Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.

Vierailija
31.03.2021 |

Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.

Kommentit (1216)

Vierailija
881/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa ihanaa olla ap:n kaveri

Mullakin on symppis vaikutelma hänestä. Olis ollut kiva olla yksi niistä pääsiäsvieraista.

Vierailija
882/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"laittaisi illan sinua varten" 

tarkoitat varmaan että laittaisi sinua koko illlan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ap et ole pikkumainen. Olet ehkä tavannut ihmisen joka ei harrasta vastavuoroisuutta. Ja tapaamasi mies voi olla tyyppiä kenelle omaan kotiinsa kutsuminen on lähes kihlaukseen verrattavissa oleva asia. 

Vierailija
884/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"laittaisi illan sinua varten" 

tarkoitat varmaan että laittaisi sinua koko illlan. 

Varmaan laittaakin

Vierailija
885/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä se mies on sanonut kun olette keskustelleet asiasta?

Ei me erikseen olla keskusteltu siitä. Joskus olen sanonut, että voisin poiketa hänen luonaan, jolloin hän on sanonut, että ottaa minut kyytiin ja mennään mökille. Yleensä hän ehtii ehdottaa tapaamista eli luokseni tuloa tai ravintolaan menoa (ennen sulkua) tai sinne mökille menoa. Ollaan myös oltu saunomassa ja altaassa miehen työpaikan tiloissa. Siellä tuli vastaan miehen työkavereita ja hän sanoi heille, että me mennään x:n kanssa saunomaan, eli ei piilotellut minua.

Ei mies siis kokonaan passuuta itseään minulla. Myös hän tekee meillä ruokaa ja siivotaan aina yhdessä jäljet. Silti olisi kiva olla se vieras.

Ap

Tämä Ap:n kirjoittama informaatio on ketjun alkupäästä. Ap on myöhemmin yrittänyt antaa ymmärtää määräävänsä tämän hälläväliä tyylisen "hitaan tutustumistapailun" tahdin. Kuitenkin tämän tiedonjyväsen perusteella se on mysteerimies, joka saattaa hyvinkin arvaamatta ilmoittaa Ap:lle, että nyt mennään sinne, tänne tai tuonne, kunhan ei vaan miehen kotiin.

Olen tuota kovin nuorelta vaikuttavaa Ap:ta varmaankin vuosikymmeniä vanhempi, joten moni asia on saattanut muuttua itseäni nuorempien naisten omanarvontunnon määrässä tai sen puutteessa. Älkää kukaan suuttuko, sanon tämän vain omasta näkökulmastani: mies, joka ei olisi esitellyt minua vielä ystävilleen ja perheelleen, saati esitellyt minulle kotiaan, ei olisi saanut marssitettua minua työpaikkansa saunatiloihin kuin jonkun maksullisen/ tai sivusuhteen naisen. Jos minulle olisi koskaan ehdoteltu tällaista, olisin nostanut korkeaoktaavisen metelin ja mies olisi saanut jäädä niille sijoilleen.

Jotkut muutkin täällä ovat jo huomauttaneet siitä, miten työpaikoilla miehet suojelevat toisiaan, eivätkä paljasta vaimoille, jos joku keskuudestaan raahaa työpaikalle vieraan naikkosen. Se, että Ap:ta ei ole piiloteltu työkavereilta, ei merkitse mitään positiivista. Ja että pahimpaan korona-aikaan joku veisi työpaikan tiloihin yrityksen ulkopuolisen henkilön, mahdollisen koronalingon? Hmm.

Tämä tarina taitaa kyllä olla Pääsiäistrolli. Oli tarina keksitty tai jonkun tosielämää, on se pohjavireeltään todella surullinen. 

Vierailija
886/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti kotona arkkupakastimessa?

Vierailija
887/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ludviginkadun hyväntekijä kirjoitti:

Jos seurustelusta ja parisuhteesta ei ole sovittu niin kumpikaan ei ole tilivelvollinen toiselle ja mielestäni on täysin hyväksyttyä olla kutsumatta kotiinsa. Eikä ole myöskään mitään väärää jos tapailee samaan aikaan muita.

Tämähän se on nykyajan vedätystapa, että kun ei ole nimenomaisesti sovittu. Mutta sellainen ihminen, joka ei oikeasti halua johtaa toista harhaan ja käyttää hyväkseen, ymmärtää ja huomioi kyllä senkin, että yleensä ihmisillä on odotuksia ja toiveita, vaikka niitä ei olisi vielä otettu puheeksi. Siinä vaiheessa kun mennään sänkyyn, on sen joka aikoo harrastella sivusuhteita, kerrottava tästä. Jo ihan tautiriskinkin vuoksi, sillä kondomi ei suojaa sataprosenttisesti taudeilta, esimerkiksi herpekseltä, joka on elinikäinen riesa.

En sanoisi, että kyseessä on vedätys jos pelataan avoimin kortein. Toisella voi olla toiveita ja unelmia, mutta valitettavasti ne eivät aina kohtaa ja tunteet eivät syvene, vaikka toisesta muuten pitäisikin. Seksuaalinen yhteensopivuus tai syvällinen henkinen yhteys ei aina johda hyvään parisuhteeseen.

Avoimin kortein pelaaminen voisi olla sitä, että siinä vaiheessa kun on alettu harrastaa seksiä, kertoo toiselle tapailevansa edelleen myös muita.

Vierailija
888/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole tainnut kertoa tapaileeko hän itse muita?

Vierailija
889/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä se mies on sanonut kun olette keskustelleet asiasta?

Ei me erikseen olla keskusteltu siitä. Joskus olen sanonut, että voisin poiketa hänen luonaan, jolloin hän on sanonut, että ottaa minut kyytiin ja mennään mökille. Yleensä hän ehtii ehdottaa tapaamista eli luokseni tuloa tai ravintolaan menoa (ennen sulkua) tai sinne mökille menoa. Ollaan myös oltu saunomassa ja altaassa miehen työpaikan tiloissa. Siellä tuli vastaan miehen työkavereita ja hän sanoi heille, että me mennään x:n kanssa saunomaan, eli ei piilotellut minua.

Ei mies siis kokonaan passuuta itseään minulla. Myös hän tekee meillä ruokaa ja siivotaan aina yhdessä jäljet. Silti olisi kiva olla se vieras.

Ap

Tämä Ap:n kirjoittama informaatio on ketjun alkupäästä. Ap on myöhemmin yrittänyt antaa ymmärtää määräävänsä tämän hälläväliä tyylisen "hitaan tutustumistapailun" tahdin. Kuitenkin tämän tiedonjyväsen perusteella se on mysteerimies, joka saattaa hyvinkin arvaamatta ilmoittaa Ap:lle, että nyt mennään sinne, tänne tai tuonne, kunhan ei vaan miehen kotiin.

Olen tuota kovin nuorelta vaikuttavaa Ap:ta varmaankin vuosikymmeniä vanhempi, joten moni asia on saattanut muuttua itseäni nuorempien naisten omanarvontunnon määrässä tai sen puutteessa. Älkää kukaan suuttuko, sanon tämän vain omasta näkökulmastani: mies, joka ei olisi esitellyt minua vielä ystävilleen ja perheelleen, saati esitellyt minulle kotiaan, ei olisi saanut marssitettua minua työpaikkansa saunatiloihin kuin jonkun maksullisen/ tai sivusuhteen naisen. Jos minulle olisi koskaan ehdoteltu tällaista, olisin nostanut korkeaoktaavisen metelin ja mies olisi saanut jäädä niille sijoilleen.

Jotkut muutkin täällä ovat jo huomauttaneet siitä, miten työpaikoilla miehet suojelevat toisiaan, eivätkä paljasta vaimoille, jos joku keskuudestaan raahaa työpaikalle vieraan naikkosen. Se, että Ap:ta ei ole piiloteltu työkavereilta, ei merkitse mitään positiivista. Ja että pahimpaan korona-aikaan joku veisi työpaikan tiloihin yrityksen ulkopuolisen henkilön, mahdollisen koronalingon? Hmm.

Tämä tarina taitaa kyllä olla Pääsiäistrolli. Oli tarina keksitty tai jonkun tosielämää, on se pohjavireeltään todella surullinen. 

Ei tossa ole mitään ristiriitaista. Mies haluaa nähdä enemmän kuin he nyt näkee eli tietty hän silloin ehdottaa tapaamisia. Nykyään seksiä harrastetaan silloin kun molemmat haluaa. Pakko kaivaa negatiivista?

Vierailija
890/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa nähdä enemmän, miksi ei vie kotiinsa? Miksi ei vietä koko viikonloppua ap:n kanssa? Miksi ei vietä pääsiäistä ap:n kanssa? Ei tuo minusta siltä kuulosta että haluaa nähdä enemmän vaan siltä, että haluaa nähdä vähemmän.

Työpaikalle on viety luultavasti siksi, että saa ”statusta” miesten keskuudessa. Uusi misu kierteessä. Vie työpaikalle, vie mökille, vie ravintolaan mutta ei vie kotiinsa. Erikoista kun kuitenkin on usein ap:n luona.

Ja jos on kerran työkavereille jo ”esitelty”, miksi ei esitellä kavereille ja oteta mukaan reissuun?

Vierailija
891/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa nähdä enemmän, miksi ei vie kotiinsa? Miksi ei vietä koko viikonloppua ap:n kanssa? Miksi ei vietä pääsiäistä ap:n kanssa? Ei tuo minusta siltä kuulosta että haluaa nähdä enemmän vaan siltä, että haluaa nähdä vähemmän.

Työpaikalle on viety luultavasti siksi, että saa ”statusta” miesten keskuudessa. Uusi misu kierteessä. Vie työpaikalle, vie mökille, vie ravintolaan mutta ei vie kotiinsa. Erikoista kun kuitenkin on usein ap:n luona.

Ja jos on kerran työkavereille jo ”esitelty”, miksi ei esitellä kavereille ja oteta mukaan reissuun?

Änkeätkö sä mukaan miesten reissuille ja perut omien kavereitten kanssa tehdyt suunnitelmat? Kiva parisuhde. Ei mitään omaa elämää.

Vierailija
892/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi tapa elää..

Vierailija
893/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en päässyt miehen luo kaikesta päätellen siksi, että hän ei oikeasti ollutkaan eronnut avovaimostaan... Kannattaa varoa!

Sama! Selityksiä on monia..

Vierailija
894/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä on anime-tyyliin sisustettu koti niin pelkää että pidät häntä outona

Vierailija
895/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko te koronavääntäjät perustaa oman ketjun, kiitos. Tämä ketju on pysynyt harvinaisen hyvin aiheessa eli pidetään se niin eikä aleta tapella siitä, miten korona on kenenkin mummoon vaikuttanut.

Näitä ihmisiä on aina pitkissä ketjuissa. Muistan itse kun jossain ketjuissa ihmiset sai ketjun sisälle 4 keskusteluja muista aiheista. Käytiin läpi kellokortit, verkkokauppojen toimitusnopeudet yms. 

Raikkaat voikkoset ketjuun!!!

Vierailija
896/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap nähnyt miestä tänään?

Vierailija
897/1216 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on kotona koira, joka paskantaa kauheen läjän kostoksi, kun sinne vie naisia?Pahimmassa tapauksessa naisen kenkiin tai käsilaukkuun?

Luulen et tää on se syy.

Vierailija
898/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tainnut alkaa ottamaan nyt etäisyyttä oikein kunnolla, onkohan niin että ap:n pyrkimykset vierailla miehen kotona, niitä ei hyvällä katsottu ja nyt alkaa näkyä seuraamukset. Ei ole tainnut ennen olla näin pitkiä taukoja tapaamisissa. Kannattikohan yrittää suututtaa noin hienoa ja menestyväå miestä :]

Vierailija
899/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ap et ole pikkumainen. Olet ehkä tavannut ihmisen joka ei harrasta vastavuoroisuutta. Ja tapaamasi mies voi olla tyyppiä kenelle omaan kotiinsa kutsuminen on lähes kihlaukseen verrattavissa oleva asia. 

Mulla on mielessä tyypillinen juntti mammanpoika, joka käy kylässä muiden luona kahvilla, lounaalla, illallisella ja käyttää muiden vieraanvaraisuutta hyväkseen. Itellä oli kihlattu joka oli narsisti, mutta ei osannut pitää huolta itsestään eikä halunnutkaan oppia. Kävi ilmaisilla illallisella, ja kerjäsi rahaa ja sympatiaa muilta ihmisiltä. En ole mikään seksuaaliterapeutti tai sanomassa että jätä tuo, ihan sanon että jos ei suostu vastaanottamaan sua, ja "maksamaan takaisin", niin mirriä tai anaalia turhaan annat ilmaiseksi, -seksi-seksi-seksi..

Vierailija
900/1216 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kisshisbootycall kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mielessä tyypillinen juntti mammanpoika, joka käy kylässä muiden luona kahvilla, lounaalla, illallisella ja käyttää muiden vieraanvaraisuutta hyväkseen. Itellä oli kihlattu joka oli narsisti, mutta ei osannut pitää huolta itsestään eikä halunnutkaan oppia. Kävi ilmaisilla illallisella, ja kerjäsi rahaa ja sympatiaa muilta ihmisiltä. En ole mikään seksuaaliterapeutti tai sanomassa että jätä tuo, ihan sanon että jos ei suostu vastaanottamaan sua, ja "maksamaan takaisin", niin mirriä tai anaalia turhaan annat ilmaiseksi, -seksi-seksi-seksi..

Ei taida olla rahan pihtaajasta kyse, kun vie ulos syömään. Taitaa olla tiedon pihtaajasta kyse.

Vuosia sitten tapailin miestä, johon rakastuin. Mies oli matkatöissä ja asui eri kaupungissa, ei kutsunut luokseen. Sitten kun olin jo rakastunut, niin tunnusti että kotona on vaimo ja kaksi lasta, ero tulossa. Muutti meille. Tai oli muuttavinaan että ei olisi menettänyt minua. En tiedä mitä selitti perheelleen, mutta puhelin oli aina äänettömällä, eikä puhunut siihen mun kuullen. Ilmeisesti oli väittänyt kotona että on oli työreissussa, ja mulle taas teeskentele jotain muuta. Jollain kohdalla sitten hiivutti mut elämästään.

Olin nuori, naivi ja rakastunut. Vedätti ihan kunnolla. Ja kauan parantelin sydäntäni, olin sinkkuna varmaan seitsemän vuotta.

Jälkikäteen mietin vaan että kuka voi olla niin hirviö, että jättää vaimon kahden pienen lapsen kanssa yksin minkään asian vuoksi. En vain voinut uskoa, että kukaan voisi olla niin hirveä ihminen. Siksi uskoin eropuheet.

Ap pidä huolta itsestäsi, älä rakastu peluriin, niin kuin moni on täällä sanonut, saatat kärsiä siitä jopa loppuelämäsi. Osalle miehistä naisten metsästys on huvia, siinä ei paljon toisen tunteet paina. Joskus toivoisi että ne törmäsivät johonkin, joka tekisi niin kuin elokuvassa vaarallinen suhde. Ei ehkä sitä kanijuttua, mutta muuten muuttaisi miehen elämän painajaiseksi.