Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muovikassit maksoikon sitten 0,40€ jo kaupassa, siis ihan peruskokoinen peruskassi

Vierailija
11.11.2025 |

Aina on mukana kestokassi paits nyt mo muistaapahan pitää mukana. Vähän ku sakot saisi, muistaa taas käyttäytyä hetken aikaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, erittäin harvoin ostan enää muovikassia.  Mulla on aina mukana sellainen kerran jostain tokmannilta vitosella ostettu kangaskassi, ohutta kangasta mikä menee pieneen myttyyn, mutta kestävää.  Ja siihen mahtuu yllättävän paljon, koska se on sellainen pussimainen, leviää joka suuntaan.  Kaunis se ei ole mutta ei ole muovikassikaan.  

Vanhat muovikassit toimii pullokasseina.  En koskaan heitä niitä pois, niin kuin olen nähnyt ihmisten tekevän, sullovat ne niihin seinäaukkoihin.  Ei, minä käytän niitä niin kauan kunnes ne menee rikki ja kyllä ne vielä vähän rikkinäisinäkin kelpaa.

Ihmeen paljon ihmiset näkyy ostavan niitä muovikasseja ja jotkut perustelee, että käyttää niitä roskapusseina.  Kalliita roskapusseja ovatkin.Roskapusseja saa halpakaupasta isonkin rullan alle kahdella eurolla.  Lisäksi käytän roskapusseina kaikki mahdolliset pakkauspussit, mitä on. Esim. Vessapaperi- ja virvoitusjuomien pakkaukset ymv.

Vierailija
2/11 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitahan kannattaa tuolla hinnalla alkaa jo keräilemään ulkoa kun välillä näkyy ojassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan perusmuovia?

Vierailija
4/11 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, erittäin harvoin ostan enää muovikassia.  Mulla on aina mukana sellainen kerran jostain tokmannilta vitosella ostettu kangaskassi, ohutta kangasta mikä menee pieneen myttyyn, mutta kestävää.  Ja siihen mahtuu yllättävän paljon, koska se on sellainen pussimainen, leviää joka suuntaan.  Kaunis se ei ole mutta ei ole muovikassikaan.  

Vanhat muovikassit toimii pullokasseina.  En koskaan heitä niitä pois, niin kuin olen nähnyt ihmisten tekevän, sullovat ne niihin seinäaukkoihin.  Ei, minä käytän niitä niin kauan kunnes ne menee rikki ja kyllä ne vielä vähän rikkinäisinäkin kelpaa.

Ihmeen paljon ihmiset näkyy ostavan niitä muovikasseja ja jotkut perustelee, että käyttää niitä roskapusseina.  Kalliita roskapusseja ovatkin.Roskapusseja saa halpakaupasta isonkin rullan alle kahdella eurolla.  Lisäksi käytän roskapusseina kaikki mahdolliset pakkauspussit, mitä on. Esim. Vessapaperi- ja

sama

Vierailija
5/11 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on liian kallis niin ei tarvi ostaa. Mun mielestä muovikassit pitäisi olla vain meille varakkaammille.

Vierailija
6/11 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte muvvipussia, suoraan rah tihameen sisään vaan tavarat ja maksamatta ulos

HOI!

Vierailija
7/11 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi se nyt on. Luonto vai raha juttu? 

Vierailija
8/11 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestokassi aina kauppareissulla ja jätekasseina halpoja rullassa myytäviä 30L pusseja.

Vierailija
9/11 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kallis jotta niitä ostettaisiin vähemmän

Vierailija
10/11 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi s-kaupan kassit on aina ihan likaisia?

Vierailija
11/11 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi s-kaupan kassit on aina ihan likaisia

Ei ne oo likaisia, ne on vaan epätasaisen värisiä kun tehdään kierrätysaineista.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi