Missähän vaiheessa ihmisten enemmistö alkaa ihan tosissaan vastustaa koronarajoituksia?
Onko massatyöttömyys ja leivän loppuminen tavallisten ihmisten pöydistä se viimeinen pisara?
Kommentit (460)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa paljastuu koronaan liittyvä petos.
Lampaat kuitenkin senkin nielee mukisematta, sekä tulevat uudistukset.Petos on se, että koronarajoituksia vastaan agitoivat muka puolustaisivat ihmisten oikeuksia! Tuo koronarajoitusten vastustaminen on lähinnä maanpetos, putinin rahoittamaa rikollisuutta.
Venäjälle ja Kiinalle käy vallan mainiosti, että länsi tuhoaa itse itsensä, ja näillä rajoituksilla se todellakin tulee tapahtumaan
Rokotevastaisen ja koronato8mia vastustavan liikkeen yhteydet äärioikeistoon ja Putinin hallintoon ovat hyvin selvillä. Siksi se pyrkii varmístamaan, että rajoituksia häiritään ja epidemia pääsee heikentämään taloutta mahdollisimman pitkään.
Hullu, etkä tajua, että maatamme ja kansaamme ollaan tuhoamassa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lampaat kuitenkin senkin nielee mukisematta, sekä tulevat uudistukset.Petos on se, että koronarajoituksia vastaan agitoivat muka puolustaisivat ihmisten oikeuksia! Tuo koronarajoitusten vastustaminen on lähinnä maanpetos, putinin rahoittamaa rikollisuutta.
Venäjälle ja Kiinalle käy vallan mainiosti, että länsi tuhoaa itse itsensä, ja näillä rajoituksilla se todellakin tulee tapahtumaan
Rokotevastaisen ja koronato8mia vastustavan liikkeen yhteydet äärioikeistoon ja Putinin hallintoon ovat hyvin selvillä. Siksi se pyrkii varmístamaan, että rajoituksia häiritään ja epidemia pääsee heikentämään taloutta mahdollisimman pitkään.
Höpö höpö. Mene sinä mädättäjä vaikka valehtelemaan jonnekin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta on se, ettei tuo tajua itse olevansa salaliittoteoreetikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen erimielisten leimaaminen ulkomaalaisten rahoittamiksi sabotööreiksi on kyllä jotain niin stalinistista meininkiä. Onko sitten parempi olla stalinisti kuin putinisti?
Ja tuollainen yritys leimata enemmistö kansalaisista stalinisteiksi pelkästään siksi, että me näemme tämän "vapauden puolesta"-hömpän läpi, on jo niin säälittävä yritys, että tässä ei enää tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa tämän porukan kanssa.
Pelottaako? Olet selvästikin hämmentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta on se, ettei tuo tajua itse olevansa salaliittoteoreetikko.
Sinut pitäisi laittaa pehmustettuun koppiin loppuiäksesi - noin kuurosokea otus on vaarallinen koko kansakunnalle.
Sain torstaina tiedon että minulla on korona, mutta olen lähes oireeton. Minut määrättiin karanteeniin, mutta kävin eilen kansalaistorilla mielenosoituksessa ilman maskia. Aivastelin ja yskin sekä halailin ihmisiä, toivottavasti mahdollisimman moni sai jotain kotiinviemisinä mielenosoituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Mene sinä mädättäjä vaikka valehtelemaan jonnekin muualle.
Miksi minun pitäisi mennä jonnekin muualle? Etkö kestä totuutta?
Tarkoitus on saada tauti pois päiviltä, siksi ne rajoitukset. Se, että kokoonnutaan yhteen satapäisillä laumoilla pahimmalla korona-alueella vie tilanteen rauhoittumisen ja "normaaliin palaamisen" jälleen harppauksilla kauas tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Sain torstaina tiedon että minulla on korona, mutta olen lähes oireeton. Minut määrättiin karanteeniin, mutta kävin eilen kansalaistorilla mielenosoituksessa ilman maskia. Aivastelin ja yskin sekä halailin ihmisiä, toivottavasti mahdollisimman moni sai jotain kotiinviemisinä mielenosoituksesta.
No, katsotaan montako tartutaa sait aikaiseksi. Luultavasti nolla.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus on saada tauti pois päiviltä, siksi ne rajoitukset. Se, että kokoonnutaan yhteen satapäisillä laumoilla pahimmalla korona-alueella vie tilanteen rauhoittumisen ja "normaaliin palaamisen" jälleen harppauksilla kauas tulevaisuuteen.
Just joo. Perustele väitteesi jotenkin järkevästi.
Jos on niin tampio, ettei tajua, että juuri tämä tukkanuottasilla olo parhaiten sataa vihollisen laariin, on tyhmääkin tyhmempi.
Kun toiset yrittävät rajoittaa, toiset levittävät tahallaan ---> Rajoituksia ei koskaan päästä purkamaan, ja tietyt tahot nauravat partaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä tosiaan näyttää. Jo neljäsataa viitsii vaivautua asialle tajuamatta lopullisia tarkoitusperiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on niin tampio, ettei tajua, että juuri tämä tukkanuottasilla olo parhaiten sataa vihollisen laariin, on tyhmääkin tyhmempi.
Kun toiset yrittävät rajoittaa, toiset levittävät tahallaan ---> Rajoituksia ei koskaan päästä purkamaan, ja tietyt tahot nauravat partaansa.
Mutta onhan tämä viihdettä. Tästä voisi tehdä vaikka tositeeveesarjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla menee tietyissä asioissa raja, mm. maskipakko ulkoillessa, siinä tulen kapinoimaan.
Maskin käytössähän moni kapinoi jo käyttämällä samaa moneen kertaan, niin minäkin.Ehdottomasti tapaan eri talouksissa asuvia läheisiäni myös täysin riippumatta siitä, rajattaisiinko sitä.
Ulkomaille menen tänä vuonna, jos kohdemaahan pääsee.
Ei ole tulossa maskipakkoa ulkotiloissa. Te ette kermapärseet ole rajoituksia nähneetkään. Kannattaisi vähän seurata mediasta mitä muualla Euroopassa tapahtuu: aidot ulkonaliikkumiskiellot jo vuoden ajan!
No jaa. Tulin tänään Ranskasta. Ulkonaliikkumiskielto siellä toimii siten, että tekstaan lähteväni ulos, kerron syyn ja saan sitten puhelimeen liikkumislupakoodin. Hyväksyttäviä syitä oli pitkä lista. Kodista saa liikkua 10 km säteellä vapaasti ja olla ulkona vapaasti päiväsaikaan niin paljon kuin haluaa. Pidemmällekin saa mennä monesta eri syystä. Esim. Tori on hyvä syy mennä 20 km päähän, vaikka lähempänäkin olisi tori. Yöllä ulos mennessään pitää tekstata ja tilata koodi ja saa liikkumisvapauden. Maskikäyttöä valvotaan tehokkaasti aamulla, koska poliisilla on maskikiintiö, eli tietty määrä päivässä pitää sakottaa. Sen jälkeen poliisi lepää. Muissa maissa rajoituksiin suhtaudutaan letkeämmin virkavallan puolelta kuin Suomessa ja toisaalta kansa kapinoi helpommin. Esim. Ranskassa koronarajoitemielenosoituksia on useita viikossa, eli levottomuuksia puhkeaa siellä sun täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onhan tämä viihdettä. Tästä voisi tehdä vaikka tositeeveesarjan.
No eiköhän tästä tehdäkin.
Olen miettinyt kirjailijoita, että kirjoittavatko vielä tällä hetkellä nykyaikaan sijoittuvat romaaninsa kuten koronaa ei olisikaan vai menikö koko juoni pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten, kun mummot ja papat on kuolleet. Eli kunnes hillujat tehneet tehtävänsä ja ovat sitten niin ylpeitä kun vastustivat ja eivät unohtaneet minä-minä ajattelua edes pariksi kuukaudeksi.
Etpä unohtanut sinäkään. Tajuatko ettei korona ole uhka kuin riskiluusereille eli heikoille ja vanhoille? Hyödyttömiä yhteiskunnalle vrt nuoret ja työikäset. Teidän perseilyn takia talous romahtaa. Noh te jäättekin sit ilman eläkkeitä.
No sinäpäs olet empaattinen. Ymmärrätkö että erilaisiin koronan riskiryhmiin kuuluu 2,5 miljoonaa suomalaista? Epäillä sopii, että he olisivat hyödyttömiä yhteiskunnalle. Ps. Heikko- sanaa tuossa merkityksessä käyttää vain narsisti tai psykopaatti.
On kyllä ihan mahdoton uskoa, että korona olisi todella paha riski noin 2,5 miljoonalle suomalaiselle, koska jäljen pitäisi noin 70 000 (oikeasti sairastuneita on enemmän, koska vuosi sitten ei testattu) sairastuneen jäljiltä paljon rumempaa. Meillä pitäisi olla nyt kymmeniä tuhansia ihmisiä, jotka ovat kuolleet, olleet henkihieverissä kuormittamassa sairaalakapasiteettia sekä saaneet monielinvaurioita tai muita vakavia seurauksia.
Totta, korona on huijjaus, koska se ei ole likimainkaan niin vaarallinen kuin on väitetty! Itseasiassa Texas ja Florida poistivat juuri viimeiset osavaltiotason rajoitukset, ja Texas maskimandaatin, ja tämä vielä niin, että kun Floridassa juuri todettu, että brittimuunnosta on runsaasti, niin silti rajoitukset pois.
Tässä joutuu ottamaan nämä esimerkiksi, mutta ei mahda muuta. Toisaalla onkin sitten naz`it liikkeellä vaatimassa rajoituksia ja paluuta 1930 luvun Saksaan. Se on nimenomaan näin päin. Minulla ei ole mitään tarvista vinoilla vanhemmlle ihmisille! Ja jos tarkkaan katsot, niin nimenomaan heitä on ollut vaatimassa koronarajoitusten poistoa! Ei nuorilla ole mitään heitä vastaan. Kuinka voisi edes olla? Jokainen tulee vanhaksi (Mutta myös kuolee)! Edelleen minusta on ihan tavattoman hauska asia, että vanha Dude, on mukana nuorten joukossa tuolla pitämässä hauskaa!
https://www.soundhealthandlastingwealth.com/health-news/spring-breakers…
Laitan tämän tähän, koska kuvat kuitenkin puhuvat puolestaan. Eivät nämä ihmiset ole ilkeitä. Eivät edes typeriä.
Elämä on elettäväksi, ja jos sitä et nuorena elä, ja aloita, niin sitä et saa koskaan. Ja jos se silloin riistetään niin silloin viedään kaikki tai todella paljon, jota on vaikea saada takaisin!
(Toivon että nämä pysyvät!)
Ps.
Ja että Britannia nousee koronatyranniasta! Hienoa, tavattoman hyvä asia, että siellä on ihmisiä liikkeellä!
Ja ilman naamarättejä! Ne ovat juuri sitä mitä ovat, piiloutuminen sen valeen taakse, mikä siinä rätissä on.
Hyvä huomata, että aloitus on saanut 50/50 ylä ja alapeukkuja.
Korona jakaa kansaa.
Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Korona jakaa kansaa.
Mielenkiintoista.
Sitä minäkin jännityksellä ja vavistuksella katson..
Vierailija kirjoitti:
Korona jakaa kansaa.
Mielenkiintoista.
Kukaan järkevä ei edes avaa tällaista keskusteluketjua. Minä erehdyin, mutta en klikkaa aloitukselle peukkuja.
Persuloisilla ei mennyt nyt tuo kuntavaalien aloitustilaisuus ihan putkeen. Uutisissa kerrottiin, että poliisi tekee eilisestä tartutustilaisuudesta rikosilmoituksen. Osallistujat on hyvin dokumentoitu. :D