Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies laittoi aamiaisen vain itselleen "eihän naiset syö aamuisin"

Vierailija
07.03.2021 |

Heräsin paistetun kananmunan tuoksuun miehen luona ja ilahduin, koska oli jo kova nälkä. Kun menin keittiöön, mies oli jo syönyt ja keräsi tiskejään pois. Kysyin jäikö minullekin ruokaa. Mies sanoi "eihän naiset syö aamuisin, ota vaikka appelsiinimehua" Kuulemma hänen äitinsä ja siskonsakaan eivät koskaan syöneet aamuisin vaan kattoivat perheen miehille. Nämä kolme naista ilmeisesti kattavat hänen mielestään kaikki maailman naiset?

Kommentit (205)

Vierailija
121/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

veikö ap aamiaistarvikkeet mukanaan miehelle mennessä, vai aikoiko ap maksaa puolet kauppalaskusta?

miestenkin pitää maksaa syömänsa ruoat naisten luona kyläillessään, ainakin palstan mukaan 

eri asia, jos mies pyysi naista panolle, mies maksaa

Panosuhteessa on yhteistä vain seksi. Molemmat osapuolet huolehtivat itse rahoistaan ja syömisistään. On eri asia jos seurustelee. Silloin on muitakin velvollisuuksia.

Jos on kyse rahasta niin voihan sitä odottaa, että toinen on häipynyt ja sitten vasta alkaa tuoksutella kämppää herkkuaamiaisella. Aika nuuka saa olla jos ei halua kananmunaa ja leipäviipaletta tarjota yövieraalle. Maksaako kahvikuppi extraa vai pitääkö tyytyä kraanaveteen? Saako edes hampaita pestä ja suihkussa käydä, kun vettä kuuluu?

Miksi sitten palstan naisten mielestä miesten pitää maksaa ruokaostokset, jos mies menee naiselle kylään? 

Kun tuntuu ettei täällä käyvät parit puhu toisilleen. Panon ei tarvi tuoda mitään, koska hehän lähtee yleensä heti menemään. Kumppanin kanssa olisi hyvä sopia syödäänkö vuoroin vieraissa vai tuoko molemmat omat syömiset.

Vierailija
122/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas huonokäytöksinen mies. Ei jatkoon. 

Niin ja en syö aamiaista, mutta kyllä normi-ihminen tarjoaisi sitä aamiaista kuitenkin. 

Jos on asunut pitkään yksin, niin sitä vaistomaisesti tekee ruoat ja muunkin vain itselleen, koska on tottunut näin tekemään.

No höpö höpö. Asun yksin ja kyllä osaan vieraista pitää huolta. Törppö äijä suoraan sanottuna. 

Jos on mittoittanut ruoan niin, että vain itselleen riittää. Ruokaa ostaessa ei ole tietoa, että joku on tulossa käymään.

Tuossa tilanteessa odottaisin, että vieras lähtisi ennen kuin kokkaisin mitään aamiaista, jos siitä ei jostain syystä kahdelle mitenkään riittäisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sen sijaan että oisit vaan poistunut sä kirjoittelit tänne huomiohakuisesti? Eikö sulla ole kavereita joiden kanssa ruotia tällasta asiaa?

Et ole käytävän kirkkain lamppu, et.

Taidat olla ite samanlainen pihi

Vierailija
124/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tapailunaista tietenkään kohdella samalla tavalla kuin tyttöystävää.

Jos mulla on yökylässä joku, on se sitten kaveri tai tapailumies, ei tulisi mieleenkään tehdä aamupala vain ITELLENI 😄.

Provohan tämäkin aloitus lienee, mutta kuitenkin. Tuo asenne on kuitenkin sellainen mihin olen itsekin törmännyt varsinkin kokemattomien miesten kanssa, että "eihän naiset sitä ja kaikki naiset aina tätä". Se jos mikä on luotaantyöntävää.

ja samalla yleistät (kokemattomat) miehet

klassista

Niin yleistänkin koska se on hyvin tyypillistä ja inhimillistä, että mitä kokemattomampi jossain asiassa on, sen enemmän siitä kuvittelee tietävänsä kaiken. Vähän sama kuin että parhaat neuvot lasten kasvatukseen tulee aina lapsettomilta.

Vierailija
125/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli epäitsekäs, varjeli p:soaan liikakiloilta.

Vierailija
126/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on joku yökylässä ja on niin nolo että ruokaa riittää vain yhdelle, niin ollaan itse ilman

Vierailija
127/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

veikö ap aamiaistarvikkeet mukanaan miehelle mennessä, vai aikoiko ap maksaa puolet kauppalaskusta?

miestenkin pitää maksaa syömänsa ruoat naisten luona kyläillessään, ainakin palstan mukaan 

Panosuhteessa on yhteistä vain seksi. Molemmat osapuolet huolehtivat itse rahoistaan ja syömisistään. On eri asia jos seurustelee. Silloin on muitakin velvollisuuksia.

Sitten olisi varmasti parempi mennä hotelliin ja maksaa se puoliksi. Siellä saa sentään aamiaisen.

Vierailija
128/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kommentteja mutta olen itse tällainen nainen joka ei syö aamiaista. Ihan normaalia minusta! Ei meidän perheessä kukaan nainen syönyt aamiaista koskaan.

Vierailija
129/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tapailu ole seurustelua? Ei se yhden illan juttukaan ole jos jo tapaillaan enemmänkin. Ja nykyään seksi tulee kuvioihin heti suhteen alkaessa.

Jos mies menee seksisuhtessa naisen luokse, niin miestä ei haittaa yhtään vaikka nainen ei tarjoa mitään. Pääasia on, että saa seksiä. Mies olettaa naisen ajattelevan samoin. Siitä voi olla kysymys.

Vierailija
130/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea kommentteja mutta olen itse tällainen nainen joka ei syö aamiaista. Ihan normaalia minusta! Ei meidän perheessä kukaan nainen syönyt aamiaista koskaan.

Oletko sitten niin tyhmä, että kuvittelet kaikkien naisten olevan täysin samanlaisia?

Vierailija
131/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitä on. Menin miehen luokse , ja mies kipaisi aamulla hakemaan aamupalayarvikkeet lähikaupasta. Aamupala oli säilykehedelmäcoctailia ja sokerijogurttipurkki 🤣 sitten vielä jälkikäteen kehui , miten oli tarjonnut hyvän aamupalan 🤣😂😅 no ei kyllä muutenkaan enää nähty, kun olikin varattu, vaikka väitti olevansa eronnut.

Kyllä näitä on, sanon minäkin. Useampi mies on kipaissut hakemaan lounaan, päivällisen tai minkä ikinä aterian, vain itselleen.

Vierailija
132/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin nauranut ja alkanut kokkailemaan itselleni oikein ruhtinaalliset pöperöt miehen kaappien antimista. Sit olisin jättänyt tiskit miehen siivottavaksi ja lähtiessä sanonut että tää oli tässä .

Vierailija
133/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli teidänkin 50-luvulle jämähtäneessä perheessä naiset vain tekivät miehille aamupalan ja siirtyivät sitten parvekkeelle hankkimaan oman energiansa yhteyttämällä?

En syö itsekään aamupalaa arkisin, viikonloppuisin kyllä. Meillä mies ei syö aamupalaa, mutta ei tulisi mieleenkään a) vaatia että hän tekee minulle aamupalan ja b) tehdä tästä yleistys ettei KUKAAN mies syö aamupalaa.

Vierailija
134/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on selkeästi vakavasti ylipainoinen ja hänen pitäisi laihduttaa. Tätä mies yrittää vihjata...

Vierailija
135/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin poistua vähemmästäkin, eikä olisi tarvetta palata.

Silti, nyt kun naista saa helposti, on miesten taso laskenut alle arvostelun.  Mitään ei tarvitse vaivautua.  Ei olisi mieskaveriaan kohtaan noin käyttäytynyt.  Alkaa ymmärtää miksi ennen naiset säännösteli tavaraansa.

Vierailija
136/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on selkeästi vakavasti ylipainoinen ja hänen pitäisi laihduttaa. Tätä mies yrittää vihjata...

Suosii maksullisia, jos ulkonäön pitää olla vimpan päälle.

Vierailija
137/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa ihan oikeasti uskoa, ettei naiset syö aamuisin. Sukulaisnainen selitti omille lapsilleen, että "naiset aina laihduttavat" kun söi vuosikaudet vain laihdutusjauheita.

Vierailija
138/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi alun alkaenkaan jäänyt noin moukalle miehelle yöksi. Tai sitten äijä tais olla tyytymätön suhun ja piruuttaan näytti sen noin, että ymmärtäisit lähteä menemään.

Varmista sinä mieheltä seuraavan kerran että saako aamulla munaa.

Älä sitten suutu  vastauksesta.

Vierailija
139/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tapailu ole seurustelua? Ei se yhden illan juttukaan ole jos jo tapaillaan enemmänkin. Ja nykyään seksi tulee kuvioihin heti suhteen alkaessa.

Jos mies menee seksisuhtessa naisen luokse, niin miestä ei haittaa yhtään vaikka nainen ei tarjoa mitään. Pääasia on, että saa seksiä. Mies olettaa naisen ajattelevan samoin. Siitä voi olla kysymys.

Eli ihan normaalit käytöstavat puuttuu? Ei kukaan syödä mässytä ja oleta vieraansa vain nuuskuttelevan hyviä tuoksuja. Mulle tuli ihan mieleen yksi Ohukainen ja Paksukainen kohtaus, kun Stanley alkoi syödä banaania ja Oliver sanoi kiukkuisesti: "give me a part of banana". Ja Stanley antoi pelkän tyhjän kuoren. Mutta olihan se "part of banana". Nih.

Vierailija
140/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina laitan tarjolle, pastan munatkin, on tuorettta sämpylää, jyväleipää, paahtoa. Itsekin otan aina khavin

Tiedän yhden naisen joka ottaa vain mustan kahvin, ei muuta, ei ota keksiä. Hyvää bors keittoa teki minulle. 👍🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan