Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla olisi mahdollisuus edetä uralla ns. reittä pitkin. Mitä tekisit?

Vierailija
10.03.2021 |

Luulin, että niin tapahtuu vain elokuvissa ja joskus menneisyydessä. Joku meidän talon sisältä todennäköisesti saa paikan tai sitten se menee hakuun. En ole siihen pätevin, mutta tiedän, että sopisin tehtävään ja olisin hyvä siinä. Esimieheni antoi ymmärtää, että hän voi ajaa minua tehtävään. Hän on ihan miellyttävä ja karismaattinen. Yhtiö on iso, yksityinen, tarkemmin en voi kertoa. Se olisi mun unelmani.

Kommentit (211)

Vierailija
201/211 |
24.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ne reidet? Joko aukaisit?

Äh.... me keskusteltiin työnkuvasta, yrityksestä, mun näkemyksistäni, laajennettiin aiheita illan mittaan yksityisempiin ja kevyempiin samalla kun syötiin ja juotiin viiniä. Olimme yhtiön tiloissa, emme kuitenkaan työpaikalla.

Ap

Mikä unelma olisikaan olla työpaikassa, jossa naiset voivat edetä urallaan pelkästään itseään myymällä.

Siinä sitä taas edistettiin tasa-arvoa ja eräänkin miehen mielikuvaa siitä, että naiset ovat höynäytettävissä olevaa hyötytavaraa.

Vierailija
202/211 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ne reidet? Joko aukaisit?

Äh.... me keskusteltiin työnkuvasta, yrityksestä, mun näkemyksistäni, laajennettiin aiheita illan mittaan yksityisempiin ja kevyempiin samalla kun syötiin ja juotiin viiniä. Olimme yhtiön tiloissa, emme kuitenkaan työpaikalla.

Ap

Mikä unelma olisikaan olla työpaikassa, jossa naiset voivat edetä urallaan pelkästään itseään myymällä.

Siinä sitä taas edistettiin tasa-arvoa ja eräänkin miehen mielikuvaa siitä, että naiset ovat höynäytettävissä olevaa hyötytavaraa.

Ei pelkästään. Aphan kirjoittaa olevansa varteenotettava hakija jokatapauksessa. Eipä tuo poikkea yhtään hyvä veli -systeemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/211 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on mustavalkoista ajattelua loppupään viestit. En palaa enää tähän aiheeseen. Mulle kuuluu tosi hyvää:)

Ap

Vierailija
204/211 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu ap? Sanoit ettet palaa aiheeseen, mutta voisitko kertoa silti miten töissä menee:)

Vierailija
205/211 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuuluu ap? Sanoit ettet palaa aiheeseen, mutta voisitko kertoa silti miten töissä menee:)

Niinhän sanoin. Hyvin menee. Siirryn virallisesti uuteen tehtävään kesäloman jälkeen. Ollaan nähty esimiehen kanssa vapaa-ajalla silloin tällöin. Jatkossahan hän ei enää edes ole mun esimieheni. Kannatti olla joustava ja avomielinen eikä nipottaa.

Ap

Vierailija
206/211 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vointisi olisi tämän jälkeen.? Tunnut olevan kevytkenkäinen. Eikö sitä edetä yläpäällä eikä alapäällä. Minä en ainakaan arvostaisi itseäni ryhtymällä tälläiseen.

Vierailija
207/211 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vointisi olisi tämän jälkeen.? Tunnut olevan kevytkenkäinen. Eikö sitä edetä yläpäällä eikä alapäällä. Minä en ainakaan arvostaisi itseäni ryhtymällä tälläiseen.

En ole edennyt alapäällä vaan päässyt tilanteisiin, joissa olen saanut esitellä sitä yläpäätä tavallista enemmän ja tavallista luontevammin.

Ap

Vierailija
208/211 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa naiset oppia tästä ja käyttäkää sitä, mitä teille on annettu. Turhalla siveilyllä pysyy lasikatto ikuisesti yllä.

Vierailija
209/211 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu AP?

Vierailija
210/211 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa naiset oppia tästä ja käyttäkää sitä, mitä teille on annettu. Turhalla siveilyllä pysyy lasikatto ikuisesti yllä.

Muista opettaa tyttärellesi tämä. Koska tyhmän geenit periytyy, ja ilman tätä kultaista neuvoa se ei etene mihkään.

Mua vaivaisi että sain duunipaikkani pelkästään vaihtokauppana. Mutta jotkut ihmiset näkee elämän lautapelinä ja niitä ei vaivaa.

Vierailija
211/211 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa nuoret miehetkin tämä ja käyttäkää sitä nuoren miehen vetovoimaa hyväksenne! Kannattaa antaa pomolle blow job vaikka kuinka olisi vastenmielistä, lähtee ura nousukiitoon.