Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naaman rupsahtaminen iän myötä

Vierailija
11.03.2021 |

Apua, auttakaa, miten saisi yhtäkkiä rupsahtaneeseen naamaan pyöreyden takaisin? Olen korona-aikana lisääntyneen urheilun myötä laihtunut useita kiloja, vaikka olin hoikka jo ennestään. Siinä missä muu kroppa näyttää nyt tosi timmiltä, naama roikkuu ja näytän paljon ikäistäni vanhemmalta. En haluaisi lihottaa itseäni pelkän naaman takia mutta onko mitään muita keinoja palauttaa kasvojen ihan kimmoisuus? Nyt siskot vinkit kehiin.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat vaihtoehdot on tosiaan botox ja täyteaineet. Niitäkin voi laittaa maltillisesti jolloin tulos on luonnollinen ja freesi. Suosittelen.

Vierailija
42/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti näitä rupsahtamisketjuja ja valitusta.

Mitäpä jos vaan hyväksyisitte sen ”rupsahtamisen” eli sen, ettei kukaan näytä ikuisesti nuorelta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox, Restylane. Mars! 

Vierailija
44/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos vaan hyväksyisitte sen ”rupsahtamisen” eli sen, ettei kukaan näytä ikuisesti nuorelta?

No kun en hyväksy. Hyväksy se!

Vierailija
45/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi hyväksyä vihaisen ja masentuneen näköinen naama vaikka en ole sellainen ihminen? Kyllä minä haluan ainakin nähdä peilistä itseni näköisen ihmisen enkä luonnon raiskaamaa versiota naamastani. Geeneilleen ei mitään voi, mutta ei sitä tarvitse niille alistuakaan.

Vierailija
46/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä noita täyteaineita kannattaa laitattaa? Kävin kerran plastiikkakirurgilla laittamassa kyyneluriin täytettä, mutta tuloksena sain sellaisen makkaran toisen silmän alle. Nyt 7 kk tuon jälkeen tullut erittäin tummat ja ryppyiset silmänaluset ja kammoksuttaa, ettei näitä saa enää millään hoidatettua. Ikääkin vasta 36.

Vierailija
47/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaa kasvoja, ilmeile vaikka yksin ja pure purkkaa. Kasvolihakset löystyy, kun niitä ei käytä. Hiero myös kasvoja.

Paras apu on kuutenkin botox ja täytteet.

T. Nimim. Kaikki keinot käytössä

Vierailija
48/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistokset on ihan yleinen juttu nykyään. Esimerkiksi lääkärikeskuksissa on pistoksia laittavia plastiikkakirurgeja, olen käynyt kolmella erillä ja aina on tullut hyvä. Osaavat neuvoa, mikä on paras apu. Ei ole kovin kallistakaan.

Vierailija
49/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä kovin masentava ajatus. Kun itse tykkäisi mieluummin näyttää hyvältä.

Vierailija
50/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sorru rumaan pullistukseen botoxilla. Se on hermomyrkky, joka lamauttaa lihakset. Olet kuollut naamari sen jälkeen.

Botox on todellakin kamala myrkky ja altistaa alzheimerille. Katsoin taannoin ylen tiededokumentin botoxista ja siinä kuvattiin miten pistetty botox lähtee liikkumaan aivoihin. Ei koko erä mutta osa. Se kulkautuu aivpjen neuroverkon risteyskohtiin (synapsi?) ja jumittui ja jää siihen asumaan. Sen jälkeen alkaa hermostollinen häikkä. Tietenkin tutkimustulokset yritetään vaientaa.

En ikimaailmassa ottaisi botoxia. Jos jotain niin korkeintaan niitä hyaluronihappoja.

Vierailija
51/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin Karkkipäivä-blogin postaus saattaisi kiinnostaa aloittajaa:

https://blogit.terve.fi/karkkipaiva/taytetta-ja-kosteutta-vasahtaneesee…

Esittelyssä on myös huulia täyteläistävä ja hoitava tuote.

Vierailija
52/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen yli-liikkumisen case (perustuu siihenkin, että sixpackiä löytyy)

Vähennä liikkuminen 6 krt —> 3-4 krt / viikko

Salli itsellesi ajoittaisia herkkuja äläkä kyttää syömistäsi kuin heikkohermoinen.

Etenkin naisilla on tyylinä löytää liikkuminen ja laihdutus ja mennä aivan överiksi niiden kanssa.

Vierailija
53/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxilla ei pullisteta mitään.

Hyvin vähäinen määrä (yksi ampulli) filleriä auttaa jo pitkälle. Kasvojen alaosaa ei kannata täytellä, ainoastaan silmien alta ja poskipäiltä. Thread lift auttaa myös. Katso Youtubesta esimerkkejä ennen kuin menet konsultaatioon niin tiedät tarkkaan mitä haluat.

Vierailija
54/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi hyväksyä vihaisen ja masentuneen näköinen naama vaikka en ole sellainen ihminen? Kyllä minä haluan ainakin nähdä peilistä itseni näköisen ihmisen enkä luonnon raiskaamaa versiota naamastani. Geeneilleen ei mitään voi, mutta ei sitä tarvitse niille alistuakaan.

En todellakaan hyväksy kun hyvin helposti saa nykyään korjattua pieniä raivostuttavia kohtia. Tämä on mielestäni aivan sama kuin sanoisi ihmiselle jonka hampaat ovat vinossa että hyväksyt vaan nyt ne.

Vierailija
55/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma kuin ap:ll, että kaikki kilot tulevat vyötärölle. Helskutti kun juuri nyt olisin muilta osin just sopiva niin nyt sitten on hirveä pötsi. Kun laihdutan pötsin pois, olen muilta osin aivan liian laiha ja kuivan anorektikon näköinen. Vaikeaa. Vatsan rasvaimua olen miettinyt kun olisi kiva säilyttää tämä kaikki muu muoto mikä kropassani ja naamassani nyt on.

Vierailija
56/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botoxilla ei pullisteta mitään.

Hyvin vähäinen määrä (yksi ampulli) filleriä auttaa jo pitkälle. Kasvojen alaosaa ei kannata täytellä, ainoastaan silmien alta ja poskipäiltä. Thread lift auttaa myös. Katso Youtubesta esimerkkejä ennen kuin menet konsultaatioon niin tiedät tarkkaan mitä haluat.

Miksi kasvojen alaosaa ei kannata täyttää? Just leukalinjaa olisi kiva korjauttaa fillereillä.

Vierailija
57/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia itsetunto ja kaikenmaailman miehet syövät kädestänne!

T. Mehiläiskuningatar 43

Vierailija
58/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda botox, mutta harkitse täyteainehoitoja ja pistettäviä kosteuttavia tuotteita kuten Skinbooster tai Profhilo. Googlaa Restylane. Minulla sama ongelma kuin ap:lla ja näistä löysin avun. Hoidon vaikutus kestää noin vuoden ja olen ollut niin tyytyväinen. Kunhan korona rauhoittuu niin käyn uusimassa hoidot.

Vierailija
59/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään botoxeja, mesolankoja tai täyteaineita. Ne pahentaa aikaa myöten ja kestävät hetken. Omaa rasvaa muualta kehosta kasvoihin.

Vierailija
60/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia itsetunto ja kaikenmaailman miehet syövät kädestänne!

T. Mehiläiskuningatar 43

Jep. Itse olen näitä luonnollisesti ikääntyviä, ikää 48. Ihonhoidoksi riittää kosteusvoide, mihinkään operaatioihin en mene. Näytän ihan ikäiseltäni, atooppisen ihon rypistyneisyyden takia jopa vähän vanhemmalta ehkä. On sibeliusryppyä, kaksoisleukaa, hamsterinpussia, silmäpusseja ja ryppyjä. Kun olin sinkkuna, miesseuraa löytyi hyvin, ja nyt syksyllä aloin vakituisesti seurustelemaan itseäni 4 vuotta nuoremman miehen kanssa. Useimmat tämänikäiset miehetkään ei enää etsi mitään virheettömiä muovinukkeja (ja niitä jotka haluaa, en itse edes huolisi kun ei ole enää itsellä niin pinnalliset elämänarvot), joten tuntuu olevan tärkeämpää että on rentoa ja mukavaa seuraa kuin nuorekas ulkonäkö. 

Ja se kun moni sanoo että on vihaisen, väsyneen tms näköinen... Kyllä ihmiset sen oikeasti erottaa, että muutokset johtuu iästä, kun yleisvaikutelma kerran ei ole nuoren ihmisen, eikä tulkitse että onpa se ainna vihainen kun kulmien välissäkin on tuollainen kurttu, tai että onnpa se aina surullinen kun huulten reunatkin on alaspäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme