Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhä useamman kolmekymppisen naisen on tyydyttävä tapailusuhteisiin, kertoo HS – "Miesten markkinat"

Vierailija
19.03.2021 |

"Perheen perustamisiässä olevien naisten on yhä vaikeampaa löytää vakituisempaa suhdetta, joissa mies haluaisi sitoutua, kertoo Helsingin Sanomat.

Lehti on haastatellut kolmea upeaksi uranaiseksi kuvailtua, hieman alle kolmekymppistä naista, joiden mukaan miehiä kyllä löytyy treffiseuraksi ja heidän kanssaan tehdään asioita, joita vakiintuneet pariskunnat tekevät.

Ihastuminen kuitenkaan ei johda parisuhteeseen, sillä lopulta mies ei halua mitään pysyvää. Pahimmillaan deittikumppani jopa "ghostaa" eli katoaa kuin tuhka tuuleen kaikissa viestikanavissa.

–?Olen juossut treffeillä ja viettänyt vuosia määrittelemättömissä suhteissa, joissa käydään yhdessä syömässä ja ollaan makutuomareina silmälasiostoksilla. Olen saanut lunta tupaan niin paljon, että aika ajoin on usko meinannut mennä, avautuu "Elina" kokemuksistaan HS:n haastattelussa.

"Tiina" puolestaan on kauppatieteen maisteri, joka ei ole koskaan seurustellut. Hänen mukaansa deittimaailmassa vallitsee "miesten markkinat".

Naisten mielestä deittisovellukset ovat yksi syy miesten kyvyttömyyteen sitoutua. Tinderin perusteella voi saada kuvan, että mahdollisuuksia on loputtomasti.

Helsingissä on myös määrällisesti nuoria naisia selvästi enemmän kuin miehiä, koska kaupunkiin muuttaa opiskelemaan enemmän naisia.

Naiset kertovat lehdelle varautuneensa elämään koko ikänsä sinkkuina. Parisuhteen puuttuminen vaikuttaa myös perhehaaveisiin. Kaksi naisista kertoo pohtineensa ajatusta lapsen hankkimisesta yksin."

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/750354-yha-useamman-kolmekymp…

Kommentit (3482)

Vierailija
2701/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tärkein ohje miehille, älä maksa laskua ennen kuin tiedät mitä nainen haluaa. Jos hän haluaa olla kaveri, niin sitten nainen saa myös maksaa omat ruokansa/juomansa. 

Ahaa, eli jos nainen lähtee treffeille ja mies maksaa, niin pitää olla takuu siitä, että nainen suostuu parisuhteeseen miehen kanssa? Okei.

Ei tietenkään. Nainen voi olla omaloitteinen ja huolia mieheltä tarjoamiset vasta kun tietää itse asiasta jotain.

Ihanaa kun tuilee kevät! Pian kuulee satamassa lokkien huudot  ;)

Miksi miehen pitää tarjota naiselle? Onko tämä sitä paskatestausta, jossa toiselle sanotaan jotain ja toisen pitää miettiä, onko tuo tosissaan vai mitä tässä tapahtuu? Älä tarjoa. Hoida homma vaikka niin, että mene kahvilaan tarpeeksi aikaisin, niin olet ehtinyt ostaa oman kahvisi ennen kuin nainen tulee paikalle. Jestas kun muka-aikuisten kanssa pitäisi jotain typeriä pelejä pelailla.

Itsellä kävi niin, että herrasmiehenä avasin naiselle oven kun mentiin ravintolaan, nainen ehti sitten ennen minua kassalle ja tarjosi minulle ruoat. Olin itse valmistautunut siihen, että ostetaan kummatkin omamme ja se tuntui vähän nololta.

Vierailija
2702/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tärkein ohje miehille, älä maksa laskua ennen kuin tiedät mitä nainen haluaa. Jos hän haluaa olla kaveri, niin sitten nainen saa myös maksaa omat ruokansa/juomansa. 

Toihan on ostettavissa oleva nainen. "Noin tässä sulle 10 000e ja olemme pari,eikö?"

Missä todellisuudessa jotkut oikein elää 😱

Ei kannata tuhlata rahaa naisiin, joilta ei saa. Jokainen saa valita sellaisen kuin haluaa ja se on ok.

Näetkö useinkin kanssaolevat ihmiset kauppatavaraan rinnastettavissa olevina olentoina? Vaikutat henkilöltä joka elää hevoshuutokaupassa, mutta hevosten tilalla on naiset.

En, mutta mulla on oikeus valita kenestä olen kiinnostunut.

Silläkö naisella ei ole enää ostamisen jälkeen mitään oikeuksia, vain sinulla?

Molemmilla on täsmälleen samat oikeudet. Olla kiinnostunut tai ei ja maksaa toisen lasku tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2703/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, miten miehet täällä nousee barrikadeille liput liehuen ja vääryyttä huutaen aina kun on kyse a) miksi miehen pitäisi maksaa eka treffeillä ja b) miksi asepalvelus on vain miehille- asioissa? Tasa- arvoon vedotaan heti, kun te naiset vaaditte tasa- arvoa, niin näissäkin asioissa sitten!

Kun puhutan esim. naisvaltaisten alojen pienemmistä palkoista, se on aina naisten oma valinta ja miehet kustantavat loiseläjien ja käsien heilutrajien palkat muutenkin. Tai kun puhutaan kotitöiden tasaisesta jakamisesta, niin miehet muistavat vedota " miesten töihin"

Ihan hiljaa on miehet tasa- arvon vaatimuksesta sitten noissa asioissa täällä.

Outo juttu.

Miesten maksamista treffeillä vaaditaan tässäkin ketjussa raivokkaasti. En ole nähnyt kenenkään miehen vaativan sitä, että naisille täytyy maksaa vähemmän palkkaa tai teettää enemmän kotitöitä.

Ja voisiko puheenaiheet johtua siitä, että tässä on aiheena pariutuminen, ja treffailu liittyy tiiviisti siihen.

Vierailija
2704/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä, että USA:ssa väitellään voivatko kahvitreffit olla hyväksyttävä treffien muoto mutta Suomessa väitellään siitä, saako mies odottaa naisen maksavan oman kuppinsa. Nostakaa tasoanne Suomen naiset.

No eikö se ole pelkästään hyvä asia, että Suomi on tasa-arvon edelläkävijämaita? Maailmassa on ihan riittämiin niitä vähemmän tasa-arvoisiakin - jos välttämättä haaveilee sinne sadan vuoden taakse nyrkin ja hellan väliin, niin sen kuin heittää tikkaa karttatauluun ja varaa lennot. Minä olisin kolmen tyttären äitinä pelkästään tyytyväinen, jos seuraavassa sukupolvessa olisi viimeisetkin sukupuolisidonnaiset odotukset ja vaatimukset kumottu ja ihmiset kohtaisivat toisensa ensisijaisesti ihmisinä.

Mutta kun ei ole. Naiset maksavat toki 50:50 tai suhteessa enemmänkin, vaikka tulot olisivat pienemmät. Mutta naiset tekevät myös suurimman osa kotitöistä ja huolehtivat lapsista. Miehet ehkä vähän auttavat välillä, jos jaksavat.

Eli mitään oikeaa tasa-arvoa ei ole kuin siinä, että naiset on kaiken muun työn lisäksi aivopesty maksamaan omat kahvinsa ja muut kulut. Ja mitään sukupuolten katoamista tai odotuksia ei tule tapahtumaan pitkään aikaan, tuskin koskaan. Siinä ei ole mitään hienoa tai tasa-arvoista, että naiset uupuvat taakkansa alle ja joutuvat vielä maksumiehiksi, kun miehet puolestaan sluibailevat.

Jos kerran naisena oleminen on niin epäoikeudenmukaista, luulisi, että naiset ei sitten tarraisi vanhoihin sukupuolirooleihin. Kuten että miehen kuuluu maksaa treffeillä. Jos hakee perinteistä miestä (joka maksaa treffeillä), kannattaako sitten ihmetellä, jos tämä mies on muutenkin perinteinen? Esim. että naisen kuuluu tehdä enemmän kotitöitä.

Eli kun mies maksaa sen pullan ja kahvin eka treffeillä abc: llä, tarkoittaa sesitä, että kotityöt kuuluvat naiselle? Valitettavasti se on useimmiten niin, että nainen maksaa itse sen kahvin ja pullan ja puolet menoista parisuhteessa, ja ne kotityötkin kuuluvat naiselle. Kokemusta on. Jos et tee, niin ne jää tekemättä. Miehet on tosi hyviä tässä.

Jos itse yrittää saada parhaat puolet irti perinteisistä sukupuolirooleista, voiko miehiä syyttää siitä, jos he yrittävät samaa?

Vertaako osa miehistä itseään jenkkeihin yms. missä ollaan joskus eletty arvojen mukaista elämää? Ei Suomessa ole ollut kotirouva kulttuuria.

Vierailija
2705/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, eli jos nainen lähtee treffeille ja mies maksaa, niin pitää olla takuu siitä, että nainen suostuu parisuhteeseen miehen kanssa? Okei.

Ei tietenkään. Nainen voi olla omaloitteinen ja huolia mieheltä tarjoamiset vasta kun tietää itse asiasta jotain.

Miksi miehen pitää tarjota naiselle? Onko tämä sitä paskatestausta, jossa toiselle sanotaan jotain ja toisen pitää miettiä, onko tuo tosissaan vai mitä tässä tapahtuu? Älä tarjoa. Hoida homma vaikka niin, että mene kahvilaan tarpeeksi aikaisin, niin olet ehtinyt ostaa oman kahvisi ennen kuin nainen tulee paikalle. Jestas kun muka-aikuisten kanssa pitäisi jotain typeriä pelejä pelailla.

Koska nainen testaa sillä miehen maksukyvyn ja -halun. Joku nainen käytti siitä termiä karsintakierros.

Kahvi ja pulla maksaa ABC:llä vitosen. Jos käyt kerran viikossa treffeillä eikä sulla on varaa siihen, niin sitten et voi mitään sille että et alita karsintarajaa niillä naisilla joilla se on. Silloin ei auta itku vauviksella, vaan se on puhdasta evoluutiota, sopeudu tai kuole.

Puhun vain ilmiön olemassa olosta, täällä tuntuu olevan naisia jotka mielellään kiistävät sen.

Miksi muuten sinuttelit kun minä puhun asiasta yleisesti? Opettelisitko kirjoittamaan siten ettet käy henkilöön?

Opettele itse sä-passiivi ja lakkaa kuvittelemasta että kaikki viestit on kohdistettu sinuun henkilökohtaisesti.

Vierailija
2706/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, miten miehet täällä nousee barrikadeille liput liehuen ja vääryyttä huutaen aina kun on kyse a) miksi miehen pitäisi maksaa eka treffeillä ja b) miksi asepalvelus on vain miehille- asioissa? Tasa- arvoon vedotaan heti, kun te naiset vaaditte tasa- arvoa, niin näissäkin asioissa sitten!

Kun puhutan esim. naisvaltaisten alojen pienemmistä palkoista, se on aina naisten oma valinta ja miehet kustantavat loiseläjien ja käsien heilutrajien palkat muutenkin. Tai kun puhutaan kotitöiden tasaisesta jakamisesta, niin miehet muistavat vedota " miesten töihin"

Outo juttu.

Naisille ja miehille ei makseta eri palkkaa "naisvaltaisilla aloilla"

Valitettavasti palkan maksaja on eri. Toisessa se on julkinen sektori, toisessa yksityinen.

80% julkisen sektorin työpaikoista on naisilla ja joku IT-tuki saa julkisella helvetin huonoa liksaa verrattuna yksityiseen. Siihen on siis yleensä joku syy että mies hakeutuu julkiselle. Itselläni on kokemusta IT:stä ja sanoisin että monikaan ei muualla pärjäisi.

Voivathan naisetkin perustaa yksityisen lastentarhan ja veloittaa siellä mitä haluavat asiakkailta. SIitä voi sitten maksaa mitä liksaa haluaa varhaiskasvatuksen rautaisille ammattilaisille.

ps. naisen euro on 102 senttiä

Muista, että yrität puhua nyt totuuksia ihmisille, joita kiinnostaa ideologiat ja utopiat, eikä se miten asiat ovat oikeasti.

Vierailija
2707/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toihan on ostettavissa oleva nainen. "Noin tässä sulle 10 000e ja olemme pari,eikö?"

Ei kannata tuhlata rahaa naisiin, joilta ei saa. Jokainen saa valita sellaisen kuin haluaa ja se on ok.

Näetkö useinkin kanssaolevat ihmiset kauppatavaraan rinnastettavissa olevina olentoina? Vaikutat henkilöltä joka elää hevoshuutokaupassa, mutta hevosten tilalla on naiset.

Molemmilla on täsmälleen samat oikeudet. Olla kiinnostunut tai ei ja maksaa toisen lasku tai ei.

Mitä oikeuksia suot juuri ostetulle naiselle? Sanoit tuossa hetki SINULLA olevan oikeus. Et puhunut naisesta mitään

Vierailija
2708/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen testaa sillä miehen maksukyvyn ja -halun. Joku nainen käytti siitä termiä karsintakierros.

Kahvi ja pulla maksaa ABC:llä vitosen. Jos käyt kerran viikossa treffeillä eikä sulla on varaa siihen, niin sitten et voi mitään sille että et alita karsintarajaa niillä naisilla joilla se on. Silloin ei auta itku vauviksella, vaan se on puhdasta evoluutiota, sopeudu tai kuole.

Puhun vain ilmiön olemassa olosta, täällä tuntuu olevan naisia jotka mielellään kiistävät sen.

Miksi muuten sinuttelit kun minä puhun asiasta yleisesti? Opettelisitko kirjoittamaan siten ettet käy henkilöön?

Opettele itse sä-passiivi ja lakkaa kuvittelemasta että kaikki viestit on kohdistettu sinuun henkilökohtaisesti.

Sä-passiivi ei kuulu suomen kieleen. -eri

Vierailija
2709/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kyse ole just siitä että miksi ihmeessä pitä ostaa  :)

Vierailija
2710/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kyse ole just siitä että miksi ihmeessä pitä ostaa  :)

Älä yritä vaihtaa puheenaihetta

sori, olin ohis.

Vierailija
2711/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen sitä, että miksi nämä miehet ylipäätään käyvät treffeillä, kun on näin vaikeaa? Eihän minua nyt vaan käytetä hyväksi, kun maksan kahvin? Kyllä tästä nyt parisuhde pitää vähintään syntyä ja tai lompsaa pitää saada, kun maksan Tebskalla naisen kahvin. Tai pitäiskö vaan viedä tuo ämmä juoksulenkille, näänpähän samalla missä kunnossa on ja onko läski.

Ei vttu sentään. Taidan deittailla jatkossa vain m a m u j a.2å

Naiset ehdottivat ulkotreffejä ja nyt väität että se on miesten haave juoksuttamisesta?

tuota tuota...

Ulkotreffeillä ja juoksuttamisella ei ole mitään tekemistä keskenään.

Vierailija
2712/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä, että USA:ssa väitellään voivatko kahvitreffit olla hyväksyttävä treffien muoto mutta Suomessa väitellään siitä, saako mies odottaa naisen maksavan oman kuppinsa. Nostakaa tasoanne Suomen naiset.

No eikö se ole pelkästään hyvä asia, että Suomi on tasa-arvon edelläkävijämaita? Maailmassa on ihan riittämiin niitä vähemmän tasa-arvoisiakin - jos välttämättä haaveilee sinne sadan vuoden taakse nyrkin ja hellan väliin, niin sen kuin heittää tikkaa karttatauluun ja varaa lennot. Minä olisin kolmen tyttären äitinä pelkästään tyytyväinen, jos seuraavassa sukupolvessa olisi viimeisetkin sukupuolisidonnaiset odotukset ja vaatimukset kumottu ja ihmiset kohtaisivat toisensa ensisijaisesti ihmisinä.

Mutta kun ei ole. Naiset maksavat toki 50:50 tai suhteessa enemmänkin, vaikka tulot olisivat pienemmät. Mutta naiset tekevät myös suurimman osa kotitöistä ja huolehtivat lapsista. Miehet ehkä vähän auttavat välillä, jos jaksavat.

Eli mitään oikeaa tasa-arvoa ei ole kuin siinä, että naiset on kaiken muun työn lisäksi aivopesty maksamaan omat kahvinsa ja muut kulut. Ja mitään sukupuolten katoamista tai odotuksia ei tule tapahtumaan pitkään aikaan, tuskin koskaan. Siinä ei ole mitään hienoa tai tasa-arvoista, että naiset uupuvat taakkansa alle ja joutuvat vielä maksumiehiksi, kun miehet puolestaan sluibailevat.

Jos kerran naisena oleminen on niin epäoikeudenmukaista, luulisi, että naiset ei sitten tarraisi vanhoihin sukupuolirooleihin. Kuten että miehen kuuluu maksaa treffeillä. Jos hakee perinteistä miestä (joka maksaa treffeillä), kannattaako sitten ihmetellä, jos tämä mies on muutenkin perinteinen? Esim. että naisen kuuluu tehdä enemmän kotitöitä.

Eli kun mies maksaa sen pullan ja kahvin eka treffeillä abc: llä, tarkoittaa sesitä, että kotityöt kuuluvat naiselle? Valitettavasti se on useimmiten niin, että nainen maksaa itse sen kahvin ja pullan ja puolet menoista parisuhteessa, ja ne kotityötkin kuuluvat naiselle. Kokemusta on. Jos et tee, niin ne jää tekemättä. Miehet on tosi hyviä tässä.

Niin varmaan onkin. Jos kukaan ei huomaa että se jäi tekemättä... pitikö se tehdä oikeasti?

Mä voin täyttää työpäiväni siirtämällä paperia oikeasta vasemmalle aamupäivän, ja takaisin vasemmalta oikealle iltapäivän. huh kun olisin ahkera.

Millainen kotityö on sellainen, että sen tekemättä jättämistä ei huomaa eikä siitä ole mitään haittaa kenellekään? Siis ihan oikea kotityö eikä palstapeikot väittämä tuikkukippojen siirtelystä.

Vierailija
2713/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo juttu.

Naisille ja miehille ei makseta eri palkkaa "naisvaltaisilla aloilla"

Valitettavasti palkan maksaja on eri. Toisessa se on julkinen sektori, toisessa yksityinen.

80% julkisen sektorin työpaikoista on naisilla ja joku IT-tuki saa julkisella helvetin huonoa liksaa verrattuna yksityiseen. Siihen on siis yleensä joku syy että mies hakeutuu julkiselle. Itselläni on kokemusta IT:stä ja sanoisin että monikaan ei muualla pärjäisi.

Voivathan naisetkin perustaa yksityisen lastentarhan ja veloittaa siellä mitä haluavat asiakkailta. SIitä voi sitten maksaa mitä liksaa haluaa varhaiskasvatuksen rautaisille ammattilaisille.

ps. naisen euro on 102 senttiä

Mun aloitusliksa yksityisellä oli 15 vuotta sitten enemmän kuin se olisi julksella nyt

Vierailija
2714/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole hajuakaan perinteisistä miehistä, joten sinuna olisin hiljaa.

Tää oli taas naisten mielestä varmaan tosi "osuva" kommentti? :D

varovasti, siinä käytettiin "sä" passiivia.

Vierailija
2715/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin toki olla perinteinen ja maksaa naisille kahvikupin treffeillä, jos ollaan perinteisiä sitten kunnolla, eli että nainen on miehen omaisuutta ja naisen vanhemmat maksaa myötäjäiset. Näin alkajaisiksi.

Ai eikö käy?

Vierailija
2716/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan onkin. Jos kukaan ei huomaa että se jäi tekemättä... pitikö se tehdä oikeasti?

Mä voin täyttää työpäiväni siirtämällä paperia oikeasta vasemmalle aamupäivän, ja takaisin vasemmalta oikealle iltapäivän. huh kun olisin ahkera.

Millainen kotityö on sellainen, että sen tekemättä jättämistä ei huomaa eikä siitä ole mitään haittaa kenellekään? Siis ihan oikea kotityö eikä palstapeikot väittämä tuikkukippojen siirtelystä.

Ne jotka asuu maalla tietää miten ikuisten poikamiesten pihapiirit erottuu kuin kipeät peukalot. Ruohoa ei edes yritetä leikata, piha on täynnä lojumaan jätettyä romua, paikat repsottaa.... Sisällehän ei pääse katsomaan, mutta siellä on varmaankin perussiistiä  - not. Jos koko kylä olisi tuollainen, niin senkö miehet haluaisivat olevan kotimaan kuva? Kysyn, en vastaa.

Vierailija
2717/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä oikeuksia suot juuri ostetulle naiselle? Sanoit tuossa hetki SINULLA olevan oikeus. Et puhunut naisesta mitään

Jos jäi epäselväksi, niin molemmilla identtiset oikeudet ja eikä kummallakaan ei velvollisuuksia.

Vierailija
2718/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki lehden kahdenvuoden takainen juttu muutamasta helsinkiläis naisesta. Miehet riehuu voitonriemuissaan nyt olevansa jotenkin edustettuna joillain "markkinoilla". :D

Miten yleensäkin ukkoa, joka asuu reilusti tuon kehän ulkopuolella, voi tämä uutinen lohduttaa, innostaa, .. ? kun kyseessä ei ole koko suomi? Kannattaisiko seurankipeiden miesten sitten vain tehdä se bussireissu Hesaan ja etsiä nämä kolme naista treffeille.

Vierailija
2719/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin toki olla perinteinen ja maksaa naisille kahvikupin treffeillä, jos ollaan perinteisiä sitten kunnolla, eli että nainen on miehen omaisuutta ja naisen vanhemmat maksaa myötäjäiset. Näin alkajaisiksi.

Ai eikö käy?

Minä maksan sinulle Rossossa pitsan oluen kera ja pullakahvit siihen päälle, jos sen jälkeen lupaat tehdä kaikki kotityöt koko meidän parisuhteen ajan eli muutaman vuosikymmenen. Tuollaisella edulla menen naimisiin kanssasi vaikken sinusta oikein edes tykkäisikään.

Vierailija
2720/3482 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai eikö käy?

Minä maksan sinulle Rossossa pitsan oluen kera ja pullakahvit siihen päälle, jos sen jälkeen lupaat tehdä kaikki kotityöt koko meidän parisuhteen ajan eli muutaman vuosikymmenen. Tuollaisella edulla menen naimisiin kanssasi vaikken sinusta oikein edes tykkäisikään.

Nuohan ovat perinteisiä sukupuolirooleja vain toisin päin. Ei nyt aleta päästä keksimään mitään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä