Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhä useamman kolmekymppisen naisen on tyydyttävä tapailusuhteisiin, kertoo HS – "Miesten markkinat"

Vierailija
19.03.2021 |

"Perheen perustamisiässä olevien naisten on yhä vaikeampaa löytää vakituisempaa suhdetta, joissa mies haluaisi sitoutua, kertoo Helsingin Sanomat.

Lehti on haastatellut kolmea upeaksi uranaiseksi kuvailtua, hieman alle kolmekymppistä naista, joiden mukaan miehiä kyllä löytyy treffiseuraksi ja heidän kanssaan tehdään asioita, joita vakiintuneet pariskunnat tekevät.

Ihastuminen kuitenkaan ei johda parisuhteeseen, sillä lopulta mies ei halua mitään pysyvää. Pahimmillaan deittikumppani jopa "ghostaa" eli katoaa kuin tuhka tuuleen kaikissa viestikanavissa.

–?Olen juossut treffeillä ja viettänyt vuosia määrittelemättömissä suhteissa, joissa käydään yhdessä syömässä ja ollaan makutuomareina silmälasiostoksilla. Olen saanut lunta tupaan niin paljon, että aika ajoin on usko meinannut mennä, avautuu "Elina" kokemuksistaan HS:n haastattelussa.

"Tiina" puolestaan on kauppatieteen maisteri, joka ei ole koskaan seurustellut. Hänen mukaansa deittimaailmassa vallitsee "miesten markkinat".

Naisten mielestä deittisovellukset ovat yksi syy miesten kyvyttömyyteen sitoutua. Tinderin perusteella voi saada kuvan, että mahdollisuuksia on loputtomasti.

Helsingissä on myös määrällisesti nuoria naisia selvästi enemmän kuin miehiä, koska kaupunkiin muuttaa opiskelemaan enemmän naisia.

Naiset kertovat lehdelle varautuneensa elämään koko ikänsä sinkkuina. Parisuhteen puuttuminen vaikuttaa myös perhehaaveisiin. Kaksi naisista kertoo pohtineensa ajatusta lapsen hankkimisesta yksin."

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/750354-yha-useamman-kolmekymp…

Kommentit (3482)

Vierailija
1/3482 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sanon kuin pikku kylien poikamiehille, liiku muualle sieltä kotinurkilta.

Vierailija
2/3482 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen tatuoimaton naapurintyttönainen voi vapaasti valita haluamansa miehen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3482 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli taas tuttu tilanne. Naiset haluavat suhteeseen miehiä, jotka eivät halua pariutua. Suhteeseen haluavat miehet eivät kelpaa näille naisille. Luulisi kauppatieteilijän tämän hoksanneen.

Vierailija
4/3482 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppinen tatuoimaton naapurintyttönainen voi vapaasti valita haluamansa miehen. 

Ei voi.

Vierailija
5/3482 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata antaa enää miehille, paitsi oikeasti kilteille.

Vierailija
6/3482 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos etsii panosovelluksesta aviomiestä, niin ei paljoa naisen päässä järki pakota 

Se on panosovellus vain niille jotka ei seksiä livenä saa.

Vierailija
7/3482 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen perheen perustamis iässä :D

Vierailija
8/3482 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs teet kun ei kiinnosta suhde eikä myöskään yhden illan jutut.

Vierailija
9/3482 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore juttu vuodelta 2019. Mutta keskustellaan tietysti.

10/3482 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun tässä kaupungissa ei naiset tiedä mitä ne haluaa. Tinderi kierretty pari kertaa läpi. En silti syytä naisia, ehkä se oikee vielä itellekki tulee vastaan. Mutta eipä 30v kahden lapsen isä kauheen suosittu oo.

Vierailija
11/3482 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille palstamiehet tekisi hyvää ymmärtää karsintarajan käsite. En usko että yksikään teistä täällä roikkuvista miehistä ylittää sitä. Minkä seurauksena joka ikinen tänne kirjoittamanne kommentti on joka tapauksessa turha.

Voitko valaista? En löytänyt sitä alkuperäisestä tekstistä.

Vierailija
12/3482 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavisnainen. Ostin kausikortin lätkämatseihin. En tehnyt muuta kuin katsoin matsia ja kävin tuolla kahvilla. Minua iskettiin aktiivisesti. Olin helposti lähestyttävissä ja puheenaihekin valmis eli semmonen peli tänään ja hyvää pullaa.

Vierailija
13/3482 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi.

Kyllä voi. Jos on hoikka siis. Laihduta siis sinäkin läski

Olen laihduttanut 50kg. Tissit roikkuu, raskausarpia käsivarsissa, vatsassa, reisissä, tisseissä. Löysää ihoa, ei varsinaisesti roikkuvia osia (pl.tissit) mutta sellaista pehmeää, ei kiinteää. Vaatteet päällä olen kyllä ihan hyvännäköinen. Nyt olen hoikka, bmi 20.

Ja olen siis kolmekymppinen, tatuoimaton, kasvoista kaunis, lapseton, en nipota turhista enkä nalkuta, omaan perinteiset arvot ja pidän luonnossa liikkumisesta. Rauhallinen, ystävällinen, lapsirakas, eläinrakas. Jne jne. Eli perinteinen naapurintyttö.

Minäkö saisin valita miehistä, vain koska olen HOIKKA? Salli mun nauraa. Hoikan lisäksi sitten alkaakin nousta esiin monenmoisia lisäkriteereitä.

Mutta en haluaisi ollakaan miehelle vain vartalo, jota saa käyttää. Olen mieluummin ruma kuin sellainen, jonka mies on hänen kanssaan vain siksi, että nainen näyttää hyvältä. Kauneus on katoavaista.

Kyllähän tämä välillä surettaa ettei ole kaunista kroppaa antaa, mutta olen yksin mieluummin kuin näkisin inhon rakastamani miehen katseesta.

Vierailija
14/3482 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän naiset

- Feikit hiukset hiuspidennyksillä

- Feikit huulet injektioilla

- Feikit rinnat

- Feikki perse

- Feikit silmäripset

- Feikit kynnet

- Feikki tiukka pillu (jep, nykyisin on kirurginen toimenpide sen tiukentamiseen)

Feikkiä, feikkiä, feikkiä.

Älä puhu kuinka haluat löytää "real man", jos itse olet 100% feikki nainen.

Jep, tuollaisia on temppareissa ja muissa tyrkkyohjelmissa. Ei ihme jos miehet ei halua sitoutua.

Vierailija
15/3482 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppinen perheen perustamis iässä :D

Myöhäistähän se on jo kolmekymppisenä, kieltämättä...

Vierailija
16/3482 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että miehet tykkäävät ottaa fuckbuddyn tai kaksi, mutta muut suhdejutut eivät kiinnosta ja sosiaalisuuskin tulee tyydytettyä kavereiden seuran voimin. Eivät siis tarvitse naista, ne joilla on varaa valita. 

Sitten taas ne ei-niin-alfat jäävät maaseudulle tai laitakaupungille neljän seinän sisään, ja olettavat että naiset hakevat heidät suunnilleen kotoa. Näitä on tosin naisissakin. 

Mies, jolla on lapsia, ei ole tosiaan mikään lottovoitto, kuten ei myöskään yh-nainen. Jostain syystä miehet silti kuvittelevat että nykynaiset haluavat alkaa kasvattamaan muiden naisten mukuloita. 

Vierailija
17/3482 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juttu lienee ruodittu täällä jo vuonna 2019...

Vierailija
18/3482 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoman klikinmetsästäjät noita tänne spämmäävät

Vierailija
19/3482 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskoshan noilla naisilla ollut vaan se tilanne että ei ole tullut vastaan miestä jonka kanssa olisi syttynyt rakkaussuhde

Vierailija
20/3482 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla syntyneet miehet ovat vielä vanhan liiton miehiä.