Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.
Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.
Kommentit (1216)
Mies markonaamio ja amfetamiini tai kokaiini koukussa. Kotona käytön jälkiä ja käyttövälineitä! Tarkistaisin viikset ja paidan rinnuksen vessakäynnin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei välitä koronasta, minä esimerkiksi. Lähdin nyt pääsiäisenä ex tempore -lomalle perustason alueelle, kun siellä oli eräässä kylpylässä tullut peruutus. Ja sain mukaan pari tuttua, molemmat kiihtymisalueilta. Itse olen leviämisalueelta :-) Ja miesystävän tapaan taas ensi viikolla enkä todellakaan laske, kuinka monta ihmistä olen tavannut niin ja niin monen päivän sisällä.
Ihan sama mitä mieltä koronakotoilijat on asiasta. Alapeukuttavat tietysti ankarasti :-D Pointtini on vaan, että ap ja ystävänsä eivät ole mitenkään poikkeuksellisia. Kyllä tätä showta on jatkunut jo vuosi eikä jonkun koronan mukaan terve ihminen voi elämäänsä järjestää.
Niin toistaiseksi terve?
Ja pakko huomauttaa, että toiminnallasi saatat ”järjestää” jonkun toisenkin elämän pitkille ulottuvin seurauksin.
Joopa joo. Ja sinä käytit maskia jo ennen koronaakin, kun et halunnut tartuttaa tappavia kausiflunssia kaikkein hauraimpiin?
Lopettakaa jo hullut tuo psykoosissa eläminen ja palatkaa takaisin todellisuuteen.
Sun kaltaiset pitäis viedä koronapotilaiden t o d e l l i s u u t t a katsomaan sairaalaan, jos se vain olisi mahdollista.
Ainahan sairaaloissa on sairaita ja kuolevia ihmisiä. Kaikenlaisia tauteja on aina ollut. Miten korona nyt on jotain ihmeellistä?
Olen itse sairastanut koronan ja oli helpompi kuin tavallinen kausiflunssa.
Koska sinä et kuulu riskiryhmään, et saanut taudin vakavaa muotoa. Ne, jotka saavat vakavan muodon, niiden keuhkot Tuhoutuvat. Siis tuhoutuvat. On todella tuskallinen kuolema, kun yrität hengittää monta päivää, mutta keuhkot lähtevät alta.
Riskiryhmään kuuluva 70-vuotias syöpää sairastava sukulaiseni sai koronan, ja hänellä se oli yhtä helppo kuin minullakin. Yhden yön kuume ja vähän kevyttä yskää, siinä kaikki.
Voisitteko te koronavääntäjät perustaa oman ketjun, kiitos. Tämä ketju on pysynyt harvinaisen hyvin aiheessa eli pidetään se niin eikä aleta tapella siitä, miten korona on kenenkin mummoon vaikuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko te koronavääntäjät perustaa oman ketjun, kiitos. Tämä ketju on pysynyt harvinaisen hyvin aiheessa eli pidetään se niin eikä aleta tapella siitä, miten korona on kenenkin mummoon vaikuttanut.
Minä en ainakaan perusta, vaan vastaan takaisin, jos joku jatkaa aiheesta. Kyllä se tänne mukaan mahtuu, varsinkin kun ap:takin alettiin jo syyllistää ystävien tapaamisesta ja miesystävästä, joka lähti pääsiäiseksi reissuun.
Ja tuo iäkäs sukulainen ei ollut mummoni :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei välitä koronasta, minä esimerkiksi. Lähdin nyt pääsiäisenä ex tempore -lomalle perustason alueelle, kun siellä oli eräässä kylpylässä tullut peruutus. Ja sain mukaan pari tuttua, molemmat kiihtymisalueilta. Itse olen leviämisalueelta :-) Ja miesystävän tapaan taas ensi viikolla enkä todellakaan laske, kuinka monta ihmistä olen tavannut niin ja niin monen päivän sisällä.
Ihan sama mitä mieltä koronakotoilijat on asiasta. Alapeukuttavat tietysti ankarasti :-D Pointtini on vaan, että ap ja ystävänsä eivät ole mitenkään poikkeuksellisia. Kyllä tätä showta on jatkunut jo vuosi eikä jonkun koronan mukaan terve ihminen voi elämäänsä järjestää.
Niin toistaiseksi terve?
Ja pakko huomauttaa, että toiminnallasi saatat ”järjestää” jonkun toisenkin elämän pitkille ulottuvin seurauksin.
Joopa joo. Ja sinä käytit maskia jo ennen koronaakin, kun et halunnut tartuttaa tappavia kausiflunssia kaikkein hauraimpiin?
Lopettakaa jo hullut tuo psykoosissa eläminen ja palatkaa takaisin todellisuuteen.
Sun kaltaiset pitäis viedä koronapotilaiden t o d e l l i s u u t t a katsomaan sairaalaan, jos se vain olisi mahdollista.
Ainahan sairaaloissa on sairaita ja kuolevia ihmisiä. Kaikenlaisia tauteja on aina ollut. Miten korona nyt on jotain ihmeellistä?
Olen itse sairastanut koronan ja oli helpompi kuin tavallinen kausiflunssa.
Koska sinä et kuulu riskiryhmään, et saanut taudin vakavaa muotoa. Ne, jotka saavat vakavan muodon, niiden keuhkot Tuhoutuvat. Siis tuhoutuvat. On todella tuskallinen kuolema, kun yrität hengittää monta päivää, mutta keuhkot lähtevät alta.
Riskiryhmään kuuluva 70-vuotias syöpää sairastava sukulaiseni sai koronan, ja hänellä se oli yhtä helppo kuin minullakin. Yhden yön kuume ja vähän kevyttä yskää, siinä kaikki.
Kiva, että yhdellä 70-vuotiaalla meni noin. Sehän auttaakin niitä satoja, jotka koronaan ovat kuolleet.
Hyvä että saatiin koronakin mukaan. Johan joku jo aiemmin syytti ap:ta koronan tartuttamisesta miehen lapsiin😂😂
Ihan sama vaikka menee vähän aiheen vierestäkin, hyvä vaan kun ketju tulee upattua jollakin.
Onko ap:n mies soittanut ap:lle kertaakaan pääsiäisen aikana?
Vierailija kirjoitti:
He eivät soittele juurikaan vaan viestittelevät eikä ap halua olla koko ajan roikkumassa toisessa eli veikkaan että max kerran.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
You wish. Ap ei ole kertonut. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
No, tästä ap voisi vetää jotain johtopäätöksiä. Luulisi, että suhteen tuossa vaiheessa panostaisi edes sen yhden puhelun verran kun ei pääsiäisenä työtkään rasita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt miehen kotia lainkaan?
En varsinaista kotia. Miehen mökillä ollaan käyty ja olen nähnyt kuvia somessa asunnosta.
Hän ei ole siis pihi vaan on esim. maksanut aina ravintolassa ja tilaa luokseni joskus ruokaa, jos minä en kokkaa. Me vietämme kuitenkin. ns. koti-iltoja ja nyt korona-aikaan olisi kiva minunkin päästä jonnekin viikonloppuna eikä olla aina kotona, vaikka hänen kanssaan mukavaa onkin olla.
Ap
Ehkä hänestä sinun luonasi on viihtyisämpää. Ja toinen mikä tuli mieleen on se, että kylästä pääsee lähtemään pois silloin kun itse haluaa mutta kyläilijää vaikeampi saada ulos.
Vierailija kirjoitti:
Näitä ihmisiä on aina pitkissä ketjuissa. Muistan itse kun jossain ketjuissa ihmiset sai ketjun sisälle 4 keskusteluja muista aiheista. Käytiin läpi kellokortit, verkkokauppojen toimitusnopeudet yms.
AP on trolli, uskokaa nyt jo. Näissä on aina ihan sama kaava. :D
Itse seurustelin pari kk miehen kanssa ennen kun näin hänen asuntonsa, voi viddu mikä paska läävä, oli viimeinen kerta kun kävin, eikä suhdekkaan sit enään pitkään kestäny, kodinhoitajaa etti se tyyppi
Ap taisi aloittaa äsken uuden ketjun siitä miehestä. Kyselee, mistä tunnistaa pelimiehen parisuhdemiehestä.
Tuo mies on siis nelikymppinen yrittäjä, tapaa vain päiväsaikaan, käy salilla ja hurmaa siellä naisia, on eronnut ja hänellä on teini-ikäisiä lapsia ja hän roikkuu paljon somessa. Sen ketjun ap kirjoittaakin ihan samalla lailla kuin tämän ketjun ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
No, tästä ap voisi vetää jotain johtopäätöksiä. Luulisi, että suhteen tuossa vaiheessa panostaisi edes sen yhden puhelun verran kun ei pääsiäisenä työtkään rasita.
Ööö, asutteko te siellä ap:lla kun tiedätte kaiken tämän??
Hurja tarina. Minä tapailin vuosia sitten hyvin vastaavaa tapausta. Hänkin oli ja on edelleen työssään menestynyt, hänenkin nimellään löytyy lehtijuttuja ja tienaa sen verran, että löytyy joka vuosi verolistoilta. Asuu hienossa kämpässä, ajaa premium-merkin autolla jne. Mutta on myös mielenterveysongelmaa ja huumeiden viihdekäyttöä. Huvittavinta kuvauksessasi oli se, että tämäkin tyyppi teki mitä erikoisempia järjestelyjä voidakseen viettää aikaa kanssani: saattoi lentää satojen kilometrien päästä päiväseltään tai ottaa kaukomaille työmatkalle mukaan tai hakea minut töistä kämpilleni lounastauolla ruuat valmiina takapenkillä. Harmillista oli se, että pyhinä ja juhlapäivinä hänellä oli aina jotain muuta, sunnuntai-iltaisin ei ollut ketään kenen viereen käpertyä, soittaa ei saanut enkä tavannut kuin hänen työkavereita. Päättyihän se suhde sitten kun totuus paljastui. Hän on tietääkseni naimisissa edelleen, mutta muita naisia on myös kuvioissa.
Tarinan opetus: näillä aluksi ultraromanttisilta vaikuttavia tempauksia tekevillä tyypeillä ei usein ole puhtaita jauhoja pussissaan eli jos mies vaikuttaa satujen prinssiltä, jonka kanssa arki on juhlaa, mutta normaalia arkea ei ole, syy voi olla, että mies elää arkeaan jonkun muun kanssa ja sinä oletkin hänelle vain todellisuuspakoa.