Jos painaisit 15kg vähemmän, uskotko että paljon mielenkiintoisemmat miehet kiinnostuisi sinusta?
Kommentit (85)
En tosiaankaan halua niin mielenkiintoista miestä, joka ihannoi alipainoisia naisia. Tekisin rikosilmoituksen.
Jos painaisin 51 kg, olisin aivan kammottava näky.
n48
Joo. Mulla on kasvoissa hyvä luusto. Joka jää pyöreyden alle.
Miksi haluaisin miesten kiinnostuvan minusta? Olen jo ollut naimisissa, saanut lapset ja eronnut, koska mies oli pahantuulinen taloudellinen ja kotityöllinen taakka.
Miksi haluaisin samaa p*skaa lisää?
Jos painaisin 15 kg vähemmän, joutuisin pistämään vaatekaapin uusiksi. Eikä kiinnostaisi miesten kiinnostukset yhtään tämän enempää.
Kyllä minusta nytkin aina silloin tällöin joku kiinnostuu.
Painaisin 49kg, olisin anorektinen, joten tuskin
Vierailija kirjoitti:
Jos painaisin 51 kg, olisin aivan kammottava näky.
n48
Ellet ole yli 180cm pitkä olisit tuon painoisena erittäin haluttu miesten keskuudessa
Miesten kiinnostus on haitta, ei etu. Kuinkakohan paljon enemmän saisin olla miehiltä rauhassa, jos lihoisin 15 kiloa tai leikkaisin tukan siiliksi?
Silloin olisin alipainoinen ja minusta kiinnostuisivat ainakin lääkärit.
En usko, painaisin silloin 42 kg.
Olisihan ne varmaan aika mielenkiintoisia miehiä, jotka minusta silloin kiinnostaisivat, koska painaisin alle 35 kiloa.
Painaisin silloin 70 kg. Olisin hyvin normaalipainoinen.
Painaisin 35 kg. Tuskin kukaan kiinnostuisi.
En usko. Päinvastoin minusta kiinnostuisi silloin todnäk huonommat miehet kuin nyt. Niin laiha kuin minä tästä -15kg viehättää lähinnä jotain misogynistisiä nettimiehiä ja rumia alistajia.
Tämän huomasi aikoinaan kun olin hetken aikaa sairauden vuoksi 10kg laihempi kuin nyt, että alkoi tulla huomiota aika epämääräisiltä tyypeiltä. Näytin varmaan vaan sen verran heikolta, että aloin viehättää huonoja miehiä..
En etsi elämääni uutta miestä, joten ei voisi vähempää kiinnostaa.
Tietenkin uskon. Olisin silloin normaalipainoinen nykyisen pullukan sijaan