Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhä useamman kolmekymppisen naisen on tyydyttävä tapailusuhteisiin, kertoo HS – "Miesten markkinat"

Vierailija
19.03.2021 |

"Perheen perustamisiässä olevien naisten on yhä vaikeampaa löytää vakituisempaa suhdetta, joissa mies haluaisi sitoutua, kertoo Helsingin Sanomat.

Lehti on haastatellut kolmea upeaksi uranaiseksi kuvailtua, hieman alle kolmekymppistä naista, joiden mukaan miehiä kyllä löytyy treffiseuraksi ja heidän kanssaan tehdään asioita, joita vakiintuneet pariskunnat tekevät.

Ihastuminen kuitenkaan ei johda parisuhteeseen, sillä lopulta mies ei halua mitään pysyvää. Pahimmillaan deittikumppani jopa "ghostaa" eli katoaa kuin tuhka tuuleen kaikissa viestikanavissa.

–?Olen juossut treffeillä ja viettänyt vuosia määrittelemättömissä suhteissa, joissa käydään yhdessä syömässä ja ollaan makutuomareina silmälasiostoksilla. Olen saanut lunta tupaan niin paljon, että aika ajoin on usko meinannut mennä, avautuu "Elina" kokemuksistaan HS:n haastattelussa.

"Tiina" puolestaan on kauppatieteen maisteri, joka ei ole koskaan seurustellut. Hänen mukaansa deittimaailmassa vallitsee "miesten markkinat".

Naisten mielestä deittisovellukset ovat yksi syy miesten kyvyttömyyteen sitoutua. Tinderin perusteella voi saada kuvan, että mahdollisuuksia on loputtomasti.

Helsingissä on myös määrällisesti nuoria naisia selvästi enemmän kuin miehiä, koska kaupunkiin muuttaa opiskelemaan enemmän naisia.

Naiset kertovat lehdelle varautuneensa elämään koko ikänsä sinkkuina. Parisuhteen puuttuminen vaikuttaa myös perhehaaveisiin. Kaksi naisista kertoo pohtineensa ajatusta lapsen hankkimisesta yksin."

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/750354-yha-useamman-kolmekymp…

Kommentit (3482)

Vierailija
2321/3482 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia te treffeillä maksamisesta valittavat miehet ette mene naisen kanssa vaikka kävelylle? Tottakai jotkut naiset ovat sellaisia että haluavat miehen maksavan treffeillä tarjoilut, mutta miksi ihmeessä te heitä haluatte tapailla jos kerran ei ole siihen varaa.

Onko yleistä, että sinkkunainen etsii ulkoilusta ja luonnosta pitävää miestä?

Se kävely voi vallan hyvin olla kaupungin keskustassa käyskentelyä eikä mikään patikkareissu. Aika äkkiä siinä näkee kannattaako tavata uudestaan.

Mainiota, sinä saat ihan vapaasti ehdottaa kävelyä seuraavilla treffeilläsi. Muut tekee sitten sitä mitä itse valitsevat.

-eri

Minä ehdotan treffipaikaksi kirjastoa. Siellä saa toisesta paljon irti ihan kirjamaun perusteella.

Minä kävin naisen kanssa kirjastotreffeillä. Tuli kiusallinen tilanne kun nainen ei saanut sakkomaksujen takia lainattua kirjoja ja hän kysyi voisinko hoitaa asian.

No ihan varmaan kaikki me uskotaan tuo.

Uskottehan kaiken mitä naiset väittävät miesten tekevän ihan ilman kritiikkiä.

Kirjaston sakkomaksujen maksattaminen nyt menee yli kaiken. Se on sitten jatkossa miehille syy välttää kirjastotreffejä, kun se yksikin mies joutui maksamaan naisen sakkomaksut.

Mistä näitä oikein tulee? Jokainen tässä maassa pystyy hankkimaan kirjastokortin. Outoa ettei tolla naisella ollut. Eikä kenenkään pidä lainata jonkun toisen puolesta.

Kirjastokortti ja lainaus on eri asia kuin naisen kirjastokortin lainausesto koska siellä on maksamattomia maksuja.

Nolo tilanne molemmille kun mentiin vain kirjastoon eikä naisella ollut pankkikorttia mukana.

Sinä kuitenkin sait sanottua, että valitettavasti sinulla ei ole lompakko mukana.

Valitettavasti säilytän omaa kirjastokorttiani lompakossa.

Etkö saanut sanottua, että pankkikortti jäi kotiin eikä kolikoitakaan ole? Et kai sinä mennyt maksamaan?

Pakkohan se oli maksaa. Minkä kuvan se olisi jättänyt jos kympin takia olisin jättänyt naisen kirjoineen sinne? Ensin niitä keräillään tunti ja sitten ne jäävät hyllyyn.

Ei tosiaan olisi ollut mikään pakko maksaa. Maksamattomat lainaussakot kertoo paljon toisen tavoista ja rahankäytöstä. Ethän sinä kuitenkaan nähnyt naista enää, joten olisit ihan hyvin voinut lähteä kävelemään siitä.

Muuten samaa mieltä, mutta eivät ne lainaussakot mistään dramaattisesta välttämättä kerro. Itselläni tulee niitä välillä vahingossa, koska minulla on paljon eri aikaan lainattuja kirjoja, ja varsinkin joskus kun uusin kaikki, voi epähuomiossa jäädä huomaamatta, että joukossa on ollut joku pikalaina tai liian monta kertaa uusittu, joka sitten jääkin. Ja joskus vaan unohtuu tässä muun arjen pyörityksessä. Olen kaksilapsisen perheen vanhempi ja meillä luetaan tosi paljon. Rahankäyttö on silti ihan maltillista, enkä tiedä mitä tuo tavoistani varsinaisesti kertoo. No, en ole mikään säntillinen excel-ihminen - ehkä se sitten kertoo sen.

Kyseisen tapauksen nainen oli oletettavasti sinkku, joten sinkulla riittää aikaa seurata kirjojen palautuspäiviä. Niistähän on helppo laittaa muistutus kännykkään. Sen lisäksi kympin sakot on jo isot, siinä ei ole kyse enää muutaman päivän myöhästymisestä.

Huokaus...

siitä on 20 vuotta, ei se viime kesänä tapahtunut. Enkä missään nimessä väitä tätä arkiseksi tai yleiseksi. Täytyypä kysyä vaimolta muistaako hän itse tuota.

Shokkikäänne tarinassa! Tämähän on nyt kuin elokuvaa. Nainen siis pyysi sinua maksamaan ne lainat, jotta saisi tekosyyn maksaa sen kympin sinulle takaisin, jolloin saisi tilaisuuden tavata uudestaan. Tai sitten hän vaan pyysi sinua maksamaan, eikä se haitannut, koska olit kuitenkin kiinnostunut hänestä. Nyt sitten palstalle kerroit tarinan aluksi toki hiukan eri valossa, kun se sopi hyvin ketjun väittelyyn. No, se on toki ihan sallittua - pikku provoaminen kuuluu keskustelun luonteeseen täällä.

Minäkin näin viime yönä unta, josta voisin saada aika hyvän ihmissuhdetarinan kasaan pienillä muutoksilla. Palaan siihen toisessa ketjussa myöhemmin tänään!

Ei haitannut, ei se ole rahasta kiinni yleensä. Kirjasto ei myöskään ollut ekat treffit. Sitä en muista sainko koskaan "rahoja takaisin". 

Tuossa oli pari asiaa... ei välttämättä ole ilmaisia treffejä. Jotain voi aina tulla eteen. On se kirjasto tai kävelylenkki jossa tulee jäätelökioski eteen. 

Samaten on tylyä jättää jeesaamasta tai tarjoamasta. Kyse ei ole siitä, vaan siitä odotetaanko sitä aina, automaattisesti, vai onko se sitten jokin naisten testi.

Tsemppiä unesi kanssa. Toivottavasti se ei ole miesvihaa.

Kummasti tuo sinun tarina on pyörinyt ympyrää aina sen mukaan, mitä milloinkin siihen ripottelet. Kerro nyt vielä, että sinä olit naiselle velkaa kaksikymppiä, jonka kuittasit maksamalla kympin sakkomaksun.

Vierailija
2322/3482 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia te treffeillä maksamisesta valittavat miehet ette mene naisen kanssa vaikka kävelylle? Tottakai jotkut naiset ovat sellaisia että haluavat miehen maksavan treffeillä tarjoilut, mutta miksi ihmeessä te heitä haluatte tapailla jos kerran ei ole siihen varaa.

Se kävely voi vallan hyvin olla kaupungin keskustassa käyskentelyä eikä mikään patikkareissu. Aika äkkiä siinä näkee kannattaako tavata uudestaan.

Mainiota, sinä saat ihan vapaasti ehdottaa kävelyä seuraavilla treffeilläsi. Muut tekee sitten sitä mitä itse valitsevat.

-eri

Minä ehdotan treffipaikaksi kirjastoa. Siellä saa toisesta paljon irti ihan kirjamaun perusteella.

Minä kävin naisen kanssa kirjastotreffeillä. Tuli kiusallinen tilanne kun nainen ei saanut sakkomaksujen takia lainattua kirjoja ja hän kysyi voisinko hoitaa asian.

Kirjaston sakkomaksujen maksattaminen nyt menee yli kaiken. Se on sitten jatkossa miehille syy välttää kirjastotreffejä, kun se yksikin mies joutui maksamaan naisen sakkomaksut.

Mistä näitä oikein tulee? Jokainen tässä maassa pystyy hankkimaan kirjastokortin. Outoa ettei tolla naisella ollut. Eikä kenenkään pidä lainata jonkun toisen puolesta.

Kirjastokortti ja lainaus on eri asia kuin naisen kirjastokortin lainausesto koska siellä on maksamattomia maksuja.

Nolo tilanne molemmille kun mentiin vain kirjastoon eikä naisella ollut pankkikorttia mukana.

Sinä kuitenkin sait sanottua, että valitettavasti sinulla ei ole lompakko mukana.

Etkö saanut sanottua, että pankkikortti jäi kotiin eikä kolikoitakaan ole? Et kai sinä mennyt maksamaan?

Pakkohan se oli maksaa. Minkä kuvan se olisi jättänyt jos kympin takia olisin jättänyt naisen kirjoineen sinne? Ensin niitä keräillään tunti ja sitten ne jäävät hyllyyn.

Ei tosiaan olisi ollut mikään pakko maksaa. Maksamattomat lainaussakot kertoo paljon toisen tavoista ja rahankäytöstä. Ethän sinä kuitenkaan nähnyt naista enää, joten olisit ihan hyvin voinut lähteä kävelemään siitä.

Muuten samaa mieltä, mutta eivät ne lainaussakot mistään dramaattisesta välttämättä kerro. Itselläni tulee niitä välillä vahingossa, koska minulla on paljon eri aikaan lainattuja kirjoja, ja varsinkin joskus kun uusin kaikki, voi epähuomiossa jäädä huomaamatta, että joukossa on ollut joku pikalaina tai liian monta kertaa uusittu, joka sitten jääkin. Ja joskus vaan unohtuu tässä muun arjen pyörityksessä. Olen kaksilapsisen perheen vanhempi ja meillä luetaan tosi paljon. Rahankäyttö on silti ihan maltillista, enkä tiedä mitä tuo tavoistani varsinaisesti kertoo. No, en ole mikään säntillinen excel-ihminen - ehkä se sitten kertoo sen.

Kyseisen tapauksen nainen oli oletettavasti sinkku, joten sinkulla riittää aikaa seurata kirjojen palautuspäiviä. Niistähän on helppo laittaa muistutus kännykkään. Sen lisäksi kympin sakot on jo isot, siinä ei ole kyse enää muutaman päivän myöhästymisestä.

Huokaus...

siitä on 20 vuotta, ei se viime kesänä tapahtunut. Enkä missään nimessä väitä tätä arkiseksi tai yleiseksi. Täytyypä kysyä vaimolta muistaako hän itse tuota.

Shokkikäänne tarinassa! Tämähän on nyt kuin elokuvaa. Nainen siis pyysi sinua maksamaan ne lainat, jotta saisi tekosyyn maksaa sen kympin sinulle takaisin, jolloin saisi tilaisuuden tavata uudestaan. Tai sitten hän vaan pyysi sinua maksamaan, eikä se haitannut, koska olit kuitenkin kiinnostunut hänestä. Nyt sitten palstalle kerroit tarinan aluksi toki hiukan eri valossa, kun se sopi hyvin ketjun väittelyyn. No, se on toki ihan sallittua - pikku provoaminen kuuluu keskustelun luonteeseen täällä.

Minäkin näin viime yönä unta, josta voisin saada aika hyvän ihmissuhdetarinan kasaan pienillä muutoksilla. Palaan siihen toisessa ketjussa myöhemmin tänään!

Ei haitannut, ei se ole rahasta kiinni yleensä. Kirjasto ei myöskään ollut ekat treffit. Sitä en muista sainko koskaan "rahoja takaisin". 

Tuossa oli pari asiaa... ei välttämättä ole ilmaisia treffejä. Jotain voi aina tulla eteen. On se kirjasto tai kävelylenkki jossa tulee jäätelökioski eteen. 

Samaten on tylyä jättää jeesaamasta tai tarjoamasta. Kyse ei ole siitä, vaan siitä odotetaanko sitä aina, automaattisesti, vai onko se sitten jokin naisten testi.

Testi? Mikä ihmeen testi. Ei kyse ole rahasta tai testaamisesta, vaan miten ylipäätään toimii ja käyttäytyy ja keskustelee muutenkin treffeillä. Eikö siellä treffeillä käydä sen takia, että selvitetään, millainen toinen on, ja voisiko maråtkaa jatkaa seuraaville treffeille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/3482 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteinen nainen: maksaa treffeillä omat ruokansa ja dominoi sängyssä. Selvä.

?

En huomannut, että täällä joku muu kuin minä olisi ainakaan näissä uusimmissa kommenteissa puhunut dominoimisesta. Oletan siis, että kommenttisi liittyy minun kommenttiini. Minusta oli aika selvää, että siinä kommentissani nimenomaan implikoitiin, että nykynainen saisi domi noida sängyssä.

Annan sinulle mahdollisuuden perustella kommenttisi.

Vierailija
2324/3482 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tätä että se kahvikupin tarjoaminen tai oven avaaminen naiselle on näin suuri kynnyskysymys joillekin miehille. Itsellä kysymys on käytöstavoista ja luonteesta. Kyse on toisen huomioimisesta ja osoittamisesta toiselle, että välittää. Minä naisena puolestaan esitän sen jotenkin muuten. En usko, että jaksaisin olla semmoisen jankkaajan kanssa, joka vänkäämään jostain oven avaamisesta ja kahvikupin tarjoamisesta, ja tekee siitä kynnyskysymyksen ja joka excel- taulukon kanssa vahtaa että enhän vaan joudu käyttämään enemmän rahaa tai näkemään enemmän vaivaa, kuin toi nainen? Parisuhteessa kulut jaetaan ja hommat tehdään puoliksi. Minusta parisuhteessa on kyse siitä, että minä haluan sinulle hyvää ja sinä haluat minullle hyvää. Elämä on liian kulutettavaksi jonkun vänkärin kanssa,

Se vain alkaa harmittaa miehiä jossain vaiheessa joutua jatkuvasti maksumiehiksi eikä homma etene treffejä pidemmälle. Jos treffit etenee suhteeseen asti, niin kyllä silloin löytyy kaikilta miehiltä maksuvalmiutta.

Mistä se senkertainen treffikumppani tietää, miten miehen edelliset treffit ovat menneet? Voisihan mies sanoa, että koska hän on tarjonnut kahvit 20 naiselle ilman toisia treffejä, niin nyt nainen saa maksaa hänelle hyvitykseksi päivällisen viineineen. Vai voisiko ehkä tehdä niin, että mies jo kutsuessaan sanoo, että maksetaan kumpikin erikseen?

Pystyt päättelemään sen miehen ulkonäöstä. Mitä tavallisemman näköinen mies on, niin sitä todennäköisemmin näin on tapahtunut. Myös siitä, että muuttuuko mies haluttoman näköiseksi, jos jotain pitää tarjota (varsinkin jotain kallista).

Tähän varmaan löytyy kuvasto tai joku sanakirja, jossa on miehen ulkonäkö pisteytetty tarkalleen? Omassa tuttavapiirissä miehen ulkonäöstä ei pysty päättelemään, onko hän parisuhteessa vai onko ollut koskaan. En tosin ikinä ole deittaillut tuntamattomia enkä tee niin jatkossakaan.

Vierailija
2325/3482 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysellyt asiasta komeilta nuorilta mieheltä.

Jos he pitävät tytöstä, tarjotaan viinit ,ruuat ym.

Ei silloin pihistellä ,jos on ihastuttu.

Naisena minusta tuommoinen :lasku puoliksi tyyppi tuntuisi pihiltä,

Kun suhde jatkuu toki tarjoan miehelle myös.

Vierailija
2326/3482 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavisnainen. Ostin kausikortin lätkämatseihin. En tehnyt muuta kuin katsoin matsia ja kävin tuolla kahvilla. Minua iskettiin aktiivisesti. Olin helposti lähestyttävissä ja puheenaihekin valmis eli semmonen peli tänään ja hyvää pullaa.

Mitä ihmettä? Iskettiin?

En olisi ymmärtänyt että isku mielessä minua lähestytään. Olisin pelkästään normaalina rupatteluna pitänyt tätä.

Saitko montakin puhelinnumeroa tai kerroitko yhteystiedot jokaiselle sinua lähestyneelle?

Tää on mielestäni just tätä kun ei voi kenenkään kanssa edes jutella koska se tulkitaan isku yritykseksi.

Olen sinkku ja avaan puheyhteyden monesti ja tarkoituksena on rupatella kevyesti.

Vierailija
2327/3482 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tätä että se kahvikupin tarjoaminen tai oven avaaminen naiselle on näin suuri kynnyskysymys joillekin miehille. Itsellä kysymys on käytöstavoista ja luonteesta. Kyse on toisen huomioimisesta ja osoittamisesta toiselle, että välittää. Minä naisena puolestaan esitän sen jotenkin muuten. En usko, että jaksaisin olla semmoisen jankkaajan kanssa, joka vänkäämään jostain oven avaamisesta ja kahvikupin tarjoamisesta, ja tekee siitä kynnyskysymyksen ja joka excel- taulukon kanssa vahtaa että enhän vaan joudu käyttämään enemmän rahaa tai näkemään enemmän vaivaa, kuin toi nainen? Parisuhteessa kulut jaetaan ja hommat tehdään puoliksi. Minusta parisuhteessa on kyse siitä, että minä haluan sinulle hyvää ja sinä haluat minullle hyvää. Elämä on liian kulutettavaksi jonkun vänkärin kanssa,

Se vain alkaa harmittaa miehiä jossain vaiheessa joutua jatkuvasti maksumiehiksi eikä homma etene treffejä pidemmälle. Jos treffit etenee suhteeseen asti, niin kyllä silloin löytyy kaikilta miehiltä maksuvalmiutta.

Rahamiehellä luulisi olevan edellytyksiä ostovaimoon. Saat varman takeen.

Arvelinkin siellä olevan linjoilla jokin ihan muu kuin rahamies ;)

Vierailija
2328/3482 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa tosiaan nainen. Saisi vain nauttia prinsessakohtelusta ja ottaa vastaan ilmaista ruokaa, viiniä, leffalippuja ym. Ja haukkua piheiksi ne miehet, jotka eivät näin halua minua kohdella.

Vierailija
2329/3482 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.

Vierailija
2330/3482 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alettiin seurustelemaan, mun köyhä opiskelijapoikaystävä osti mulle punaisia miniruusuja.

Toi uudet kun vanhat nuupahti.

Oli köyhä ,mutta toi esim pe iltaisin pullon halpaa valkoviiniä.

Sitä sitten maisteltiin.

Kyllä rakastunut mies on liikuttava huomioidessaan..:)

Vierailija
2331/3482 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa tosiaan nainen. Saisi vain nauttia prinsessakohtelusta ja ottaa vastaan ilmaista ruokaa, viiniä, leffalippuja ym. Ja haukkua piheiksi ne miehet, jotka eivät näin halua minua kohdella.

viiniä saa 10 pullo , ruusuja 5-8 eur kimppu..

kyseessä kosiskelu...söpöä

Vierailija
2332/3482 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko viedä elähtyneen pubipirkon kylpylään, ravintoloihin etc.?

Vierailija
2333/3482 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Huokaus...

No, kiva että tuli nyt mainittua sekin, ettei kyseessä ollutkaan ensitreffit. Tilanne onkin sen valossa aika erilainen. Minäkin tulin tuominneeksi treffikumppanisi epäkohteliaaksi, kun oletin hänen pyytäneet maksamista tuntemattomalta, mutta nyt kuulostaakin siltä, että hän pyysi kymppiä ikäänkuin lainaksi. Kyllä minäkin tutulle lainaisin, vaikka tuntemattoman puolesta en ensitreffeillä maksaisikaan. Ja sitten tosiaan seurustelukumppanilta tai läheiseltä ystävältä saattaisin jopa "unohtaa" kysyä maksua takaisin tai olla ottamatta sitä takaisin - kyllähän sitä tulee aina puolin ja toisin lainailtua ja ostettua milloin mitäkin. Ja se tosiaan on ihan eri asia kuin ensitreffit tuntemattoman kanssa.

Vierailija
2334/3482 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäinen nainen, joka hyväksyy kahvi- jäätelö- tai limsatreffit ensitreffiksi, on säälittävä.

Jos miehellä ei ole paljon rahaa, hän voi kuitenkin nähdä vaivaa esimerkiksi järjestämällä piknikin tai viemällä naisen johonkin museoon / näyttelyyn. Jos miehellä ei ole siihenkään varaa, hänen pitää jättäytyä deittimaailmasta, kunnes on saanut asiansa järjestykseen.

Vierailija
2335/3482 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

viiniä saa 10 pullo , ruusuja 5-8 eur kimppu..

kyseessä kosiskelu...söpöä

Mun deitti toi. No onneksi voit pysyä sinkkuna

Vierailija
2336/3482 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä se senkertainen treffikumppani tietää, miten miehen edelliset treffit ovat menneet? Voisihan mies sanoa, että koska hän on tarjonnut kahvit 20 naiselle ilman toisia treffejä, niin nyt nainen saa maksaa hänelle hyvitykseksi päivällisen viineineen. Vai voisiko ehkä tehdä niin, että mies jo kutsuessaan sanoo, että maksetaan kumpikin erikseen?

Pystyt päättelemään sen miehen ulkonäöstä. Mitä tavallisemman näköinen mies on, niin sitä todennäköisemmin näin on tapahtunut. Myös siitä, että muuttuuko mies haluttoman näköiseksi, jos jotain pitää tarjota (varsinkin jotain kallista).

Tähän varmaan löytyy kuvasto tai joku sanakirja, jossa on miehen ulkonäkö pisteytetty tarkalleen? Omassa tuttavapiirissä miehen ulkonäöstä ei pysty päättelemään, onko hän parisuhteessa vai onko ollut koskaan. En tosin ikinä ole deittaillut tuntamattomia enkä tee niin jatkossakaan.

miehet joista minä sytyn ..ikäiseni hoikat rock tähti tyyliset syttyvät 25 vuotiaista blondeista

tykkään esim herra ylpöstä..mutta se ei vilkaisisikaan oman ikäistään...hoikka olen ja nätti ..mutta ikää on

Vierailija
2337/3482 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen on kaunis ja pantava, niin silloin mies kun mies on valmis maksamaan treffeillä kaiken ja käyttäytyy, kuin ritari- silloin lentää romukoppaan nämä kävely- ja kirjastotreffit. Miehet nuukailevat tavis- tai rumien naisten kanssa. Mies ajattelee psnos- tuotos peraatteella-kauniiseen naiseen kannattaa satsata, tavikseen hieman ja rumaan ei.

Ja kun mies on tarpeeksi komea ja pantava, ei sen tarvitse deittailla sellaisia naisia jotka suostuvat pitkin hampain ruokapalkalla treffeille, vaan naiset ihan itse haluavat tavata nillittämättä mistään kahvikupin tarjoamisesta.

Näin se menee, jotkut haluaa olla palvojia ja metsästäjiä ja toiset palvottuja ja tavoiteltuja. Ja kolmannet sitten tasapuolisessa suhteessa jossa molemmat tykkää toisistaan yhtä paljon.

" Ei tarvitse deittailla semmoisia naisia, jotka suostuvat pitkin hampain ruokapalkalla paikalle!?!"

Ei tarvitse= huono vaihtoehto, mutta heti kun saan paremman , niin vaihdan+ miksi ylipäätään pyytää deiteille sellaista naista, joka pitkin hampain sinne k

lähtee?

Vierailija
2338/3482 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysi-ikäinen nainen, joka hyväksyy kahvi- jäätelö- tai limsatreffit ensitreffiksi, on säälittävä.

Jos miehellä ei ole paljon rahaa, hän voi kuitenkin nähdä vaivaa esimerkiksi järjestämällä piknikin tai viemällä naisen johonkin museoon / näyttelyyn. Jos miehellä ei ole siihenkään varaa, hänen pitää jättäytyä deittimaailmasta, kunnes on saanut asiansa järjestykseen.

Näin juuri!

Vierailija
2339/3482 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin rahamiehenkin turhautuvan kun aikaa menee hukkaan ja kun rahasta huolimatta ei kelpaa :)

Vierailija
2340/3482 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niitä tulee ovista ja ikkunoista. Sen takia naisten paino onkin alkanut nousta, kun sitä ilmaista ruokaa tulee enemmän kuin ehtisi syödä. Leffalippujakin niin paljon, että välillä käytetään niitä uunissa sytykkeenä, kun eihän leffoja edes valmisteta sellaiseen tahtiin, mitä miehet noita lippuja tyrkyttävät. Viini virtaa myös niin, että ollaan monet alettukin tehdä jalkakylpyjä kuivalla samppanjalla, se mukavasti hivenee varpaita. Kun ei niin mahdottomasti viitsi juodakaan, ettei vallan alkoholisoidu. Unohdit listasta kukat ja korut - itselläni on nykyisin kokonainen kaappi miehiltä saaduille koruille. Niitähän saa ihan vaan ohimennen kysymällä, että ostaisiko mies korun - jokainen on ostanut, usein tuovat nimettöminä ovellekin, ja enhän kaikkia edes tunne. Miehet vaan tykkäävät elää silleen.

On tää kyllä kivaa! Ymmärrän, että kadehdit.