Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.
Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.
Kommentit (1216)
Onpa täällä paljon kateutta ap:ta vastaan...
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä paljon kateutta ap:ta vastaan...
Kateutta? Mikä siinä on kateutta, että toivoo, ettei hänen tapailemansa mies olisi epärehellinen? Minä olen onnellisesti naimisissa, mutta pettureistakin on kokemusta ja todellakaan en toivo petetyksi/huijatuksi joutumista kenellekään.
Kyllä nyt on mammoilla ollut epäluulojen täyttämä pääsiäinen. Silmä tykyttäen on vahdittu, lähteekö oma mies jonnekin kulman taakse ja onko sillä puhelin mukana. Jos mies on päässyt johonkin livahtamaan, sännätään palstalle kysymään ap:lta, mikä tilanne hänellä on.
Haha melkein 50 sivua pelkkää spekulointia ja lopputulos on se, että oot vaan yrittäny vihjailla etkä sanonu suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt on mammoilla ollut epäluulojen täyttämä pääsiäinen. Silmä tykyttäen on vahdittu, lähteekö oma mies jonnekin kulman taakse ja onko sillä puhelin mukana. Jos mies on päässyt johonkin livahtamaan, sännätään palstalle kysymään ap:lta, mikä tilanne hänellä on.
Valtaosa ketjun kommentoijista on _aiemmin elämässä_ kohdannut pettäjiä. Yksikään viesti ei vaikuttanut siltä että kukaan luulisi Ap:n puhuvan omasta miehestään. Minä esim. kyselin miehestä tarkempia tietoja, koska kaikki hänestä tässä kerrottu sopisi tyyppiin, joka huijasi minua n. 10 vuotta sitten ja alkoi mietityttää, yhäkö hän jatkaa vanhoja temppujaan. Oma mies on ollut kosketusetäisyydellä koko pääsiäisen :-)
Vierailija kirjoitti:
Joku tietää ilmeisesti paremmin kuin minä, miten menee. Ollaan soiteltu, viestitelty ja lähetetty kuvia miehen kanssa pääsiäisen aikana. En ole tehnyt uutta aloitusta tästä aiheesta enkä muustakaan.
Ap
Ei tarvetta heittäytyä lapselliseksi. Tiedät ihan hyvin, että itse tiedät tilanteesi parhaiten. Ja heti kun otat vierailuasian miehen kanssa puheeksi, selviää sekin juttu. Sitten voit lopettaa spekulaatiot ennen kuin käyt tänä iltana miehen luona hänen viereensä nukkumaan kirjoittamalla tähän ketjuun viestin, jossa kerrot, että kaikki täällä spekuloitu oli ihan pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa ketjun kommentoijista on _aiemmin elämässä_ kohdannut pettäjiä. Yksikään viesti ei vaikuttanut siltä että kukaan luulisi Ap:n puhuvan omasta miehestään. Minä esim. kyselin miehestä tarkempia tietoja, koska kaikki hänestä tässä kerrottu sopisi tyyppiin, joka huijasi minua n. 10 vuotta sitten ja alkoi mietityttää, yhäkö hän jatkaa vanhoja temppujaan. Oma mies on ollut kosketusetäisyydellä koko pääsiäisen :-)
Aika monestakin viestistä paistaa läpi pelko oman miehen pettämisestä. Ja varmasti täysin perustellusti.
Vierailija kirjoitti:
Tarinan opetus: ...eli jos mies vaikuttaa satujen prinssiltä, jonka kanssa arki on juhlaa, mutta normaalia arkea ei ole, syy voi olla, että mies elää arkeaan jonkun muun kanssa ja sinä oletkin hänelle vain todellisuuspakoa.
Jep. Tarinan opertus: "Jos mies vaikuttaa prinssiltä, jossain on myös prinsessa. Valitettavasti se et vaan ole sinä."
Vai kuvittelitko olevasi uniikki lumihiutale? No tiedoksesi, et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tietää ilmeisesti paremmin kuin minä, miten menee. Ollaan soiteltu, viestitelty ja lähetetty kuvia miehen kanssa pääsiäisen aikana. En ole tehnyt uutta aloitusta tästä aiheesta enkä muustakaan.
ApEi tarvetta heittäytyä lapselliseksi. Tiedät ihan hyvin, että itse tiedät tilanteesi parhaiten. Ja heti kun otat vierailuasian miehen kanssa puheeksi, selviää sekin juttu. Sitten voit lopettaa spekulaatiot ennen kuin käyt tänä iltana miehen luona hänen viereensä nukkumaan kirjoittamalla tähän ketjuun viestin, jossa kerrot, että kaikki täällä spekuloitu oli ihan pielessä.
Miksi niin tiukkana? Joku esim. ilmoitti pontevasti että mies ei ole soittanut ap:lle pääsiäisenä ja toinen käski tekemään siitä päätelmiä. Onhan tämä sitä parempaa tietämistä. Sinunko mielestäsi ainoa tapa olla suhteessa on se, että ollaan yöt miehen asunnossa yhdessä? Nähdäkseni ap ei ole se joka spekuloi vaan rauhassa katsoo mitä tulee. Muut spekuloi ketjussa. Toivon että kaikki on hyvin ap:lla varsinkin tämän ketjun monien ilkeitten viestien jälkeen.
Aikoinaan kun tapailin kahta naista samaan aikaan vein toisen viikonloppuisin sijoitusmökilleni ja arkiheilalleni esittelin naapurikaupungissa sijaitsevan AirBnB kämppäni. Oikea asuntoni oli vaatimaton pieni yksiö lähiöstä, jota en halunnut esitellä, sillä se ei sopinut varakkaan miehen imagoon. Kumpikin suhde kariutui myöhemmin muihin seikkoihin ja en ihmettele jos näillä naisilla oli myös muitakin miehiä kierrossa. Luultavasti aloittajan heilalla saman tyylinen kuvio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko mies on palannut reissultaan ja koska näette seuraavan kerran? Toivottavasti hänen luonaan eikä pikaisella aamulenkillä tai lounaalla.
Riippuu siitä, miten aikataulut sopii yhteen. Itse tosin siirsin yhden menon tältä päivältä toiseen päivään. Tänään tai huomenna nähdään.
Ap
Siis et tiedä koska näette, mies menee omia menojaan ja sinä siirtelet tapaamisia varmuuden vuoksi? Toivottavasti ei näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monestakin viestistä paistaa läpi pelko oman miehen pettämisestä. Ja varmasti täysin perustellusti.
Paistaa myös pelko siitä, että joku voi olla tyytyväinen erilaisessa suhteessa. Omaa tapaa elää puolustetaan fanaattisesti ainoana oikeana tapana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko mies on palannut reissultaan ja koska näette seuraavan kerran? Toivottavasti hänen luonaan eikä pikaisella aamulenkillä tai lounaalla.
Riippuu siitä, miten aikataulut sopii yhteen. Itse tosin siirsin yhden menon tältä päivältä toiseen päivään. Tänään tai huomenna nähdään.
ApSiis et tiedä koska näette, mies menee omia menojaan ja sinä siirtelet tapaamisia varmuuden vuoksi? Toivottavasti ei näin?
Lue...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEi tarvetta heittäytyä lapselliseksi. Tiedät ihan hyvin, että itse tiedät tilanteesi parhaiten. Ja heti kun otat vierailuasian miehen kanssa puheeksi, selviää sekin juttu. Sitten voit lopettaa spekulaatiot ennen kuin käyt tänä iltana miehen luona hänen viereensä nukkumaan kirjoittamalla tähän ketjuun viestin, jossa kerrot, että kaikki täällä spekuloitu oli ihan pielessä.
Tämä. Menisipä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSiis et tiedä koska näette, mies menee omia menojaan ja sinä siirtelet tapaamisia varmuuden vuoksi? Toivottavasti ei näin?
Lue...
Mitä?
Jos seurustelusta ja parisuhteesta ei ole sovittu niin kumpikaan ei ole tilivelvollinen toiselle ja mielestäni on täysin hyväksyttyä olla kutsumatta kotiinsa. Eikä ole myöskään mitään väärää jos tapailee samaan aikaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paistaa myös pelko siitä, että joku voi olla tyytyväinen erilaisessa suhteessa. Omaa tapaa elää puolustetaan fanaattisesti ainoana oikeana tapana.
Omaan tapaansa suhteessa tyytyväisenä elävä ei aloita tällaisia ketjuja tänne. Jos tilanne olisi ok olisi molemminpuolinen konsensus siitä että suhde on sellainen missä ei kysellä missä toinen asuu.
Suhteita on erilaisia. Tapailin erästä jo entuudestaan minulle tuttua miestä 3 viikkoa. Tai en siis tapaillut vaan meillä oli kiihkeä seksisuhde. Pantiin meillä, hänen luonaan, molemman saunassa ja tekstattiin ja soitettiin koko ajan. Oli mainio suhde sen mitä se kesti. Mies olisi halunnut sitoutua, mutta minulle tuli selväksi että hän oli liian kyyninen. Tissutteli myös vähän, mikä ei mulle sovi. Tää taisi olla sitten "vähemmän tasokkaan" naisen kokemus, kun oli nopea ja kiihkeä *lol*
Toivottavasti ap et polta siipiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on mieletön - siis suurimman osan kommentoijista vuoksi! Tulkitsette ap:n elämää omien (ahtaiden) näkemystenne mukaan, ja sitten pöyristytte omista tulkinnoistanne 😁 Tsempit ap:lle - asia selviää, kun kysyt mieheltä.
Ap