Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naaman rupsahtaminen iän myötä

Vierailija
11.03.2021 |

Apua, auttakaa, miten saisi yhtäkkiä rupsahtaneeseen naamaan pyöreyden takaisin? Olen korona-aikana lisääntyneen urheilun myötä laihtunut useita kiloja, vaikka olin hoikka jo ennestään. Siinä missä muu kroppa näyttää nyt tosi timmiltä, naama roikkuu ja näytän paljon ikäistäni vanhemmalta. En haluaisi lihottaa itseäni pelkän naaman takia mutta onko mitään muita keinoja palauttaa kasvojen ihan kimmoisuus? Nyt siskot vinkit kehiin.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan säilyttää ulkonäön virkeänä, enkä ole luonnollisuuden puolestapuhuja sen vuoksi. Tämä tekee minut onnellisemmaksi, en tee tätä esimerkiksi miesten takia. Luonnollisuus on ihan jees, itse vaan haluan näyttää parhaalta versiolta itsestäni ja botox sekä täyteaineet ovat tässä kohden oikotie onneen. 

Vierailija
62/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen yli-liikkumisen case (perustuu siihenkin, että sixpackiä löytyy)

Vähennä liikkuminen 6 krt —> 3-4 krt / viikko

Salli itsellesi ajoittaisia herkkuja äläkä kyttää syömistäsi kuin heikkohermoinen.

Etenkin naisilla on tyylinä löytää liikkuminen ja laihdutus ja mennä aivan överiksi niiden kanssa.

Kiitos huolenpidosta, mutta en ole yrittänyt laihtua enkä kyttää syömisiäni. Syön niin paljon kuin jaksan, herkkujakin 2-3 päivänä viikossa . Painoni on aina ollut 50 kg:n tuntumassa (olen 165 cm) ja kun korona-aikana ei ole muutakaan tekemistä, olen kävellyt normaalia enemmän ja muutama kilo on lähtenyt, vaikkei tarvitsisi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ongelma kuin ap:ll, että kaikki kilot tulevat vyötärölle. Helskutti kun juuri nyt olisin muilta osin just sopiva niin nyt sitten on hirveä pötsi. Kun laihdutan pötsin pois, olen muilta osin aivan liian laiha ja kuivan anorektikon näköinen. Vaikeaa. Vatsan rasvaimua olen miettinyt kun olisi kiva säilyttää tämä kaikki muu muoto mikä kropassani ja naamassani nyt on.

Kuvasit tilanteeni täydellisesti!! Lohduttavaa kuulla, etten ole ainoa tämän ihmeellisen kroppani kanssa. Nyt iän myötä tosiaan lisäbonuksena tullut tämä että rasva lähtee myös naamasta, jos paino yhtään tippuu.

Ap

Vierailija
64/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia itsetunto ja kaikenmaailman miehet syövät kädestänne!

T. Mehiläiskuningatar 43

Jep. Itse olen näitä luonnollisesti ikääntyviä, ikää 48. Ihonhoidoksi riittää kosteusvoide, mihinkään operaatioihin en mene. Näytän ihan ikäiseltäni, atooppisen ihon rypistyneisyyden takia jopa vähän vanhemmalta ehkä. On sibeliusryppyä, kaksoisleukaa, hamsterinpussia, silmäpusseja ja ryppyjä. Kun olin sinkkuna, miesseuraa löytyi hyvin, ja nyt syksyllä aloin vakituisesti seurustelemaan itseäni 4 vuotta nuoremman miehen kanssa. Useimmat tämänikäiset miehetkään ei enää etsi mitään virheettömiä muovinukkeja (ja niitä jotka haluaa, en itse edes huolisi kun ei ole enää itsellä niin pinnalliset elämänarvot), joten tuntuu olevan tärkeämpää että on rentoa ja mukavaa seuraa kuin nuorekas ulkonäkö. 

Ja se kun moni sanoo että on vihaisen, väsyneen tms näköinen... Kyllä ihmiset sen oikeasti erottaa, että muutokset johtuu iästä, kun yleisvaikutelma kerran ei ole nuoren ihmisen, eikä tulkitse että onpa se ainna vihainen kun kulmien välissäkin on tuollainen kurttu, tai että onnpa se aina surullinen kun huulten reunatkin on alaspäin.

Jännä oletus, että kun on huolissaan ulkonäöstään, syynä on se, että yrittää löytää miehen. Minä olen naimisissa ja mieheni kehuu joka päivä, miten hyvältä näytän. Mutta itse en ole tyytyväinen kun katson peiliin ja siksi aloitin tämän ketjun. Mutta sainkin jo paljon hyviä vinkkejä, iso kiitos kaikille vastanneille! Novexpert-tuotesarja ja kasvojumppa lähtevät ehdottomasti kokeiluun ja vähintäänkin harkitsen täyteaineita.

Ap

Vierailija
65/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atooppista, keskuslämmityksen kuivattamaa ihoa auttaa ihan vaseliinikin.

Vierailija
66/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facelifft, ilman yleisanestesiaa (säästö ainakin 1000 euroa). Suomessa hullut hinnat tosin.

Vierailija
67/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyteaineet kuulostavat ikuiselta rumbalta.

Vierailija
68/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli nelikymppisillä naisilla roikkuu kaikki olivatpa lihavia tai laihoja.

tähän

ryppyisten laihojen kuikeloiden kaulaheltat ovat seksintappajia

Vierailija
69/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile retinol- yövoiteita (eli a-vitamiini) esim dermosilillä on aika hyvä. Itellä alkanu paranee muut iho-oireet. Mut huom yökäyttöön ku retinol herkistää auringolle.

Vierailija
70/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama ongelma kuin ap:ll, että kaikki kilot tulevat vyötärölle. Helskutti kun juuri nyt olisin muilta osin just sopiva niin nyt sitten on hirveä pötsi. Kun laihdutan pötsin pois, olen muilta osin aivan liian laiha ja kuivan anorektikon näköinen. Vaikeaa. Vatsan rasvaimua olen miettinyt kun olisi kiva säilyttää tämä kaikki muu muoto mikä kropassani ja naamassani nyt on.

Kuvasit tilanteeni täydellisesti!! Lohduttavaa kuulla, etten ole ainoa tämän ihmeellisen kroppani kanssa. Nyt iän myötä tosiaan lisäbonuksena tullut tämä että rasva lähtee myös naamasta, jos paino yhtään tippuu.

Ap

Coolsculpting poistaa pömpän helposti ja nopeasti eikä ole kauhean kallistakaan. Olen myös tällainen tikkuvartalo keskeltä-ainoastaan-lihova.

Vierailija
71/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko vetää rasvaprosentit noin alas? Naisella kuuluu olla rasvaa, muuten roikkuu naama, häipyy rin_nat jne. jne. Miks sun pitää saada vatsalihakset näkyviin? Ketä varten?

Kirjoita vaan rohkeasti rinnat siihen tekstiisi seuraavalla kerralla. Rinnat on ihan normaali hyväksytty sana.

Vierailija
72/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile retinol- yövoiteita (eli a-vitamiini) esim dermosilillä on aika hyvä. Itellä alkanu paranee muut iho-oireet. Mut huom yökäyttöön ku retinol herkistää auringolle.

Ja retinol myös lakkaa toimimasta auringon valossa. Siksi illalla laitetaan.

Vierailija
73/73 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyteaineet kuulostavat ikuiselta rumbalta.

Ei, ne kestävät kauemmmin kuin sanotaan, ja siksi niitä pitääkin laittaa aivan minimi kerrallaan ettei tule semmonen palsamoitu turpea naama. Ihan pikkusen noin kahden vuoden välein jos sitäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi