Uskaltaako Ruotsin laivalle enää mennä?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei uskaltaisi?
Se voi upota
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei uskaltaisi?
Koska harhautunut drooni voi upottaa koko paskan.
Ethän sinä ap uskalla muulloinkaan edes ulko-ovesta ulos.
Toiset uskaltaa, toiset ei. Edelleen valtaosa ihmisistä kuolee kotonaan. Miten uskaltaa olla kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei uskaltaisi?
Se voi upota
Estoniakin uppos ilman drooni apua eli ainahan ne voi upota.
Jos drooneja räiskitään jatkossakin tuohon malliin niin en lähtisi.
Steven Seagal tulee ja nakkaa jortsuun.
Sähköautot varmaan suurempi uhka, mutta joo uskallan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei uskaltaisi?
Lattia voi olla liukas.
Kyllä näillä lähivesillä on nyt todellista uhkaa droonien vuoksi ja muutenkin. Mutta vielä on sen verran hyvä tilanne, että huonoa tuuria vaatii, että jotin tapahtuu.
Hyi helv jos joutuisi jääkylmään veteen. Sikäli kun sinne asti edes pääsisi. Itse en menisi syysmyrskyissä. Muulloin kyllä.
No aikamoinen mäihä saa olla, että se keskellä aavaa merta osuu just siihen 100 m mittaiseen laivaan. Mutta toisaalta jonnekinhan se kärpäsenkakkakin aina tippuu.
Drone upotti höyrylaiva Kurun 1929.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helv jos joutuisi jääkylmään veteen. Sikäli kun sinne asti edes pääsisi. Itse en menisi syysmyrskyissä. Muulloin kyllä.
Mä tykkään risteillä ja muutaman kerran vuodessa käynkin Itämeren aalloilla, jatkossakin. Mutta en koskaan syys-joulukuisin. Kevätmyrskyssä olen matkustanut, mutta se oli lempeämpää kuin syysmyrskyt.
Vierailija kirjoitti:
Drone upotti höyrylaiva Kurun 1929.
Yrittäjä lastasi laivan tuplasti ylipainoon että sai VAKUUTUSRAHAT . RAHA JUMALA.
1% raiskareista on henkilökuntaa.
Tukholma on nähty jo moneen kertaan samoin Tallinna. Ja niiden laivat. Matkustan mieluummin harvemmin ja lämpimään.
Miksi ei uskaltaisi?