Olenko pikkumainen? Ärsyttää, kun uusi miesystävä haluaa aina, että tavataan mun luona.
Haluaisin joskus päästä kyläilemään ja että hän laittaisi illan minua varten.
Kommentit (1216)
Jos oikeasti olet ap,niin herää nyt jo! Tyyppi on niin selvästi varattu,ettei enempää voisi olla. Kaikki merkit ovat punaisella. Ja vielä,mökillä käynti ei kerro mitään,sehän voi olla kenen tahansa.
Onko tuo yleistä mennä toisen työpaikalle tuossa vaiheessa? Ei meillä ravaa puolisoita tai tyttöystäviä. Nyt ollaan yli vuosi tehty etätöitä eikä kukaan käy toimistolla kuin hyvin satunnaisesti ja vierailta ehdottomasti pääsy kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo yleistä mennä toisen työpaikalle tuossa vaiheessa? Ei meillä ravaa puolisoita tai tyttöystäviä. Nyt ollaan yli vuosi tehty etätöitä eikä kukaan käy toimistolla kuin hyvin satunnaisesti ja vierailta ehdottomasti pääsy kielletty.
Uskoisin että on menty ilta-aikaan tai viikonloppuna, kun paikalla ei ole paljoa ihmisiä. Kai ap:kin töissä päivät on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa nähdä enemmän, miksi ei vie kotiinsa? Miksi ei vietä koko viikonloppua ap:n kanssa? Miksi ei vietä pääsiäistä ap:n kanssa? Ei tuo minusta siltä kuulosta että haluaa nähdä enemmän vaan siltä, että haluaa nähdä vähemmän.
Työpaikalle on viety luultavasti siksi, että saa ”statusta” miesten keskuudessa. Uusi misu kierteessä. Vie työpaikalle, vie mökille, vie ravintolaan mutta ei vie kotiinsa. Erikoista kun kuitenkin on usein ap:n luona.
Ja jos on kerran työkavereille jo ”esitelty”, miksi ei esitellä kavereille ja oteta mukaan reissuun?Änkeätkö sä mukaan miesten reissuille ja perut omien kavereitten kanssa tehdyt suunnitelmat? Kiva parisuhde. Ei mitään omaa elämää.
Tuossa oli kyse siitä, että mies haluaa nähdä enemmän mutta se ei oikein käytännössä näy. Olisi helppoa kutsua ap edes viikonlopuksi kotiinsa kun on ollut noinkin paljon ap:n luona, mutta mieshän selvästi ottaa ap:n kuvaan tasan siksi aikaa, että seksi onnistuu. Ketjun avaus koski sitä, että ap ei pääse miehen luo (vaikka mies on se, joka haluaa nähdä enemmän). Jokin syy siihen on ja asia vaivaa aloittajaa. Ap on ”esitelty” työkavereille mutta ei kavereille.
Ei ”poikien reissuille” tietenkään ängetä mukaan, mutta onko tuo sitten ”poikien reissu”. Onko tuolla miehellä pelkkiä sinkkukavereita? Ilmeisesti keski-ikäinen ukko kuitenkin. Pääsiäinen nyt on näitä juhlapyhiä, jotka yleensä vietetään läheisten kanssa vaikka ei uskonnollinenkaan olisi. Kuulostaa erikoiselta että jo naimisissa ja avoliitossa eläneellä vanhemmalla miehellä on vain sinkkukavereita, joiden kanssa lähdetään pääsiäiseksi reissuun. Jokin ei vaan täsmää. Ap sanoo, että hän tapaa kavereita pääsiäisenä ja hänellä on oma elämä ja hän haluaa nähdä vähemmän mutta istuu pääsiäisen palstalla miettimässä, miksi ei pääse miehen kotiin. Jos ap olisi voinut valita, hän olisi ollut pääsiäisen miehen luona, luulen näin. En usko, että hän on suunnitellut jo tammikuussa, ennen miehen ilmestymistä kuvaan, että kaverit käyvät pääsiäisenä illalla piipahtamassa. Voisivat käydä minä tahansa muunakin iltana noin lyhyen reissun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko APlla osoite selvillä? Jokos AP soitti numerotiedusteluun?
Ap vaikuttaa vähän tasokkaammalta naiselta, joka ei soittele mihinkään.
Asioiden selvittäminen, jotta voi jatkaa luottavaisemmin mielin miehen kanssa on sinusta tyylitöntä? Taidat olla hieman naiivi.
Juuri nää silmälappunaiset, jotka ei halua kuulla eikä nähdä mitään eivätkä usko vaikka tultaisiin todisteiden kanssa kertomaan, että ukkos elää toisen perheen kanssa toisella paikkakunnalla, pitää aina itseään "tasokkaina" - joten muut on tietysti heille vain kateellisia. Se on sitä pään työntämistä pensaaseen.
No, jos äärimmäinen tyhmyys on tasokkuutta niin sitten...
Asiasta sivuun, mutta kyllä näitä silmälappunaisia on ihan varatuissa naisissakin.
Moni puoliso kyllä huomaa tai epäilee kumppaninsa sivusuhteen, mutta haluaa sulkea silmänsä. Joko tietoisesti tai alitajuisesti.
Ijan samoilla sanoilla voisi kertoa heidän elämästään kuin tuossa yllä nyt on kerrottu vapaasta ihmisestä.Ihmiset ovat vaan ihmisiä, niin vapaat kuin varatutkin, samat lainalaisuudet heillä on kuitenkin.
Joissan asioissa.
Tämä. Silmälappunaisia on varatuissakin. Oikein väkisin painaa laput silmille vaikka kaikesta näkee että sivusuhteessa mies on. Ja monesti vielä aletaan tiukemmin rajoittaa ja vahdata miehen menemisiä ja tulemisia eikä lähdetä enää itse minnekään ja ängetään miehen mukaan joka paikkaan ettei toinen vaan tekisi mitään kun tietää että jotain kuitenkin tapahtuu koko ajan silmien alla. En ymmärrä moista.
Olen käynyt miehen asunnossa, joka oli tosi tyylikäs ja siisti. Siihen, miksi siellä ei olla oleiltu, oli hyvä syy, jota en kerro tässä, koska se on miehen asia, ei minun (ja siksi, että en halua lukea pa*kaviestejä, koska niistä tuli oikeasti paha mieli). Sekin pyyhkiytyy pois päiväjärjestyksestä lähiviikkoina. Asiaan ei liity lapsia ja mies on sinkku ja kaikki muukin on todistetusti totta. Mitä en epäillytkään. Syy on kuitenkin sellainen, että pyysin aamulla pienen aikalisän, iltaan asti, että saan miettiä rauhassa, mitä haluan. Mikä on tosi ikävää, koska mies pommittaa viesteillä ja minulla piti olla vielä kiva vapaapäivä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asioiden selvittäminen, jotta voi jatkaa luottavaisemmin mielin miehen kanssa on sinusta tyylitöntä? Taidat olla hieman naiivi.
Juuri nää silmälappunaiset, jotka ei halua kuulla eikä nähdä mitään eivätkä usko vaikka tultaisiin todisteiden kanssa kertomaan, että ukkos elää toisen perheen kanssa toisella paikkakunnalla, pitää aina itseään "tasokkaina" - joten muut on tietysti heille vain kateellisia. Se on sitä pään työntämistä pensaaseen.
Asiasta sivuun, mutta kyllä näitä silmälappunaisia on ihan varatuissa naisissakin.
Moni puoliso kyllä huomaa tai epäilee kumppaninsa sivusuhteen, mutta haluaa sulkea silmänsä. Joko tietoisesti tai alitajuisesti.
Ijan samoilla sanoilla voisi kertoa heidän elämästään kuin tuossa yllä nyt on kerrottu vapaasta ihmisestä.Ihmiset ovat vaan ihmisiä, niin vapaat kuin varatutkin, samat lainalaisuudet heillä on kuitenkin.
Joissan asioissa.Tämä. Silmälappunaisia on varatuissakin. Oikein väkisin painaa laput silmille vaikka kaikesta näkee että sivusuhteessa mies on. Ja monesti vielä aletaan tiukemmin rajoittaa ja vahdata miehen menemisiä ja tulemisia eikä lähdetä enää itse minnekään ja ängetään miehen mukaan joka paikkaan ettei toinen vaan tekisi mitään kun tietää että jotain kuitenkin tapahtuu koko ajan silmien alla. En ymmärrä moista.
Näitä naisia, jotka tässäkin ketjussa kirjoittaa, että oikeaa rakkautta on vain sellainen, jossa ollaan koko ajan yhdessä, ei muita vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissan asioissa.Tämä. Silmälappunaisia on varatuissakin. Oikein väkisin painaa laput silmille vaikka kaikesta näkee että sivusuhteessa mies on. Ja monesti vielä aletaan tiukemmin rajoittaa ja vahdata miehen menemisiä ja tulemisia eikä lähdetä enää itse minnekään ja ängetään miehen mukaan joka paikkaan ettei toinen vaan tekisi mitään kun tietää että jotain kuitenkin tapahtuu koko ajan silmien alla. En ymmärrä moista.
Silmälappunaisia, ja vastuu miehen pettämisreissuista jää naisen vastuulle?
Missä on pettäjän vastuu? Eiköhön se ole pettäjän selkärangattomuutta, jos pitää vaimoaan löyhässä hirressä?
Jos on munaa pettämiseen, on oltava munaa se myös kertoa vaimolleen! Nämä pettäjäthän ovat niitä konnia, jotka käyttävät hyväksi kaikkia: vaimoaan, perhettään, kaikkia hoitojaan... ja pettävät erityisesti itseään. Uskottelevat itselleen, ettei kukaan ymmärrä kuinka kietoo muut valheiden verkkoonsa.
Pettöjät ovat sairaita ja avun tarpeessa.Sanopa tämä pettäjälle, oletkin itse syyllinen siihen, että saa pettää. Kieroa, sadistista.
Niin, mistä tiedät mitä se vaimo on jo yrittänyt auttaa ym., mutta kun toinen elää omilla säännöillä, ei yhteisillä esim. avioliittolupauksilla, niin kenen on syy? Ehkä lappusilmä yrittää antaa anteeksi, ja anteeksi, ja anteeksi, ja taas anteeksi... mitä pettäjän sinun mielestäsi silloin pitäisi tehdä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haluaa nähdä enemmän, miksi ei vie kotiinsa? Miksi ei vietä koko viikonloppua ap:n kanssa? Miksi ei vietä pääsiäistä ap:n kanssa? Ei tuo minusta siltä kuulosta että haluaa nähdä enemmän vaan siltä, että haluaa nähdä vähemmän.
Työpaikalle on viety luultavasti siksi, että saa ”statusta” miesten keskuudessa. Uusi misu kierteessä. Vie työpaikalle, vie mökille, vie ravintolaan mutta ei vie kotiinsa. Erikoista kun kuitenkin on usein ap:n luona.
Ja jos on kerran työkavereille jo ”esitelty”, miksi ei esitellä kavereille ja oteta mukaan reissuun?Änkeätkö sä mukaan miesten reissuille ja perut omien kavereitten kanssa tehdyt suunnitelmat? Kiva parisuhde. Ei mitään omaa elämää.
Tuossa oli kyse siitä, että mies haluaa nähdä enemmän mutta se ei oikein käytännössä näy. Olisi helppoa kutsua ap edes viikonlopuksi kotiinsa kun on ollut noinkin paljon ap:n luona, mutta mieshän selvästi ottaa ap:n kuvaan tasan siksi aikaa, että seksi onnistuu. Ketjun avaus koski sitä, että ap ei pääse miehen luo (vaikka mies on se, joka haluaa nähdä enemmän). Jokin syy siihen on ja asia vaivaa aloittajaa. Ap on ”esitelty” työkavereille mutta ei kavereille.
Ei ”poikien reissuille” tietenkään ängetä mukaan, mutta onko tuo sitten ”poikien reissu”. Onko tuolla miehellä pelkkiä sinkkukavereita? Ilmeisesti keski-ikäinen ukko kuitenkin. Pääsiäinen nyt on näitä juhlapyhiä, jotka yleensä vietetään läheisten kanssa vaikka ei uskonnollinenkaan olisi. Kuulostaa erikoiselta että jo naimisissa ja avoliitossa eläneellä vanhemmalla miehellä on vain sinkkukavereita, joiden kanssa lähdetään pääsiäiseksi reissuun. Jokin ei vaan täsmää. Ap sanoo, että hän tapaa kavereita pääsiäisenä ja hänellä on oma elämä ja hän haluaa nähdä vähemmän mutta istuu pääsiäisen palstalla miettimässä, miksi ei pääse miehen kotiin. Jos ap olisi voinut valita, hän olisi ollut pääsiäisen miehen luona, luulen näin. En usko, että hän on suunnitellut jo tammikuussa, ennen miehen ilmestymistä kuvaan, että kaverit käyvät pääsiäisenä illalla piipahtamassa. Voisivat käydä minä tahansa muunakin iltana noin lyhyen reissun.
Mistä sinä tiedät, koska ne vieraat pääsee käymään ja koska haluaa? Tunnetko heidät? Etkö tee mitään omia suunnitelmia sen jälkeen kun olet käynyt ekoilla treffeillä, jos sattuisi tulemaan parisuhde? Kiva takertuja olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin että on menty ilta-aikaan tai viikonloppuna, kun paikalla ei ole paljoa ihmisiä. Kai ap:kin töissä päivät on.
Eikö hänet kuitenkin esitelty työkavereille?
Hei naiset, heivatkaa kaikki kusipäiset jätkän ja miehenkuvatukset huisinhelvettiin, terveisin yx vihainen akka!
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt miehen asunnossa, joka oli tosi tyylikäs ja siisti. Siihen, miksi siellä ei olla oleiltu, oli hyvä syy, jota en kerro tässä, koska se on miehen asia, ei minun (ja siksi, että en halua lukea pa*kaviestejä, koska niistä tuli oikeasti paha mieli). Sekin pyyhkiytyy pois päiväjärjestyksestä lähiviikkoina. Asiaan ei liity lapsia ja mies on sinkku ja kaikki muukin on todistetusti totta. Mitä en epäillytkään. Syy on kuitenkin sellainen, että pyysin aamulla pienen aikalisän, iltaan asti, että saan miettiä rauhassa, mitä haluan. Mikä on tosi ikävää, koska mies pommittaa viesteillä ja minulla piti olla vielä kiva vapaapäivä.
Ap
Entinen avovaimo asuu vielä miehen kanssa mutta on ihan pian muuttamassa pois?
Mies tuli salamana kaveriporukoilta ja juoksutti ap:n pikavauhtia asuntoa katsomaan mutta siellä ei saanut koskea mihinkään että ei tule sormenjälkia eikä jää mitään merkkejä että siellä on oltu. Voi onnenpäivää :)
Miksei AP nyt vain kysy miksei tavattaisi miehen luona välillä. Luulen kyllä että hän onkin jo saanut kysyttyä muttei viitsi tulla kertomaan sitä ilmeistä lopputulosta tästä-mies tekee mieluummin lopun suhteesta ennen kuin tuo toteutuu.
Aivan käsittämätöntä, AP:tä ahdistaa tilanne, tulee hakemaan tänne vahvistusta epäluulolleen ja saa sitä. Silti ei saa puhuttua asiasta suoraan miehen kanssa. Aika ruusunpunaiset lasit hänellä, miksi roikkua tälläisessä suhteessa?
Mies taitaakin olla kiinteistövälittäjä, siellähän on niitä puolikuuluisia myyntitykkejä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
No oli se kuitenkin sitten ihan oleellinen asia, kun mietityttää.
ahaa, ap käynyt asunnossa, ja siellä oli sitten varmaankin äiti asukkaana myös, nyt pitää sitten hetki miettiä...
ilmankos oli niin siisti kämppä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo oli se kuitenkin sitten ihan oleellinen asia, kun mietityttää.
Niin tai sitä oleellisempaa on oikeastaan se (ärsytys)tunne, joka minulla on nyt ja on ollut n. viikon verran, vaikka miehen puolelta kaikki onkin sinänsä ok. Hän ei ole tehnyt mitään, mitä en itse tekisi tai ole tavallaan tehnytkin. Oli ihana nähdä pääsiäisloman jälkeen ja tuntui yhtä hyvältä kuin aina hänen kanssaan, mutta täytyy nyt miettiä ja tunnustella, rauhassa yksin.
Ap
Joko ap on rohjennut jutella miehen kanssa? Tänään treffit miehen kämpillä?