Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla olisi mahdollisuus edetä uralla ns. reittä pitkin. Mitä tekisit?

Vierailija
10.03.2021 |

Luulin, että niin tapahtuu vain elokuvissa ja joskus menneisyydessä. Joku meidän talon sisältä todennäköisesti saa paikan tai sitten se menee hakuun. En ole siihen pätevin, mutta tiedän, että sopisin tehtävään ja olisin hyvä siinä. Esimieheni antoi ymmärtää, että hän voi ajaa minua tehtävään. Hän on ihan miellyttävä ja karismaattinen. Yhtiö on iso, yksityinen, tarkemmin en voi kertoa. Se olisi mun unelmani.

Kommentit (211)

Vierailija
181/211 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai kannataa! Siten voit  heti muutaman viikon työssä olon jälkeen kohota henkilöstöasianhoitajasta henkilöstöpäälliköksi. Täten voit firman juhlissa kujertaa johtajalle hänen vaimonsa seistessä vieressä, että 'ei kai meidän tarvitse kätellä!'...No, ne muut sata vierasta kyllä kätteli. Muista eduista puhumattakaan.

Häh? Jollain menee kovaa

Vierailija
182/211 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/211 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä kertomaan, että mun urapolulleni kuuluu hyvää. Asiat etenevät. Kun ei ole kyyninen ja liian nöyrä, voi saada, mitä haluaa:)

Ap

Vierailija
184/211 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin vielä kertomaan, että mun urapolulleni kuuluu hyvää. Asiat etenevät. Kun ei ole kyyninen ja liian nöyrä, voi saada, mitä haluaa:)

Ap

Hyvin pelattu. Onnea! Tsemppasin sinua jo ketjun alussa.

Vierailija
185/211 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyvin pelattu. Onnea! Tsemppasin sinua jo ketjun alussa.

Kiitos:) Elämä tuntui nyt tosi hyvältä.

Ap

Vierailija
186/211 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko seksiä?

Ei sillä sinänsä ole merkitystä. Hyvässä yhteisymmärryksessä ja tasavertaisina ollaan kommunikoitu.

Ap

Vierailija
187/211 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, puistattaa ajatellakin että antaisin seksiä jollekin tyypille rahaa tai työpaikkaa vastaan. Hyi.

Mielipiteeseen varmaan vaikuttaa sekin, ettei koskaan ole tarvinnut edes harkita tuollaista vaihtoehtoa, hyväpalkkaisia ja haastavia töitä on aina riittänyt ilman keikistelyä ja ukkojen ympärillä kiehnäämistä, riittävä pätevyys on hankittu opiskelemalla ja etenemällä harjoittelupaikasta vaativampiin tehtäviin sillä perusteella että olen tehnyt työni hyvin.

Vierailija
188/211 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee omantunnontuskia ajattelet sek5in erilisena kivana.

Ellet ole yliherkka ja tunteellinen et tule vaivaamaan paatasi asialla.

Ja jos tuutkin, aika parantaa.

Kela, etta ma "etenin" mutten edennyt. Niinkin voi kayda.

Mutta kyyti on kyyti ja jos kelpaa anna palaa

Vierailija
189/211 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne reidet? Joko aukaisit?

Vierailija
190/211 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee omantunnontuskia ajattelet sek5in erilisena kivana.

Ellet ole yliherkka ja tunteellinen et tule vaivaamaan paatasi asialla.

Ja jos tuutkin, aika parantaa.

Kela, etta ma "etenin" mutten edennyt. Niinkin voi kayda.

Mutta kyyti on kyyti ja jos kelpaa anna palaa

Provoa, sairasta paskaa🤮

Vierailija
191/211 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai reittä pitkin! Älä valehtele, munaa pitkin menet, jos menet.

Vierailija
192/211 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä. Älkää tehkö sitä. Myöhemmin varmasti kaduttaa. Jos jotain ei saa rehellisesti ja suoraan, vaan jonkun oudon systeemin kautta, jokin ei ole firmassa kohdillaan.

Vierailija
193/211 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi, puistattaa ajatellakin että antaisin seksiä jollekin tyypille rahaa tai työpaikkaa vastaan. Hyi.

Mielipiteeseen varmaan vaikuttaa sekin, ettei koskaan ole tarvinnut edes harkita tuollaista vaihtoehtoa, hyväpalkkaisia ja haastavia töitä on aina riittänyt ilman keikistelyä ja ukkojen ympärillä kiehnäämistä, riittävä pätevyys on hankittu opiskelemalla ja etenemällä harjoittelupaikasta vaativampiin tehtäviin sillä perusteella että olen tehnyt työni hyvin.

En mun juttuni ole noin kliininen eikä tuollaista varmasti ole kuin elokuvissa:D

Ap

Vierailija
194/211 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä myisi itsekunnioitustani mistään hinnasta, vaikka muuten olisi miten kiinnostava vastapuoli.

Vierailija
195/211 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä myisi itsekunnioitustani mistään hinnasta, vaikka muuten olisi miten kiinnostava vastapuoli.

Eikä muuten olisi enää kiinnostava, jos tuollaista ehdottaisi.

Vierailija
196/211 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh.... me keskusteltiin työnkuvasta, yrityksestä, mun näkemyksistäni, laajennettiin aiheita illan mittaan yksityisempiin ja kevyempiin samalla kun syötiin ja juotiin viiniä. Olimme yhtiön tiloissa, emme kuitenkaan työpaikalla.

Ap

Vierailija
197/211 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh.... me keskusteltiin työnkuvasta, yrityksestä, mun näkemyksistäni, laajennettiin aiheita illan mittaan yksityisempiin ja kevyempiin samalla kun syötiin ja juotiin viiniä. Olimme yhtiön tiloissa, emme kuitenkaan työpaikalla.

Ap

Älä nyt viitsi. Ei kai niin epätoivoisia miespomoja ole, että pelkän treffi-illan takia sinulle jonkun työpaikan hartiavoimin junailisi. Tai jos junaili niin olit muutenkin varteenotettava hakija jota olisi voinut esittää tehtävään. Ainahan nuo valinnat on tietynlaista suhmurointia vaikka kuinka painotetaan ansioita ja työvuosia.

Vierailija
198/211 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä nyt viitsi. Ei kai niin epätoivoisia miespomoja ole, että pelkän treffi-illan takia sinulle jonkun työpaikan hartiavoimin junailisi. Tai jos junaili niin olit muutenkin varteenotettava hakija jota olisi voinut esittää tehtävään. Ainahan nuo valinnat on tietynlaista suhmurointia vaikka kuinka painotetaan ansioita ja työvuosia.

Kyllä, todellakin olen muutenkin varteenotettava hakija. Tiedän, että paikkaa tavoitteli useampi muukin, mm, miehiä, jotka harrastavat yhdessä esimiehen kanssa. Osaltaan onnistuneen illan jälkeen sitä ei olla laittamassa avoimeen hakuun eikä aiemmin huntattuja kutsuta enää haastatteluun.

Ap

Vierailija
199/211 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli p*nitte.

Vierailija
200/211 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siinä ei reisiä tarvita. Tai niiden väliä. Itsellä on ihan oma osaaminen, rehellisyys ja ystävällisyys auttanut.