Tapailemani mies laittoi aamiaisen vain itselleen "eihän naiset syö aamuisin"
Heräsin paistetun kananmunan tuoksuun miehen luona ja ilahduin, koska oli jo kova nälkä. Kun menin keittiöön, mies oli jo syönyt ja keräsi tiskejään pois. Kysyin jäikö minullekin ruokaa. Mies sanoi "eihän naiset syö aamuisin, ota vaikka appelsiinimehua" Kuulemma hänen äitinsä ja siskonsakaan eivät koskaan syöneet aamuisin vaan kattoivat perheen miehille. Nämä kolme naista ilmeisesti kattavat hänen mielestään kaikki maailman naiset?
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
TAAS tämä tapailu- h u o r a -trolli...
Merkillistä on että nämä aiheet säilytetään tällä palstalla ja kaikki asialliset otetaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi kirjoitti:
katsokaas tykkäysten määrää vastauksissa
Eikä palstalla ole m i e s v i h a a
Ja siellä taas otsasuoni pullistelee heti aamusta jopa typerän provon vuoksi :D :D :D
jonka palstan miesvihaajat nielevät
Eikä minulla otsasuoni pullistu, kunhan näytän teille tekonne ja asenteenne. Jos jollain, teillä miesvihaajilla pullistuu otsasuoni kun olette heti aamusta haukkumassa miehiä, jopa typerässä provossa.
Oih, ihan näytät naisille paikkansa! Olet sinä lapsellinen. :D
en toki näytä kenellekään mitään paikkaa.
Kerroin vain mitä te teette täällä.
Minä kerron mitä sinä teet täällä: kyttäät ja ruikutat.
parempi sekin kuin m i e s v i h a mitä sinä harrastat
Vierailija kirjoitti:
Outoa ei ole aloitus vaan kymmenet aloittajaa vastaan kirjoitetut kommentit. Melko häiriintynyttä porukkaa.
Niin, olet normalisoinut m i e s v i h a n
Mä oisin laittanut vaatteet päälle ja sanonut, että lähden kotiin syömään. Sen pituinen se love story.
Olisit tehnyt itse? Miten ihmeessä nykynaiset on niin avuttomia.
Onpas huonokäytöksinen mies. Ei jatkoon.
Niin ja en syö aamiaista, mutta kyllä normi-ihminen tarjoaisi sitä aamiaista kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap vihaat miehiä? Millainen sairas mieli näitä tarinoita keksii?
Nämä tulevat trollitehtaalta. Sairaita ovat siellä kaikki, haluavat luoda vihaa ihmisten välille ja ikävä kyllä myös onnistuvat. Vain tyhmät vastaavat tällaisiin ketjuihin.
Otaksuttavasti mies on vain tavattoman typerä!
Vierailija kirjoitti:
Olisit tehnyt itse? Miten ihmeessä nykynaiset on niin avuttomia.
Järkinainen pitäytyy panoissa eikä jää yöksi.
Eikö voi sanoa, että minä kyllä syön aamupalaa. Löytyykö täältä jotain, vai haluatko, että lähden kotiin aamiaiselle?
Helppoa kuin heinänteko. Eikä vaadi mies- tai naisvihaa.
Tää on ollut täällä ennenkin.. Miksi kirjoittelet samasta asiasta? Tällaiset on helpointa ja kätevintä hoitaa sen kumppanin kanssa, avaa vain suunsa ja kertoo, et kyllä minä ainakin syön aamupalaa :)
Vierailija kirjoitti:
Heh. Kyllä hänen äitinsä ja siskonsakin syö aamupalaa. Ei vaan moukka pystynyt myöntämään, että oli ajattelematon, itsekäs ja huonotapainen.
Jospa söivät jo aiemmin, olkoon vaikka appelsiinimehua, ja laittoivat aamupalan myöhemmin heräävälle miehelle? Törppö sitten luuli, että hyvyyttään kokkasivat pojalle. Itse vaikutat kyllä avuttomalta, oli totta tai ei. Ensi kerran tiedät varata vaikka proteiinipatukan laukkuun. Tokko samaa enää näet, mutta seuraavaa varten.
Vierailija kirjoitti:
Onpas huonokäytöksinen mies. Ei jatkoon.
Niin ja en syö aamiaista, mutta kyllä normi-ihminen tarjoaisi sitä aamiaista kuitenkin.
Jos on asunut pitkään yksin, niin sitä vaistomaisesti tekee ruoat ja muunkin vain itselleen, koska on tottunut näin tekemään.
veikö ap aamiaistarvikkeet mukanaan miehelle mennessä, vai aikoiko ap maksaa puolet kauppalaskusta?
miestenkin pitää maksaa syömänsa ruoat naisten luona kyläillessään, ainakin palstan mukaan
Vierailija kirjoitti:
veikö ap aamiaistarvikkeet mukanaan miehelle mennessä, vai aikoiko ap maksaa puolet kauppalaskusta?
miestenkin pitää maksaa syömänsa ruoat naisten luona kyläillessään, ainakin palstan mukaan
eri asia, jos mies pyysi naista panolle, mies maksaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli nainen on tässä tapauksessa maksullinen
Kunnon peräkammarin poika. Nehän tietää aina naisista kaiken, vaikka oma kokemus rajoittuu naispuolisiin perheenjäseniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli nainen on tässä tapauksessa maksullinen
kutsuja maksaa treffit. Älä miessika pyydä naisia treffeille jos se on vaikea käsittää
Kyllä näitä on. Menin miehen luokse , ja mies kipaisi aamulla hakemaan aamupalayarvikkeet lähikaupasta. Aamupala oli säilykehedelmäcoctailia ja sokerijogurttipurkki 🤣 sitten vielä jälkikäteen kehui , miten oli tarjonnut hyvän aamupalan 🤣😂😅 no ei kyllä muutenkaan enää nähty, kun olikin varattu, vaikka väitti olevansa eronnut.
Outoa ei ole aloitus vaan kymmenet aloittajaa vastaan kirjoitetut kommentit. Melko häiriintynyttä porukkaa.