Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummat ovat paremmat tuplat: vierekkäin vai peräkkäin istuttavat?

Vierailija
25.06.2006 |

Kerro mielipiteesi! Kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierekkäinistuttavat ovat paremmat. Kun kuomu ylhäällä, näet mitä kaverukset touhaavat ja kevyemmät työntää. Peräkkäinistuttavissa se etummainen on katseen ulottumattomissa ja ovat todella raskaat työntää.

Vierailija
2/9 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkkäinistuttavat kasvattavat eriarvoisauutta ihmisten kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin tyytyväinen!

lapsista oli seuraa toisilleen,

vaikka välillä kyllä tuupittiinkin toista! ;)

Vierailija
4/9 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni on ollut sekä peräkkäin että vierekkäin istuttavat. Ja kyllä itse tykkäsin et noi vierekkäin istuttavat olivat käytännölisemmät ja kevyemmät työntää kun peräkkäin istuttavat!! Ja huom! vierekkäin istuttavissa on yleensä isommat renkaatkin, joten vähän kannattaa ajatella tarviiko rattaita myös talvella kun on luntakin!

Vierailija
5/9 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

renkaat oli kunnon renkaat ja tykkäsin paljon kun ratasistuimia sai käänneltyä tarpeen mukaan

Vierailija
6/9 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon omista tarpeista,meillä oli kakkosrattaina/autorattaina rinnakkain olevat matkarattaat

t 8

Vierailija
7/9 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo jo mainuttu rengaskoko oli meillä yksi tärkeimmistä kriteereistä, koska vaunuilla on päästävä myös pelto- ja metsäteillä. Halusin myös kääntyvän työntöaisan, joka löytyi vierekkäin istuttavista.

Meillä tuplia käyttää kaksi eri ikäistä lasta. Isompi siinä läpsii joskus pienempää. Tätä ongelmaa ei olisi peräkkäin istuttavissa. Mutta jos vaunut tulevat kaksosille, niin silloin he pystyvät paremmin puolustautumaan, kun kumpikaan ei ole samalla tavalla isompi kuin toinen.

Vierailija
8/9 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon kaupoissa, jossa ahdasta.

Vierailija
9/9 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni kokee vauva-aikana tuplarattaat joissa menosuuntaan kasvot vaikeiksi? Onko niitä edes sellaisia tupliksia joissa naama äitiin päin?

Kannattaako semmoiset?

Itselläni pitäisi pistää myyntiin peräkkäin istuttavat tuplikset, olen itse niin pienikokoinen, että niiden työntely menee mielestäni aika hirmu raskaaksi. Tai ei työntely, mutta se kääntäminen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi