Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.

Vierailija
31.03.2021 |

Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.

Kommentit (1216)

Vierailija
921/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n piti ottaa aikalisä, joten jotain kyseenalaista kuitenkin oli.

Tsemppiä ap. Tee oikea valinta.

Vierailija
922/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmeen paskaviestejä täällä nyt on muka ollut, ihmettelyä vain siitä että AP ei voi puhua ilmeisestä asiasta edes muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, tänne toki kertoo sitten tipoittain jotain "ei , siitä ei ollut ollenkaan kyse" -tyyppistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt miehen asunnossa, joka oli tosi tyylikäs ja siisti. Siihen, miksi siellä ei olla oleiltu, oli hyvä syy, jota en kerro tässä, koska se on miehen asia, ei minun (ja siksi, että en halua lukea pa*kaviestejä, koska niistä tuli oikeasti paha mieli). Sekin pyyhkiytyy pois päiväjärjestyksestä lähiviikkoina. Asiaan ei liity lapsia ja mies on sinkku ja kaikki muukin on todistetusti totta. Mitä en epäillytkään. Syy on kuitenkin sellainen, että pyysin aamulla pienen aikalisän, iltaan asti, että saan miettiä rauhassa, mitä haluan. Mikä on tosi ikävää, koska mies pommittaa viesteillä ja minulla piti olla vielä kiva vapaapäivä.

Ap

Siis oletko nyt joku toinen trolli  tässä välissä etkä oikea ap? 

Vierailija
924/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt miehen asunnossa, joka oli tosi tyylikäs ja siisti. Siihen, miksi siellä ei olla oleiltu, oli hyvä syy, jota en kerro tässä, koska se on miehen asia, ei minun (ja siksi, että en halua lukea pa*kaviestejä, koska niistä tuli oikeasti paha mieli). Sekin pyyhkiytyy pois päiväjärjestyksestä lähiviikkoina. Asiaan ei liity lapsia ja mies on sinkku ja kaikki muukin on todistetusti totta. Mitä en epäillytkään. Syy on kuitenkin sellainen, että pyysin aamulla pienen aikalisän, iltaan asti, että saan miettiä rauhassa, mitä haluan. Mikä on tosi ikävää, koska mies pommittaa viesteillä ja minulla piti olla vielä kiva vapaapäivä.

Ap

Entinen avovaimo asuu vielä miehen kanssa mutta on ihan pian muuttamassa pois?

Tai entisen tavarat on vielä siellä.

Vierailija
925/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kasvattaa kan na bista?

Vierailija
926/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle tuli nyt vahva tunne siitä, että miehen ero on vielä vähän vaiheessa. Hyvä tapa vahvistaa se on kysyä suhteen toiselta osapuolelta. Ettei käy niin kuin tuttavalle, jolle miesystävä oli kertonut, että eropaperit on jo jätetty, käytännön syistä eron käytännön järjestelyt vaan venyvät. Vaimo ei kylläkään sitten tiennyt koko asiasta mitään.

Ap, jos tästä on kyse, ota aikalisä kunnes ex on oikeasti muuttanut ulos. Jos mies oikeasti on eroamassa/eronnut ja haluaa sinut, hän odottaa kyllä. Eri asia on sitten, onko miehelle hyvä siirtyä suoraan suhteesta toiseen eli onko tyyppiä, joka ei pärjää yksin. Se että pommittaa sinua nyt viesteillä kun pyysit yhden päivän (!!!) aikalisän vähän viittaisi tähän.

Vierailija
927/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis oletko nyt joku toinen trolli  tässä välissä etkä oikea ap? 

Ei vaan ihan oikea. Nyt rauhoitan päivän omille ajatuksilleni ja vapaapäivän touhuille enkä kirjoittele tänne. Kiitos tsempeistä niille, jotka niitä lähettivät.

Ap

Vierailija
928/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä ihmeen paskaviestejä täällä nyt on muka ollut, ihmettelyä vain siitä että AP ei voi puhua ilmeisestä asiasta edes muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, tänne toki kertoo sitten tipoittain jotain "ei , siitä ei ollut ollenkaan kyse" -tyyppistä

Vanhaksipiiaksi ja lahnaksi nimittely ja reiäksi ja panoksi nimittelykö ei ole sinusta pas.kaa?

Vierailija
929/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhaksipiiaksi ja lahnaksi nimittely ja reiäksi ja panoksi nimittelykö ei ole sinusta pas.kaa?

no tuollaisia ollut ehkä yksi sadasta, aika jännää tarttua noihin

Vierailija
930/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kovin perinteiseltä kuviolta eli mieheltä, jolla ei ole selkärankaa päättää ja aloittaa suhteita kunnolla. Ei uskalla olla yksin, joten alkoi salilta etsiä uutta kandidaattia kun nykyisen kanssa tökki, mutta ei raaski potkia nykyistä pihalle jos uuden kanssa suhde ei toimikaan. Koska pahin kauhukuva tällaiselle tyypille on, ettei hänellä ole ketään. Tavallaan ei siis petä ketään; tavallaan pettää kaikkia ja eniten itseään.

Ole Ap tosi varovainen tällaisen tyypin kanssa. Näille on ihan oma nimikin: saattaen vaihdettava.

Vierailija
931/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl siel on kieltolakiviljelmä

Vierailija
932/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Entinen avovaimo asuu vielä miehen kanssa mutta on ihan pian muuttamassa pois?

Joo esim. minä asuin sen aikaa kunnes ostamani asunto remontoitiin. 

Vierailija
933/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset pidemmän aikalisän!

Vierailija
934/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% ihmettelee mikset ole ottanut sinua vaivaavaa asiaa puheeksi, sinua taitaa ärsyttää nämä ihmiset jotka näkevät ongelman ihan selvästi. Et kykene keskustelemaan ilmeisestä asiasta, eikä mieskään omaa sen vertaa käytännönjärkeä että ottaisi itse asian puheeksi vaan keksii ihmeellisiä pikalähtöjä mökeille tai jopa työpaikalle mieluummin (!)

Vierailija
935/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen makuuhuoneessa Jamaican mikroilmasto ja muutama kymmenen viherkasvi?

Vierailija
936/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

95% ihmettelee mikset ole ottanut sinua vaivaavaa asiaa puheeksi, sinua taitaa ärsyttää nämä ihmiset jotka näkevät ongelman ihan selvästi. Et kykene keskustelemaan ilmeisestä asiasta, eikä mieskään omaa sen vertaa käytännönjärkeä että ottaisi itse asian puheeksi vaan keksii ihmeellisiä pikalähtöjä mökeille tai jopa työpaikalle mieluummin (!)

5% ihmettelee, miksei loput ymmärrä, kun ap kertoi asian tulleen hänelle vasta mieleen ja että hän ottaa sen puheeksi, kun seuraavan kerran tapaavat. Kuten teki.

Vierailija
937/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies järjestänyt myymälleen asunnolle yksityisnäytön ja varsinaiset asukkaat olleet muutaman tunnin muualla?

Vierailija
938/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin joku järkevä aloitus

Vierailija
939/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti etsivä kehittänyt hienon pääsiäismysteerin palstalle, eikä kukaan saa koskaan tietää totuutta, sillä totuutta ei ole olemassakaan.

Vierailija
940/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, nytkö se asunnolle pääsy tapahtui ja sen päälle sitten aikalisä?

Vai siis mitenkä että, en tajunnut? :D