopulta työnarkomaani, joka ei ollut koskaan kotona ja ei sellaista jaksanut lopulta katsoa. Mieluummin yksin kuin yksin parisuhteessa. Kyllä niitä voi vapautua välillä...

Vierailija
999/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle tuli nyt vahva tunne siitä, että miehen ero on vielä vähän vaiheessa. Hyvä tapa vahvistaa se on kysyä suhteen toiselta osapuolelta. Ettei käy niin kuin tuttavalle, jolle miesystävä oli kertonut, että eropaperit on jo jätetty, käytännön syistä eron käytännön järjestelyt vaan venyvät. Vaimo ei kylläkään sitten tiennyt koko asiasta mitään.

Ap, jos tästä on kyse, ota aikalisä kunnes ex on oikeasti muuttanut ulos. Jos mies oikeasti on eroamassa/eronnut ja haluaa sinut, hän odottaa kyllä. Eri asia on sitten, onko miehelle hyvä siirtyä suoraan suhteesta toiseen eli onko tyyppiä, joka ei pärjää yksin. Se että pommittaa sinua nyt viesteillä kun pyysit yhden päivän (!!!) aikalisän vähän viittaisi tähän.

Vähän ohis, mutta tuon voi tarkistaa käräjäoikeudesta. Avioeron vireille laitot ovat julkista tietoa.

Sehän olisi ihan hirveää stalkkausta! Parempi erota, jos ei ole luottamusta! Mitään ei kannata selvittää mistään virallisesta lähteestä koskaan! Olisi niin noloa että miten siitä noloudesta koskaan toipuu...

Vierailija
1000/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaus sopii mun exään -puoleensavetävyys on toki subjektiivista, mutta sanoisin että hyvää keskitasoa. Lisäksi rauhallinen, miellyttävä luonne, ja johtoaseman lisäksi muita meriittejä. Eipä ole tainnut vielä nyxällekään valjeta, että listaan voi lisätä myös "sarjapettäjän (ml. maksulliset)", "peliriippuvaisen" ja "persoonallisuushäiriöisen". Sellainen kultakimpale. Ihan hyvä että on kovat tulot, on myös paljon sellaisia menoja mitä ei ihan joka pojalla olekaan. Patologisena valehtelijana mies onnistui piilottamaan pimeän puolensa minultakin kauan, mutta heti kun todellinen luonne selvisi minulle, herra sai potkut ja tadaa- kuvaukseen sopiva mies oli monta kuukautta vapaana kunnes nyxä tarttui täkyyn.

Pakettiin saa kaupanpäällisenä miehen "mukavat" sukulaiset, jotka tietävät hänen todellisen luonteensa, mutta ovat siitä ihan hissukseen. Eronkin ovat selittäneet kuulemma minun syykseni.

Joten, siskot: jos se kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, niin 99% todennäköisyydellä se ei ole totta.