Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naaman rupsahtaminen iän myötä

Vierailija
11.03.2021 |

Apua, auttakaa, miten saisi yhtäkkiä rupsahtaneeseen naamaan pyöreyden takaisin? Olen korona-aikana lisääntyneen urheilun myötä laihtunut useita kiloja, vaikka olin hoikka jo ennestään. Siinä missä muu kroppa näyttää nyt tosi timmiltä, naama roikkuu ja näytän paljon ikäistäni vanhemmalta. En haluaisi lihottaa itseäni pelkän naaman takia mutta onko mitään muita keinoja palauttaa kasvojen ihan kimmoisuus? Nyt siskot vinkit kehiin.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solution: Botox!

Vierailija
2/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vähän kiloja takaisin, mutta pidä liikunnalla kroppa hyvännäköisenä. Ei tuohon oikein muuta ratkaisua ole, laihtuminen tekee tuon, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harkinnut kirurgiaa mutta pelkään että minusta tulee juuri sellainen säälittävä keski-ikäinen täti, joka näyttää siitä, että tavoittelee ikuista nuoruutta eikä ymmärrä näyttävänsä muoviselta ankalta...

Ap

Vierailija
4/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota vähän kiloja takaisin, mutta pidä liikunnalla kroppa hyvännäköisenä. Ei tuohon oikein muuta ratkaisua ole, laihtuminen tekee tuon, valitettavasti.

Ärsyttävää tässä on se, että kilot kertyvät minulla ensiksi keskivartaloon. Eli nyt kun on vihdoin litteä vatsa, jopa vähän six-packia, se katoaa ensiksi, jos alan lihottaa itseäni. Kohta olen keskivartalolihava JA roikkuvaposkinen 🤨

Ap

Vierailija
5/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen harkinnut kirurgiaa mutta pelkään että minusta tulee juuri sellainen säälittävä keski-ikäinen täti, joka näyttää siitä, että tavoittelee ikuista nuoruutta eikä ymmärrä näyttävänsä muoviselta ankalta...

Ap

Niin kauanhan kaikki on hyvin, kun et itse sitä ymmärrä.

Vierailija
6/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgiaa suosittelen. Se on ihan ok. Sen naamansa voi kiristää maltillisestikin ikää kunnioittaen.

Vierailija
7/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kohtuullinen kauneuskirurgia jonka tekee taitava kirurgi/hoitaja ei juuri erotu. Tavoite on näyttää itseltään mutta vähän raikkaammalta.  

Vierailija
8/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin lihot hieman. Olen nyt vähän ylipainoinen ja naamarypyistä katosi 90%, esim. otsassa on enää pari pientä uurretta. Mitä laihempi, sen enemmän löysää ihoa, sen enemmän ryppyjä.

Vierailija
9/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on signaali: sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta.

Vierailija
10/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, juo iltaisin muutama olut niin kyllä posket alkaa pyöristymään.

Vierailija
11/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästä. Vielä suunnilleen nelissäkymmenissä iho napakoituu vielä, kun annat ajan kulua. Myöhemmin välttämättä ei.

Vierailija
12/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laihdu!

Vierailija
13/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko vetää rasvaprosentit noin alas? Naisella kuuluu olla rasvaa, muuten roikkuu naama, häipyy rin_nat jne. jne. Miks sun pitää saada vatsalihakset näkyviin? Ketä varten?

Vierailija
14/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

botox ja täyteaineet, kohtuudella ja laadukkassa paikassa niin ei tule muovista.

Vierailija
15/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on signaali: sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta.

Taitaa valitettavasti olla totta. Eilen panin vuosien tauon jälkeen ja tänään kasvot suorastaan hehkuu terveyttä. En jumalauta ala harrastaa seksiä naamani takia. Mieluummin maksan täytteistä ja käyn puukolla

Vierailija
16/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sorru rumaan pullistukseen botoxilla. Se on hermomyrkky, joka lamauttaa lihakset. Olet kuollut naamari sen jälkeen.

Vierailija
17/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgin veitsi lienee ainut vaihtoehto.  Botoksit ovat roskaa.

Jos olisi itselläni tarve ja sopivasti rahaa, menisin plastiikkakirurgin puheille.

Uskon sen olevan ainut toimiva vaihtoehto.

Vierailija
18/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei koske miehiä. 

Vierailija
19/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko vetää rasvaprosentit noin alas? Naisella kuuluu olla rasvaa, muuten roikkuu naama, häipyy rin_nat jne. jne. Miks sun pitää saada vatsalihakset näkyviin? Ketä varten?

Ei ole pakko vetää, mutta se on käynyt vähän vahingossa urheiliharrastuksen myötä. Ja kiitos huolenpidosta, mutta D-kupin tissit mulla on edelleen. Naama on ainoa, joka roikkuu :-)

Ap

Vierailija
20/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt operoiko itsellenne muovista kirurginaamaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi