Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.
Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.
Kommentit (1216)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt on mammoilla ollut epäluulojen täyttämä pääsiäinen. Silmä tykyttäen on vahdittu, lähteekö oma mies jonnekin kulman taakse ja onko sillä puhelin mukana. Jos mies on päässyt johonkin livahtamaan, sännätään palstalle kysymään ap:lta, mikä tilanne hänellä on.
Valtaosa ketjun kommentoijista on _aiemmin elämässä_ kohdannut pettäjiä. Yksikään viesti ei vaikuttanut siltä että kukaan luulisi Ap:n puhuvan omasta miehestään. Minä esim. kyselin miehestä tarkempia tietoja, koska kaikki hänestä tässä kerrottu sopisi tyyppiin, joka huijasi minua n. 10 vuotta sitten ja alkoi mietityttää, yhäkö hän jatkaa vanhoja temppujaan. Oma mies on ollut kosketusetäisyydellä koko pääsiäisen :-)
Aika monestakin viestistä paistaa läpi pelko oman miehen pettämisestä. Ja varmasti täysin perustellusti.
Paistaa myös pelko siitä, että joku voi olla tyytyväinen erilaisessa suhteessa. Omaa tapaa elää puolustetaan fanaattisesti ainoana oikeana tapana.
No mulla on kokemusta just tuollaisesta suhteesta mitä ap on kuvannut eli etäisemmästä mutta kevyen rennosta ja sitten sellaisista, joissa jaettiin vähän enemmän ja mies kutsui myös kotiinsa. Arvaa kummassa paljastui että mies oli naimisissa? Tämä on vain mun kokemus, mutta oman elämänkokemuksen pohjalta täällä kai kommentoidaan. Ap:lle toivon vain hyvää.
Ludviginkadun hyväntekijä kirjoitti:
Jos seurustelusta ja parisuhteesta ei ole sovittu niin kumpikaan ei ole tilivelvollinen toiselle ja mielestäni on täysin hyväksyttyä olla kutsumatta kotiinsa. Eikä ole myöskään mitään väärää jos tapailee samaan aikaan muita.
Tämähän se on nykyajan vedätystapa, että kun ei ole nimenomaisesti sovittu. Mutta sellainen ihminen, joka ei oikeasti halua johtaa toista harhaan ja käyttää hyväkseen, ymmärtää ja huomioi kyllä senkin, että yleensä ihmisillä on odotuksia ja toiveita, vaikka niitä ei olisi vielä otettu puheeksi. Siinä vaiheessa kun mennään sänkyyn, on sen joka aikoo harrastella sivusuhteita, kerrottava tästä. Jo ihan tautiriskinkin vuoksi, sillä kondomi ei suojaa sataprosenttisesti taudeilta, esimerkiksi herpekseltä, joka on elinikäinen riesa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko mies on palannut reissultaan ja koska näette seuraavan kerran? Toivottavasti hänen luonaan eikä pikaisella aamulenkillä tai lounaalla.
Riippuu siitä, miten aikataulut sopii yhteen. Itse tosin siirsin yhden menon tältä päivältä toiseen päivään. Tänään tai huomenna nähdään.
ApSiis et tiedä koska näette, mies menee omia menojaan ja sinä siirtelet tapaamisia varmuuden vuoksi? Toivottavasti ei näin?
Tää ketju on mieletön - siis suurimman osan kommentoijista vuoksi! Tulkitsette ap:n elämää omien (ahtaiden) näkemystenne mukaan, ja sitten pöyristytte omista tulkinnoistanne 😁 Tsempit ap:lle - asia selviää, kun kysyt mieheltä.
Kunhan vaan saisi kysyttyä!
Vierailija kirjoitti:
AP on trolli, uskokaa nyt jo. Näissä on aina ihan sama kaava. :D
Täällä kieltämättä on keskusteluja jotka eivät näytä päättyvän mihinkään muuhun kuin siihen että joku aidosti kiinnostuu ap:n tilanteesta. Siinä vaiheessa kaikki menee vaikeaksi, kaikki on ilkeitä ja koskaan ei selviä tuliko asia tai pohdinta päätökseen.
"Sori me ei voidakaan nähdä tänään kun mun poikkis EHKÄ tulee mun luo!"
Vierailija kirjoitti:
Ludviginkadun hyväntekijä kirjoitti:
Jos seurustelusta ja parisuhteesta ei ole sovittu niin kumpikaan ei ole tilivelvollinen toiselle ja mielestäni on täysin hyväksyttyä olla kutsumatta kotiinsa. Eikä ole myöskään mitään väärää jos tapailee samaan aikaan muita.
Tämähän se on nykyajan vedätystapa, että kun ei ole nimenomaisesti sovittu. Mutta sellainen ihminen, joka ei oikeasti halua johtaa toista harhaan ja käyttää hyväkseen, ymmärtää ja huomioi kyllä senkin, että yleensä ihmisillä on odotuksia ja toiveita, vaikka niitä ei olisi vielä otettu puheeksi. Siinä vaiheessa kun mennään sänkyyn, on sen joka aikoo harrastella sivusuhteita, kerrottava tästä. Jo ihan tautiriskinkin vuoksi, sillä kondomi ei suojaa sataprosenttisesti taudeilta, esimerkiksi herpekseltä, joka on elinikäinen riesa.
En sanoisi, että kyseessä on vedätys jos pelataan avoimin kortein. Toisella voi olla toiveita ja unelmia, mutta valitettavasti ne eivät aina kohtaa ja tunteet eivät syvene, vaikka toisesta muuten pitäisikin. Seksuaalinen yhteensopivuus tai syvällinen henkinen yhteys ei aina johda hyvään parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö ei ole ilkeää pilkkaamista vaan huolissaan oloa?
Ap onko suhde mielestäsi hyvä? Pidätkö tuollaisesta tapailusta? Jos ok, sitten on ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ainakaan huolissani ole.
Vierailija kirjoitti:
Ap onko suhde mielestäsi hyvä? Pidätkö tuollaisesta tapailusta? Jos ok, sitten on ok.
Ap on kertonut että mies haluaisi viettää enemmän aikaa yhdessä eli varmaan on ap tyytyväinen tapailutahtiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kommentit eivät ole saman ihmisen kirjoittamia. Se että osa ilkeilee ei poista sitä että monet tarkoittavat hyvää.
Tarkistaisin löytyykö povitaskusta epäilyttäviä minigrip-pusseja tai folionyyttejä. Asentaisin auton pohjaan GPS-seurantalaitteen ja mökille minitietokoneen, joka välittää kuvaa ja ääntä. Paljastuisi sen lieron likaiset pelit!
Tämä lienee taas niitä harmillisia ketjuja, että emme koskaan saa tietää miten kävi. Kukin meistä on antanut omien kokemustensa pohjalta neuvoja ja jakanut ajatuksia (varsin yksimielisesti), joten kiinnostaisi tietenkin miten tilanne etenee.
Vierailija kirjoitti:
Tämä lienee taas niitä harmillisia ketjuja, että emme koskaan saa tietää miten kävi. Kukin meistä on antanut omien kokemustensa pohjalta neuvoja ja jakanut ajatuksia (varsin yksimielisesti), joten kiinnostaisi tietenkin miten tilanne etenee.
Ehkä ap on miehen kanssa eikä tule silloin palstailemaan
Miesystävä on nimen omaan ystävä eikä puoliso. Ystävillä saa olla oma yksityiselämänsä, eikä siitä tule olla mustasukkainen tai tunkeutua syvemmälle kuin toinen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Musta on kyllä oudointa se, että ollaan jo useampi kk tapailtu, mutta yhtään kokonaista viikonloppua ei olla vietetty yhdessä vaikka on mökki ja kaikki. Kuka oikeesti jaksaa ajaa landelle kauppojen kautta jne eestaas yhden vuorokauden tähden
En oo AP mut ite oon tapaillu tammikuusta asti ja ollaan vietetty vain yksi vklp kokonaan yhdessä. Muuten aina yksi yö per viikko. Ajamista kertyy 65 km suuntaansa, mutta kun muutakin elämää on eikä ystäviä ja perhettä sovi unohtaa.
Kasvattaa huumeita? Seurustelee?
Vierailija kirjoitti:
Kasvattaa huumeita? Seurustelee?
Varmasti Marjaana puska vaatekomerossa!
Olisipa ihanaa olla ap:n kaveri
Kaveri noudattaa vain sääntöä 1: älä paljasta psykoosihutsulle osoitettasi