Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin juttu, mitä sinulle on sattunut? mä kerron omani jos te..

Vierailija
12.08.2006 |

kerrotte omanne ;)!

Kommentit (230)

Vierailija
21/230 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtui hänen ekana opiskeluvuonnaan jyväskylässä. kaupungilla hengaillessaan iski armoton paskahätä, siis aivan tosi kova, hädintuskin ehti torikeskuksen (ostari) yleiseen vessaan. istahti helpottuneena pöntölle ja väänsi elämänsä tortut.

juuri saatuaan hommat hoidettua mies hämmästyi kuullessaan kahden naisen tulevan vessaan sisälle. alkoipa mieleensä hiipiä kaamea aavistus että oli hädissään rynnännyt naisten vessaan. aavistui sai vahvistusta kun ovesta lappasi lisää vaan eukkoja. mies ei uskaltanut vetää pönttöä eikä tehdä mitään muutakaan, yritti hipihiljaa kuunnella ja odottaa että naiset poistuisivat ja pääsisi kopista ulos. mutta eivät ne mitään poistuneet vaan päinvastoin kiinnittivät huomionsa pitkään varattuna olleeseen vessaan. että onkohan siellä joku hätä kun kestää niin kauan.

mies tajusi että ne eivät ikinä lähtisi mihinkään ja että hänen on pakko poistua vessasta. keräsi kaiken rohkeutensa, avasi oven salamannopeasti ja yhtä nopeasti ryntäsi ulos. vessakin jäi vetämättä.

Vierailija
22/230 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin pari kertaa sattunut niin, että pikkumuksu on tehnyt tarpeensa vaippaan kaupassa, ja eihän siinä ole muu auttanut kuin jonotella haisevana... Kiinteää ruokaa syövän lapsen kakka haisee jo ihan yhtä pahalta kuin aikuisenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/230 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin joskus aikoinaan entiselle poikaystävälleni aika " tuhman" pitkän tekstiviestin. Aloin sitten lähettämään ja siinä luettelon ensimmäisenä oli autokouluopettajani numero ja jostain syystä vain painoin koko ajan sitä navi nappia ja sillehän se meni. Aivan paniikissa yritin " perua" viestiä paiskomalla puhelinta seinään ym. sammuttamalla sitä jne...

Valitettavasti autokoulu jäi siihen...

Vierailija
24/230 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louise10:

Kerran oli tapaus kun ystäväni oli tullut shoppailemasta ja kaivoi esille hankkimansa uudet alushousut näytettäväksi.

Huudahdin että " hei mullahan on ihan samanlaiset" , sitten ajattelin äkkiä lisätä jotain ettei hän vaivaantuisi ja suustani lipsahti " mutta ne mun on kyllä paljon pienemmät!" ..

Mitähän oikein ajattelin. Nolostuin koska en tosiaan olisi halunnut huomauttaa hänelle mitenkään liikakiloista tms. Se vain lipsahti.. (hän siis pyöreä ihminen). Huoh!

Vierailija
25/230 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos möläyttää jotain hölmöä suustaan, pitäisi osata lopettaa siihen eikä pahentaa tilannetta selittelemällä... Harmi vaan että harvoin siihen pystyy!

Vierailija
26/230 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heräsin siihen että kakkelia ryöpsähti sänkyyn. Maha oli mennyt aivan sekaisin, olin siis tuonut matkalta mukanani jonkun pöpön joka aiheutti aivan karmean ripulin. Hävetti sotkeutuneet lakanat ihan hemmetisti vaikka ollaan miehen kanssa oltu jo pitkään kimpassa. Tosi romanttista :-)

Vierailija
27/230 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä elämäni kaikkein noloin tapaus sattui autokoulun ajotunnilla... Liikennevaloista lähdettäessä piti laittaa kakkosvaihdetta päälle ja minä puristelin open polvea ja reittä oikein monta kertaa. Jotenkin alitajunnassa tajusin, että ei se ole vaihdekeppi, mutta piti puristaa vielä muutama kerta ennen kuin katsoin missä se vaihdekeppi on. Oltiin opettajan kanssa varmaan yhtä punaisina molemmat... Kääk!

Vierailija
28/230 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva jäi isänsä kanssa kotiin. Ajattelin kerrankin oikein laittautua ja pistin pushupit, stayupit, ohuen jakun ja lyhyen hameen.

No aluksi tunsinkin olevani oikein nätti, mutta eipä aikaakaan kun tissit alkoi valumaan noroina maitoa. Jakku kastui hetkessä edestä litimäräksi ja tissit levahtivat kastuneista liiveistä ulos kuin laitumelle päässeet varsat. Yritin kyyristellä paikallani mahdollisimman huomaamattomana,

mutta esikoinen päätti noudattaa papin kutsua ehtoolliselle ja mun ei auttanut kun juosta perään.

Kun palailimme penkkiin ehtoollisen jälkeen valahti toinen sukista vielä alas kruunaten koko komeuden.

Esikoinen kysyi " äiti miks sä kuljet noin" ..

Vierailija
29/230 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorna tyttönä poikaystävän kotona tullut kesken touhujen kauheaan oksutautiin, siitä sitten kundi lattialle ja ilkialasti rynnin vessaan, jonne pelmahti paikalle kundin vanhemmatkin... Mä pyllistelin (yökin) siellä ja kundikaveri (alasti)piti mun hiuksista kii ja sen porukat katteli että mitä tääl oikein tapahtuu... Näytti varmaan joltain sairaalta leikiltä :)

Kerran olin keskellä kaupunkia tuttavani kans kävelemässä ja puntissa tuntui jotain ihmeellistä ja pysähdyin rapsuttamaan nilkkaani: kappas, sieltä tipahti verinen side jalkakäytävälle! Tosi kivaa yrittää sitten siinä olla, mihinkään en voinut sitä lykätä (taskuunkaan) joten jätin sen siihen takanatulevien ihmeteltäväks ja toivoin että housuista ei valuisi kamalasti läpi!!

Vierailija
30/230 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh housut olivat revenneet takapuolesta pystysuunnassa n. 40cm ja alla tietty stringit, että koko kansa näki tämän mamman selluliittiperän:/

Vierailija
31/230 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vauvan kastajaiset. En huomannut, että puseroni on läpinäkyvä!!!

Sieltä paidan läpi kuulsi vaaleat rintsikat ja liivinsuojukset. Nolottaa vieläkin katsoa kastajaiskuvia. :S

Yläasteella olin ihastunut yhteen poikaan, tunne ei valitettavasti ollut molemminpuolinen, sain sen kuulla pojan kaverin kautta. Tämä tuli kailottamaan kovalla äänellä välitunnilla " HEI *piip*! TIESITHÄN ETTEI *piip* OLE SINUSTA VÄHÄÄKÄÄN KIINNOSTUNUT! *piip* PYYSI SINUA LOPETTAMAAN SEN JAHTAAMISEN!" Ihan joka ikinen koulun oppilas kääntyi katsomaan minua. :´(

Vierailija
32/230 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraa kippurassa...

*en ole päässyt vielä pidemmälle..*

Vierailija
33/230 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps, kops ****** ;' D

Vierailija:

vauva jäi isänsä kanssa kotiin. Ajattelin kerrankin oikein laittautua ja pistin

Esikoinen kysyi " äiti miks sä kuljet noin" ..

Vierailija
34/230 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin jotain 16v, ja ajattelin, että menen naisten kanssa saunaan, ettei ihmiset saa tietää että harrastetaan seksiä jo pojan kanssa. Oli siis juhannus ja porukkaa mökillä. No, mökillä poikaystävän ja sen vanhempien + sukulaisten kanssa = jännitystä. Jännitys sit purkaantui saunassa mahtavilla pieruilla. Yritin istuutua lautelle, järjettömät pierut.. Sit yritin lähtee pois ja " ptruut, ptruut" .. Ei hävettänyt ei..

Samalla mökkireissulla kysyin, jos voin auttaa; poikaystävän äiti sanoi, että avaa vaikka ananastölkki. Yritin avaajalla avata, enkä osannut.. Kotona ilmeisesti oli pelannut niin hyvin täysihoito!!

Sit samaisen poikaystävän kanssa kerran lemmiskeltiin sen huoneessa, ja kun omakotitalossa asuivat, sen isä oli pihatöissä (verhot tietty auki) ja koputteli ikkunaan.. Ilmeisesti kiusallaan merkiksi vain, että jäätiin kiinni.

Ja taas samaisen poikaystävän kanssa jäätiin kiinni kylpyammeesta lempimästä, kun vanhemmat saapuivatkin yllättäen kotiin etuajassa..

No, en tiiä oliko seuraava kumman moka, mutta just oon tavannut uuden miehen, jonka kanssa ekoja kertoja kun rakasteltiin, niin pyysin " takaa päin" vain kiihkeesti niin mies rupes NAURAMAAN!!! öö.. ehkä mä sit vaan oon niin kyltymätön, että se NAURATTAA!!

No, mua hävetti, vaikka tätä miestä olis pitänyt.....

Vierailija
35/230 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LISÄÄ

Vierailija
36/230 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa kuulla, että näin monille sattuu noloja tilanteita. omista noloista tilanteista kärsin vuosikausia, vaikkei ne sen ihmeempiä olekaan...kai.

kerran alle parikymppisenä olin poikakaverin kaverin luona bileissä ja kippasin sitten boolia muutaman lasillisen. mulla oli silloin sellainen aknelääkekuuri meneillään ja sen kanssa ei sopinut alkoholi mutta lääkäri oli " unohtanut" mainita asiasta enkä ollut sitä jostain syystä itsekään huomannut. noh, tämä tyttö tulikin sitten yllättävän nopeasti huppeliin :O ja pian jo oksensin suihkuritilän päällä *häpeä*. Luulin olevani vessassa...Sen jälkeen yritin pukea jonkun muun ulkotakkia päälle...Kaiken tämän jälkeen päästyämme poikakaverin kotiin, poikakaverini yritti kammeta päälleni ;). Tai olla tosi puutteessa tai tosi rakastunut :D. Suhde loppui pian tämän jälkeen...En olisi kehdannut enää tavata poikakaverin kavereita :O.

toinen nolo juttu liittyy sitten kuukautisten alkamiseen kesken koulupäivän :(. kilttinä tyttönä sinnittelin loppupäivän koulussa ja peitin vain takamuksen villapaidalla :O. olis ehkä voinut lähteä kotiinkin...

Vierailija
37/230 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolointa on ehdottomasti se, kun teininä ryypättiin muistaakseni koulujenloppuna Tamperen koskenrannassa (jos joku tietää) koko iso puisto aivan täynnä porukkaa. Meikä ihan kännissä, ja päätin ruveta kuselle keskellä puistoo, tiellä. Kaverit sitten nauro, ja yks jopa kuvas vieressä tätä hilpeyttä kun meikä vetä housut alas ja kyykistyy (tässä vaiheessa tietysti kaikki lähellä olevat käänty kyylään) No tulihan sieltä kustakin, mutta huomattavasti enemmän paskaa. Kauhea määrä ripulia lensi oikein kunnon paineella ja äänillä varustettuna maahan (noin metrin päähä:)) sekä housuilleni. Silloin oli lähinnä ikävä tunne kulkea paskasissa housuissa, olin niin kännissä etten oikein tajunnut mitään, mutta voitte arvata, että seuraavana päivänä hävetti niin helvetisti (varsinkin sen jälkeen kun kaverini oli näyttänyt sen videon minulle)

Noloa oli myös yksi ilta teininä, kun oltiin juomassa ja sen jälkeen minun oli tarkoitus mennä yhdelle pojalle yöksi (ihan nukkumaan, meillä oli säpinää ilmassa muttei kauheesti edes tunnettu).

No ilta meni kutakuinkin näin:

Juotiin mettässä, minulla 0,7 kokoinen Suomiviinapullo, osaatte kuvitella varmana kuinka kännissä 14 vuotias pieni tyttö tuosta on.

Kusin housuihini

Oli talvi ja olin aivan sinisenä kylmyydestä (oikeesti, oli vieläaamullakin huulet ihan siniset)

Umpikännissä menin sitten tämän selvänä olevan pojan kanssa heille, kättelin hänen äitiään jäätyneet kuset housussa, umpi kännissä ja sinisenä.

Vaihdoin vaatteet yöpukuun, ja menin nukkumaan.

Aamulla heräsin, ja huomasin, että kappas vaaleanpunaisissa yöhousuissani on perseen ja reidet peittävä tuore läikkä verta (menkat alko just sopivasti)

Juoksin vessaan, ja mitäpä päätinkään ruveta tekemään, kun en kehdannut kulkea veressä--->päätin pestä ne housut. melkein tunnin hinkasin lavuaarissa housuja, kunnes lopulta veri ei enää n' kynyt. kävelin sitten tyynesti umpimärissä yöhousuissa tämän pojan huoneeseen (poika oli ruokapöydässä perheens kanssa huoneen ovea vastapäätä) Perhe varmaan luuli, että minulla on kamala krapularipuli tai jotai:)

No tässä vaiheessa tietysti piti pistää tamppooni, ettei verta enää tulisi ympäriinsä, onneksi minulla oli mukana muutama varatamppooni, mutta en enää kehdannut mennä vessaan, joten päätin laittaa sielä huoneessa, ovi kun kuitenkin oli kiinni. Siinä sitten istuin/makasin sängyllä ilman housuja (ovelle päin levittäen)ja pistin tamppoonia, kun tämä poika avaa oven, ja tietysti siinä ovea vastapäätä syömässä oleva perse kauhistuu, ja tölläävät pojan kanssa minua. Lopulta poika pistää oven kiinni, minä puen äkkiä ne kusiset housut päälle (en kehdannut yöhousuissakaan kulkea) ja lähdin juosten ovesta.

Sen jälkeen en poikaa juurikaan nähnyt:)

Sellainen ihana noloustöyteinen ryyppyreissu:) ja tietysti kotiotullessani käin kiinni siitä että olin ollut ryyppäämässä, ja pojalla yötä, enkä parhaalla (tyttöpuolisella) ystävälläni niinkuin olin väittänyt.

Vierailija
38/230 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä taidan todella olla nolo tyyppi, koska noi on aika mun arkipäivää, olen kyllä aikamoinen säheltäjä:D

Olen mm. syönyt tarjoilulautaselta kaikki tarjottavat, koska luulin että se on mun lautanen:) (ihan totta, en vaan ajatellut, kun hoidin samalla lasta, ja sit kävin vaivihjaa heittää loput vessanpönttöön, kun en jaksanut syödä:)

Olen ollut alasti yhden illan hoidon vanhempien sängyssä, kun he tulivat kotiin:D

Oksennellyt baarissa, jatkoilla, myös ripuloinut jatkoilla, ja sen iltainen (tosin sama, kuin edellisessä jutussa:) nii että hän varmasti haistoi kaikki, voi yökötys...

Ja on niin paljon kaikkea, en nyt ees muista...mm. just tota hississä kiinni jäämistä, piereskelyä ymym;)

Ja nuorempana tullut poliisiautolla kännissä kotia ym:)

T: ja olen oikeesti ihasn tosi fiksu(hih) lto, ja en yleensä ees käy baarissa tai ole mitenkään omituinen, olen vaan hieman ajattelematon;)

Vierailija
39/230 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yllättäen tuli NIIN kamala pissahätä, etten kertakaikkian pystynyt pidättämään kotiin asti. Istuin isoon lumikasaan, ja pissasin siinä istualtani toppahaalariin (tämä oli sitä aikaa, kun käytettiin lasketteluhaalareita). Luikin NIIN nolona kotiin :-(

Vierailija
40/230 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaana inoa jolla on noloja kännimokauksia, eikä edes ihan noin pahoja yksittäisiä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän