Kohta näkyy taas ihania miehiä ilman paitaa rintakarvoissaan 🥵😍 Tämä tyttö tykkää
Kommentit (19)
Itse ajelen rintakarvani, en halua näyttää karvaiselta.
Levyraadissa näkyy karvoja jo nyt.
Eipä ole pitkä aika kun akat piti ulinaa siitä että ahdistaa miesten tuijottelu,ettepä näytä olevan sitten yhtään miehiä kummempia fantasioidenne kanssa.
Ap-tytöllä taitaa olla tyttödikki. On sen verran miesmäinen viesti.
Vierailija kirjoitti:
Karvaton mies on totaalinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele.
Onko turkkilaiset miehet karvaisia?
Äsken katoin mäkin nuoria uroita tiukissa tsimmareissaan etelän biitsillä. Kivasti alkoi kuumottaa :).
Vierailija kirjoitti:
Äsken katoin mäkin nuoria uroita tiukissa tsimmareissaan etelän biitsillä. Kivasti alkoi kuumottaa :).
Sama.
M58
Näkeehän niitä vuoden ympäri uimahalleissa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä karvakammo on jotain ihan absurdia. Että oikein rintakarvatkin pitää ajella? Sen ymmärrän jos joillakin naisilla on runsas alapää -karvoitus ja pitää siistiä ettei tursua uimapuvusta ulos ja säärikarvat ajellaan.
Niillä karvoilla on ihan oma tarkoituksensa. Ei niitä kaikkia tarvi pois ajaa. Miehellä niitä on luonnostaan enemmän mitäpä niitä vaivautuu ajelemaan.
Hygienia vain kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinta ihan sama, mutta pörröiset pallit on lutuset. <3 Ei millään pahalla kaljuuntuneillekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinta ihan sama, mutta pörröiset pallit on lutuset. <3 Ei millään pahalla kaljuuntuneillekaan.
Just niin!
M58
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole pitkä aika kun akat piti ulinaa siitä että ahdistaa miesten tuijottelu,ettepä näytä olevan sitten yhtään miehiä kummempia fantasioidenne kanssa.
Däm, kärähdettiin! :/
Jokaisella ihmisellä on oikeus kulkea kadulla ilman paitaa ilman että kukaan tuijottaa.
Aloittaja on kyllä varmaan mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä karvakammo on jotain ihan absurdia. Että oikein rintakarvatkin pitää ajella? Sen ymmärrän jos joillakin naisilla on runsas alapää -karvoitus ja pitää siistiä ettei tursua uimapuvusta ulos ja säärikarvat ajellaan.
Niillä karvoilla on ihan oma tarkoituksensa. Ei niitä kaikkia tarvi pois ajaa. Miehellä niitä on luonnostaan enemmän mitäpä niitä vaivautuu ajelemaan.
Hygienia vain kuntoon.
Niin just, rintakarvoilla on tarkoitus maailmankaikkeudessa. Se on, se, että... Pahus, aika loppu.
T, Keijo