Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.
Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.
Kommentit (1216)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä uskomaton ketju!
Nyt ymmärrän paremmin miksi monissa työyhteisöissäkin jotkut jutut saa ihan uskomattomia mittasuhteita, kun ihmiset olettavat asioita, joihin ei ole mitään perusteita ja toisaalta ajattelevat aina pahinta.Mielestäni Ap ei kysynyt enää neuvoja/mielipiteitä tähän tilanteeseen, kun asia on selvinnyt, mutta varoituksia satelee silti ovista ja ikkunoista. Ap vaikuttaa siltä, että on jalat maassa ja tarvitsee nyt vaan aikaa ja rauhaa omille ajatuksille. Tsemppiä Ap!
Sama tuli mieleen. Mietin myös miten ahdistavasti monissa parisuhteissa eletään. Onneksi olen sinkku. Kukaan ei valvo ajatuksiani eikä vahdi koko ajan millin päässä. Omassa tuttavapiirissäni ei myöskään tuomita muiden tapoja elää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärrän paremmin miksi monissa työyhteisöissäkin jotkut jutut saa ihan uskomattomia mittasuhteita, kun ihmiset olettavat asioita, joihin ei ole mitään perusteita ja toisaalta ajattelevat aina pahinta.Mielestäni Ap ei kysynyt enää neuvoja/mielipiteitä tähän tilanteeseen, kun asia on selvinnyt, mutta varoituksia satelee silti ovista ja ikkunoista. Ap vaikuttaa siltä, että on jalat maassa ja tarvitsee nyt vaan aikaa ja rauhaa omille ajatuksille. Tsemppiä Ap!
No kysyihän hän mielipidettä ja sen mukaan vastataan ja otetaan kaikki mahdolliset asiat huomioon. Mitä pahaa on tarkastella asiaa monesta näkökulmasta.
Muistattekos taannoin ketjun, joka oli seurausta vedonlyönnistä saako joku provoiltua 1000 viestiä täyteen tjsp? En muista aihetta mutta asia tunnustettiin kun tavoite täyttyi. No tämä on selkeästi sellainen; ei liian selkeä provo, tunteita herättävä aihe, tipoittain annettua tietoa ja käänteitä. Ja ihan hyvin on taas onnistunut :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle tuli nyt vahva tunne siitä, että miehen ero on vielä vähän vaiheessa. Hyvä tapa vahvistaa se on kysyä suhteen toiselta osapuolelta. Ettei käy niin kuin tuttavalle, jolle miesystävä oli kertonut, että eropaperit on jo jätetty, käytännön syistä eron käytännön järjestelyt vaan venyvät. Vaimo ei kylläkään sitten tiennyt koko asiasta mitään.
Ap, jos tästä on kyse, ota aikalisä kunnes ex on oikeasti muuttanut ulos. Jos mies oikeasti on eroamassa/eronnut ja haluaa sinut, hän odottaa kyllä. Eri asia on sitten, onko miehelle hyvä siirtyä suoraan suhteesta toiseen eli onko tyyppiä, joka ei pärjää yksin. Se että pommittaa sinua nyt viesteillä kun pyysit yhden päivän (!!!) aikalisän vähän viittaisi tähän.
Eieieieiei! Ei pidä kysyä eikä tungetella. Sehän olisi ihan hirveää stalkkaamista, noloa ja alentavaa!
Olen lukenut jokaisen sivun ja kommentin. Nyt jo lähes 50 sivua.
Sitten AP kertoo jotain epämäärisiä vihjailuja.
Onpa *aska olo. Kiitos vaan!
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut jokaisen sivun ja kommentin. Nyt jo lähes 50 sivua.
Sitten AP kertoo jotain epämäärisiä vihjailuja.
Onpa *aska olo. Kiitos vaan!
Eihän se missään vaiheessa ole kertonut tarkkoja yksityiskohtia. Ne on ollut muitten päätelmiä.
Minulla oli kerran tapailusuhdemies joka oli itse kertomansa mukaan vapaa. Tai siis antoi kuvan, että olisi.
Kuitenkin tapaamiset olivat aina minun paikkakunnallani.
Kerran piti tulla meille, mutta soitti, että täytyy siivota kun asunnossaan on näyttö. Kertoi, että ovat myymässä exän kanssa yhteistä asuntoaan.
Kerran hänen oli mentävä hoitamaan hänen ja exänsä yhteistä kissaa.
Sitten kun oli muutaman kerran kutsunut luokseen ja jollain konstilla taas tullut este, niin viimein sanoi, että kyllä haluaisi minut luokseen, mutta kun asunnossa on vielä exän tavaroita niin minulle voisi tulla niistä paha mieli. Ei halua loukata minua.
Joopa joo, silloin aloin himmailla ja koskaan vissiin näitä exän tavaroita sieltä ei roudattu pois. Eikä sitä exääkään, ehkä.
En tiedä, koska juttu kuivui minun puoleltani. Jonkin aikaa vielä soiteltiin, mutta olin sinkku niin muita miehiä löytyi.
Toivottavasti aloittajan miehellä ei ollut tämä syy, että asunnossa oli vielä exän tavaroita. Tai se kissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle tuli nyt vahva tunne siitä, että miehen ero on vielä vähän vaiheessa. Hyvä tapa vahvistaa se on kysyä suhteen toiselta osapuolelta. Ettei käy niin kuin tuttavalle, jolle miesystävä oli kertonut, että eropaperit on jo jätetty, käytännön syistä eron käytännön järjestelyt vaan venyvät. Vaimo ei kylläkään sitten tiennyt koko asiasta mitään.
Ap, jos tästä on kyse, ota aikalisä kunnes ex on oikeasti muuttanut ulos. Jos mies oikeasti on eroamassa/eronnut ja haluaa sinut, hän odottaa kyllä. Eri asia on sitten, onko miehelle hyvä siirtyä suoraan suhteesta toiseen eli onko tyyppiä, joka ei pärjää yksin. Se että pommittaa sinua nyt viesteillä kun pyysit yhden päivän (!!!) aikalisän vähän viittaisi tähän.
Vähän ohis, mutta tuon voi tarkistaa käräjäoikeudesta. Avioeron vireille laitot ovat julkista tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis, mutta tuon voi tarkistaa käräjäoikeudesta. Avioeron vireille laitot ovat julkista tietoa.
Tiedän, mutta tämäkin henkilö halusi luottaa ihmiseen, johon oli rakastunut. Ajatus siitä että hänen sanomisiaan olisi pitänyt varmentaa soitoilla viranomaisille ei tullut edes mieleen. Tai ehkä tuli, mutta tuntui stalkkaamiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä jatkona edelliseen: aika monikin seurustelee ihmisen kanssa, joka on ollut joskus naimisissa. Kuinka moni on tarkistanut käräjäoikeudesta tai pyytänyt kumppaniltaan paperit nähtäväksi, että ero on todella oikeasti totta? Aika harva varmaan - suhteet perustuvat luottamukselle ja ajatus siitä että rakkaansa sanomisia pitäisi epäillä on vieras. Joskus se kuitenkin kannattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko APlla osoite selvillä? Jokos AP soitti numerotiedusteluun?
Ap vaikuttaa vähän tasokkaammalta naiselta, joka ei soittele mihinkään.
Asioiden selvittäminen, jotta voi jatkaa luottavaisemmin mielin miehen kanssa on sinusta tyylitöntä? Taidat olla hieman naiivi.
Juuri nää silmälappunaiset, jotka ei halua kuulla eikä nähdä mitään eivätkä usko vaikka tultaisiin todisteiden kanssa kertomaan, että ukkos elää toisen perheen kanssa toisella paikkakunnalla, pitää aina itseään "tasokkaina" - joten muut on tietysti heille vain kateellisia. Se on sitä pään työntämistä pensaaseen.
No, jos äärimmäinen tyhmyys on tasokkuutta niin sitten...
Asiasta sivuun, mutta kyllä näitä silmälappunaisia on ihan varatuissa naisissakin.
Moni puoliso kyllä huomaa tai epäilee kumppaninsa sivusuhteen, mutta haluaa sulkea silmänsä. Joko tietoisesti tai alitajuisesti.
Ijan samoilla sanoilla voisi kertoa heidän elämästään kuin tuossa yllä nyt on kerrottu vapaasta ihmisestä.Ihmiset ovat vaan ihmisiä, niin vapaat kuin varatutkin, samat lainalaisuudet heillä on kuitenkin.
Joissan asioissa.Tämä. Silmälappunaisia on varatuissakin. Oikein väkisin painaa laput silmille vaikka kaikesta näkee että sivusuhteessa mies on. Ja monesti vielä aletaan tiukemmin rajoittaa ja vahdata miehen menemisiä ja tulemisia eikä lähdetä enää itse minnekään ja ängetään miehen mukaan joka paikkaan ettei toinen vaan tekisi mitään kun tietää että jotain kuitenkin tapahtuu koko ajan silmien alla. En ymmärrä moista.
Silmälappunaisia, ja vastuu miehen pettämisreissuista jää naisen vastuulle?
Missä on pettäjän vastuu? Eiköhön se ole pettäjän selkärangattomuutta, jos pitää vaimoaan löyhässä hirressä?
Jos on munaa pettämiseen, on oltava munaa se myös kertoa vaimolleen! Nämä pettäjäthän ovat niitä konnia, jotka käyttävät hyväksi kaikkia: vaimoaan, perhettään, kaikkia hoitojaan... ja pettävät erityisesti itseään. Uskottelevat itselleen, ettei kukaan ymmärrä kuinka kietoo muut valheiden verkkoonsa.Pettöjät ovat sairaita ja avun tarpeessa.Sanopa tämä pettäjälle, oletkin itse syyllinen siihen, että saa pettää. Kieroa, sadistista.
Niin, mistä tiedät mitä se vaimo on jo yrittänyt auttaa ym., mutta kun toinen elää omilla säännöillä, ei yhteisillä esim. avioliittolupauksilla, niin kenen on syy? Ehkä lappusilmä yrittää antaa anteeksi, ja anteeksi, ja anteeksi, ja taas anteeksi... mitä pettäjän sinun mielestäsi silloin pitäisi tehdä??
Mitä miksi pettäjää pitää auttaa?!? Tottakai syy on pettäjän, kyseenlalaistin vain miksei petetty vaimo ota vastuuta omasta elämästään, ja omista valinnoistaan, vaan antaa anteeksi uudelleen ja uudelleen ja ripustautuu pettäjään, vaikka näkee mikä meininki, tätä käytösmallia en ymmärrä. Toki pettäjällä on vastuu omasta käytöksestään, mutta ei se hyvänen aika sulje pois sitä, että toisen osapuolen olisi viisasta ottaa vastuu omasta elämästään. 😅 Siinä on ikään kuin hyväksikäyttäjä ja sen mahdollistaja jos tiedät mitä tarkoitan.
Omasta näkövinkkelistä suhde lakkaa olemasta sillä sekunnilla kun puoliso aloittaa suhteen toisen kanssa selkäni takana, ja sitä pahempi rikos ellen siitä saa tietää kuin vasta paljon myöhemmin. Aikani varastamista ja luottamuksen pettämistä ei korvaa mikään. Ei kiinnosta pätkääkään sekaantua moiseen.
Vähän ohis alkup aiheeseen mutta tätä olen kummastellut. Ap taisi löytää jotain raskauttavaa ja vetäytyi nuolemaan haavojaan. Parempi ennemmin kuin myöhemmin sanoisin.
Ap kommenttina vielä, että jos mies tosiaan asuu vielä exänsä kanssa, niin kannattaa olla tarkkana, että ”ongelma tosiaan poistuu parin viikon sisällä”. Mies on lähestynyt sinua tammikuussa eli hänellä olisi ollut kohta 3 kk aikaa hoitaa asia kuntoon. On hyvä pohtia, miksi juuri nyt, kun se tuli puheeksi, se ollaan ihan juuri hoitamassa kuntoon, kun aikaa olisi ollut viikkokaupalla. En siis tietty tiedä, oliko tämä aikalisän syy enkä edes sitä, onko mahdolliseen exän kanssa asumiseen oikeasti hyvä syy, mutta näitä asioita on hyvä miettiä sekä huolehtia, että parista viikosta ei tule pari kuukautta... pari vuotta jne.
Minä en akkoja päästä kotiini . Kun sisään pääsevät alkavat valittaa joka asiasta ja femakoiksi muuttuvat.
ei kiityos, nou tänks :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olette tapailleet?
Muutaman kuukauden.
Ap
Muutaman kuukauden? ja mökillä vietätte aikaa. Talviasuttava mökki onkin mainio. Ollaan nyt huhtikuussa,muutama kuukausi sitten oli joulu.
No, niinhän se siis taisi olla että edellinen suhde oli vielä tavalla tai toisella työstössä. Joko niin että ero ei aivan ole vielä valmis eli edellisen naisen kamat on vielä asunnossa, tai sitten niin että edellinen nainen ei edes tiedä eronneensa tuosta miehestä...
Mielestäni miehen keskeneräinen suhde on ilmeisin syy sille, että ap otti aikalisän käytyään nyt miehen asunnossa, jossa "muutaman viikon sisään pyyhkiytyy pois tämänhetkinen tilanne" vai miten ap sen tuossa pari sivua sitten muotoili.
Voi sentään. Tsemppiä ap:lle! Melkeinpä kehottaisin unohtamaan tuon "sankarin", ei oikein vaikuta luotettavalta kaverilta. Hälärit soivat ja näemmä ihan syystä.
Ottaisin aikalisän vähintään siihen asti kunnes mies on hoitanut tuon ongelman pois.
Oli se sitten exän tavarat tai mitä onkin.
Kuun loppuun on muutama viikko. Miehen entinen pääsee muuttamaan vasta kuun lopussa?
Vierailija kirjoitti:
Ap kommenttina vielä, että jos mies tosiaan asuu vielä exänsä kanssa, niin kannattaa olla tarkkana, että ”ongelma tosiaan poistuu parin viikon sisällä”. Mies on lähestynyt sinua tammikuussa eli hänellä olisi ollut kohta 3 kk aikaa hoitaa asia kuntoon. On hyvä pohtia, miksi juuri nyt, kun se tuli puheeksi, se ollaan ihan juuri hoitamassa kuntoon, kun aikaa olisi ollut viikkokaupalla. En siis tietty tiedä, oliko tämä aikalisän syy enkä edes sitä, onko mahdolliseen exän kanssa asumiseen oikeasti hyvä syy, mutta näitä asioita on hyvä miettiä sekä huolehtia, että parista viikosta ei tule pari kuukautta... pari vuotta jne.
Me asuttiin kämppiksinä, kunnes toinen sai asuntoasiansa kuntoon. Kumpikin meni omia menojaan ja ero oli ihan selvä jo, mutta käytännönasiat viivytti.
Vierailija kirjoitti:
Perusrehellisenä ihmisenä on vaikea epäillä muiden puheita ja edes uskoa todisteiden edessä, että joku tahallisesti valehtelee ja huijaa. Mutta sellaisia ihmisiä on. Vähän tuo ap:n mies herättää epäilyksiä rehellisyydestä.
Mäkin olen perusrehellinen. Seurustelin neljä kk yhden kanssa. Kävin hänen luonaan ja hän näytteli minua töissäänkin, apasin kavereita jne. Neljän kk päästä sain tietää että tää tyyppi oli kihloissa ja he asuivat yhdessä. Kyllä vaan hälytyskellot soivat jo alussa, mutta silti jatkoin ja toivoin että asiat muuttuisivat. Mutta ei. Laitoin todisteet kihlatulle ja estin tyypin joka kanavassa.
Nyt ymmärrän paremmin miksi monissa työyhteisöissäkin jotkut jutut saa ihan uskomattomia mittasuhteita, kun ihmiset olettavat asioita, joihin ei ole mitään perusteita ja toisaalta ajattelevat aina pahinta.
Mielestäni Ap ei kysynyt enää neuvoja/mielipiteitä tähän tilanteeseen, kun asia on selvinnyt, mutta varoituksia satelee silti ovista ja ikkunoista. Ap vaikuttaa siltä, että on jalat maassa ja tarvitsee nyt vaan aikaa ja rauhaa omille ajatuksille. Tsemppiä Ap!