Noloin juttu, mitä sinulle on sattunut? mä kerron omani jos te..
Kommentit (230)
Jotenkin huitaisin yhtäkkiä jousella tarkoitettua pitemmälle ja tökkäsin sen kärjellä opettajaa suoraan munille. Jatkoin soittamista niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. :D
Kiinteistönvälittäjä käski siivota asunnon esittelykuntoon. Niin teinkin, ja vimosen päälle. Kun tulin esittelyn jälkeen kotiin niin häpeäkseni huomasin, että olin lähtiessäni jättänyt yöpöydälleni käytetyn tampoonin asettimen!!
Luikin siinä sitten seiniä pitkin makkariin. Onneksi oli edes ne alkkarit päällä, usein hiippailen kotona alasti.
arvatkaa oliko tulossa..nolotti..
..menemään lenkkipolun varteen pusikkoon kakalle.
kun siinä jo pyllistin ja sonnin, niin aloin ihmettelemään takaani kuuluvaa ääntä...
Saamari jonkun koira oli nuuskuttelemassa pusikon toisella puolella, en tiedä näkikö ulkoiluttaja minut, ainakin huusi pian koiransa pois sieltä...
Ja ei sitten ole urbaanilegenda, vaan ihan oikeasti tapahtunut...
Elikkä, oltiin isän kanssa Veljekset Keskisellä isän työnantajan vanhahkolla Mersulla. Kun oltiin kaupan puolella valmiita, lähdettiin parkkipaikalle ostosten kanssa ja mentiin tutun keltaisen Mersun luokse, isä avasi oven avaimella, ja menin sisälle autoon.
Nooh, katselin autossa ympärille, että hetki, tää ei taida olla oikea auto.
Eikä ollutkaan, oikea oli parin auton päässä. Äkkiä vaan ulos autosta, ovet lukkoon ja oikealle autolle. En tiedä saiko toisen auton omistaja koskaan tietää "vierailusta" :)
Arvatkaas vaan, olenko sen jälkeen tarkistanut ennen autoa edes lähestyessä, onko rekkari oikea :D
Muista repesin tolle välilihapurilaiselle ja poliisin puhelulle (hilipatihäppän jne) :DDDD
Olin muistaakseni 9-vuotias, viimeistä iltaa eräällä seurakunnan leirillä. Olin yksin huoneessani ja yhtäkkiä varoittamatta tuli huono olo. Istuin pöydän ääressä ja hetken päästä oksensin siihen paikkaan niin että pöytä lainehti. En uskaltanut sanoa kellekään kun nolotti niin paljon. Oli varmaan kivaa sille, joka todisteet löysi. Ja seuraava viikko meni vatsataudissa.
Olen onneksi kai unohtanut suurimman osan noloista jutuista, jotka olen itse aiheuttanut. Sen sijaan on tilanteita, jotka ovat olleet noloja jostakin muusta kuin minusta johtuen. Myötähäpeä on kamala tunne.
Kävin tuossa yksi päivä lähikaupassa ostamassa leipää ja juustoa. Kaupassa työskentelee hirmuisen komea mies, jonka kanssa meillä on ollut hieman silmäpeliä.
Olin erityisen kamalan näköisenä liikenteessä tekemässä pikaostoksiani, hiuksen likaisena, pieruverkkarit jalassa, ilman meikkiä ja kaiken kruunasi keskellä otsaani oleva järkyttävän iso finni, jota olin hetki sitten operoinut = päässäni oli iso verestävä ruhje/rupi, suorastaan kraateri.
Olin hyvilläni kun näin, ettei ihastukseni ollut kassalla ja menin kassoja kohti, kunnes kauhukseni mies astuikin hyllyjen takaa postin puolelta vaihtamaan kassaneidin kanssa kassallaolemisvuoroa.
Eihän mun siinä vaiheessa enää auttanut muutaku reippaasi astella kassalle tekemään ostokseni,että pääsisin mahdollisimman nopeasti tilanteesta pois. Kauhukseni tämä ihastukseni alkoikin heittää juttua siinä, samalla kun yritin painaa päätäni alaspäin, ettei koko raihnaisuuteni loistanut niin kauheasti.
Pakkohan mun oli sitten nostaa katseeni ja vastata miehelle ja sepä sitten katsoi huvittuneena verestävää otsaani ja kysyi "Kuka sua on ampunu haulikolla?"
Että mua NOLOTTI!! Jotain nolona siinä yritin sepustaa stressifinnistä, joka on päässy kasvamaan kauheen kokoseks paiseeks ja poistuin paikalta nolona.
:(
Taloyhtiön huoltomies oli tullut omilla avaimilla tarkastamaan jotain kylppäristä. Häpesin itseni kuoliaaksi kun huomasin unohdukseni töistä tultuani :/