Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Seksiä harrastetaan yhä vaan harvemmin - tässä syyt

Vierailija
22.03.2021 |

Voisiko joku kertoa meille ei timanttitilaajille ne syyt, kiitos.

Kommentit (700)

Vierailija
621/700 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä usein valitetaan että miksi me miehet julistamme sen sijaan että kysyisimme naisilta, niin jospa minä kysyn sitten:

Olen vähän keskivertoa lyhyempi, hoikahko, tavalliset ja vähän pehmeät piirteet omaava perusmies. Kroppa mallia satunnaisesti liikkuva, eli en ole lihaksikas enkä maratoonarityyppinenkään.

1. Miten minä voisin muuttua eksuaalisti kiinnostavammaksi?

2. Miten tämä onnistuisi ilman asuntomessutaloa, hotellia, matkaa, koko päivän kestävää hemmottelupakettia, tms?

Miten juuri sinä näkisit että perusmies voisi parantaa seksuaalista kiinnostavuuttaan? Vai oko se mahdollistakaan ellei ole tiettyä genetiikkaa, tai mahdollisuuksia tarjota hienompia puitteita?

Vierailija
622/700 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietokoneaika/digitaalinen aika on muuttanut kaiken deittimaailman suhteen.

Ennen ihmiset tapasivat luonnostaan ulkomaailmassa taikka viikonloppuisin ravintoloissa ja yökerhoissa --  nykyään deittimaailma on internetissä ja siellä valitaan ja dumpataan ja valitaan ja pisteytetään ja pelataan , markkinat ovat kylmemmät kuin mehujää pakkasessa Siperian kunnailla.

Syitä on listattu ketjussa, sanon niiden lisäksi UUDEN syyn, jota ei ole vielä mainittu. Tietokoneaika on aiheuttanut viestinnän avautumisen julkiseksi. <-- Mietitään tuota hetki.  Nyt hätkähdyttävään huomioon :

Ennen tietokoneaikaa ihmiset luulivat enemmän toisistaan hyvää, miehet ja naiset suhtautuivat piirun verran avoimemmin tuntemattomiin miehiin ja naisiin. Sitten tietokoneaika tuli maailmaan. Ihmiset alkoivat lukea nettiä ja sen palstoja ja kommentteja. 

Miehet ilmaisivat netissä kantoja ja mielipiteitä naisista, jotka olivat etovia ja negatiivisia, halveksuvia ja naisvihaisia samalla kun ilmaisivat asenteensa haluta naisia ja saada näitä toimimaan maailmassa, siten mikä palvelisi miesten etuja ja itsekkyyksiä, miehet puhuivat naisten puolesta mitä "naiset" haluavat ja röhöttivät päälle. Miehet komppasivat toisiaan ja pitivät hauskaa netissä, vallalla oli miesmaailma vaikka miehet nurisivat miten naisten oikeuksia ei tarvita ja liian pitkälle mennyttä "nykyään" :  huom yleinen ilmapiiri oli dominoivamman miesmaailman puolella internetin julkisen keskustelukulttuurin alkuvaiheessa  - naiset pistivät merkille asioita ja sanoivat vastaan, _juopa vahvistettiin ja sementoitiin sukupuolien välille internetissä_ tietokoneaikakaudella.  Nykyään yleinen ilmapiiri  on läntisessä maailmassa muuttunut: enää ei hyväksytä/katsota läpi sormien naisvihaista kulttuuria samoin, osa miehistä kyllä edelleen jatkaa ja valittaa mutta yleinen ilmapiiri on muuttunut.

Juopa on jäänyt. Ihmiset tietävät nyt todella mitä toiset ihmiset ajattelavat miehistä ja naisista ja seksistä. Kun miehet ovat internetissä kertoneet, mikä on heille tärkeää, ovat naiset ymmärtäneet, että heidän rooli siinä on välineen rooli. Naiset ovat päässet internetissä lukemaan, mitä suhteista on seurannut monelle naiselle ja kuinka vapautta odotetaan tai siihen ollaan tyytyväisiä sen jälkeen, mitä heitä on kulutettu. Tinder ja Instagram antaa naisille alustan, jossa heillä on markkinat jos niin haluavat, ja tämä hiertää osaa miehistä. Naisilla ei saisi olla valtaa vaan heillä, vaikka pariutumisen kentillä homma on aina mennyt niin, että miehet yrittävät enemmän. Mutta tietokoneaika on aiheuttanut miehissä passivoitumista, he haluaisivat olla neitejä. Passivoituneet miehet tekevät ja levittävät vääristynyttä narratiivia internetin yhteisöissään,  niissä hommat on käännetty väärinpäin ja niillä taataan paradoksaalisesti etteivät he tulekaan nousemaan alfatason maailman ja ihmisten ymmärrykseen.

Internetti tekee juopaa näkyväksi ja julkiseksi, internetti korostaa (!) juopaa äärimmilleen. 

Toistoon. Internetti korostaa juopaa äärimmilleen. 

Tuloksena on ihmiskunta, joka ei suhtaudu toisiinsa samoin kuin ihmiset joskus kauan aikaa sitten. Vai oliko sellaistaKaan aikaa parhaimmassa merkityksessään koskaan. Luultavasti ei. 

Olen itsekin sitä mieltä, että Internet-aika on tuonut ihmisille sellaista tietoa esille, mikä ei hyödytä sukupuolten kanssakäymistä yhtään. Vai kuinka hyödylliseksi koette tiedon tutkimuksesta, jossa miehet reagoivat eri rintoihin ja tutkimuksen lopputuloksena saadaan kaunein ja "rumin" rinnan muoto tulokseksi? Mitä tuolla tiedolla edes tekee? Ja mitä tekee tuolla tiedolla nuori nainen, joka näkee kauniita naisia sosiaalisessa mediassa jatkuvana tulvana? Miten luulette, että se saa hänet ajattelemaan suhteesta miehiin? Sitä, että jos hän ei vastaa tuota kuvaa median ja tutkimusten luomaa kuvaa kauniista naisesta, joku mies vain tyytyy häneen.

Ja toisin päin miehet tietävät että naiset seuraavat päät märkinä blogeja ja vlogeja joissa nainen elelee kauttaaltaan valkoisessa unelmatalossaan matkustelun ja ravintoloiden täytteistä unelmaelämää pitkän, tumman ja menestyneen aina hymyilevän ulkomaisen komistuksensa kanssa.

Tämä tekee miehille selväksi ettei elämä heidän kanssaan tule koskaan olemaan sitä mitä nainen haluaisi. Koko vuosi on sen yhden lomaviikon odottelua, eikä sekään reissu ollut naiselle niin Täydellistä kuin piti olla.

Ei kuulosta kovin rankalta yhden lomaviikon suunnittelu jos sillä sitten saa seksiä.

Nainen taas joutuu elämään sen kanssa ettei hänen rinnat ole mitä puoliso toivoo. Sen luulusi vaikuttavan halukkuuteen harrastaa seksiä mutta ehkä olet oikeassa ja se loman suunnittelu merkitsee enenmän.

Niin, semmoista se on.

Joillain naisilla on rumat rinnat, joillain miehillä on pieni p*nis.

Joillain naisilla on latta p*rse, jotkut miehet ovat alle 170 cm pitkiä.

Joillain ihmisillä vaan käy huono tuuri geenilotossa, sille nyt ei vaan voi mitään. Kumppanin saaminen vaikeutuu silloin valtavasti, mutta kaipa sitä voi elämästä nauttia yksinkin...?

Sehän täällä on todettu moneen otteeseen. Miehet ja naiset on rumia sekä ikäviä olentoja ja parempaakin tekemistä on kuin seksi niiden kanssa.

Ratkaisuja on ehdotettu vaikka mitä mutta aina palataan siihen että ihmiset ei kiinnosta sellaisina kuin ovat.

Näin. Ihmiset eivät halua toistensa kanssa seksiä. Fantasiointi ja sooloilu voittaa.

Joten mitään ongelmaa ei edes ole. Voimme kaikki hyväksyä että seksiä harrastetaan nykyään vähemmän.

Jokainen joka tätä keskustelua lukee ehkä jo sisäisti sen ettei kukaan koskaan tule häntä seksuaalisesti haluamaan ja osaa päästää irti partneriseksin tavoittelusta.

Kyllä mä väitän että edelleen on se tietty pieni osuus ihmisistä, joiden kanssa vielä suuri enemmistö olisi erittäin innokas harrastamaan seksiä koska vaan.

Puhun tässä niistä pitkistä, komeista miehistä ja kurvikkaista, kauniista naisista. Ihmisistä jotka ulkonäkömielessä ovat sitä ehdotonta ykköslaatua. En usko että kysyntä tällaisista kumppaneista loppuisi koskaan.

Mutta enemmän ja enemmän alkaa kyllä mennä yhteiskunta siihen suuntaan että taviskaan ei oikein enää meinaa mennä kaupaksi seksimarkkinoilla. Mielummin harrastetaan omaa kivaa kuin pannaan tavista.

No miehet ovat vastanneet miksi tavisnainen ei enää kiinnosta. Koska tavisnainen on pullea tai ylipainoinen, kroppa on löysä, ja jostain syystä ne "kurvit" ovat miessukupuolelle tyypillisissä paikoissa (vyötärö, vatsa, kädet).

Naiset saavat kertoa miksi heitä ei kiinnosta. Toistaiseksi vastaus on ollut että koska elämä ei ole kuin saduissa niin ei huvita seksikään.

Miesten ylipaino ei ole syy. Hoikkuus ei auta miestä tippaakaan, ellei ole poikkeuksellisen geenikomea.

Miksi ylipaino ei voisi olla syy olla kiinnostumatta miehestä? Kyllä minulla ainakin on ylipaino merkittävä syy, miksi en pysty jostain miehestä kiinnostumaan/kiihottumaan.  Toisaalta setämäinen ulkonäkö tai setämäinen persoona voisi myös olla syy. Tai se, ettei ajatusmaailmat vaan kohtaa. Sukupuolistereotypioihin perustuva huumori on aika takuuvarma turn off.  

Esimerkiksi tällaisia syitä.

Lue tarkemmin:

Miesten ylipaino ei ole syy. Hoikkuus ei auta miestä tippaakaan, ellei ole poikkeuksellisen geenikomea.

Naiset joille miehen ylipaino on ongelma, haluavat normaalipainoisuutta sen lisäksi että mies on geenikomea. Muilla kuin geenikomeilla miehillä ylipainon vaikutus on plus miinus nolla.

Ja olennaista tässä on ei-geenikomeat tavismiehet, koska kirjoitin kommenttini vastaukseksi viestiin jossa puhuttiin taviksista.

En itse oikeastaan perusta niinkään geenikomeudelle, vaan omat ulkonäköihanteeni liittyvät enemmän siihen, miten mies itse tuo itseään ulkoisen olemuksen kautta esiin. Joskus geenikomeat miehet voivat olla minusta jopa tylsän näköisiä, jos heillä on tylsä tyyli tai muuta vastaavaa. Mutta siinä olet toki oikeassa, että ei pelkkä normaalipainoisuus TIETENKÄÄN riitä suhteen perustaksi eikä edes ole syy kiinnostua toisesta sen enempää suhdetta kuin seksiä ajatellen. Tottahan toki täytyy olla muutakin - niin persoonassa kuin ulkonäössä. Minuun voi silti tehdä vaikutuksen vaikka joku ei-geenikomea hevari-, rokkari- tai pitkätukkainen humanistimies. 

Mutta tosiaan, itsehän luettelin aiemmassa viestissäni toki muitakin syitä kuin sen ylipainon. Mutta se menee niin, että ylipaino yksistään voi olla syy olla kiinnostumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/700 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä usein valitetaan että miksi me miehet julistamme sen sijaan että kysyisimme naisilta, niin jospa minä kysyn sitten:

Olen vähän keskivertoa lyhyempi, hoikahko, tavalliset ja vähän pehmeät piirteet omaava perusmies. Kroppa mallia satunnaisesti liikkuva, eli en ole lihaksikas enkä maratoonarityyppinenkään.

2. Miten tämä onnistuisi ilman asuntomessutaloa, hotellia, matkaa, koko päivän kestävää hemmottelupakettia, tms?

Miten juuri sinä näkisit että perusmies voisi parantaa seksuaalista kiinnostavuuttaan? Vai oko se mahdollistakaan ellei ole tiettyä genetiikkaa, tai mahdollisuuksia tarjota hienompia puitteita?

Syntymällä uudestaan geenivoittajaksi, tai hankkimalla rahaa ja statusta.

Ei mitenkään. Sinulle on varattu beta providerin rooli.

Vierailija
624/700 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollapa nainen.

Panostaminen liikuntaan toisi mukanaan paremman terveyden, seksikkäämmän kropan, vastaavanlaisen kumppanin ja lisää seksiä. Win-win.

Asia on tosiaan niin kuin yllä kirjoitettiin. Jos et ole geenikomea, tuo ei kannata koska et saa naisia joille miehen liikunnallisuudella tai hoikkuudella on väliä.

Vierailija
625/700 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani: olemalla hauska ja kiinnostava persoona, ja ulkonäöllisesti tykkään pitkätukkaisista miehistä, joilla on joku vähän boheemimpi tyyli. Itselleni ei pituus ole olennainen asia ollenkaan. Asuntomessutaloon en edes haluaisi muuttaa, kun olen kerrostaloihmisiä, hemmottelupaketiksi riittää minulle se että vietetään kivaa ja ihanaa aikaa yhdessä - läheisyyttä, seksiä, sekä syvällistä että hauskaa ajatuksenvaihtoa,  ja vaikka vastavuoroisesti hierontaa, jos on lihakset jumissa. En tiedä mitä tarkoitat hotellilla ja matkalla, mutta itse tykkään siitä, että sovitaan ja suunnitellaan matkat yhdessä, oli ne sitten päiväretki Porvooseen tai viikko Berliiniin. En tykkäisi siitä, että jo ekalla tapaamiselle toinen ehdottaisi matkaa jonnekin.

Vierailija
626/700 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle Tinder teki ähkyn, eli sain liian nopeasti ja liian paljon kaikkia mahdollisia kokemuksia, joista en ennemmin edes ollut uskaltanut haaveilla.

Niin kivaa kuin se olikin, niin se oudosti turrutti mielen ja seksi ei enää kiinnosta tippaakaan.

T: M35

Vähän sama juttu. Harrastin pari vuotta aktiivisesti irtosuhteita Tinderin kautta, mutta sen jälkeen kiinnostus seksiin latistui totaalisesti. Nyt olen ollut 1,5 vuotta kokonaan ilman seksiä, enkä koe tällä hetkellä oikeastaan mitään motivaatiota aloittaa uudelleen.

M37

Jännä juttu. Itse olen ollut Grindrissä (josta Tinder on kopioitu hetskuille) jo ainakin 10 vuotta, ja todellakin kaikenlaista miestä ja poikaa on sitä kautta löytynyt. Vielä ei alkuunkaan tunnu siltä, että mielenkiinto seksiin olisi lopahtanut. 

m41

Vierailija
627/700 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollapa nainen.

Panostaminen liikuntaan toisi mukanaan paremman terveyden, seksikkäämmän kropan, vastaavanlaisen kumppanin ja lisää seksiä. Win-win.

Asia on tosiaan niin kuin yllä kirjoitettiin. Jos et ole geenikomea, tuo ei kannata koska et saa naisia joille miehen liikunnallisuudella tai hoikkuudella on väliä.

Millainen mies on tämä "geenikomea"? Ajatteletteko, että hän on yhtä hyvännäköinen naisten mielestä, jos hänen tyylinsä on roikkuvat harmaat college-housut tai joku tyylikäs vaatekerta?

Vierailija
628/700 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pari esimerkkiä:

https://handofmoscow.com/wp-content/uploads/2018/03/f0eb01dc98e92b4a2e3…

Geenivoittajan muodonmuutos. Piilossa ollut korkea taso saadaan esiin laihduttamalla. Tyyliä ei tarpeen muuttaa. Ensimmäinen mies ei saisi hoikkaa naista, toinen saisi helposti.

https://i.imgur.com/wdEnQGm.jpg

Tavismiehen muodonmuutos. 0% mahdollisuus löytää normaalipainoista saati hoikkaa naista. Vaikutus tasoon aika olematon. Jos tuosta trimmaisi lisää, taso jopa laskisi koska pyöreät naiset eivät pitäisi hoikasta miehestä.

Vierailija
629/700 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollapa nainen.

Millainen mies on tämä "geenikomea"? Ajatteletteko, että hän on yhtä hyvännäköinen naisten mielestä, jos hänen tyylinsä on roikkuvat harmaat college-housut tai joku tyylikäs vaatekerta?

kts. sinun kirjoitustasi seuraava viesti.

Vierailija
630/700 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syntymällä uudestaan geenivoittajaksi, tai hankkimalla rahaa ja statusta.

Ei mitenkään. Sinulle on varattu beta providerin rooli.

Eli fakta on se että ne miehet jotka ei ennenkään ole saanut seksiä ei sitä ala saada. Runkkaamaan siitä

Vierailija
631/700 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollapa nainen.

Tyylikkäät vaatteet ovat plussaa vain jos niiden katteeksi löytyy statusta.

Sama juttu kuin hoikkuuden kanssa.

Hoikkuus plussaa hoikille naisille jotka haluavat hoikan geenivoittajamiehen.

Tyylikkyys plussaa tasokkaille naisille jotka haluavat tasokkaan statusmiehen.

Hoikkuus ja tyylikkyys tavismiehellä plus miinus nolla, tai turhaa koska aikaa ja rahaa kuluu "turhuuksiin" kuten painojen kolisteluun tai ylikalliisiin vaatteisiin.

Vierailija
632/700 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollapa nainen.

Jep. Kyllä ne rinnat kasvaa, hartiat kapenee ja lantio levenee treenaamalla. Puhumattakaan että sillä myös hiukset alkaa hulmuta ja kasvot muuttuu kauniiksi ja sileäksi!

Te ajattelette sitä geenikaunista naista kun puhutte että treenaaminen riittää.

Vierailija
633/700 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollapa nainen.

Jep. Kyllä ne rinnat kasvaa, hartiat kapenee ja lantio levenee treenaamalla. Puhumattakaan että sillä myös hiukset alkaa hulmuta ja kasvot muuttuu kauniiksi ja sileäksi!

Nykypäivänä treenaaminen todellakin riittää.

Case in point. Tuntemani nainen.

Rinnat pienemmät kuin minulla, hoikalla miehellä. Niin poikamainen kroppa kuin olla ja voi, ja miehekkäämpi leuka kuin useimmilla miehillä. Hiukset miten sattuu, ei juuri meikkaa.

On deittaillut pelkkiä hunkseja siitä asti kun aloitti treenaamisen. Seminaisellinen olemus, helkkarin hyvä perse. Muuta ei tarvita.

Vierailija
634/700 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollapa nainen.

Rinnat pienemmät kuin minulla, hoikalla miehellä. Niin poikamainen kroppa kuin olla ja voi, ja miehekkäämpi leuka kuin useimmilla miehillä. Hiukset miten sattuu, ei juuri meikkaa.

On deittaillut pelkkiä hunkseja siitä asti kun aloitti treenaamisen. Seminaisellinen olemus, helkkarin hyvä perse. Muuta ei tarvita.

Hyvä perse on aivan käsittämättömän vahva myyntivaltti naisella. Sillä voi kompensoida valtavasti muita heikkouksia ulkonäössä.

Vierailija
635/700 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollapa nainen.

Tuo on totta.

Kropan laittaminen kondikseen nostaa naisen suosion ihan pilviin, etenkin nyt kun normi on sellainen tasapaksu sohvaperuna.

Eikä todellakaan tarvitse olla geenikaunis ja isotissinen.

Jos tuo ei toimi on luultavasti että treeni on sellaista kevyttä joka ei muokkaa kroppaa, tai ei olla hankkiuduttu ylimääräisestä rasvakerroksesta eroon.

Vierailija
636/700 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollapa nainen.

Hyvä perse on aivan käsittämättömän vahva myyntivaltti naisella. Sillä voi kompensoida valtavasti muita heikkouksia ulkonäössä.

Jep.

Jos minä tavallisen näköisenä, hyväkuntoisena miehenä haluaisin naisen jolla on hyvä perse, niin mahkut olisivat nolla vaikka hyväksyisin naisen jonka naama näyttää Tokmannin ämpäriltä.

Vierailija
637/700 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://i.imgur.com/6oADweR.jpg

No tässä jostain foorumilta tavallisen näköinen nainen jolla on kuvan perusteella muotoa peffassa.

Väitättekö nyt ihan tosissanne että tällä kuvalla voisi alkaa katselemaan Tinderistä hunkseja? Ei tarvita pitkiä sääriä, rintavuutta tai mallikasvoja?

Vierailija
638/700 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä jostain foorumilta tavallisen näköinen nainen jolla on kuvan perusteella muotoa peffassa.

Väitättekö nyt ihan tosissanne että tällä kuvalla voisi alkaa katselemaan Tinderistä hunkseja? Ei tarvita pitkiä sääriä, rintavuutta tai mallikasvoja?

Kyllä.

Kuvan nainen sivuuttaisi kaikki tavallisen näköiset miehet saman tien. Miesmallitasoista ei saisi, mutta todellakaan tavismies ei kelpaisi vaan pitäisi olla pituutta, harteikkuutta ja komea naama.

Vierailija
639/700 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman epäilyksen häivääkään: kyllä!

Tuo vyötärö/lantio suhde on kerta kaikkiaan huipputasoa, ja vetää miehiä puoleensa kuin yövalo perhosia.

Vaikka kuvan daamilla on keskinkertaiset kasvot ja muu kroppa, niin toi lantio ja peppu pistää hänet ihan heittämällä siihen kategoriaan jota miehet melkeinpä kautta linjan tavoittelevat ja himoavat. Ei hän nyt ehkä mitään supermiesmallia saa, mutta tavikseen ei tolla kropalla todellakaan tarvitse tyytyä.

Vierailija
640/700 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman epäilyksen häivääkään: kyllä!

Tuo vyötärö/lantio suhde on kerta kaikkiaan huipputasoa, ja vetää miehiä puoleensa kuin yövalo perhosia.

Vaikka kuvan daamilla on keskinkertaiset kasvot ja muu kroppa, niin toi lantio ja peppu pistää hänet ihan heittämällä siihen kategoriaan jota miehet melkeinpä kautta linjan tavoittelevat ja himoavat. Ei hän nyt ehkä mitään supermiesmallia saa, mutta tavikseen ei tolla kropalla todellakaan tarvitse tyytyä.

Samaa mieltä.

Ja tuo vastaa hyvin ketjun perimmäiseen kysymykseen.

Nimittäin 20 vuotta sitten tuo nainen olisi ollut ihan tavis, myös kropan puolesta. Ei hoikka, ei pitkäsäärinen, ei rintava, jne. Kasvot hyvin tavalliset. Sen näköinen nainen joka seurustelee keskivertomiehen kanssa, tai jopa keskivertoa vaatimattomaman miehen kanssa koska silloin tuo nainen olisi kuulunut pulleimpaan 5%.

Nyt se että kroppa on naisellinen, on jotain erikoista. Tuo nainen tietäisi että saatavilla on komeita miehiä seurusteluun, ja irtopanoiksi niitä miesmallejakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi