Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies laittoi aamiaisen vain itselleen "eihän naiset syö aamuisin"

Vierailija
07.03.2021 |

Heräsin paistetun kananmunan tuoksuun miehen luona ja ilahduin, koska oli jo kova nälkä. Kun menin keittiöön, mies oli jo syönyt ja keräsi tiskejään pois. Kysyin jäikö minullekin ruokaa. Mies sanoi "eihän naiset syö aamuisin, ota vaikka appelsiinimehua" Kuulemma hänen äitinsä ja siskonsakaan eivät koskaan syöneet aamuisin vaan kattoivat perheen miehille. Nämä kolme naista ilmeisesti kattavat hänen mielestään kaikki maailman naiset?

Kommentit (205)

Vierailija
201/205 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sen sijaan että oisit vaan poistunut sä kirjoittelit tänne huomiohakuisesti? Eikö sulla ole kavereita joiden kanssa ruotia tällasta asiaa?

Et ole käytävän kirkkain lamppu, et.

Taidat olla ite samanlainen pihi

Tämä jos mikä lisää rakentavaa ja positiivista keskusteluilmapiiriä. Kiva, jatka samaan malliin, tuo tekee näköjään sinut tosi onnelliseksi. ☺️👍

Vierailija
202/205 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea kommentteja mutta olen itse tällainen nainen joka ei syö aamiaista. Ihan normaalia minusta! Ei meidän perheessä kukaan nainen syönyt aamiaista koskaan.

Eli teidänkin 50-luvulle jämähtäneessä perheessä naiset vain tekivät miehille aamupalan ja siirtyivät sitten parvekkeelle hankkimaan oman energiansa yhteyttämällä?

En syö itsekään aamupalaa arkisin, viikonloppuisin kyllä. Meillä mies ei syö aamupalaa, mutta ei tulisi mieleenkään a) vaatia että hän tekee minulle aamupalan ja b) tehdä tästä yleistys ettei KUKAAN mies syö aamupalaa.

ihanaa raivoamista ketjussa joka perustuu trollaukseen ja miesvihaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/205 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa luulee tätä provoksi. Voi ollakin, mutta ihan varmasti tuommosia töksäkkeitä on

maailma täynnä. Missähän villakorissa nykynaiset on kasvatettu.

Nyt kun tämä paljastui provoksi niin sitten kirjoitat että ihan varmasti tuollaisia on...

Ja peukkua tulee.

Olen sanaton tästä mi es vi hasta.

Vierailija
204/205 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulkaa, kyllä mäkin villissä nuoruudessa olen törmännyt mieheen joka mussutti tyytyväisenä aamupalaa eikä tarjonnut minulle mitään koska naiset eivät syö aamuisin. Ei todellakaan mennyt jatkoon.

Vierailija
205/205 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sen sijaan että oisit vaan poistunut sä kirjoittelit tänne huomiohakuisesti? Eikö sulla ole kavereita joiden kanssa ruotia tällasta asiaa?

Et ole käytävän kirkkain lamppu, et.

Taidat olla ite samanlainen pihi

Tämä jos mikä lisää rakentavaa ja positiivista keskusteluilmapiiriä. Kiva, jatka samaan malliin, tuo tekee näköjään sinut tosi onnelliseksi. ☺️👍

Ei ole totta, sä kopioit tämän ja tallensit koneellesi vastaista käyttöä varten! 😮

NYT todellakin uskon, että tällä palstalla päivystää päätoimisesti joku työtön, naisia syvästi vihaava mies, joka käyttää päivänsä palstan selaamiseen, tallentaa keskusteluja ja viestejä ja avaa säännöllisesti naisvihaketjuja. 🤭 Aiemmin olin ajatellut, että kuvittelen vain...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän