Kauanko "kannattaa" odottaa aloitetta vai onko ns. vain ystävällisyydestä kyse?
Missä ajassa mies tekee aloitteen jos on tehdäkseen? Kyseessä siis ihan aikuiset ihmiset, jotka tavanneet ja tuntevat harrastuksen kautta ja käytös, puheenaiheet ja yhdessä käytetty aika viittaavat kiinnostukseen, mutta se aloite...... Vihjailuja kyllä, mutta ei suoraa ehdotusta.
Ovatko jotkut vain "hitaita" ja haluavat vähän tutustua ja jutella ensin vai tehdäänkö aloite tyyliin heti eikä viikkojen päästä jos kiinnostusta oikeasti on?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tosi paljon miehestä. Jos on hiljainen ujompi niin saattaa jättää tekemättä aloitteen. Jos taas sosiaalinen ja flirtti niin on nopeampi. Jos pidät miehestä eikä hän tee aloitetta, niin kokeile itse tehdä. Mies saattaa olla niin ujo ettei tee, vaikka olisi kiinnostunut. Jos taas on flirtti ja ulospäinsuuntautunut eikä ole tehnyt aloitetta, on aika varmaa ettei ole kiinnostunut.
Ei se kerro mitään, jos luulee toisen olevan ulospäinsuuntautunut ja sosiaalinen. Näin minäkin luulin eräästä miehestä. Kun mielestäni flirttaili minulle niin en edes uskonut sen olevan muuta kuin kaverillista ja tekee sitä koko ajan kun oli mielestäni sellainen sosiaalinen ja jopa pelimies. Ja mitä vielä. Selvisi, että se on ihan hulluna minuun, mutta tuhottoman ujo eikä uskalla mitään enempää. Hämmästyin todella paljon tästä huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tosi paljon miehestä. Jos on hiljainen ujompi niin saattaa jättää tekemättä aloitteen. Jos taas sosiaalinen ja flirtti niin on nopeampi. Jos pidät miehestä eikä hän tee aloitetta, niin kokeile itse tehdä. Mies saattaa olla niin ujo ettei tee, vaikka olisi kiinnostunut. Jos taas on flirtti ja ulospäinsuuntautunut eikä ole tehnyt aloitetta, on aika varmaa ettei ole kiinnostunut.
Ei se kerro mitään, jos luulee toisen olevan ulospäinsuuntautunut ja sosiaalinen. Näin minäkin luulin eräästä miehestä. Kun mielestäni flirttaili minulle niin en edes uskonut sen olevan muuta kuin kaverillista ja tekee sitä koko ajan kun oli mielestäni sellainen sosiaalinen ja jopa pelimies. Ja mitä vielä. Selvisi, että se on ihan hulluna minuun, mutta tuhottoman ujo eikä uskalla mitään enempää. Hämmästyin todella paljon tästä huomiosta.
Miten se selvisi sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se selvisi sitten?
Minun tapauksessani jollain uskomattomalla tuurilla tai jotain. Sain sen selville vähän kuin salaa. En avaa enempää. Jäi kiinni rysän päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mies hae naista ystäväksi. Mies pelkää todennäköisesti pakkeja ja siksi jahkailee oikeata aikaa toimia.
"Ei kukaan"
Selevä. Mut sitten ei varmaan olekaan oikea mies?
En tiedä yhtään miestä, joka aktiivisesti etsisi naisista vain kaveria. Jos ystäväksi päädytään, niin paremminkin ajaudutaan sattumalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mies hae naista ystäväksi. Mies pelkää todennäköisesti pakkeja ja siksi jahkailee oikeata aikaa toimia.
"Ei kukaan"
Selevä. Mut sitten ei varmaan olekaan oikea mies?
En tiedä yhtään miestä, joka aktiivisesti etsisi naisista vain kaveria. Jos ystäväksi päädytään, niin paremminkin ajaudutaan sattumalta.
Mä en aktiivisesti eti kaveria kenestäkään. Jos sopiva sattuu tulemaan kohdalle niin kelpaa sukupuolesta riippumatta.
Ei miehet tee aloitteita, jos alakerran vehkeet ei riitä suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet tee aloitteita, jos alakerran vehkeet ei riitä suhteeseen.
Jättäkääpä ukot se vehkeidenne riittävyys meidän naisten arvioitavaksi. Itse olen kyllä nauttinut aina, oli patukka ollut sitten pitkä, pätkä, ohut tai paksu.
No mulle miehenä on tärkeää olla varma, onko vastapuoli vapaa. En suurin surminkaan halua lähteä mihinkään kolmiopeleihin. Enkä ylipäätään peleihin. Olen 46, en jaksa enää mitään ylimääräistä pelailua enkä soidinmenoja. Kyllä sen jo pitää olla molemmille osapuolille aika pian selvillä, mitä haetaan. Arvostan itsenäisyyttäni, mutta jos oikea ihminen vielä sattuisi kohdalle osumaan, tulen vastaan.
Vierailija kirjoitti:
No mulle miehenä on tärkeää olla varma, onko vastapuoli vapaa. En suurin surminkaan halua lähteä mihinkään kolmiopeleihin. Enkä ylipäätään peleihin. Olen 46, en jaksa enää mitään ylimääräistä pelailua enkä soidinmenoja. Kyllä sen jo pitää olla molemmille osapuolille aika pian selvillä, mitä haetaan. Arvostan itsenäisyyttäni, mutta jos oikea ihminen vielä sattuisi kohdalle osumaan, tulen vastaan.
No mikä on sitten se "viimeinen pisara" joka saa sut pyytämään numeroa esim.? Onko joku tietty määrä kiinnostuksesta kieliviä merkkejä tms. joka saa toimimaan?
Ap siis kysyi, kauanko kannattaa odottaa (ei tee mitään), ja missä vaiheessa kannattaa lopettaa odottaminen (ei tee mitään). Aika sama lopputuloksen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska yhtäkään naista ei kiinnosta aloitekyvytön mies, oli tämä sitten minkälainen laatikkoleukakirurgi tahansa. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?
Toisaalta harrastukseen menty harrastamisen, ei seuranhaun takia, joten millainen moukka tekee aloitteita harrastuksessa? Mikäli nainen ei olekaan kiinnostunut, niin naisen täytyy henkensä takia pelätessään lopettaa harrastuksensa. Nainen fyysisesti heikompana joutuu ikävään tilanteeseen, jos haluaisi miehelle antaa pakit muttei uskalla, koska miehet ovat vaarallisia. Näin tämän foorumin muista ketjuista saamme lukea, joten miksi mies tekisi aloitetta?
Tuossa harrastusjutussa olrn jokseenkin samaa mieltä, mutta mitä sä nyt ruikutat että nainen fyysisesti heikompana ei uskalla antaa pakkeja, koska "miehet on vaarallisia". Aika kieroutunut mieli sinulle on kehittynyt siellä yksinäisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvistan tämän, itse olen kyllä hyvin sosiaalinen ja kaverillinen kaikille, mutta lähestymismielessä menen täysin lukkoon ja ujostelen.
Joo, tehkää naiset aloitteita. Minä en enää tee. Olen aina tehnyt, ja lopputulos on ollut se että olen se hyväksikäytettävä tyrkky, joka on ollut liian helposti saatavilla ja myös siis helposti pois heitettävä.
Jos ei löydy sitä miestä joka on ihan itse jo tarpeeksi kiinnostunut ja viitsii sen osoittaa, niin olen yksin.
Ainahan sanotaan yksin jäävälle naiselle että tekee jotain väärin, valitsee vääriä tyyppejä, no tämä on ainoa jota enää voin muuttaa.
Vaan eipä näy lähestyjiä.