Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies laittoi aamiaisen vain itselleen "eihän naiset syö aamuisin"

Vierailija
07.03.2021 |

Heräsin paistetun kananmunan tuoksuun miehen luona ja ilahduin, koska oli jo kova nälkä. Kun menin keittiöön, mies oli jo syönyt ja keräsi tiskejään pois. Kysyin jäikö minullekin ruokaa. Mies sanoi "eihän naiset syö aamuisin, ota vaikka appelsiinimehua" Kuulemma hänen äitinsä ja siskonsakaan eivät koskaan syöneet aamuisin vaan kattoivat perheen miehille. Nämä kolme naista ilmeisesti kattavat hänen mielestään kaikki maailman naiset?

Kommentit (205)

Vierailija
161/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapissa on hyvä olla muutakin kuin valo kun aamulla herää nainen kainalossa.

Vierailija
162/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tästä palstalta kuinka realistisen kuvan suomalaisista naisista? Tuntemani naiset on ihan erilaisia, mutta onko heilläkin oikeasti tällaisia ajatuksia, mitä palstanaisilla? Siinä tapauksessa en haluaisi olla missään tekemisissä suomalaisten naisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tästä palstalta kuinka realistisen kuvan suomalaisista naisista? Tuntemani naiset on ihan erilaisia, mutta onko heilläkin oikeasti tällaisia ajatuksia, mitä palstanaisilla? Siinä tapauksessa en haluaisi olla missään tekemisissä suomalaisten naisten kanssa.

Riippuu vähän mihin oot kiinnittänyt huomion :D

Ite en tosiaan olettaisi, että mulle on varattu aamiaista, jollei niin ole erikseen sovittu. Mutta en myöskään jatkaisi tapailua ihmisen kanssa, joka olettaa kaikkien naisten olevan samanlaisia.

Etenkään jos kysyisin mahdollisuutta aamupalaan ja se torjutaan kieltämällä koko naissukupuolen tapa gai tarve syödä aamiaista :D

Ja vaikka ois kuinka hyvä pano, sais jäädä kyllä viimeiseksi kerraksi, mikäli tuo oli "vihje" mistä naisen tulee tajuta lähteä kotiinsa. Terve aikuinen suhde sisältää sen verran luottamusta että asioista uskalletaan puhua eikä pelailla jotain ihme pelejä ja kokeilla mitkä jutut toinen ottaa tosissaan, mitkä läppänä, mitkä vihjeinä jne.

Vierailija
164/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on niin tuhdissa kunnossa että sietääkin jättää aamupala väliin ja pätkäpaastota

Itse asiassa mulle painonhallinnassa tärkeää oli juurikin opetella syömään aamulla jotain, ettei tule sitten päivällä ahmittua liikaa. Ennen join vain mehua aamuisin, nyt syön hiukan jotain, ei sen tarvitse olla kuin vaikka pieni pala kurkkua kunhan syö jotain edes. Ei mullakaan maistu aamulla oikein mikään, mutta oon pakottanut itseni syömään vähän jotain ja se on auttanut painonhallinnassa.

Vierailija
165/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että kyllä syöt. Miksi tehdä tästä niin hell vetin iso asia? Minä olen nainen, joka ei syö aamupalaa. Ei yksinkertaisesti ole nälkä, en ole aamuihminen. Siskoni oli samanlainen.

Joskus ihmisillä on outoja käsityksiä normaalista. Korjaa ihmeessä. 

Hassua, miten monet naiset yleistää koko miessukupuolen muutaman deitin tai poikaystävän jälkeen pelkiksi seksiä himoaviksi mieslapsiksi, mutta kuitenkin loukkaannutaan verisesti kun joku mies kehtaa kokemattomuuttaan luulla, että naiset ovat siskonsa ja äitinsä kaltaisia.

Vierailija
166/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millaisia ajatuksia? Mikä tässä nyt on ollut niin pahaa? Toisen ihmisen huomioon ottaminen?

Vierailija
167/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle, että kyllä syöt. Miksi tehdä tästä niin hell vetin iso asia? Minä olen nainen, joka ei syö aamupalaa. Ei yksinkertaisesti ole nälkä, en ole aamuihminen. Siskoni oli samanlainen.

Hassua, miten monet naiset yleistää koko miessukupuolen muutaman deitin tai poikaystävän jälkeen pelkiksi seksiä himoaviksi mieslapsiksi, mutta kuitenkin loukkaannutaan verisesti kun joku mies kehtaa kokemattomuuttaan luulla, että naiset ovat siskonsa ja äitinsä kaltaisia.

No onko se sitten jotenkin fiksumpi lähtökohta, että "ei panoille mitään aamupalaa tarjota?" On totta, että kokemattomat miehet usein tekee ja töksäyttelee typeriä asioita kun ei kukaan ole seppä syntyessään. Mutta totta on sekin, että nainen voisi avata suunsa ja sanoa mitä haluaa. Tosin tässä tilanteessa se ei hyödyttänyt enää mitään kun mies oli ahminut itse kaikki ja oli pelkkää mehua tähteellä. 

Vierailija
168/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, kun ilmaispalveluja tarjoava henkilö jää roikkumaan keittiöösi. Noloa, ap!

Vierailija
169/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiainen ei sisältynyt hintaan :D

Vierailija
170/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taisi olla tyytymätön löysään silakkavittuun, roikkuviin lapasiin ja sellulaatikkoperään :D

Vierailija
171/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on miesten käyttämä kikka tuo, että sanoo hieman huvittuneena/nä'rkästyneenä 'eihän naiset noin tee', niin aina on tietty nais'tyyppi, joka kilvan ja tunnollisesti rientää toteuttamaan miehen mielikuvaa.

Tuolla tavalla miehet löytävät ne oikeantyyppiset naiset itselleen sopivaksi muokattavaksi eli siis passsaajaksi.

Vierailija
172/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiämmät on nykyisin niin läskejä, että jokainen tajuaa niiden syövän vähintään kuusi kertaa päivässä + jatkuvat välipalat. Huono provo siis ap.

Vierailija
173/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaan hyvä konsti päästä panosta eroon. Tosin itse ole käyttänyt paljon suorempia menetelmiä.

Vierailija
174/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano "väärässä olit" ja ala paistamaan kananmunaa itsellesi.

Ei tollasen luo jäädä

No, mutta jos on lupaava ja kiltti nuori, mutta kokemattomuudessaan vähän hölmö, voi siitä kouluttaa kelpo pikku apulaisen pikku naiselle. Myös keittiössä.

Oikea tapa reagoida on kömpiä takaisin peiton alle ja kertoa, että meillä isä vei aina äidille aamiaisen vuoteeseen.

Mulle on kerran tuotu aamiainen vuoteeseen. Oli pirun epäkäytännöllistä. Ja hirvee kusihätä kun ei kehannut kesken lähteä.

Vierailija
175/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 sivua höpinää trollijonnen tapailumiesprovoon.

Vierailija
176/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sentään herättänyt sinua tekemään itselleen sitä aamiaista. Kultainen keskitiehän tämä on.

Vierailija
177/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niinpä varmaan

Vierailija
178/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pupuja vituttaa kun naiset syö niiden ruuat...

Enemmän pupuja vituttaa se, että miehet syö ne puput.

Vierailija
179/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsit väärin täyshoidon.

Vierailija
180/205 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa panna voisi sen verran olla tapoja että sanoo vaikka että tämä tuli yllättäen en osannut varata aamiaistakaan, mutta sinä kai lähdet pian.  Tai jotain eikä noin urpoa kuin ap:lle oma suu ruokaa täynnä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi